Satiinilla masturbointi

satiinisanteri

Onko muita jotka tykkään käyttää kiiltävää liukasta satiinia "runkku rättinä"? Ite löysin eilen kirpparilta muutamalla eurolla ihanan silkkisen pussilakanan, jolla on tosi kiva hyväillä itseä ja laske lopuksi mällit siihen. Entä saako joku muukin kiksit kun tuhoaa satiinisen esim. pussilakanan? Ite tykkään aina siinä vaiheessa kun esim. pussilakana on täynnä sperma tahroja repiä ja polttaa sen lopulta, yhtä aikaa tuntuu kauhealta ja kauhean kiihottavalta nähdä silkkisen pussilakanan katoavan savuna ilmaan kai se jotain masokismin tapaista touhua on luulisin. Ois tosi mahtavaa nähdä aiheeseen liittyviä videoita, oon joitain löytänykki mutta lisää tarttis nähä, jos joku tietää sivuja jotka käsittelee kyseistä fetissiä niin linkkiä kiitos.

11

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slippery.shiny.satin

      Pidän kyllä satiinista nautiskelusta mutta en halua tuhota sitä. Jos johonkin satiinivaatteeseen pääsee spermat niin pesen sen ja se on taas kuin uusi :)
      Kirppiksiltä löytää tosiaan halvalla satiinivaatteita, tosin nykyään harvemmin kuin muutama vuosi sitten. Tänäänkin kävin yhdellä kirppiksellä ja vaati lievää suurempaa itsehillintää olla ostamatta naisten pinkki satiinipusero mutta sain hillittyä himoni, on kumminkin jossainmäärin noloa miehenä mennä naisten vaate kourassa kassalle miltei kiimasta täristen seksikäs satiinivaate mukana :P
      On mulla muutama satiinipussilakanakin, aluslakana, tyynyliina ja pussilakana, sitten kun laittaa vielä satiinipyjaman päälle niin on liukasta, kylkeä saa käännettyä todella vaivattomasti kun satiini liukuu satiinia vasten :D

      • satiinisanteri

        Itsekin yleensä pesen mutta välillä uhraan jonkun satiinisen jutun totaaliselle tuholle. Mutta esim tuo tuplaleveä pussilakanasetti joka mulla nyt on sänkyyn pedattuna sitä minä pidän kuin kukkaa kämmenellä sen pitää olla kyllä todella kulahtanu ennenku sen tuhoan.

        Se on kyllä harmi kun näyttää tuo satiini katoavan vähä joka paikasta, liekkö mikään liike myy enää esim. satiinisia vuodevaatteita.

        Itselläki vinot pinot satiini vaatteita häämekkoa jne... Kaappi täynnä satiinivuodevaatteita ja sängyssä aina liukasta satiinia käytössä, en edes omista muunlaisia petikamoja, on muute tosi hyvä nukkua niillä, en luovu kyllä ikinä.


      • transtäti

        liiveissä satiini tuntuu hyvältä. esin jos lantioliivin takakappale on satiinia ja kaverilla on sellainen päällä,on siihen kivan tuntuista työnnellä kalua,samalla kun nostelee takaapäin tissiliivien kuppeja. siitä onkin sitten toisella kädellä mukavaa runkkailla kaverin kalua joka tulee esiin liivien alta


    • Satiini_konkari

      Itse jouduin satiinin lumoihin jo ala-asteikäisenä ja jatkuu edelleen. Toppatakit (sisäpinta), rintaliivit, pikkuhousut, lakanat, päiväpeitot, yms... vaikka mitä on tullut käytettyä. Mitään "tuhoamishaluja" mulla ei kyllä ole. Joskus pesen esim. pikkarit mälläämisen jälkeen, mutta yleensä roiskin muutamat satsit ja sitten heitän roskiin.

      Ja itsekin harmittelen tuota, että aika harvinaista on semmonen "täydellisen liukas satiini". Yksi mistä ainakin saa hankittua ihania tähän tarkoitukseen sopivia rintsikoita, on Anttila.

      • lovely.satin

        Mullakin varmaan ala-asteikäisenä ne 80-luvun kiiltävät Adidas shortsit herätti kiinnostuksen satiiniin joka ei varmaan koskaan lopu :D
        Täydellinen satiinivaate on liukas, sileä, kevyt, kunnolla kiiltävä ja siitä kuuluu se seksikäs suhiseva ääni ;)
        Myös kiiltävät toppatakit ja tuulipuvut kiinnostaa. Kiiltävistä toppatakeista parhaita on pitkät takit joissa on nappi- tai nepparikiinnitteinen nappilista ja liukas satiinivuori. Napin tai nepparinvälistä muna muhkean takin sisään, kietoo hihat kropan ympäri ja... aah :D


    • kenkärunkkari

      oon ostanut torista satiniset hääkorkkarit ja tykkään niitä mällätä.mietin miten morsian on ne jalassa astellut alttarille ja sitten lentää taas...kengät jo sellaiset kellertävät ;)...

      • cumonsatin

        naiset varmaan kauhistuisi jos näkisivät missä kunnossa heidän entiset hienot satiinivaatteensa ovat tällä hetkellä xDDDD


      • kenkärunkkari

        todennäköisesti yllättyisivät kunnosta. kiva aina lukea kun hääkenkiä myysään kerran käytettyinä ihana nuuhkia niitä ja työntää kova kalu kengän sisään muutama töntö kapeaan kärkeen ja sperma lentää kengän päälle ja sisään...


    • ArttuPorista

      Pyykkikopasta aina etsin tyttöystävän satiinivaatteita. Välillä löytyy hame tai pusero ja juhlahetken tuo pikkujoululeninki tms. Rintsikat olen joskus ottanut "käyttööni" vaatekaapistakin. Voi olla että tyttöystävä tietää, muttei sano mitään.

    • qipao-

      Minulla paljon naisen satiiniasuja, ihanaa runkata hameen läpi ja tyhjentyä siihen tai roiskia paidalle. Sitten ne yllä suihkuun ja ehkä toinen kierros märillä asuilla

    • tällainen.olen

      Yksi valkoinen satiinipaitani näytti jo aika väsähtäneeltä joten ajattelin että myyn sen pois kunhan olen pessyt ja silittänyt sen. Pesun ja silityksen jälkeen paita näyttikin taas niin upealta että en raaskinutkaan pistää sitä myyntiin vaan pidän edelleen itselläni sen :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe