Kuulepas mies lähellä...

ihmetyttää.tätä.naista

Ihmettelen niin kovasti. Miksi haluat minut, mutta elämäsi on siihen nähden aika isossa ristiriidassa asian kanssa! Koska enhän mä nyt sokea ole, enkä blondikaan muuten kuin ehkä vähän ulkoisesti...

57

2481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkallasuloisella

      Anteeks. Miten mun elämä on ristiriidassa siihen nähden että kaipaan sua isosti? Hassua, sori. :) Ehkei ole mulle tämä..

    • ristiriitaisiatuntoja

      Haluatko sinä itse tuon miehen?

    • EräsMiesKysyy

      Onko hän sanonut sinulle haluavansa sinut ihan irl,ssä?

    • Ajatuksiaa

      Mikset kysy suoraa häneltä?

      • ihmetyttää.tätä.naista

        Syy on juurikin se ristiriita.


    • miesläheltä

      Tiedän, että tiedät. En pidä sua tyhmänä ja pahoittelut, että ihastuin. Yritän päästä eteenpäin. Ja olenkin jo menossa. Don't worry.

      • äläpakene

        Miks yrität mennä eteenpäin jos kerran ihastuit? Entä jos se toinen on sinusta kiinnostunut? Juttele toisen kanssa, sillä se selviää. Minä ainakin olen kiinnostunut eräästä miehestä, jonka kanssa törmättiin viime viikolla.


    • Tämäeivarmaanmulle

      Nyt meni kyllä ohi tämä. En yhtään pääse kärryille?

    • anek_dootti

      blondi makaa sängyllä reidet levällään sanoen "en ymmärrä miksi haluat minut.."

      • mielikuvatuokin

        What ever


    • runoilija.poika

      Koska sydämeni morsetti sähköisillä impulsseilla "BINGO", kun näki sut. Oot aika blondi kuitenki ku et tajuu vaikka miten kauniisti kirjoittelisin susta.........:)

      Ja mielummin nämä asiat korvaasi kuiskuttelisin enkä koko maailmalle. On mulle kuitenki pikkupoikana opetettu ettei kaikkee voi saada. Sydämeni löysi kuitenki porsaanreiän että josko sinä olisitkin kaikkeni.......:)

      Toivottavasti sain sulle näillä edes hyvän mielen. Kyllä se varmaan riittää mulle, jos haluat niin.

      • apihmettelijä

        Ehkä runopojalla on ollut liian laimeat tunnisteet. Ei ole tämä blondi tunnistanut itseään :/


      • elluhalloBY

        Runoilija.poika
        Tosi kivasti kirjoitat ihastumisesta..
        Näin....(*_*)


    • hammasjututolihyvämyös

      "laimeat tunnisteet" ja peruuttaa vahingossa liikennevaloissa kaasu pohjassa kun vihastuttaa kun valo ei vaihdu.

      Mutta tytöiltä (naisilta siis, minun sanonta vain sanon kaikkia naisia tytöiksi) tulee aika paljon hauskoja juttuja, yleensä aika ilahduttavia, siis todellisessa elämässä sekä palstallakin.

      • eiummärrä

        ????!


    • naisellelähelle

      Kuuleppas nainen.Eikös olis helpompi ihmetellä yhdessä tätä asiaa.kaikki eiole aina niin, miltä näyttää.

      • lämpöävaan

        Sen haluaisinkin tietää mikä näyttää ja miltä, kaiken suhteen.


      • piece_of_cake_
        lämpöävaan kirjoitti:

        Sen haluaisinkin tietää mikä näyttää ja miltä, kaiken suhteen.

        kerro koska mahdollisesti näemme next...voitaisiin ottaa puheeksi...jos uskalletaan...


      • hirveetonpaineet
        piece_of_cake_ kirjoitti:

        kerro koska mahdollisesti näemme next...voitaisiin ottaa puheeksi...jos uskalletaan...

        Vai cake? Minkäslaisesta kakusta tykkäät?:)


      • häenelle_ei_sovi
        hirveetonpaineet kirjoitti:

        Vai cake? Minkäslaisesta kakusta tykkäät?:)

        elinkautinen kakku sopii...erään kanssa.


      • kaksisormusta
        häenelle_ei_sovi kirjoitti:

        elinkautinen kakku sopii...erään kanssa.

        Ootko kysynyt..., veikkaan että et.


    • jutellaanko-

      Tää on mulle, tunnistin....

      • miesperiferiasta

        Sanoit ettei ole mitään juteltavaa enää. Minun mielestäni on vaikka kuinka paljo n ja jos ei olisi niin minulle riittäisi vain olla sinun kanssa lähelläsi.


    • kaunisnainensinä

      Miten niin ristiriidassa? :)

      • naiseltaläheltä

        Et vastannut siihen yhteen kysymykseen. Vaikka tuskin olet hän.. Enkä minä ole kaunis..


      • tunteet_tapettava_
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        Et vastannut siihen yhteen kysymykseen. Vaikka tuskin olet hän.. Enkä minä ole kaunis..

        jos on rakastunut niin mitä muitasyitä tarvitaan...tietenkin anteeksipyyntö kun näin on päässyt käymään...mutt sehän on kyllä sun syy....


      • naiseltaläheltä

        En kyllä sitä tarkoittanut eikä minulta tarvitse mitään anteeksi pyytää eikä varsinkaan sitä jos olet rakastunut.. Sehän on ihana vain kuulla..


      • tarkennusta
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        En kyllä sitä tarkoittanut eikä minulta tarvitse mitään anteeksi pyytää eikä varsinkaan sitä jos olet rakastunut.. Sehän on ihana vain kuulla..

        Mikä on kysymys?


      • naiseltaläheltä

        Se liittyi nimeesi..


      • livenävai
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        Se liittyi nimeesi..

        Palstalla kysytty?


      • naiseltaläheltä

        Palstalla pari päivää sitten..


      • uusintaakiitos
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        Palstalla pari päivää sitten..

        Luuletko että päivystän palstalla?


      • kaunisnainensinä
        uusintaakiitos kirjoitti:

        Luuletko että päivystän palstalla?

        Äänestitkö ennen Sosiaalidemokraatteja?:)


      • Käyn_Hitaalla
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        Se liittyi nimeesi..

        ny män kyll ohi, miten se kysymys nimeen liittyy?


      • naiseltaläheltä
        kaunisnainensinä kirjoitti:

        Äänestitkö ennen Sosiaalidemokraatteja?:)

        Nyt kyllä putosin itse kärryiltä.. Kysyin alkaako toinen nimesi V-kirjaimella? Vastaajiakin taitaa näköjään olla monta..


      • arvaistää
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        Palstalla pari päivää sitten..

        Nainen läheltä oletko M?


      • naiseltaläheltä

        En ole M.


      • vok_vai_kons
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        En ole M.

        elina??


      • naiseltaläheltä

        En ole Elina..


      • haluankertoa

        Estoy en amor.


      • jonoonvaan
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        Nyt kyllä putosin itse kärryiltä.. Kysyin alkaako toinen nimesi V-kirjaimella? Vastaajiakin taitaa näköjään olla monta..

        Joo Vilho on toinen nimi ja otan kaikki naiset läheltä ja kaukaa


      • naiseltaläheltä

        Sepä kiva. Valitettavasti Vilho on väärä vastaus..


      • MyösLähellekin
        naiseltaläheltä kirjoitti:

        Sepä kiva. Valitettavasti Vilho on väärä vastaus..

        Veikko.


      • naiseltaläheltä

        Ei ole Veikkokaan..


    • Sebboooo

      Olen Seppo.

      • jööpäjoo_

        Ja Seppo teki kepposen..


    • mäoon

      Nimeni on Anna Naima Rauha

    • 321321321321tf

      Nimeni taitaa olla Pentti tai Lasse, en ole varma kumpiko.

      • vaimitä

        Jos olet Pentti Lassela tai Lasse Penttilä.


    • Kysynpävaan

      Jos kerrtoisit mihin tämä menee ? Ei kuitenkaan Eura/ Rauma....?

    • Mitä kakkaa on kertynyt suominaisen korvien väliin? Olemme varmaan maailman tasa-arvoisin maa. Samalla naisemme pukeutuvat läntisen euroopan heikoimmin ja ovat lihavimpia. Jos nainen seuranhakusivuilla kertoo olevansa pyöreähkö, niin se on vähintään 15 kg ylipainoa. Jos minä kerron olevani 178 cm ja 92 kg, niin se on totta. Taustalla on 35 v kuntosalia ja ikää mulla on yli 50. En ole tiukkapipo, huikkakin maistuu mutta jos jotain kerron, niin se kestää katseen myös. Miten tyhmä pitää olla että voi valehdella verkossa ja tulla tapaamiseen aivan toisena? Tasa-arvoisessa maassa nainen voi tehdä mitä haluaa!?! Pekka

    • kui_sää_ny_tommosse

      Ei hän sunt kokonans halua. Kyl mar nusasis sunt sit sillo tällö.

    • SelväPeli

      Blondi, alkaisitko ymmärtää MIKSI mies haluaa naisen LÄHELTÄ...(panokone...konepano). Mutta jos toisella on esteaita (avioliitto, parisuhde) blondiuteesi katsomatta, jokaisen olettaisi ymmärtävän varoa sellaista miestä!!

      • mitäsit

        Melkoisia oletuksia. Ei aloituksessa lue, että toinen olisi varattu eikä aloituksessa lue etteikö aloittaja voisi itsekin haluta vain panoja ja eihän sitä koskaan tiedä.


      • Mikäs tossa, ei paha, mutta jotain syvempää on mieskin tällä kertaa hakemassa. Ihan silkka käteenvetokin säästää monista ikävistä kokemuksista, jos ei systeemit vain natsaa. Pekka


    • Juu, vain muutos on pysyvää! Itse olen täysi tiukkapipo, jota voin löysentää vain tapaukessa että olet lähellä ihannenaistani. Minä olen ihan täysin urpo, mutta jatkan kullan etsintää vaikka ilmaisimesta patterit loppuivatkin ; Pekka

    • pieceofyou

      Täältäkö se Onni löytyy? Tuskin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe