Joko karkkarissa on kesä alkanut?

puhdistaja

Joko näkyy ostarin laitamilla yhteiskunnan elättejä kaljakassien kanssa, vai korjasiko talvi pahimmat tapaukset hornaan tuhlaamaan veronmaksajien varoja?

14

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkkarin-kesä-alkaa

      Nyt jo pysyy yölläkin pussikalja sulana, niin voi sammua mihin tahansa, vaikka ostarin metsään tai rupalan rantaan.

    • 235235235235

      Jo alkoi kesä. Joku teinipoju kulkee ilman paitaa ja kenkiä karkkarissa.

    • Reikku

      Kaikki rahat mitä näiden juominkeihin ja nappuloihin hyysätään, on pois lapsilta ja muilta oikeasti apua tarvitsevilta. Ryyppääminen on sinänsä ok, kunhan sen tekee omalla kustannuksellaan.

      • Työssäkäyvä

        Kuka sen pystyy omalla kustannuksellaan tekemään???? Siivestävät yhteiskuntaa ja sossua. !!! Minä en asu Kauhuvuoressa ja käyn töissä niin ei ole varaa juopotella edes. Tosi vapaa eläjiä noi luuserit. Rahaa on juopotteluun ja kaikkeen mitä muilla ei ole, mutta en kadehdi yhtään.


    • pummieiolemiesvaanmato

      Nämä on pienestä pitäen kasvatettu loisiksi. Elämään muiden tai yhteiskunnan varoilla. Sossu maksaa kämpät vesi ja sähkölaskuineen, antaa huonekalurahat, hoitaa lääkäri sekä hammaslääkärilaskut ja siirtää vielä tilille toimeentulo-avustukset jotka sitten kurkkuun kumoavat. Me työssäkäyvät maksellaan verot kiltisti ja toivotaan, jotta ei tulisi hampaisiin reikiä, koska ei palkka riitä hammaslekurilla käyntiin.

      • Sosiaalihoidostaulkona

        Kyllä näin on. Minullakin on useat hampaat tippuneet omineen pois kun hoitoa ei ole varaa maksaa ja sossulta ei saa mitään. Yhden kerran sain särkevän pois ja pyysin lisäksi paikkausta toiseen niin sanottiin että ei käy koska sitä ei särje, ei akuutti. juttu. Hammas hoitoon ei ole Suomessa mitään mahdollisuutta köyhällä. Sosiaali luuseri saa kyllä pokalta hammashoidon viimeisen päälle, mutta ei muut ja ulkomaiset maahan muuttajat myös saavat hammashoidon ilmaiseksi pokalta ja muut edut. Tavallinen Suomalainen on heivattu yli laidan joka yrittää pärjätä elämässään, mutta ei pärjää.


    • isoiskä

      Näiltä voisi poistaa tuet ja ottaa niiden kakarat huostaan etteivät kasva samanlaisiksi siipeilijöiksi.

    • yksijuhlioista

      Vituuttaaks köyhii, kun Karhuvuoren eliitti juhlii????

      • Löysissäöisin

        Olet vain alhainen mato vailla selkärankaa ja loisit muiden kustannuksella. Lähinnä säälittää tuollaiset ihmispaskat, joissa ei ole miestä edes itseään elättää.


      • yksijuhlioista

        Eihän vapaat miehet töitä tee, jo antiikin Ateenassa me, yhteiskunnan kerma, annoimme orjien tehdä työt!


    • sorbus-1
    • Real911

      Nistit,juopot ja vasikat samas ryhmäs ja kaikki on hyvii äijii. Karhuvuoren eliitti, totta maar.

    • vekkikarkkarista
      • Reilupeli

        Olet erehtynyt. Asun karhuvuoressa ja töitä olen tehnyt koko aikuisikäni, eli viimoset 15 vuotta. Veroja maksan vuosittain noin kymmenentuhannen euron verran. Lämmittää mieltä, että osa niistäkin käytetään sinun hulivilitouhujesi ylläpitöön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe