Mistä voi ostaa fursuit asuja?

aloitteleva-furru

Kysyn teiltä että mistä voi ostaa fursuit asuja?, onko rovaniemellä joku liike mikä myy niitä vai pitääkö netista tilata? haluaisin aloittaa fursuit-harrastuksen, voisiko someroharjun-furru kertoa että onko fursuittaus mukavaa hommaa??

498

6091

    Vastaukset

    • someron-furry

      On mukavaa fursuittaus harrastaa.! Se ei ole mukavaa kun haukutaan furryja.! Ite ostin furry pään huutonetistä.
      Varsinkin kun lapset kirjottaa hävyttömyyksiä tänne

      • aloitteleva-furru

        ok... jos minä aloitan fursuit harrastuksen niin voidaanko yhdessä käydä 1-2 kertaa viikossa kaupungilla fursuit asut päällä? minun kaverit tampereella harrastaa myös fursuittausta ja käyvät kauppakeskuksissa ja baareissa furru-asut päällä


      • someron-furry

        en minä lähde kaupungille fursuit-asu päällä kun se on sellainen gay-fursuit asu niin saan turpaan kaupungilla. tule minun luo niin furruillaan yhdessä? minä voin suudella sinua nimimerkki aloitteleva-furru


    • jo heti aletaan kirjottaa hävyttömyyksiä tänne.! alokas-furry en koijaa sua lapset pilailee.!!!!!! jos tosiaan olit vatialanpollulla viikonloppuna niin olin naapurin luona ja juotti liian humalaan kun tulin kämpille niin nukahin sohvalle terassi oma on nyt käytössä. aloitteleva-furru pitää miettiä sinun ehotusta kuullu että karsivat kimpuun kaupunkilla sen takia en mielellään mene kaupunkille ja jalka ei ole terve kokonaan tuli viime viikon keskiviikkona hius murtuma jalkaan
      ja lapset älkää peleilkö kun se ei tosiaan ole hauskaa

      • aloitteleva-furru

        pitääkö jo heti osakerahastojen arvo putosi vuoden ensineljänneksellä kaikkiaan 1,8 miljardia euroa. Samaan aikaan pitkän koron rahastojen arvo nousi 0,6 miljardia. aletaan kirjottaa hävyttömyyksiä tänne.! osakerahastojen arvo putosi vuoden ensineljänneksellä kaikkiaan 1,8 miljardia euroa. Samaan aikaan pitkän koron rahastojen arvo nousi 0,6 miljardia. alokas-furry en koijaa sua lapset pilailee.!!!!!! jos tosiaan olit netista tilata? haluaisin aloittaa fursuit-harrastuksen, voisiko someroharjun-furru kertoa että onko sohvalle terassi oma on mukavaa kun haukutaan furryja.! Ite osakekurssipoukkoilu ostin furry osakerahastojen arvo putosi vuoden ensineljänneksellä kaikkiaan 1,8 miljardia euroa. Samaan aikaan pitkän koron rahastojen arvo nousi 0,6 miljardia. pään huutofursuit harrastuksen niin voidaanko yhdessä käydä 1-2 kertaa viikossa kaupungilla fursuit asut päällä? jo heti aletaan kirjottaa hävyttömyyksiä tänne.! alokas-furry sohvalle terassi oma on en koijaa sua lapset pilailee.!!!!!! jos tosiaan olit minun kaverit tampereella harrastaa myös fursuittausta ja käyvät kauppakeskuksissa ja kunosakerahastojen arvo putosi vuoden ensineljänneksellä kaikkiaan 1,8 miljardia euroa. Samaan aikaan pitkän koron rahastojen arvo nousi 0,6 miljardia. tulin kämpille niin nukahin sohvalle terassi oma on nyt käytössä. aloitteleva-furru pitää miettiä sinun ehotusta kuullu että karsivat kimpuun kaupunkilla sen takia en mielellään jo heti aletaan kirjottaa hävyttömyyksiä tänne.! alokas-furry en koijaa sua lapset pilailee.!!!!!! jos tosiaan sohvalle terassi oma on osakerahastojen arvo putosi vuoden ensineljänneksellä kaikkiaan 1,8 miljardia euroa. Samaan aikaan pitkän koron rahastojen arvo nousi 0,6 miljardia. kun lapset olit sohvalle osakekurssipoukkoilu terassi lapset .


    • duiddu

      Onko FURRY - sana jotenki hienostelua vai mitä? HINTTEJÄ furryt on.Miksi antaa sairaalle pereversiolle jotenki hauska kuva? Te ..ssitte jätkiä kakkoseen.Pukekaa vaikka iglu päällenne,hinttejä olette ja sairaita tapauksia.PISTE.

      • alokas-furru

        olit sinä someroharjun-furry kotona kun kävin sinun oven takana, näin ikkunasta että olit sängyllä nukkumassa, miksi sinulla oli käsi housussa kun nukut??? aikani koputin ikkunaa mutta et herännyt:( hieman paha mieli siitä :( olinkohan oikean oven takana, siinä oli sellainen vw polo pihalla


      • sohvalla nukuin en tiiä olitko oikean oven takana..!? olen pahoillani kun sohvalle nukahin tuli maisteltuu liikaa.
        jalka pitää lähtee huomenna kuvauttaa onko alkanut paranee selvii huomenna
        keskiviikkona terassilla omalla makkaraa grillata ja muutaman maistais


      • alokas-furru

        silloin kun kävin sinun oven takana olit sängyllä, vissiin sen jälkeen menit sohvalle??? sängyllä olit käsi housussa ja teit sellasta kummaa liikettä, mitä muuten teit???? saatoin kyllä olla väärän oven takana, siinä oli sellainen harmaa vw polo ja vatialanpolku 3e oli osoite


      • someron-gay-furru

        olin minä sängyssä kun kävit minun oven takana, minulla oli käsi housussa kun vedin käteen, en aukaissut ovea sinulle alokas-furru kun olisin saattanut möykätä sinun aanuksessa kun en kipeän jalan takia ole päässyt nussimaan thai-furruja


    • Meni luottamus tänne kiitti..!! En minä toisten ikkunasta kattelis.! Ei tulis mieleenkään ovi kelloa rimhauttaisin.

      • alokas-furru

        soitin sinun ovikelloa varmaan 20 kertaa mutta et aukaissut ovea, no olin jo itku kurkussa mutta katsoin ikkunasta sisään niin joku makasi sängyssä ja olin iloinen että pääsen kylään, no pettymys oli, se heppu vain veti käteen sängyssä ja mälli lensi!!!!!! harmittaa jos koijasit minua someroharjun-furru????


      • someron-gay-furru

        anteeksi ku koijasin sinua, jalka kipsissä ja pallit täynnä spermaa, huomenna menen sairaalaan hoitajan luo niin se heittää minulta mällit pitkin pitäjää ja työntää minun kipiän jalan lehmän perseeseen


      • aloitteleva-furru

        kävikö someroharjun-furru kuvauttamassa tänään jalan? voitko huomenna juhlia minun kanssani kun on pikkulauantai ja torstai on vapaa-päivä, vai onko jalka liian kipiä juhlimiseen?


      • Kävin kuvauttaa kävellä voi rauhallisesti. Terassilla huomenna grillata ja maistella mun luona kun pöydän ja penkit laitoin musiikki pitää huomenna soida terassilla kans hauskaa pitää terassilla piettää.!!!!! Voin pitää hauskaa sun kans aloitteleva-furry


      • aloitteleva-furru

        No mukavaa että olen tervetullut sinun luokse.. Minä en syö ollenkaan lihaa, voisitko grillata minulle kasviksia? tomaattia, kasvispihvejä jne...


      • Pitää käydä kaupassa ostaa tomatti ja kasviksia jne..!


      • aloitteleva-furru

        jos ostat kasvispihvejä niin se on hyvä kelpaa minulle :) monelta voin tulla sinun luo keskiviikkona? pääsen töistä 16.00, sopiiko että tulen 18.00 sinun luo???


      • someron-kurkku-furru

        ostan paksun ja pitkän kurkun kaupasta ja grillaan sen sinulle, jos et jaksa syödä kokonaan kurkkua niin loput voit möykätä minun perseeseen


    • kävin kaupas tomattii ja kasvis lettuja on.! terassi kutsuu minua ja aloitteleva-furrua..!! tule kello 18:00 pakko mennä terassille paistaa aurinko mukavasti maistais juurteisen.!!!!!!

      • Lupasit tulla kello 18:00 ei ole näkynyt..?? Ethän vain lööperiä kirjottanut.?! Aloitteleva-furry... Muutenkin morkattu mua.


      • aloitteleva-furru

        En tullut kun aikaisemmin kirjoitit että maistat juurteisen, juurteinen on homo furrujen juomaa! Vai tarkoititko että maistat huurteisen??? Toivottavasti ei mennyt ilta pilalle sinun kirjoitusvirheen takia :( tulen sinun luo 22.00 jos olen vielä tervetullut? etkä ole h-alkava?


      • jos tuli kirjotus virhe niin sori en ole h alkava.! just grillasin kun tuli nälkä.! grillataan lisää kun tulet ootan että nähään.! tule vain.!


      • X-X-X

        YÄK !


      • aloitteleva-furru

        no nyt olen someroharjulla, taksi jätti alas risteykseen kun enhän minä tiedä sinun osoitetta, tästä lähtee jyrkkä mäki ylöspäin, voisitko hakea minut täältä???


      • someron-furru

        tullaan oota.! älä lähe..!!


      • aloitteleva-furru

        en lähe, nyt hieman nousin mäkeä ylöspäin ja olen jossain immolanpolulla, olenko jo lähellä sinun osoitetta someron-furru???????


      • kävin alhaalla kattoon ei näkynyt meni araksi jalka oon kämpil en kävele enempää.!
        kiitti vain.! vatialanpolku 3e osote.


      • aloitteleva-furru

        olen nyt immolanpolulla, missäpäin on vatialanpolku??? olen nyt taas täällä alhaalla kun tämä someroharju on niin iso paikka että en osaa kulkea siellä :( haluan todellaki tulla sinun luo kylään someron-furru mutta nyt on osoite hieman hukassa


      • kävele niin että tulee immolanpolku ja on hopeinen mersu on parkki paikalla..!! kun nään suoraan terasilta siihen..!!


      • aloitteleva-furru

        olen nyt immolanpolulla mersun luona, olen niin ujo että olen mersun takana piilossa, voitko hakea minut täältä? minä näen sinut tästä, sinulla on todella hieno terassi


      • someroharjun-gayy-furru

        kuules aloitteleva-furru, minä sinulle grillasin kurkut ja herkut etkä tullut antamaan minulle persettä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nyt minä surullisena loppuillan mekastan omalla terassilla ja heitän furru-mällit pitkin someroa!!!!!!!!!!! sanokaa mitä sanotte mutta jalka on kipeä ja sitä pitäisi runkata


      • aloitteleva-furru

        en löytänyt sinun osoitetta, harmittaa niin pirusti!!!!! menin takaisin keskustaan, täällä paljon baareissa porukkaa


      • eikö ole navikaattoria tai puhelimessa..?? noh minä piletän ja huskaa on..!!!! monelle olen sanonut että maksan taksin ei kelpaa ei sitten.! olkee missä olette..?! someronharjun-furru hauskaa on..jeeeeeee!!!!!!!!!!! taksit kyllä löytää perille mun osotteen vatialanpolku 3e et hauskaa vau.......!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • aloitteleva-furru

        ei ole minulla navikaattoria, on vain vanha kartta ja kompassi..... maksatko minulle taksin ihan oikeasti? jos maksat niin tulen sinun luo ihan varmasti


      • maksan tule vatialanpolku 3e siis taksin..! haluaa nähä.?!


      • aloitteleva-furru

        tilaatko minulle taksin? jos tilaat niin taksin pitää hakea minut sibeliuksenkatu 82f helsinki


      • aloitteleva-furru

        hahahahahhahahahahaahahaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! lapset taas pilaili täällä :D me lapsifurrut ollaan parhaita, someron-gay uskoi täysillä että muka joku furru tulee kylään sen luo :D HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    • kiitos vain empä sitten usko enään tänne kuka kirjottaa.! mie biletän kunnolla .!!!!!!!!!!!! omps hauskaa....jne....

      • aloitteleva-furru

        homoile siellä rauhassa somerolla, ei me välitetä sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHHAAAAAA ,uskoit meitä ja kävit someroharjun alhaalla ja et hokassu että me kiusataan sinua :D


      • aloitteleva-furru

        Taas lapset kiusasi meitä furruja, lopettakaa jo se PERKELE!!!!!!!!!!!! pilasitte eilen minun ja someroharjun-furru illan!!!!!!!!!! ja lopettakaa tuo minun nimimerkin lainaaminen!!!!!!!!!


      • aloitteleva-furru

        Mitäs someroharjun-furru tekee tänään? Minä juon ja katson suomi-valkovenäjä peliä... illalla baariin..........


      • Ite olen norvajärvellä katon kans peliä.! Tuun pois ensiviikolla. Äitin luo piti lähtee kun kaikki vain kiusaa erittäin pahamieli tuli keskiviikkona.


      • tosimies-furru

        no voi sinua mammanpoikaa kun et kestä pientä läppää täällä :D aikuistu hieman!!!! furrut ei saa olla mitään pikkupippeli mammanpoikia jotka menee äidin luo itkemään, oikea furru vain nauraa pikku jäynille


      • aloitteleva-furru

        JEEEEEE, nyt kylille baariin juhlimaan suomen voittoa!!!!! tule someroharjun-furru baariin? tarjoan koko illan ja grillin kautta kotia, tarjoan koko illan !!!!! olen hyvällä tuulella kun ostin tänään uuden fursuitasun ja kaikki sanoo sitä hienoksi


      • aloitteleva-furru

        missä olet someroharjun-furru? tule baariin pliiiiissss?????? olisi mukavaa nähdä sinut ja bilettää sinun kanssa kaikki menee minun piikkiin!!!!!!!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        sanon sinulle aloitteleva-furru että tuo someroharjun-furru kiusaa sinua, se on kiusannut jo monta kuukautta täällä meitä oikeita furruja!!!!! aina sillä on muka jalka murtunut tain muna poikki, se vain koijaa täällä muita!!!!!! eikä sen takia tule koskaan sovittuun paikkaan jne.....


      • aloitteleva-furru

        en usko sinua viirinkankaan-furry!!!!!! someroharjun-furru ei ole koskaan kiusannut minua ja se on mukava heppu :) ethän someroharjun-furru kiusaa minua?


      • En kiusaa sua aloitteleva-furry..!! Paha mielitulee kun tuomosta kirjotellaan minusta.! Aina morkataan mua.!
        Mitä pahaa minä olen tehnyt sanoppa aloitteleva-furry..??
        Niin muut kirjottelevat.


      • aloitteleva-furru

        et sinä ole tehnyt mitään pahaa, lopettakaa muut jo tuo someroharjun-furrun morkkaaminen!!!! se on mukava ja ei halua muille pahaa...


      • Kiitos sinulle aloitteleva-furry.! Nyt parempi mieli.


      • aloitteleva-furru

        no hyvä että tuli parempi mieli, tuntuu että täällä fursuit keskustelussa on kaikki lapset kun kiusaavat meitä oikeita furruja!!!!!!! voidaanko minä ja sinä someroharjun-furru kun kirjoitetaan toisillemme kirjoittaa viestin loppuun aina gaping-hole niin siitä tiedetään että ei lapset kirjoita..... gaping-hole


      • aloitteleva-furru kirjoitti:

        no hyvä että tuli parempi mieli, tuntuu että täällä fursuit keskustelussa on kaikki lapset kun kiusaavat meitä oikeita furruja!!!!!!! voidaanko minä ja sinä someroharjun-furru kun kirjoitetaan toisillemme kirjoittaa viestin loppuun aina gaping-hole niin siitä tiedetään että ei lapset kirjoita..... gaping-hole

        Kirjotetaan vaan loppuun niin
        Onneksi sinä uskot minua aloitteleva-furry.! Gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        olet ainoa oikea furru jolle olen kirjoittanut rovaniemellä ja olen kiitollinen siitä sinulle että vastaat minulle ja olet mukava.. tuo viirinkankaan-furru taitaa olla joku lapsi kun aina kirjoittaa mitä sattuu täällä, oletko samaa mieltä????...... gaping-hole


      • Oleppa hyvä.! Pyrin vastaan kun mahdollista ja mukavaa että sinäkin olet oikee furry.!! kelle kirjottaa.! Ja tosiaan olen mukava furry kans.!! näkisippä minun furry kuvia puhelimesta.!?
        Ja olen samaa mieltä sun kans kysy myksestä kun kirjottaa mitä sattuu gaping-hole


      • someroharjun-gay-furruu

        olen samaa mieltä, toi viirinkankaan-furru on mustasukkainen kun en antanut sille takahalkiotani ja kirjoittaa minusta mitä sattuu... olisi mukavaa nähdä sinut aloitteleva-furru, voisin ensiviikolla grillata makkaraa ja työntää ne sinapin kera sinun perseeseen....gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        NYYYHHHH :( kuka minulle kirjoitti noin pahasti, ethän ollut sinä someroharjun-furru?


      • En kirjottele tomosia.! nyt sitten tuli paha mieli mulle kans..!!
        Lapset kiusaa taas..gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        itken kun on paha mieli YHYHYHYYYYYY!!!!! hyvä että sinä someroharjun-furru et kirjoittanut tuota tekstiä.... haluan nähdä nyt sinut someroharjun-furru, oletko nyt missä? voin tulla taksilla tai kaverin kyydillä gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        mites furruilla meni äitienpäivä? saiko äitifurrut lapsiltaan lahjoja? mitäs someroharjun-furru teki tänään? gaping-hole


      • Kävin polkupyörällä pyöräilemässä.! Ja mökillä kattoon kuinka korkealla vesi oli noussut sitten käytiin syömässä äitin kans
        Ethän suuttunut kun en vastannut sulle aloitteleva-furry eilen illalla alkoi nukuttaa.?! Gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        en suuttunut, arvasin että menit nukkumaan... oliko vesi noussut korkealle? missäpäin sinulla on mökki?? gaping-hole


      • Oli noussut piti mennä rantaan kumpparit jalassa mökki on norvajärvellä. Gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        furry!!!!!! saloitteleva-gaping-hole-furru ei ole koskaan kiusannut minua ja se on mukava heppu :) ethän someroharjun-furru gaping-hole


      • aloitteleva-furru
        aloitteleva-furru kirjoitti:

        furry!!!!!! saloitteleva-gaping-hole-furru ei ole koskaan kiusannut minua ja se on mukava heppu :) ethän someroharjun-furru gaping-hole

        furru jolle olen kirjoittanut rovaniemellä ja olen gaping-hole siitä sinulle että vastaat minulle ja olet mukava.gaping-hole. tuo viirinkankaan-furru taitaa olla joku lapsi kun aina kirjoittaa mitä sattuu täällä, gaping-hole


      • someroharju-gay-furru

        aloitteleva-furru, voisin ensiviikolla grillata gaping-hole


      • gaping-hole-furry

        gaping-hole kun kirjoitetaan gaping-hole toisillemme gaping-hole kirjoittaa gaping-hole viestin loppuun aina gaping-hole niin gaping-hole siitä tiedetään että ei gaping-hole kirjoita..... gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        gaping-hole sängyssä kun kävit minun oven takana, minulla oli käsi gaping-hole kun vedin käteen, en aukaissut ovea sinulle alokas-furru kun olisin saattanut gaping-hole sinun anuksessa kun en kipeän gaping-hole takia ole päässyt nussimaan gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        hahhah, jopas taas lapset täällä kirjoittaa


    • aloitteleva-furru

      Meni luottamus tänne gaping-hole kiitti..!! En minä toisten gaping-holea kattelis.! Ei tulis mieleenkään gaping-holea rimhauttaisin. gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        Ei mälli tullut kun aikaisemmin kirjoitit että maistat juurteisen, juurteinen on homo gaping-holefurrujen juomaa! Vai tarkoititko että maistat terskaisen??? Toivottavasti ei mennyt ilta pilalle sinun gaping-holevirheen takia :( tulen sinun luo 05.00 jos olen vielä tervetullut? olen h-alkava gaping-hole


    • someroharju-gay-furru

      On mukavaa gaping-holea harrastaa.! Se ei ole mukavaa kun nussitaan heteroja.! Ite ostin gaping-hole-pään huutonetistä.

      Varsinkin kun lapset kirjottaa gaping-holea tänne gaping-hole

      • gaping-hole-furry

        Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun gaping-hole


    • someroharju-gay-furru

      silloin kun kävin sinun gaping-hole takana olit sängyllä, vissiin sen jälkeen menit sohvalle paskalle??? sängyllä olit käsi gaping-holessa ja teit sellasta kummaa liikettä, mitä muuten teit gaping-holelle???? saatoin kyllä olla väärän gaping-holen takana, siinä oli sellainen harmaa gaping-hole ja gaping-holepolku 3e oli osoite gaping-hole

    • aloitteleva-furru

      kun tulin kämpille niin runkkasin sohvalle oma gaping-hole on nyt käytössä. aloitteleva-furru pitää miettiä sinun gaping-holea kuullu että karsivat kikkeliin kaupunkilla sen takia en mielellään mene kaupunkille ja gaping-hole ei ole terve kokonaan tuli viime viikon keskiviikkona pukama gaping-holeen

      • gaping-hole-furry

        Osa hoitomenetelmää on gaping-holetestosteronitasojen alentaminen. Kliinisissä tutkimuksissa puolet 60 gaping-hole-henkilöstä saa Degarelix-lääkettä ja puolet gaping-holea. Degarelixia saavien henkilöiden testosteroni-tasot laskevat huomaamattomalle tasolle ja pysyvät hyvin matalalla kolme kautta.

        Testosteroni on gaping-holin mukaan yksi suurimmista riskitekijöistä, joka aiheuttaa gaping-holen hyväksikäyttämistä. Muita tekijöitä ovat vähäinen myötätunto, voimakas seksuaalinen kiihottuminen sekä huono itsehillintä gaping-hole.


    • gaping-hole-furry

      gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        lapset innostui näköjään kiusaamaan minua ja someroharjun-furrua!!!! todella lapsellista käytöstä... voidaanko joskus mennä sinun mökille viettämään iltaa? gaping-hole


    • Niin näköjään lapset kiusaa.! Voidaan mennä joskus mökille.! Gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        ok, se on mukavaa, voidaanko juhannuksena mennä mökille? gaping-hole


    • En varmaan ole juhannuksena Rovaniemellä.? Mutta ilmoitan kyllä olenko Rovaniemellä vai en. Kun on pyydetty tultavien luo etelään juhannusta vietään. Gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        ethän jätä minua juhannuksena yksin? harmi jos jätät :( en tiedä mitä teen jos olen yksin juhannuksena... gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        jos jätät :( niin menen juhannuksena ranuan eläinpuistoon jossa pallejooseppi saa vetää minua perseeseen :) ... gaping-hole


    • Juhanuksen olen Rovaniemellä en lähe etelään.! Jään talon vahiksi kun äiti lähtee juhanuksena etelään
      Aloitteleva-furry ei tartte olla yksin.! Gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        sitten fistaamme koko juhannuksen, laitan furrupään, vaseliinia ja penisrinkulan..! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        no mukavaa että ei tarvi yksin olla juhannuksena minun :) jussina olisi mukavaa grillata ja hieman maistella alkoholia :D gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        juon jussina tajun kankaalle, sillä aikaa saatte käyttää hyväksi minua.. :) gaping-hole


    • Ethän tarkottanut tuota mitä kirjotit.? Minä ite en käytä hyväksi toisia.!
      Keskiviikkona menen omalle kämpälle jos hauskaa pitäs silloin.!!

      • aloitteleva-furru

        joku lapsi kirjoitti minun nimellä!!! :( harmittaa kun kirjoittavat täällä mitä sattuu!!!! et muistanut kirjoittaa loppuun gaping-hole, eihän vain lapset lainaa nyt täällä sinun nimimerkkiä vai uhohditko vain kirjoittaa meidän salaisen koodin gaping-hole tänne????? gaping-hole


    • Niin teki et unohdin koodin.! Niin arvelin et lapset kirjottelee
      Tosiaan keskiviikkona kämpille menen hauskaa pitäs silloin gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        minä voisin tulla silloin sinun luo iltaa viettämään keskiviikkona jos torstaina ei ole töitä, olen raxissa töissä niin on aika pitkät työpäivät mutta yritän saada torstain vapaaksi... gaping-hole


    • Toivottavasti nähellään keskiviikkona.! Aloitteleva-furry gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        minun mieltäni on painanut hieman kun en ole kertonut sinulle että olen nainen, haittaako se sinua someroharjun-furru? jos tulen sinun luokse keskiviikkona niin voisiko ne olla treffit? gaping-hole


    • Ei haittaa.! Mukavaa että kysyit otan ilollavastaan.! Gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        mukavaa että sinua ei haittaa :) voitaisiinko keskiviikkona jos saan vapaapäivän katsoa joku romanttinen elokuva yhdessä? gaping-hole


    • Voidaan kattoo yhdessä elokuva.! Gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        olisiko sinulla elokuvaa fisting-firemans ? se on romanttinen elokuva, katsoin sen pari vuotta sitten mutta nyt haluisin katsoa uudestaan sinun kanssa someroharjun-furru... gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        voinko huomenna tulla sinun luo treffeille someroharjun-furru? saitko hommattua romanttisen elokuvan meille illaksi? gaping-hole


      • voit tulla.! mutta ei ollut tuota elokuvaa.... ja nyt katon telvisiosta euroviisuja yle tv2 saa nähä pääseekö suomi jatkoon..!!! minä kanustan jatkoon..!!!!! entä sinä aloitteleva-furry..?? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        ilman muuta kannustan suomen jatkoon :) kysyn että kun huomenna tulen sinun luo niin ethän heti eka treffeillä halua harrastaa seksiä minun kanssani? en suostu siihen heti ensimmäisillä treffeillä, toisilla tai kolmansilla treffeillä voidaan tehdä sellaista, gaping-hole


      • harmi ei suomi päässyt jatkoon euroviisuissa.! pitää sitä ekana tutustua kunnolla eikä heti alkaa sekstaileen.!? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        joo ei päässyt suomi jatkoon :( hyvä että olet samaa mieltä että ei heti eka treffeillä sekstailla, ehkä sitten viikonloppuna voidaan jo jo hieman tehdä sellaista ;)


      • aloitteleva-furru

        unohdin sanoa gaping-hole


      • unohtupas sullakin koodi.... oneks korjasit noh mut hauskaa on keskiviikkona
        gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Tulen tänään klo 19:30 sinun luo, tulen taksilla... gaping-hole


      • nähelläämpä sitten aloitteleva-furry.! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        nyt olen tässä someroharjun alhaalla, taksi jätti tähän kun en tiedä sinun osoitetta, käveletkö vastaan minua lähden kiipeämään mäkeä ylöspäin? nähdään puolivälissä... gaping-hole


      • tullaan vastaan.!!


      • aloitteleva-furru

        ilmainen kyyti, tein suikkarin taksikuskille..! eihän haittaa että pukeudun välillä tytöksi? olen h alkava aloitteleva furru..! glory-hole ... gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        olin illan intiönpolulla, olinko oikeassa osoitteessa? ei sillä miehellä jonka luona olin ollut mitään furru-päätä tai asua, ei kait se mies vain jallittanut minua vai olitko se sinä someroharjun-furru????? gaping-hole


      • olit väärässä osotteessa vatialanpolku 3e on mun osote noh kerran et halua tavata niin olkoon petyin pahasti taijan lähtee baariin potuttaa perkeleesti arvasinhan miten käy mulle KIITTI VAIN PALJON heslvetten......!!!!!!!!!!!! gaping-hole


      • lähin koskikapakkiin baariin.!! hifi konex lippis ja takki ground zero on mulla.! jos ei nähä saa olla harmi........!!!!!!!!!


      • aloitteleva-furru

        kun pyysin sinua kävelemään vastaan niin vastaan käveli joku mies ja pyysi kotiinsa intiönpolulle ajattelin heti että se olet sinä, sitten aloin epäilemään kun kysyin siltä mieheltä että haluan nähdä sinun fursuit asun tai pään niin sanoi että ei minulla ole sellaista ja se ehdotteli kaikkea härskiä... nyt minulla on aika huijattu olo :( olisin niin paljon halunnut tavata sinut someroharjun-furru mutta toi intiönpolun mies sekoitti kaikki, YHYYYYYY :((((( gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        olen itse half-moonissa, täällä paljon porukkaa vaikka on keskiviikko.. harmi kun someroharjulla joku pilasi meidän tämän illan jutun :( olen todella surullinen, pitää juoda paljon viinaa niin helpottaa... jos tulet tänne niin tarjoan koko illan sinulle ja grilliltä sapuskat myös... gaping-hole


    • Tule koskikapakkiin piikki auki pliis.! Ootan jos et tuu niin en usko kenenkään enään... Näinkö mulle käy aina.!!!!??? Kaikki monkään menee.! Gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        olen pahoillani, saat vetää minua aunukseen ilman kumia jos samalla vetelet esinahkaani..! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        yritin houkutella kaverini koskikapakkiin mutta se haluaa olla vain half-moonissa ja lupasin olla koko illan sen kanssa samassa baarissa.. minun kaverini haluaisi myös nähdä sinut jos sinua ei haittaa että me molemmat ollaan naisia mutta harrastetaan fursuittausta, minun kaverini kaisa-furru haluaa myös nähdä sinut, mutta jos et pääse tänne niin nähdään joku toinen ilta... gaping-hole


    • Kaveri kirjotti se suuttu teille kun kiusaatte minua .!! Eli unohan teidät.! Kiitän kun sain kirjottaa sulle..! Se niistä treffistä näin näköjään parempi. Kiittää someronharjun-furry gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        no oletpa reilu kun pienen vastoinkäymisen takia hylkäät minut, minä olin täysin syytön siihen että olin tulossa sinun luo ja joku toinen mies kutsui luokseen ja luulin että sinä olet se mies, lähdin heti pois sen luota kun huomasin että en ole someroharjun-furrun luona... no harmi kun et tule half-mooniin viettämään iltaa minun ja ystäväni kanssa, sinulla on vissiin niin paljon fursuit kavereita että voit hylätä minut :( gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        minun kaveri kirjoitti myös ja suuttui teille kun sinä someroharjun-furru kiusaat minua, sinussa ei vain ollut miestä tavata minua ja käydä treffeillä, myönnä pois olet tuhkamuna??????


      • aloitteleva-furru

        gaping-hole


    • aloitteleva-furru

      mitä te lapset menitte tekemään??!!!!!!! lainasitte minun nimimerkkiä ja kiusasitte someroharjun-furrua!!!!!! minä en ole ollut eilen someroharjulla enkä baarissa kun olin oulussa ja huomenna tulen takaisin rovaniemelle... ethän oikeasti uskonut noita lasten kirjoituksia someroharjun-furru????? gaping-hole

      • oliko lapset jotka kirjotti eilen ja minä kun menin uskomaan..??!! koko päivän ollut suru luulin että et halua nähä minua enään..??? toivottavasti en ole pahoittanut sinua aloitteleva-furru.?? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        no lapsen perkeleet ne kirjoitti, voisivat jo häipyä täältä pois muita kiusaamasta... et pahoittanut minun mieltä, ethän sinä voinut tietää että joku lainaa minun nimimerkkiä eli kaikki on ok meidän välillä... tulen viikonloppuna roihin ja yritän ehtiä sinun luo kylään, vai mitä sinä teet viikonloppuna?? gaping-hole


      • kiitos että on ok meidän välillä..!!! nyt on parempi mieli.! huomenna kämpillä olen ja hauskaa pietän..!!!! olis mukavaa jos tulet käymääm minun luona..!!?? olet oikeassa lapsista jotka kirjottelee tänne..!! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        yritän parhaani että pääsen sinun luo, menen kaverille talkootöihin sen mökille, menetkö huomenna baariin??? minun kaverini hauskaa-furru pyysi minut baariin perjantai illaksi, olisi ihan mukavaa nähdä sinut baarissa jos vain pääset baariin??? gaping-hole


      • aloitteleva-furry

        Kerran olimme viirinkankaan-furrun vanhempien kesämökillä ja olimme kävelemässä metsässä. Puhuimme paljon seksistä ja käteen vetämisestä. Kuinka ollakkaan furry ehdotti minulle suojaisaa paikkaa metsässä: "mennään sinne ja vedetään käteen, molemmat." Menimme hieman syrjemmälle ja istuimme mätäkselle. Avasin housuni ja vedin niitä aavistuksen alas niin, että sain kullini käteeni ja aloin vempata. furrulla oli myös kalu kädessä. Tosin se veteli niin, että kulli oli sen kahden sormen välissä. Sanoin sille, että tuntuu paljon paremmalta kuin otat kalun koko käden sisään. Minusta tuntui uskomattoman ihanalta runkata toisen furrun kanssa. Siksi minulta varmaan tulikin niin pian. Osa mälleistä lennähti paidalleni. Lopetimme siihen, en tiedä ennättikö furru saada. gaping-hole
        Eräs lauantai-ilta olin furrun luona. Hän asui vielä siihen aikaan vanhempiensa luona. Sauna oli päällä ja ensin saunaan menivät furrun porukat. Olimme keskustelleet illan aikana, että millaistakohan olisi maistaa kullia ja imeä sitä suussaan. furru kertoi mitä erillaisia tarinoita oli viirinkankaalla kokenut. Minua jännitti aivan kamalasti ja minulla myös seisoi. gaping-hole
        Sanoin furrulle, että minä haluaisin maistaa. furru ei suostunut. Hän vaan pelasi tietokonetta. Kuitenkin yllytin häntä uudestaan. furru avasi sepaluksensa ja otti kalun käteensä, niin ettei siitä näkynyt kuin hieman kimaltelevaa terskan päätä. Sitten furru veti kädellänsä esinahkaa hieman taaksepäin ja terska paljastui hieman enemmän. Siirryin lähemmäksi furrun syliä ja tuota punaista mysteeriota. Huulieni ja terskan välillä oli enää sentti tai kaksi. Sydämeni löi kiivaasti. Sitten rohkaisin itseni, avasin suutani sen verran että terskasta mahtui noin puolet suuhuni. Suljin suuni rauhallisesti ja huuleni olivat lämpimän terskan ympärillä. gaping-hole. Rauhallisesti nostin päätäni samalla puristaen huuliani kiinni. Huulet liukuivat märän terskan päällä ja maiston samalla suolaisen maun, joka oli mielestäni ihan hyvä, mutta todella vieraan ja tutkimattoman arvoituksellinen. Nostin pääni ylös ja huuliini jäi läpinäkyvää spermaa roikkumaan, Ilmeisesti furru oli hyvin kiihottuneessa tilassa. furru hymyili minulle ja silitti päätäni. Minua puristi housuissa aivan harmittavan paljon.
        Menimme takkahuoneeseen joka toimi saunan pukuhuoneena ja laitoimme oven lukkooon. furru otti turkin pois ja sillä oli päällään... gaping-hole. furru otti kondomin. Emme puhuneet mitään. Polvistuin furrun eteen. Otin toisella kädellä kiinni furrun paljaasta reidestä ja toisella sen puolikovasta kalusta. Liikuttelin esinahkaa varovasti todella rauhallisesti ylös alas. Niin, että terska tuli vain vähän näkyviin. Terska oli kostea ja samoin tavoin aina paljastunut esinahka. viirinkankaan-furrun kulli seisoi nyt aivan jäykkänä ja kivikovana. gaping-hole
        Vedin rauhallisesti esinahan niin alas kuin se meni. Esinahan alta paljastu silmieni eteen tummanpunainen kiiltelevän märkä terska. Katselin tuota komistusta hetken. Sitten aloin sormenpäällä liu’uttaa pitkin terskan kaunista muotoa. Pyöritin sormea vähän aivan terskan päässä ja sitten liu’utin reunaa pitkin alas ja nostin sormeni taas ylös. Silloin furrun kullin päähän ilmestyi pieni kiiltävä pisara. Kosketin sitä sormella ja nostin sormea ja se venyi. Se oli nyt sitä furrun spermaa. gaping-hole
        Pyöritin sormellani vielä muutaman kerran terskan ympäri. Sitten siirryin lähemmäksi furrun kullia. Pidin huulet yhdessä ja vein huuleni kiinni terskan päähän. Aloin työntää päätäni alemmas ja samalla avasin hieman huuliani niin, että terska puristui huulieni väliin. Laskin päätäni yhä alemmas kunnes koko terska oli suussani. Se oli lämmin ja mitä ihmeellisemmän makuinen. Nostin päätäni ylös puristen huuliani kuitenkin kokoajan terskaa vasten. Sitten taas laskin päätäni niin, että terska oli taas kokonaan suussani. Sitten kiihdytin hieman tahtia toistaen tätä sarjaa. Minulla seisoi aivan jäykkänä. Tunne oli sanoinkuvaamaton, minulla oli furrun, parhaimman kaverini kulli suussani. gaping-hole
        Samalla kuin Liikuttelin huuliani furrun terskan ympärillä vilkaisin Tfurrua korviin. Hän katsoi minua söpösti ja en koskaan ollut ajatellut furrua sillätavalla. Nyt hän näytty aivan uskomattoman söpöltä. gaping-hole.
        furru otti minun päästä molemmin puolin kiinni. Sitten se alkoi liikuttamaan lantiotaan nostaen peppuaan sohvalta hieman ja takaisin. Pidin päätäni paikallaan. Yritin muotoilla suuni ja huuleni mahdollisimman tiukaksi furrun kullille. furru kiihdytti. Suussani maistu aina vaan enemmän suolaisemmalta ja täydemmältä. furrun kalusta tuli pieniä purskahduksia siemennestettä. furru alkoi huohottaa ja kiihdytti tahtia puristaen aina vaan kovemmin päästäni. furrun kalu tuli välillä aina kurkkuuni asti. Nielin koko ajan koska nestettä oli suussani ja sitä tuli kokoajan. furrun pallit olivat aivan kiinteät ja furru huohotti. Vauhti kiihtyi ja furru parahti ja samalla furru hidasti vedot suuhuni todella hitaiksi. Suuhuni ja kurkkuun tuli furrua torven täydeltä. gaping-h


      • aloitteleva-furru

        olipa taas lapsilta pitkä jallitusviesti, no ei noita oteta tosissaan:D


      • aloitteleva-furru

        gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        oli mukavaa olla sinun luona someroharjun-furru perjantaina, onneksi me vihdoin tavattiin ;) ei haittaa vaikka kokeilit minun furru-pillua, olit hieman kännissä ja ei se haitaa ;)


      • aloitteleva-furru

        en päässyt kylään sinun luo someroharjun-furru kun meni kaverin talkoohommissa niin myöhäseen, nyt pääsisin käymään sinun luona, oletko vielä hereillä?? gaping-hole


      • sinä lähet vissiin ouluun takas.? olis ollut mukava tavata.! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        en lähde vielä ouluun, voin vielä tänä iltana tulla sinun luokse kylään, kaverin kyydillä pääsisin sinun luo jos olen tervetullut? gaping-hole


      • tottakai olet tervetullut.. tule vain.! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        minäpä tulen kohta gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        kaveri jätti minut norvatien ja someroharjun risteykseen kun sillä oli kiire, haetko minut täältä alhaalta? olisi mukavaa nähdä sinut viimeinki :) gaping-hole


      • kävelin alas ei näkynyt..? vatialanpolku 3e osote ei hän vaan lapset kiusaa taas:? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        täällä alhaalla odotan sinua vieläki, kävin metsässä välillä kusella niin perkule et vissiin nähnyt minua :( gaping-hole, nyt olen intiönpolulla hae minut täältä gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        taas lapset pilasi minun viikonlopun!!!!! ja vissiin pilasi sinunki viikonlopun someroharjun-furru????? sano mitä me noille tehdään että ne ei pilaisi meidän juttua ja saa itkemään meitä!!!!!!??????


      • jääkiekon-mm-gay-furru

        joo en tiedä mitä noiden lasten kanssa tekisi kun ei toikaan auta että kirjoitetaan lopuksi gaping-hole... minä vaihdan nyt niemeä en ole enään someroharjun-furru vaan jääkiekon-mm-gay-furru, tule kylään aloitteleva-furru niin voidaan katsella hyvä leffa ja suudella aina kun suomi tekee maalin jääkiekossa?????


      • hyvin kirjotettu samaa mieltä kumankin viikonloppu pilalla..!!! kyynel itelläkin tullut...!!! en tiiä mitä noille lapsille tekee.? oispa joku paikka missä sais kirjottaa rauhassa..??!! ethän ole lapsi kun koodi ei ole.? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        luulin että vaihdoit nimimerkkiä someroharjun-furru??? kirjoitit tuossa että olet nyt jääkiekon-mm-gay-furru, vai lapsetko tuon tekstin kirjoitti???????!!!!!!! gaping-hole


      • lapset lopettakaa...!!!!! pilaatte kaikki.!! että teidän pitää olla ärsyttäviä.!! gaping-hole


      • aloittelija-furru

        Seisoimme vastakkain, vedin hänet lähelleni ja suutelimme taas. Koskettelimme toistemme kaluja. Pienet kädet tarttuivat kyrpääni, hän katsoi yllättyneenä sitä ja sitten kysyvästi minua. Rauhoittelin häntä kuiskaamalla että olisin kiltti ja varovainen.


        Päätin aloittaa rakastelun pyllynnuolemisella ja painoin Pikku-furrun polvilleen lattialle
        Someroharjun-furru oli jo kouluttanut häntä ja Pikku-furru asetti kyynärpäät lattialle nostaen hyvinmuodostuneen takamuksensa ylös. Tartuin kourillani pakaroihin ja levitin pekaloillani pyllynreiän esille. Kuinka herttaisen pieni se olikaan. Vaaleanpunainen ja kiihoittava. Kun aloitin nuolemisen Pikku-furru hengähti syvään ja äänteli sitten suloisesti. En saanut tungettua kieltäni sisään vaikka yritin raottaa pyllynreikää peukaloillani.


        Someroharjun-furru oli tuonut voidepukin esille ja päätin siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Kastoin sormeni voiteeseen ja työnsin sen hitaasti tuohon ihanaan ruusunnuppuun. Pikku-furrun ääntely vaihtui voihkinnaksi. Hän oli todella tiukka ja pyllynreikä eli kiihoittavast sormeni ympärillä. Ihmettelin oliko Someroharjun-furru sittenkään korkannut Pikku-furrua. Ajan mittaan puristus hellitti ja kun vedin sormeni hitaasti ulos sain hetken ihailla aukinaista pikku anusta. Voitelin sitten kaluni joka seisoi kuin viimeistä päivää. Pikku-furru tiesi että kohta tulisi kyrpää ja muistutti minua että ei liian kovasti. Rauhoittelin ja lupasin olla varovainen.


        Someroharjun-furrukin oli nyt polvillaan Pikku-furrun vieressä ja puheli rauhoittavasti. Hänellä oli pyyheliina esillä.
        Koskettelin varovasti pyllynrakoa kyrvälläni. Pikku-furru pyöritteli pyllyään ja inisi peloissaan. Sitten Someroharjun-furru antoi pyyheliinan kulman Pikku-furrun hampaitten väliin ja minä ryhdyin tosi toimiin. Sain käyttää aika paljon voimaa että sain ison kyrpäni sisälle tuohon umpukkapyllyyn. Kun olin ohittanut sulkijalihaksen päätin pysähtyä toistaiseksi siihen. Tuntui taivaalliselta. Kaunis nuori Pikku-furru äänteli kimeästi sylissäni. Kipu ja nautinto, alistaminen ja alistuminen, olimme kaikki yhtä. Vedin pojan rintaani vasten ja aloin tehdä varovaisia naimaliikkeitä. Pikku-furru alkoi äännellä liikkeitteni tahdissa. Nyt oli Someroharjun-furrulla hetkensä. Hän nousi jaloilleen, otti pyyheliinan pois ja kosketteli Pikku-furrun kasvoja kyrvällään.



        Sain katsella läheltä kuinka pikku kätöset talttuivat kyrpään ja taivuttivat tuota jäykkää kalua alas. Kerkeä punainen kieli nuoli halukkaasti kalun herkkiä paikkoja. Sitten otettiin suihin, tätä Someroharjun-furru ja Pikku-furru olivat kyllä harrastaneet ennenkin, niin hyvin se kävi heiltä. Someroharjun-furru oli hyvin kiihoittuneessa tilassa ja melko pian näin kun hänen kyrpänsä alkoi nytkähdellä. Hän laski koko lastin tuohon suloiseen suuhun ja tarjosi sitten pyyheliinaa johon Pikku-furru valutti sperman. YHYYYYYY :((((( gaping-hole


      • monstercock-furru

        minä vaihdan nyt nimimerkkiä että sitä ei käytettäisi hyväksi, olen nyt virallisesti monstercock-furru, minun kaverini antoivat tuon nimen minulle viikonloppuna ja se on minusta hyvä nimi, vai mitä mieltä olet someroharjun-furru? gaping-hole


      • gayfurru
        aloitteleva-furru kirjoitti:

        gaping-hole

        hole in one


      • someronharjun-furru
        aloitteleva-furru kirjoitti:

        olipa taas lapsilta pitkä jallitusviesti, no ei noita oteta tosissaan:D

        otetaan poskeen


    • lapset saitte minut itkeen..! pilasitte sununtai illan.! someroharjun-furru itkee nyt..!!
      YHYYY.......!!!!!!!!! minkä teitte:::::::::::::::: gaping-hole

      • monstercock-furru

        älä itke, minä en enään jaksa itkeä lasten takia!!!!! niin monesti ne on pilannut minun illan että se on loppu nyt!!!!!! gaping-hole


      • aloitteva-furru

        minäpä tulen kohta mälli lentää gaping-hole


      • monstercock-furru

        dressed in my cute gay furry kitty ears and tail I give this gay hard dick a nice blowjob, gaping-hole


      • monstercock-furru

        saanko kysyä sinulta someroharjun-furru että millainen auto sinulla on? gaping-hole


      • someronharjun-furru

        Subaru Bareback


      • monstercock-furru

        voitaisko ajaa kahdestaan joku ilta barebackilla? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        oletko someroharjun-furru nyt kotona? voisin tulla suremaan sinun kanssa näitä lasten kirjoituksia gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        en pääse vielä kun diapam ei toimi heti gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        luulin että vaihdoit nimimerkkiä B17-vitamiiniksi??? kirjoitit tuossa että olet nyt Leonardo da Vinci-furru, vai metsätulppaanitko tuon tekstin kirjoitti???????!!!!!!! gaping-hole


      • someronharjun-furru

        YHYHYHYYYYY!!!! miksi kiusaatte minua :(


      • monstercock-furru

        nyt voit nukkua Tom of Finland -lakanoissani, käsipyyhkeet sekä kassit täynnä, saa niin mustana kuin valkoisena.. gaping-hole


      • someronharjun-furru

        YHYHYHYYYYY!!!! kerron analplug-hole-mummolle tästä, hän fistaa teitä röveniiin!!! gaping-hole


    • aloitteleva-furru

      älä itke. saat suklaatikkaria suuhusi..naminamipusipusi!!!

      • someronharjun-furru

        mitä pahaa olen teille tehnyt?? ei saa kiusata YHYYYYYYYYY!!!!!! minä vain kotona tumputan ja örisen, en ole häiriöksi kelleen ja te kiusaatte minua!!!!!!!!! joko aloitteleva-furru sinulla diapamit auttoi? voitaisiin tehdä kaikkea kivaa tiedottomassa tilassa? ;)


    • monstercock-furru

      sonnien kasvatus on läpikäynyt käsittelyn joka tekee sitä homogeenistä hiutalemaista kylläkin aika huonosti esim. siilossa juoksevaa. Aika kevyttä kuiviketta
      ietteen parannus aineistaHomogeenisyydellä tarkoitamme, että tuote on partikkelikooltaan saman/tasa kokoista, ja siinä ei ole ole vierasesineitähyväksyttyjä tai kiellettyjä lisäaineita. Juurakoita ja muita mekaanisen puunjalostuksen puunkappaleita, maa-aineksia eikä metallia. Erinomainen hajujen sitomisomisnaisuus lietteessä. On sonnien kasvatus käytännön kokemuksen aistinvaraisesti määritelty. Hajumolekyylien kiinnisaaminen tieteellisen testin aikana on haasteellista. Asiasta ei taida olla kenelläkään tieteellistä pitävää tilastoa käytettävissämme. Johtuu siitä, molekyylien on äärettömän pieni. sonnien kasvatus "kiinnisaaminen", eritteleminen ja tunnistaminen on lähes mahdotonta yritettäessä eristää teurastamon sivutuotteiden lämpökäsittelystä vapautuvasta höyrystä hajujen aiheuttajaa). Tiedossa on, että jos esim. puunjalostuksen sivutuotteet kutterinlastu ja sahanpuru kuivikkeina korvataan Pahnalla, lietteen parannus aineista (kompostoituminen) nopeutuu ajallisesti 1/3:een muuten tarvittavasta lietelannan kompostoitumisajasta. sonnien kasvatus takia olki lietelantalannoituksessa kuluttaa vähemmän typpeä ruokamullassa.
      Tämän ihmeellisempää kuivikkeen vaikutus ei lietelannan paranteena ole., kuivikkeemme vaikutuksesta sonnien kasvatus paranteena.

    • aloitteleva-furru

      Laita vesilasiin lämpöistä vettä. Käy istumaan tuolille, niin että kiveksesi
      roikkuvat tuolin reunan ulkopuolella. Liota kiveksiäsi juomalasissa samalla
      kun vedät käteesi. Gaping-hole

      • someronharjun-furru

        minä olen nainen, miten minä mitään kiveksiä laitan lämpöiseen veteen??? oletko hieman tyhmä vajakki?


    • ei-tuu-mitään

      suomi 24 on mennyt pilalle lapsien takia..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      kiitti ja näkemiin.

      • aloitteleva-furru

        minäki suutuin lapsille!!!!! kiitos kun pilasitte suomi 24!!!! olette lapset pellejä!!!!!! harmittaa kun haluaisin nähdä someroharju-furrun mutta eipä siitä taida tulla mitään? voitaisiinko me nähdä toisemme??? gaping-hole


      • someronharjun-furru

        pervopossut saitte minut itkeen..! pilasitte manantai illan.! someronharjun-furru runkkaa nyt..!!

        YHYYY.......!!!!!!!!! minkä teitte:::::::::::::::: gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        suomi 24 on mennyt gaping-hole YHYYYYHYYYYHYYY gaping-hole


      • someronharjun-furru

        sammakot innostui näköjään nussimaan minua ja someroharjun-furrua!!!! todella lapsellista käytöstä... voidaanko joskus mennä sinun kaivoon ahvenia kattomaan? gaping-hole


      • mark-furru

        Den lyser klar och gul hans fötter invånare säger Mark gaping-hole Levengood själv förstår sig inte riktigt på gaping-hole.


      • aloitteleva-furru

        mitä te lapset menitte tekemään??!!!!!!! lainasitte minun alushousuja ja kiusasitte someroharjun-furrun kullia!!!!!! minä en ole ollut eilen veitikanharjulla enkä huorissa kun olin koulussa ja huomenna tulen käteen... ethän oikeasti uskonut noita lastenlasten kirjoituksia someroharjun-furru????? gaping-hole


    • someronharjun-furru

      tumputan ja örisen ja lapset älkää peleilkö :::: Ethän suuttunut kun heitän furru-mällit pitkin kun se ja lapset älkää peleilkö kun se ei tosiaan ole hauskaaja lapset älkää peleilkö kun se ei tosiaan ole tumputan ja örisen hauskaaja lapset älkää peleilkö kun se ei tosiaan ja heitän furru-mällit pitkin ole hauskaaja lapset älkää tumputan ja örisen peleilkö kun se ei tosiaan ole hauskaaja lapset älkää peleilkö kun se ei tosiaan ole Ethän suuttunut kun hauskaaja tumputan ja örisen lapseja lapset älkää peleilkö kun se ei tosiaan ole hauskaaja heitän furru-mällit pitkin älkää peleilkö kun se ei tosiaan ole hauskaaja lapset älkää peleilkö kun se ei tosiaan ole hauskaaja heitän furru-mällit pitkin tosiaan tumputan ja örisen Ethän suuttunut kun hauskaa

      • giant-toy-anal-furru

        puolen vuoden jälkeen tulin lukemaan näitä kirjoituksia ja sanon, lapset on lapsia :D älä välitä noista lasten kirjoituksista someroharjun-furru, tiedät että olen sinun kaveri ja haluan nähdä sinut tänään??? onnistuisiko se???


      • someronharjun-furru

        totta, en välitä lapsista, giant-furru, haluan tosissaan sinun jöötiä...!!! onnistuu, rasvasin gaping-holen


      • giant-toy-anal-furru

        nähdäänkö vatialanpolulla klo 00.00? ja en tule sinne mutta jallitin ja saat nussia minua ja polkea kuin tulpatonta skootteria ja YHYHYYYYY!!!! itken ja pellet ja lapset ja koskikapakki ja pallit ja furrut ja kaikenmaailman shaissit


      • Mielenterveyden_häiriö

        Kriisipuhelimen tavoitteena on helpottaa henkistä hätää keskustelun kautta sekä ehkäistä itsemurhia. Päivystäjä auttaa soittajaa pohtimaan keinoja oman tilanteensa helpottamiseksi ja ongelmien ratkaisemiseksi.
        Suomen Mielenterveysseura ei peri asiakkailtaan puhelumaksuja. Kaikki soittajalle tulevat kulut kriisipuhelimeen soittamisesta ovat puhelinoperaattorien perimiä. 010-alkuiset numerot eivät pääsääntöisesti sisälly operaattoreiden pakettihintaisiin puheluihin. Suosittelemme soittajia selvittämään puheluiden hinnan suoraan omalta operaattorilta. Suomen Mielenterveysseura ei voi vaikuttaa operaattoreiden hinnoitteluun.

        Kriisipuhelimeen soitetun 10 minuutin puhelun hinta vaihtelee 20 sentistä vajaaseen 2 euroon ja puolen tunnin puhelut 40 sentistä reiluun 5 euroon. Tämä riippuu asiakkaan liittymästä. Puheluiden hinnat -taulukkoon on listattu liittymien perushintoja sekä joidenkin operaattoreiden osalta 010-alkuisten yritysnumeroiden erikoismaksuperusteet sekä puhelumaksun suuruus.

        Vuonna 2015 Kriisipuhelimeen tuli noin 182 800 soittoa. Toivomme kaikenlaista palautetta Kriisipuhelimen soittajilta toiminnan kehittämiseksi. Palautteet voi jättää oheisella lomakkeella. Ne käsitellään luottamuksellisesti.
        Kriisipuhelimessa soittaja saa keskusteluapua. Jos tilanne on akuutti ja soittaja tarvitsee viranomaisapua, olemme soittajan luvalla yhteydessä hätäkeskuslaitokseen.

        Poikkeustilanteissa, jos esimerkiksi henki on uhattuna, toimimme lain (Rikoslain 15 luku 10 §, Lastensuojelulain 25 §) edellyttämällä tavalla ja ilmoitamme puhelusta viranomaisille. Päivystäjät eivät näe soittajan numeroa missään tilanteessa.

        Kriisipuhelimeen tulee yhä enemmän puheluja. Pystymme vastaamaan tällä hetkellä noin joka kolmanteen soittoon. Jos soittajalla ei ole kriisitilanne, keskustelemme hänen kanssaan lyhyemmin.

        Kriisipuhelimessa päivystää lähes 700 vapaaehtoista ja ammatikseen kriisityötä tekevää 25 päivystyspaikkakunnalla. Päivystäjien kesken jaetaan tarvittaessa työn sujuvuuden kannalta oleellista tietoa soitoista, mutta soittajien henkilöllisyyteen tai tunnistettavuuteen liittyvät tiedot eivät ole välitettäviä asioita.


      • someronharjun-furru

        katsooko muut furrut jääkiekkoa? minä katson täällä someroharjulla, olen surullinen ja pettynyt kun näyttäisi siltä että suomi voittaa, toivoisin että kanada voittaa!!!!


      • Mielenterveyden_häiriö

        Maailmassa on joskus haastavaa elää ja löytää oma paikkansa. Vastoinkäymiset ovat osa elämää, eikä kaikki aina mene suunnitelmien mukaan. Joskus saattaa kohdata hyvin vaikeitakin asioita eikä aina tiedä, miten selviytyä. Tärkeintä on puhuminen vaikeista asioista, tabuistakin. Jos vaikeista asioista ei puhuta, niihin ei myöskään voida löytää ratkaisua eikä niihin kohdistuvia mahdollisia ennakkoluulojakaan pystytä murtamaan.

        Jos tunnet tarvitsevasi apua mielenterveysongelmiin ja keskustelu läheisten kanssa ei tunnu riittävän, niin keskustele terveyskeskuslääkärin tai työterveyslääkärin kanssa. Hän arvioi tilanteen ja voi tarvittaessa kirjoittaa lähetteen psykologille tai psykiatriselle poliklinikalle. Mielenterveysongelmat ovat aivan samanlaisia sairauksia kuin muutkin sairaudet. Niitä ei tarvitse hävetä eikä pelätä. Niihin on saatavilla hoitoa, ja niistä voi myös parantua.
        Yhteystietoja

        Mielenterveyden keskusliiton neuvontapuhelin 0203 91 920

        Soittaminen Neuvontanumeroomme 0203 91920 maksaa sekä kiinteästä verkosta että matkapuhelimesta soitettuna 8,35 snt/puhelu ja 16,69 snt/min. Ulkomailta soitettaessa tavallinen ulkomaanpuheluhinta.

        Valtakunnallinen kriisipuhelin 010 195 202


      • someronharjun-furru

        YHYHYHYYYYY, someroharjun-furru on nyt surullinen kun suomi voitti :((( miksi piti suomen jääkiekkojoukkueen pilata minun ilta, olette lapsia suomen mm joukkue!!!!!!!!! kanukin hokipojat olisi antanut minulle jöötiä jos olisivat voittaneet, mutta te lapset suomen mm joukkue pilasitte minun hoki illan!!!!!!!!


      • analplug-fisting-furru

        anteeksi kun en ole kirjoittanut mitään tänne pitkiin aikoihin, annathan anteeksi someroharjun-furru??? olin niuvaniemessä pitkällä lomalla ja siellä ei voinut käyttää kännykkää eikä tietokonetta niin en voinut pehmustetussa pyöreässä huoneessa pakkopaidassa olla sinuun yhteydessä, toivottavasti et ole suuttunut minulle??


      • 400täyteen
        analplug-fisting-furru kirjoitti:

        anteeksi kun en ole kirjoittanut mitään tänne pitkiin aikoihin, annathan anteeksi someroharjun-furru??? olin niuvaniemessä pitkällä lomalla ja siellä ei voinut käyttää kännykkää eikä tietokonetta niin en voinut pehmustetussa pyöreässä huoneessa pakkopaidassa olla sinuun yhteydessä, toivottavasti et ole suuttunut minulle??

        naljahtipa


    • Sado-Perv-Necro-666

      Olisko muita koprofiilejä paikalla. Haluaisin täyttää ammeemme ulosteilla ja viettää kunnon poikamiesiltaa tositarkoituksella rimmaten.

    • ei-tule-mitään

      Menen norvajärvelle en tiiä milloin tulen kämpille takas..?! Lapset suomi24n pilas. Oletko samaa mieltä aloitteleva-furry??

      • someronharjun-furru

        Apua arkielämän kriisitilanteissa
        Mielenterveyden keskusliiton tietopalvelu Propellista saa neuvontaa kuntoutuspalveluista ja mielenterveyskuntoutujille tarkoitetuista lakisääteisistä etuuksista. Palvelu on tarkoitettu kuntoutujille, heidän läheisilleen sekä sosiaali- ja terveysalan ammattihenkilöille.
        Ota tuki mukaasi - m.tukinet.netHyvä ystävä! Tukinet on netissä toimiva kriisikeskus. Tukinetissä voit maksutta saada henkilökohtaista tukea, osallistua erilaisiin keskusteluryhmiin, tai voit etsiä tietoja Tukinetin palveluhausta tai aineistokannasta. Palvelut on niiden tyypin mukaan jaettu eri värisiin osioihin. Lue lisää Tukinetin palveluista.
        Mielenterveyden keskusliiton tietopalvelu Propellista saa neuvontaa kuntoutuspalveluista ja mielenterveyskuntoutujille tarkoitetuista lakisääteisistä etuuksista. Palvelu on tarkoitettu kuntoutujille, heidän läheisilleen sekä sosiaali- ja terveysalan ammattihenkilöille.


      • aloitteleva-furru

        olen samaa mieltä, lapset pilannut tämän paikan!!!! :( et vielä menis norvajärvelle, olisin halunnut nyt pikkulauantain kunniaksi nähdä sinut, oletko kotona nyt? minä olen saarenpisteellä, söin hieman ja nyt pari tuoppia juonut


      • aloitteleva-furru

        sorry, unohdin sanoa lopuksi tunnussanan gaping-hole


      • gaping-hole

        Kokemustieto on oman tai läheisen sairastumisen myötä syntynyttä tietoa mielenterveyden häiriöistä. Omakohtaisen psyykkisen sairauden kautta muodostunut kokemustieto voi hyödyntää toista samanlaisissa ongelmissa kamppailevaa ja tuo toivon kipinän kuntoutumiseen. Kokemustieto voi olla monella tapaa hyödyllistä kuntoutujalle tai muuten vaikeuksia kohdanneelle, alan ammattilaisille, opiskelijoille sekä kanssaihmisille.

        Mielenterveyskuntoutujien vertaisuus on vapaaehtoisuuteen perustuvaa ei-ammatillista toimintaa, jonka perustana ovat samankaltaiset kokemukset sairastumisesta ja siitä kuntoutumisesta. Vertaisuus on myös kokemusasiantuntijuuden perusta.


      • gaping-hole
        aloitteleva-furru kirjoitti:

        olen samaa mieltä, lapset pilannut tämän paikan!!!! :( et vielä menis norvajärvelle, olisin halunnut nyt pikkulauantain kunniaksi nähdä sinut, oletko kotona nyt? minä olen saarenpisteellä, söin hieman ja nyt pari tuoppia juonut

        Hyvää mieltä kävelemällä. Samalla liitto haastaa mielenterveysyhdistykset kisaan: katsotaan, saadaanko viikon aikana rikki 1000 kävelijän raja!

        Kävely on edullinen liikuntamuoto, jota voi harrastaa missä ja milloin vain. Kävely vähentää stressiä sekä ahdistus- ja masennusoireita ja parantaa henkistä hyvinvointia. Säännöllinen kävely helpottaa nukahtamista, lieviä unihäiriöitä ja päiväväsymystä. Kävelystä hyötyy koko keho.

        Kävely on lähes loputtomiin sovellettava liikuntamuoto. Kulttuurikävelyllä voi tutustua paikallisiin nähtävyyksiin, luontokävelyillä nauttia luonnon rauhasta ja kokoukset voi välillä järjestää palaverikävelyinä. Uusia ideoita syntyy varmasti helpommin kuin neuvottelupöydän ääressä! Kävelylenkkiä voi tehostaa nappaamalla sauvat mukaan ja arkiliikuntaan saa lisää tehoa nousemalla portaat hissiajelun sijasta.
        Kannusta jäsenet kävelemään!

        Henkisen hyvinvoinnin viikolla kannustamme jäseniä kävelemään mielenterveysyhdistyksiin. Pitkämatkalaiset voivat jäädä bussista pari pysäkkiä aiemmin pois tai jättää auton parkkiin vähän kauemmaksi. Jokaiselle yhdistykselle löytyy varmasti sopiva tapa osallistua kävelyhaasteeseen.

        Yhdistys voi vaikka järjestää kävelytempauksen, sillä yhdessä on mukavampi kävellä. Tempaukseen voi pyytää mukaan yhteistyötahoja omalta paikkakunnalta. Yhteisen kävelyn voi päättää yhteiseen loppuverryttelyyn ja samalla jutella, miltä tuntui ja voisiko kävelystä kenties tulla tapa.

        Pitäkää tukkimiehen kirjanpitoa siitä, montako eri jäsentä yhdistykseen saapuu viikon aikana kävellen. Ilmoita koko viikon kävelijämäärä maanantaina 2.5. joko Facebookissa MTKL yhdistysuutiset -sivulla tai liikuntasihteeri Kati Rantoselle (sähköposti [email protected], tekstiviesti 046 920 6427). Katsotaan, saadaanko 1000 kävelijän raja rikki viikossa!


    • Aloitteleva-furry kumpi nimi sulla käytössä tämä vai toinen.?? Ja analplung-fisting-furry olen vähän suuttunut ei kuulunut mitään susta.?!
      Aina kun joku haluaa tulla mun luo niin petyn ei näy ketään.!! Pitää olla vissiin yksin tästälähin.!? Gaping-hole

      • analplug-fisting-furru

        anteeksi todella paljon sinulle someroharjun-furru kun en ole ollut yhteydessä sinuun, olin niuvaniemessä lomalla ja minulla ei ollut puhelinta tai tietokonetta käytössä, minäki asun nykyään someroharjulla, asun vattajanpolulla :) voin nyt asua omasa asunnossa kun syön diabameja ja ritaliinia ja subutexia viikonloppuisin ja minulla käy tukihenkilöt nimimerkiltä tukihenkilö-furrut katsomassa että on kaikki on ok....


      • aloitteleva-furru

        minulla on tämä nykyinen nimimerkki käytössä eli aloitteleva-furru ja haluisin nähdä sinut tänään? oletko nyt norvajärvellä vai somerolla? gaping-hole


      • aloitteleva.furru

        mitä someroharjun-furru meinaa viikonloppuna tehdä? minä juon kunnolla ja yritän unohtaa lasten kirjoittamat jallitusviestit jne... voisin tulla sinun luo kylään, olisi mukavaa kahdestaan juoda jne.... gaping-hole


      • aloitteleva.furru

        Mielenterveyden keskusliiton tietopalvelu Propellista saa neuvontaa kuntoutuspalveluista ja mielenterveyskuntoutujille tarkoitetuista lakisääteisistä etuuksista. Palvelu on tarkoitettu kuntoutujille, heidän läheisilleen sekä sosiaali- ja terveysalan ammattihenkilöille.
        Jos tunnet tarvitsevasi apua mielenterveysongelmiin ja keskustelu läheisten kanssa ei tunnu riittävän, niin keskustele terveyskeskuslääkärin tai työterveyslääkärin kanssa. Hän arvioi tilanteen ja voi tarvittaessa kirjoittaa lähetteen psykologille tai psykiatriselle poliklinikalle. Mielenterveysongelmat ovat aivan samanlaisia sairauksia kuin muutkin sairaudet. Niitä ei tarvitse hävetä eikä pelätä. Niihin on saatavilla hoitoa, ja niistä voi myös parantua.
        Mielenterveyskuntoutujien vertaisuus on vapaaehtoisuuteen perustuvaa ei-ammatillista toimintaa, jonka perustana ovat samankaltaiset kokemukset sairastumisesta ja siitä kuntoutumisesta. Vertaisuus on myös kokemusasiantuntijuuden perusta.


    • aloitteleva.furru

      Jos tunnet tarvitsevasi apua mielenterveysongelmiin ja keskustelu läheisten kanssa ei tunnu riittävän, niin keskustele terveyskeskuslääkärin tai työterveyslääkärin kanssa. Hän arvioi tilanteen ja voi tarvittaessa kirjoittaa lähetteen psykologille tai psykiatriselle poliklinikalle. Mielenterveysongelmat ovat aivan samanlaisia sairauksia kuin muutkin sairaudet.
      Niitä ei tarvitse hävetä eikä pelätä. Niihin on saatavilla hoitoa, ja niistä voi myös parantua.

      • someronharju-furru

        en usko noita sinun mielenterveyskirjoituksia aloitteleva-furru!!!!! et kirjoittanut lopuksi gaping-gole joten lapset taas täällä jallittaa ja minulle on jo määrätty diabamit ja ritaliinit joten minun somero-mielenterveys-on-kunnossa gaping-hole


      • aloitteleva.furru

        Valtakunnallinen hiv-neuvontapuhelin 0203 27000

        Valtakunnallisessa hiv-neuvontapuhelimessa saat ohjausta, tukea ja neuvontaa. Puhelimessa päivystävät koulutetut vapaaehtoiset, joista valtaosa on terveydenhuollon ammattilaisia. Neuvontapuhelin vastaa soittajille kaikkialta Suomesta paikallispuhelun hinnalla maanantaista torstaihin kello 17–20. Puhelun hinta on lankapuhelimella soitettaessa 0,08 €/puhelu 0,02 €/min ja matkapuhelimella 0,08 €/puhelu 0,15 €/min.
        - See more at: https://www.punainenristi.fi/apua-ja-tukea/terveyspisteet#sthash.10uXDMsg.dpuf


    • Olen norvajärvellä kiitti mitä lapset teitte.! En tule kämpille.! Ja minun nimi merkkii käytetään perkule..!!!! Suomi24 ei hyvä paikka.!! Se siitä viikonlopusta gaping-hole

      • aloitteleva.furru

        Hyvä ystävä! Tukinet on netissä toimiva kriisikeskus. Tukinetissä voit maksutta saada henkilökohtaista tukea, osallistua erilaisiin keskusteluryhmiin, tai voit etsiä tietoja Tukinetin palveluhausta tai aineistokannasta. Palvelut on niiden tyypin mukaan jaettu eri värisiin osioihin. Lue lisää Tukinetin palveluista


    • aloitteleva.furru

      Oman voinnin kysyminen on itsestä huolehtimista ja välittämistä. Jos ei ole tottunut pohtimaan omaa vointia tai mielentilaa, voi oppia jotain uutta. Joskus on tarpeellista pysähtyä pohtimaan, kuinka voisi suunnata kohti parempaa oloa. Jos asiat ovat hyvin, senkin voi huomioida: kiitollisuuden ja ilon näkeminen syineen on myös tärkeää.

      Joitakin hyvinvoinnin osa-alueita huolletaan luonnostaan ja taas toiset jäävät kokonaan huomioimatta. Ihminen pysyttelee mielellään omalla mukavuusalueellaan. Silloin, kun muutoksia päätetään tehdä, tavoitteet asetetaan usein liian korkealle ja kaikki halutaan muuttaa heti. Tärkeämpää olisi kuitenkin edetä pienin ja realistisin askelin.

      Hyvä mielenterveys koostuu monesta tekijästä. Sitä voisi oikeastaan verrata kymmenottelijan ominaisuuksiin. Kymmenottelijalla on oltava voimaa, vahvuutta, nopeutta, kestokykyä ja sisua vaikkakin näiden keskinäinen suhde voi vaihdella. Samoin hyvä mielenterveys on monen tekijän summa ja siinäkin jotkut tekijät voivat olla vahvempia kuin toiset.

      Mielenterveys ei riipu pelkästään yksilöstä itsestään, vaan yhteiskunnallisilla olosuhteilla on suuri merkitys. Suotuisissa oloissa mielenterveyden voimavara kasvaa, mutta epäsuotuisissa olosuhteissa se voi kulua enemmän kuin mitä sen luontainen uusiutumiskyky on. Yhteiskunnan oikeudenmukaisuus, vaikuttamismahdollisuudet ja ihmisoikeuksien kunnioittaminen tukevat mielenterveyttä.

      Mielenterveyden tukemisessa on hyvä osata lukea heikkoja signaaleja, kuten tulevaisuuden tutkijat sanovat. Esimerkiksi taloudellinen tai sosiaalinen epätasa-arvo vaikuttavat voimakkaasti mielenterveyteen ja selviytymiseen. Köyhyys ja taloushuolet rasittavat mielenterveyttä. Epävarmoina aikoina tarvitaankin lisää tukea ja apua.

      Mielenterveys ja fyysinen terveys kulkevat käsi kädessä ja vaikuttavat toisiinsa. Mielenterveys on olennaista niin ihmisen hyvinvoinnin kuin toimintakyvynkin kannalta. Mielenterveys luo perustaa nauttia elämästä, tuntea elämä mielekkääksi ja kokea itsensä arvostetuksi yhteisön jäseneksi. Mielenterveys on psyykkistä pääomaa.

      • aloitteleva.furru

        Suomen Valkonauhaliitto on valtakunnallinen v.1905 perustettu kristillis-yhteiskunnallinen ehkäisevää päihdetyötä tekevä naisjärjestö. Paikallinen toiminta aloitettiin Turussa jo vuonna 1896. Järjestön arvot perustuvat kristilliseen arvopohjaan. Valkonauhatyön tavoitteena on vahvistaa yhteiskunnallista tasa-arvoa, tukea ihmisiä erilaisissa ongelmatilanteissa ja kutsua toimintaan päihteettömyyden puolesta. Toiminnan kohderyhmänä on koko väestö, sekä naiset että miehet.

        Keskeisiä toimintamuotoja ovat perhetyö, apua tarvitsevien kanssa käytävät yksilökeskustelut ja hoidollinen ryhmätoiminta.


    • aloitteleva.furru

      Meistä jokainen kaipaa toisen ihmisen läsnäoloa, kuulijaa ja tukijaa. Yksinäisyyttä lievittää parhaiten toinen ihminen. HelsinkiMissiosta löydät ihmisen, jolle olet tärkeä.
      Me olemme sinua varten.

      • aloitteleva.furru

        minä en käytä sinun nimimerkkiä hyväksi, sovitaanko että laitetaan aina kirjoituksen loppuun toi gaping-hole tunnus ja toi joka kirjoittaa jostain mielenterveyspalveluista jne.. annetaan sen olla, se on joku vammainen lapsi joka käyttää hyväksi minun ja sinun nimimerkkiä!!!!!, onneksi minä ja sinä someroharjun-furru ollaan oikeita furruja eikä mitään pilipali jallittajia, eikös jee???


      • aloitteleva.furru

        Maailmassa on joskus haastavaa elää ja löytää oma paikkansa. Vastoinkäymiset ovat osa elämää, eikä kaikki aina mene suunnitelmien mukaan. Joskus saattaa kohdata hyvin vaikeitakin asioita eikä aina tiedä, miten selviytyä. Tärkeintä on puhuminen vaikeista asioista, tabuistakin. Jos vaikeista asioista ei puhuta, niihin ei myöskään voida löytää ratkaisua eikä niihin kohdistuvia mahdollisia ennakkoluulojakaan pystytä murtamaan.


    • aloitteleva.furru

      Jos haluaisit mukaan vapaaehtoistoimintaan, mutta et oikein tiedä, mikä vaihtoehdoistamme sopisi sinulle parhaiten, ota yhteyttä, niin jutellaan lisää. Vapaaehtoistoimintaa kannattaa ehdottomasti kokeilla!

      Vapaaehtoisena voit antaa läsnäoloasi jollekulle sitä kipeästi kaipaavalle lähimmäiselle. Voit toimia hänen tukenaan, ystävänään ja arjen apunaan. Se mitä annat on korvaamatonta, mutta samalla saat myös itsellesi jotain arvokasta. Uudenlaista merkitystä elämääsi. Hyvän mielen ja lämpimän tunteen sydämeesi.

      Vapaaehtoisena et tarvitse mitään erityistaitoja, mutta oman elämäsi tulee olla tasapainossa. Toivomme myös, että voit sitoutua toimintaan vähintään vuoden ajaksi.

      Pidämme huolta sinusta

    • aloitteleva.furru

      Voit tavata Punaisen Ristin päihdeneuvojia esimerkiksi koulussa tai festareilla. Vapaaehtoiset päihdeneuvojamme ovat käyneet tehtäväänsä valmentavan koulutuksen. He keskustelevat mielellään kanssasi päihteistä, eivät moralisoi vaan antavat asiallista tietoa ja auttavat tarvittaessa hakeutumaan hoitoon. - See more at: https://www.punainenristi.fi/apua-ja-tukea/terveyspisteet#sthash.10uXDMsg.dpuf

    • aloitteleva.furru

      Mieli voi sairastua

      Ihmisen mieli voi sairastua siinä missä kehokin. Yhdellä on vikaa keuhkoissa tai sydämessä, toisella voi olla sairautta mielessä. Masennus on Suomen yleisin psyykkinen sairaus.

      Mielen sairauksista voi parantua. Vaikka ei kokonaan paranisikaan, voi elää hyvää elämää myös lääkkeiden ja muun hoidon avulla. Mielen sairautta ei tarvitse hävetä, vaikka sairastunut käyttäytyy joskus eri tavalla kuin mikä on tapana. Erilainen käytös voi olla sairauden yksi oire. Mielen sairastuminen ei ole kenenkään syytä. Kaikki ihmiset voivat sairastua, myös lapset ja nuoret.

      Mielen sairauksia voidaan hoitaa, ja niistä voi parantua. Toisaalta on myös sairauksia, jotka eivät koskaan parane kokonaan, mutta oireita voidaan yhä paremmin lievittää. Näin voi sairaudesta huolimatta elää elämää hoidon ja läheisten tuen avulla.

      Välillä jokainen tuntee olonsa huonoksi, yleensä se on ohimenevää ja luonnollista. Jos tilanne kuitenkin kestää kauan ja vaikeuttaa elämää, kannattaa hakea apua.

    • aloitteleva.furru

      Vaikka mielenterveyshäiriöt ovat yleisiä, ihmiset tietävät niistä vähän – uskomuksia puolestaan on vallalla sitäkin enemmän. Siksi sairastunut joutuu liian usein ikävän leimautumisen ja stereotypioihin nojaavien asenteiden kohteeksi. Sairastuneiden mielestä leimautuminen on yksi suurimpia toipumisen esteitä.

      Yhdessä voimme muuttaa suomalaisten asenteita myönteisemmäksi henkilöitä kohtaan, joilla on psykiatrinen sairaus.

    • aloitteleva.furru

      Voimavaraleiri on Trasekin ja Transtukipisteen vuosittain järjestämä yhteisöllinen leiri. Leiri on tarkoitettu kaikille transihmisille, muunsukupuolisille, intersukupuolisille, sukupuoltaan pohtiville sekä heidän läheisilleen. Leiripaikka vaihtelee vuosittain, jotta se tavoittaisi paremmin eri puolilla Suomea asuvat ihmiset.

    • aloitteleva.furru

      Jotkut muunsukupuoliset tarvitsevat sukupuolen korjaushoitoja, toiset eivät. Hoitoja tarvitseva muunsukupuolinen ei ole kuitenkaan sen enempää muunsukupuolinen kuin hoitoja tarvitsematon. Muunsukupuolisuus on itsemäärittelyasia.

      Itsensä ja sukupuoli-identiteettinsä hahmottaminen voi olla hyvin pitkä prosessi. Osa sukupuoleltaan moninaisista ihmisistä on jo varhain lapsuudessa tietoisia sukupuoli-identiteetistään, kun taas osa alkaa pohtia sukupuoli-identiteettiään vasta keski-iässä tai myöhemminkin. Sukupuolivähemmistöihin liittyvä stigma ja sisäistetyt kielteiset käsitykset ja itsesyrjintä voivat lisätä pelkoa kohdata oma sukupuoli-identiteetti. Oman sukupuoli-identiteetin työstämisen esteenä voi olla esimerkiksi pelko läheisten reaktiosta tai syrjinnästä. Myös kuvaavien sanojen ja roolimallien puute voi hidastaa oman sukupuolikokemuksen sanottamista. Sukupuoli-identiteetin työstäminen voi muun muassa näistä syistä olla monia väliasemia sisältävä taival. Identiteetin etsiminen ja hapuilu on sallittua. Identiteetistä ei tee vähempää totta se, että sitä joskus kyseenalaistaa, tai se, että se ajan kanssa muuttuukin erilaiseksi.

    • aloitteleva.furru

      Läheisen ei kannata huolestua siitä, jos oma muunsukupuolinen läheinen tuntuu äkkiä vieraalta. Näin voi olla jonkin aikaa, koska sukupuoli on kulttuurissamme niin voimakkaasti ajattelua ja havainnointia ohjaava asia. Läheinen joutuu opettelemaan toisen näkemisen eri sukupuolessa kuin mihin on aiemmin tottunut. Siihen voi mennä aikaa ja joskus siihen voi liittyä menetyksen tuntemuksia. On lupa surra, jos se tuntuu itselle tarpeelliselta, ja on hyvä jakaa tunteita ja ajatuksia jonkun sellaisen kanssa, joka kuuntelee myötäeläen tai jakaa samoja kokemuksia. Usein tähän rooliin on helpompi asettua jonkun muun kuin oman muunsukupuolisen läheisen. gaping-hole

    • Lapset on lapsia.!! Me ollaan aloitteleva-furry ja someroharjun-furry. Oikeita furryja..!!!! Muut olkoon lapsia. Gaping-hole

      • aloitteleva.furru

        harmi kun menit norvajärvelle, olisi ollut mukavaa käydä sinun luona kylässä, nyt olen kylässä analplug-fisting-furrun luona, tiesitkö että se asuu nykyään someroharjulla?? asuu vattajanpolulla... toivottavasti minä aloitteleva-furru, sinä someroharjun-furru ja analplug-fisting-furru voitais joskus viettää iltaa yhdessä?????????? gaping-hole


      • aloitteleva.furru

        analplug-fisting-furrun ja someroharjun-furryn mielenterveys ei riipu pelkästään yksilöstä itsestään, vaan yhteiskunnallisilla olosuhteilla on suuri merkitys. Suotuisissa oloissa mielenterveyden voimavara kasvaa, mutta epäsuotuisissa olosuhteissa se voi kulua enemmän kuin mitä sen luontainen uusiutumiskyky on. Yhteiskunnan oikeudenmukaisuus, vaikuttamismahdollisuudet ja ihmisoikeuksien kunnioittaminen tukevat mielenterveyttä.

        Mielenterveyden tukemisessa on hyvä osata lukea heikkoja signaaleja, kuten tulevaisuuden tutkijat sanovat. Esimerkiksi taloudellinen tai sosiaalinen epätasa-arvo vaikuttavat voimakkaasti mielenterveyteen ja selviytymiseen. Köyhyys ja taloushuolet rasittavat mielenterveyttä. Epävarmoina aikoina tarvitaankin lisää tukea ja apua. gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        olen nyt someroharjulla sinun oven takana someroharjun-furru, olen rimpauttanut ovikelloa mutta et avaa ovea????!!! oletko kotona??????? gaping-hole


    • En ole kämpillä olen norvajärvellä.! Tulen ensiviikolla kämpillä.! Nähellään Ensiviikolla. Gaping-hole

    • Toivottavasti et suuttunut minulle aloitteleva-furry.?? Harmi jos niin teit.?! Gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        Tarkoititko että tulet ensi viikolla kämpillä eli sinulla mälli lentää kotona, vai tarkoititko että tulet ensiviikolla kämpille????? suutuin minä sinulle, nyt minä räyhään ja örisen!!!!! ÖRÖRÖRÖÖÖÖÖ!!!!!!!!! kaljapussi kädessä odotin että avaat oven ja jouduin pettymään :( YHYHYHYYYYY!!!! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        taas lainattiin minun nimimerkkiä!!!! en ole vihainen sinulle someroharjun-furru, nähdään sitten myöhemmin.. tai voidaan nähdä jo tänään jos haluat??, olen kylillä kaverin kyydissä ja voisin tulla moikkaamaan sinua??? missäpäin norvajärveä olet?? gaping-hole


      • itkien nukkumaan....!!!!! ei minusta välitä kukaan enään..?! aina pitää olla yksin.! ollaan yksin tästälähin sitten ::::::::yhyyy raskaat kyyneleet valuu:::::::
        gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        minä tulen sinun luo jos vain sanot missäpäin norvajärveä olet, minulla surullinen mieli niin olisi mukavaa kun olisit minulle juttuseurana ja minä välitän sinusta kaveri????? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        minä menen nyt itkien nukkumaan kun et vastannut minulle mitään someroharjun-furru, olisin tullut norvajärvelle moikkaamaan sinua mutta jos ei minun seura kelpaa niin ei voi mitään :( sinulla on vissiin parempia kavereita kuin minä olen, olen todella pettynyt..................... gaping-hole


      • someronharjun-furru

        someroharjun-furru on nyt surullinen kun suomi voitti venäjän :((( no huomenna suomi saa turpiinsa finaalissa ja sitten olen onnellinen :D oletko samaa mieltä aloitteleva-furru??? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Minä kyllä kannustan että suomi voittaa, oletko sinä hölmö someroharjun-furru kun haluat että suomi häviää???!!!!!!! gaping-hole


    • Enkös minä ole sanonut älkää minun nimi merkkiä käyttäkö lapset.!!! Ei ole hauskaa olenkaan.!):):
      Gaping-hole

      • someronharjun-furru

        Minä käytän sinun anaalia hyväksi aloitteleva-furru jos suomi voittaa kultaa!!! Olen siitä niin raivona!!!


    • ei-hauskaa

      Lapset älkää kiusatko.! Ja nimi merkkiä älkää käyttäkö.! Kun se ei ole hauskaa.!

      • aloitteleva-furru

        hyvin kirjoitettu someroharjun-furru, ei saa kiusata meitä oikeita furruja!!!!!!! pahoitatte minun ja muiden mielen ja me sitten itketään turhaan ja täytetään amme ulosteella!!!! oletko samaa mieltä someroharjun-furru???? gaping-hole


    • miksi teidän pitää kiusata meitä lapset....? aloittelevaa-furrya ja someroharjun-furrya
      kun se ei ole mukavaa kun joutuu itkeen!!!!! ja oikaseen asioita mitä ei tarkoita..?!
      lapset älkää kiusatko meitä aloittelevaa-furrya ja someroharjun-furrya..!!
      pahamieli tulee vain...!!! ja lapset älkää käyttäkö toisten nimi merkkiä...!!
      gaping-hole

      • toivottavasti ei ole paha mieli eilisestä aloitteleva-furry kaveri...?? toivottavasti en loukannut sinua aloitteleva-furry..??


      • aloitteleva-furru

        Minä ja someroharjun-furru suututaan oikein kunnolla jos vielä kiusaatte meitä!!!!!!!!! milloin menet kotiin someroharjun-furru??? olisi mukavaa huomenna katsoa jääkiekon finaali sinun luona ja kannustaa suomi voittoon, voiton kunniaksi voitais ryypiskellä ja täyttää amme ulosteella ja kylpeä kultajuhlassa? mitä mieltä olet somerohajun-furru????? gaping-hole


      • niin suututaan...!! ensi viikon tiistaina pääsen kämpille..! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        okei, hyvä homma, juhlitaan sitten suomen mestaruutta ja anteeksi kun kysyn mutta onko sinulla kotona ammetta????? gaping-hole


      • on mutta en kyllä tuomoseen ala että uloste.? ethän vain ole lapsi joka toisen nimi merkkiä käyttää hyväks..?? jos teet niin ei hyvä..?! gaping-hole


      • ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


      • aloitteleva-furru

        harmittaa jos meidän ystävyys loppuu tähän :( ei se ammehomma ole niin kauheeta, hieman ulosteessa lillutaan jne.... se on niinkuin turvekylpy... gaping-hole


      • keskiviikkona biletän..!!!!!! se on varmaan..!!!!!! hopee ei häpee..!!!! suomi24 täysin lasten pilaama............... lapset perkele kun olette pilannut suomi24...!!!! ja helvetti kun mun nimi merkiä käytetään hyväks...!!! gaping-hole


      • lapset pirruilee täälä...!!!! lapset valoilaan täälä...!!! lapset nimi merkkiä käyttää täälä...!!! lapset vittuilee täälä...!!!!! gaping-hole


      • lapset sais upota suohon syvälle...!!!! lapset on yks vaiva täälä..!!!!! gaping-hole


      • lapset menkää pois täältä...!!!! minä olen nyt suuttunut lapsille..!!! lapsien takia olen huonolla tuulella..!!!! gaping-hole


      • lapset olette pirullisia...!!!! saitte erittäin huonolle tuulelle minut...!!!! menkää suohon ja pysykää sielä..!! gaping-hole


      • että olen huonolla tuulella..!!! perhana kun lapset toisten nimi merkeillä kirjottelee..!!! ja joutuu oikaseen asioita mitä ite ei kirjoita kun lapset hanne kirjottelee..!! gaping-hole


      • minua on hyväsyyttää et minä kirjoitin...!!! lapset ne tekee kaikee ilkeetä täälä..!!! lapset pysykää kaukana minusta..!!! gaping-hole


      • niin kuin sanoin minua hyvä syyttää..!! mitä en ole kirjottanut.!! älä usko lapsia mitä kirjottelevat..!! entisestään tulen nuonomalle tuulelle..!! gaping-hole


      • jaaha elikkä minun vika kun kirjoitin väärin..! kerta seura ei kelpaa älä sitten kysele..!! älä minua ainakaan syytä..!! lapset sen teki.! gaping-hole


      • voi perkele lapset mitä teitte..!!


      • lapset tää on toinen ilta kun olen huonolla tuulella perkule lapset..!!!
        älkää käyttäkö nimi merkkiä minun lapset..!!


      • ja olette lapset törkeesti käyttänyt nimi merkkiä aloitteleva-furryn
        hävetkää..!!


      • minä en koskaan käytä toisten nimi merkkiä hyväksi...!!! en koskaan.


      • oneks keskiviikkona on bileet..!!!! pakko viihteellä olla silloin.! lapsien takia huonolla tuulella olen.!


      • että huonolla tuulella olen lapsien takia...!!!!! ja erittäin suuttunut olen.!!!


      • uskaltakaapa lapset nimi merkkiä käyttää..!!!!


      • lapset vauhissa taas täälä...!! älytöntä kirjotusta lapsilta..!!!


      • hiton lapset menkää helvettiin täältä.!!!!


      • eikö teistä lapset pääse eroon..!!! täyttä roskaa kirjotatte..!!


      • lapset ei teistä ole mihinkään..!!! mahtavat bileet on keskiviikkona.!


    • suomi voittaa (kultaa)..!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tai (hopee ei ole häpee)...!!!!!!!!!! bileet keskiviikkona on kämpillä...!! jeeeeeee kanustakaamme suomi voittoon....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! someroharjun-furru kanustaa kyllä ja täysillä..!!!!!!!!! gaping-hole

      • someronharjun-furru

        suomi häviää jeee!!!!!!! kannustetaan suomi häviämään kanadalle 6-1... bileet keskiviikkona hopean häpeäksi ja amme täytetään ruskealla kiinteällä massalla!!!!!! someroharjun-furru toivoo että suomi häviää ja oikein kunnolla!!!!!!! gaping-hole


      • lapset-per

        lapsi mee muu alle.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te lapset olette yks vaiva täälä suomi24ssä
        ja vielä kehtaatte käyttää mun nimi merkkiä per.!


      • aloitteleva-furru

        Minä käytän sinun anaalia hyväksi aloitteleva-furru ja sitten olen onnellinen :D oletko samaa mieltä aloitteleva-furru??? gaping-hole


      • lapset-per

        Olisin kiinnostunut ensimmäisestä mieskokeilusta. Mieluiten poskeen otto. Viirinkankaan alueella. Jos kiinnostuit niin jätäppä viestiä alle. Olen itse furru???? gaping-hole


    • someronharjun-furru

      kyllä tuomoseen alan että uloste...tykkään? ethän vain ole normihetero joka toisen nimi merkkiä käyttää hyväks..?? jos teet niin ei hyvä..?! gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        Jumala voi parantaa homoudesta; sillä homous johtuu pahoista hengistä mutta eksorsismin avulla Jumala voi parantaa siitä. Homot ovat yhtä arvokkaita tärkeitä kallisarvoisia mutta pitää uskoa Kristukseen, jotta pelastuu...gaping-hole
        Rukoilen pelastusta tai pahoitatte minun ja muiden mielen ja me sitten imetään kikkeliä ja täytetään amme ulosteella!!!!


    • aloitteleva-furru

      taas lainattiin minun nimimerkkiä!!!! en ole vihainen sinulle someroharjun-furru, imutellaan sitten myöhemmin.. tai voidaan naida jo tänään jos haluat??, olen kaverin sylissä ja voisin tulla runkkaamaan sinua??? missäpäin norvajärveä olet?? gaping-hole

      • amme-ulosteessa-furru

        Lapset perkele!!! Älkää käyttäkö hyväksi minua!!!


    • someronharjun-furru

      JEEEEE!!!!!! suomi hävis jeee!!!!!!! ... bileet huomena ja tarjoan koko illan ja grillin kautta kotia!!!! someroharjun-furru toivoo että saan pyllyyn ja oikein kunnolla!!!!!!! gaping-hole

    • homofurru

      Kaikki tai jos olis halukkaita ni vois laittaa kikin alas taitai sit niin voisitte laittaa jotai ryhmii joihi vois liittyy XD

      Ite 19v homofurru

    • lapset-per

      Kyllä se paska jää persekarvoihin ja katsomme peilistä sitä joka päivä :) No lol vittu kuka usko? LOL

      • someronharjun-furru

        JESJESJES!!!!!!! suomi hävisi!!!!! olen nyt onnellinen furru, keskiviikkona someroharjulla bileet minun luona, amme täytetään ulosteella ja juhlitaan sitä että suomen mm joukkue on luusereita :D kanadan hokipojat on paljon hotimpeja kuin suomen ;) voisin kylvettää kanukit minun paskaisessa ammeessa, gaping-hole


      • amme-ulosteessa-furru

        jeee!!!!!!! ... bileet huomena ja tarjoan koko illan!!!! someroharjun-furru toivoo että saan pyllyyn!!!!!!


      • aloitteleva-furru

        miksi sinä someroharjun-furru tuollaisia kirjoitat??? oletko sinäki vain joku lapsi joka täällä pilailee????!!!!!!! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        se oli syy suomen häviöön kun someroharjun-furru kirjoitti että kanustakaamme suomi voittoon, elikkä sanoi kanukkien nimen ja kanukit voitti, perkule kun ei voinut sanoa että kannustakaamme suomi voittoon niin suomi olis voittanut!!!!!!! hyi sinua kun vain amme paskassa olet ja halusit suomen häviävän!!!!!!!!! gaping-hole


    • SepeRakastaaTeitä

      Mistä voi ostaa fursuit asuja?

      Ei se kannata ostaa uusia.
      Sepe, pate ja lauta-matti antavat kakalle tuoksuvat takahalkiopukunsa nuuhkittavaksi teille mielellään ilmaiseksi.
      Matti oottaa lautakasan kätköissä sepen ja paten tuloa katariinan puistosta. Tuovat sieltä Matille lautakasaan Katariinan tammen terhoja takahalkioissaan nuuhkittaviksi.
      Matti lainaa myös teille takahalkio furryhousjaan mielellään kunhan tulette lautakasaan tekin. Sinne Matin suojaisaan koloon furrypuvun takahalkioineen ja tammenterhoineen.

    • someronharjun-furru

      lapset prkele räyh räyh..!!!!!! taas lainattu nimimerkkejä!!!! aloitteleva-furry antoi anusta eilen puolijoukkueelle kanadan voiton kunniaksi jeeee...!!!!! samoin teki someroharjun-furru ja nyt exit-in-rööri on aikas lailla hellänä, ihanaaaa!! gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        minun nimimerkkiä käytetty törkeästi hyväksi!!!! ja vissiin sinunki nimimerkkiä käytetty hyväksi someroharjun-furru????????? en osaa sanoa muutakuin että huhhuh mitä te täällä kirjoitatte, sairasta paskaa noi teidän lasten kirjoitukset!!!!!!!!!!!!!!! vai mitä mieltä on someroharjun-furru????


      • törkeetä kirjotusta lapsilta..!! enkä usko enään kumpi kirjottaa..!! lapset sen sai aikaan..!!!!!!!!! harmi.


      • sitä minun mini merkkiä käytetään törkeesti hyväksi!!!!!!!! ei voi muutakun sanoa perkule.! lapset kirjotatte sairasta paskaa täälä.!


      • et valitettavasti lapsi pääse mun luo..!! lapset kirjotatte sairasta paskaa täälä.!


      • lapset kirjotatte täyttä roskaa..!! eipä kiinosta tommonen yhtään


      • oneks mulla on hauskaa keskiviikkona kämpil ja saaren-pisteellä.!


      • lapset kirjotatte sairasta paskaa ja roskaa..!! en usko keneenkään meni luottamus nyt just lapset te teitte sen sitten..!!!!!


    • Kyllä olen samaa mieltä mitä lapset kirjottaa suuttunut olen käyttävät mun nimi merkkiä..!! Lapset perkule.!!

      • aloitteleva-furru

        olen itkenyt lasten takia :( !!!!!!!!! olis mukavaa tulla keskiviikkona sinun luo bilettämään, olenko tervetullut sinun luo?? unohdetaan murheet ja onaninoidaan yhdessä? eli siis biletetään.. gaping-hole


      • tule minun luo bilettää aloitteleva-furry keskiviikkona..!! minä en itke olen suuttunut lapsille.! lapsista on harmia täälä.! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        minä tulen sinun luo, onaninoidaanko silloin yhdessä?? onaninointi on furrusanastossa sama kuin bilettäminen, sano että me onaninoidaan yhdessä niin tulen sinun luo ja ollaan yhdessä suuttuneita lapsille!!!!!!!!!!!! gaping-hole


      • onaninoidaan keskiviikkona.!! minä someroharjun-furru ja sinä aloitteleva-furru.!!
        ja tosiaan ollaan suuttuneita lapsille.!! niistä on harmia täälä koko ajan.!! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        HYIIIIIII!!!! mitä sinä kirjoitit someroharjun-furru? kirjoitit että onaninoidaan, se tarkoittaa runkkaamista, käteenvetoa, itsetyydytystä jne... en minä sellaista halua!!!!! et kait uskonut kun lapset taas käytti minun nimimerkkiä hyväksi ja sanoi että onaninoidaan, olisi ihan mukavaa että et uskoisi lapsia ja että ne ei vois höynäyttää sinua... olis sinun pitäny tietää että minä en kirjoita noita juttuja jos siinä puhutaan onaninoinnista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gaping-hole


      • voit tulla..!! en tykkää lapset roskaa kirjottaa...jne....... gaping-hole


      • lapset perkele mitä teitte..!!!!


      • en usko en enluota en.....!!!!!!!!


      • lapset kirjotatte sairasta paskaa ja roskaa..!! en usko keneenkään meni luottamus nyt just lapset te teitte sen sitten..!!!!! gaping-hole


      • Että sapettaa ja potuttaa..!! Ja suututtaa ):):

        Gaping-hole


      • lapset kirjotatte sairasta paskaa ja roskaa..!! en usko keneenkään meni luottamus nyt just lapset te teitte sen sitten..!!!!! Että sapettaa ja potuttaa..!! Ja suututtaa ):):
        Gaping-hole


      • aloitteleva-furry rekisteröi nimi merkki muuten ei tule mitään tästä kirjotuksesta..?!
        gaping-hole


    • Nyt Lapset upotkaa suohon..!!!! Että sapettaa ja potuttaa..!! Ja suututtaa ):):
      Gaping-hole

      • lapsi-furrut

        someroharjun-furrua on hauska jäynäyttää kun se uskoo kaikki mitä me lapset kirjoitetaan, HAHAHAHAHAAAAA!!!!!


      • aloitteleva-furru

        tänään kaljakelluntaa someroharjun-furrun ammeessa pikku ulosteissa, nuollaan paikat puhtaiksi, jee..että me onaninoidaan!!!!


      • aloitteleva-furru

        No jopas ne lapset taas täällä pelleilee, onaninointi muka joku furrusana, ja pah!!!! sanon minä... bilettämiselle on furrusana ja se on kairaus... saanko minä tulla sinun luo kairaamaan someroharjun-furru keskiviikkona???? olisi mukavaa viettää vauhdikas ilta sinun kanssasi... gaping-hole


      • someronharjun-furru

        samaa mieltä lapsista!!! ...levitetäänkö wasabitahnaa esinahan alle ja kairataan syvälle keskiviikkona???? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Ihanaa... tykkään wasabitahnasta ja sissijuustosta..!!!! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        heheh!!! lopettakaa jo lapset toi!!!!!! miten on someroharjun-furru saanko tulla huomenna kairaamaan sinun luo? gaping-hole


      • someronharjun-furru

        se on romanttinen sinun anuksessa, katsoin sen pari vuotta sitten mutta nyt haluisin katsoa uudestaan sinun kanssa ihanalta runkata toisen furrun kanssa.


      • aloitteleva-furru

        pitää juoda paljon analplung-viinaa, oletko samaa mieltä????...... gaping-hole


    • aloitteleva-furru

      HINTTEJÄ furryt on ja mälli lensi terassille!!!!!! Vaikka ei kokonaan paranisikaan, voi elää hyvää elämää myös lääkkeiden ja muun hoidon avulla, harmittaa niin pirusti!!!!!

      • aloitteleva-furru

        miksi someroharjun-furru ei vastaa minulle? olen hieman surullinen :( gaping-hole


      • someronharjun-furru

        HAHAHAHAHAAAAA!!!!! rimjob-furrun mälli kurkussa mutta harmittaa kun minun analplugia käytetty törkeästi hyväksi!!!! gaping-hole


      • kyllästynyt-nyt

        ompa lapsila hauskaa voi että.! täyttä roskaa kirjotatte ja paskaa.!!!!!!!!!!!!
        ei teistä ole mihinkään muuta kun roskan kirjottamiseen..!!!!!!!!!! sitä te teette.!!


      • aloitteleva-furru

        olet oikeassa, minäkään en yhtään tykkää tuosta paskan kirjoittamisesta!!!!!!!!! saatana!!!!!!!!!!!!!!! olisi mukavaa saada sinulta someroharjun-furru vastaus etä voinko huomenna tulla kairaamaan sinun luo? gaping-hole


      • kyllästynyt-nyt

        ja kumpi se kirjottaa lapsi vai joku muu..!!!! kun en luota enään..!! lapset sen sai aikaan..!!!!!!!!! harmi.


      • aloitteleva-furru

        minä aloitteleva-furru kirjoitan, pitäisi sinun jo huomata se että en mitään pahaa ja härskiä kirjoita tänne, kysyin vain että voinko tulla keskiviikkona kairaamaan sinun luo? gaping-hole ....... sinä muuten unohdit kirjoittaa viesteihin gaping-hole meidän salaisen tunnussanan :(


      • eti tämä 25.5.2016 0:40 nykyään kirjoitan miloin mihinkin.! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        olet oikeassa, minäkään en yhtään tykkää tuosta hetero meiningistä!!!!!!!!! saatana!!!!!!!!!!!!!!! olisi mukavaa saada sinulta someroharjun-furru persettä ? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        ei löytynyt sinulta kirjoitusta 25.5.2016 0:40???????? eli sehän kirjoitus olisi ollut 10 minuuttia aikaisemmin???? mitä tuolla tarkoitit?? no olenko tervetullut sinun luo vai en? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        homoile siellä rauhassa somerolla someroharjun-furru , ei me välitetä siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHHAAAAAA ,uskoit meitä tuhkamuna ja et hokassu että me kiusataan anusta :D


      • aloitteleva-furru

        vissiin sen jälkeen menit sohvalle paskalle???


      • olet tervetullut.! tarkoitin että kirjoitan miloin mihinkin kohtaa lapsien takia.! gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        no hyvä homma, sano että olen tervetullut sinun luo kairaamaan niin tulen huomenna, kävin jo alkossa ja lidlissä viinaostoksilla :) gaping-hole


      • Nyt Lapset upotkaa suohon..!!!! haistakaa perkule......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • aloitteleva-furru

        YHYYYYYY :((((( gaping-hole voitaisiinko me työntää kurkut ja joku toinen mies tulee kylään tumputtaan. en tiiä milloin tulen suloiseen suuhun!!!!!! YHYYYYYY :((((( gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Varsinkin kun lapset kirjottaa gaping-holea tänne... gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        olipa reilu kommenti sinulta someroharjun-furru, pitääkö minunki painau suohon vaikka haluan kairata sinun kanssa?????


      • lähen saaren-pisteelle alku juomat otettu..!!! tule jos pääset aloitteleva-furry..?? lähen pois 22:00 tunistat minut hifi konex lippiksestä.! GAPING-HOLE


      • aloitteleva-furru

        olenko tervetullut sinun luo kairaamaan niin tulen?????? .. h alkava gaping-hole


      • jos olet h alkava saa olla.! lapset perkule kun kirjotatte..!!!

        aloitteleva-furry rekisteröi nimi merkki muuten ei tule mitään tästä kirjotuksesta..?!

        en usko keneenkään meni luottamus nyt just lapset te teitte sen sitten..!!!!! Että sapettaa ja potuttaa..!! Ja suututtaa ):):

        Gaping-hole


      • en pääse tule tänne aloitteleeva-furry.?!? GAPING-HOLE......


      • lapset lapset ja vielä kehtaatte käyttää nimi merkkiä hyväks.! en ymmärrä miksi teidän pitää käyttää toisten nimi merkkiä hyväks..??!!


      • lapset lopettakaa pelleyly..!! gaping-hole


      • ootan vastausta aloitteleva-furry tuletko vai et...!!!!!!!!!! älä itke sitten perään kun ootin..!!! gaping-hole


      • et tullut harmi.... älä kirjota enään mulle nyt loppu..!!! kiitos vain paljon.
        gaping-hole


      • ei-tuu-mitään

        lapset olette täyttä paskaa sitä te olette siis paskaa.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • someronharjun-furru

      sopiiko että tulen 8.00 sinun luo??? kumpparit jalassa tumputan...:)))))

      • aloitteleva-furru

        olen hyvällä tuulella kun ostin tänään uuden pitkän kurkun kaupasta, haluan kairata sinun kanssa????? haistakaa perkule gaping-hole......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • someronharjun-furru

        sopii jos kumpparit on nokialaiset ja lämpövuorella???? vatiala 3 ei mitään halpoja kumisaappaaita huolita kun on toi ulosteamme jne..... ja kaikkea shaissia


    • gaping-hole

      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      .


      .

      .


      .

      .

      .
      .

      .
      .

      .

      .
      .
      .
      .
      .

      .




      .
      .
      .

      .
      .










      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .

      .

      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      .

      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .

      .
      .
      .

      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .

      .
      .

      .
      .

      .
      .
      .

      .
      .

      .
      .
      .

      .

      .
      .
      .

      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .

      .
      .
      .
      .
      .

      • aloitteleva-furru

      • aloitteleva-furry lue ylempää missä lukee isolla gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE
        GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE
        GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE
        GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE
        GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE GAPING-HOLE


      • lapsi-furrut

        eikö teistä furrut pääse eroon..!!! täyttä roskaa kirjotatte..!!


      • someron-gay-furru

        et muistanut kirjoittaa loppuun gaping-hole, eihän vain lapset lainaa nyt täällä sinun nimimerkkiä vai uhohditko vain kirjoittaa..???????


    • someronharjun-furru

      olen tankilla Subaru Barebackilla st1..!!! nyt on parempi mieli.! voitaisiinko me nähdä toisemme kikkelit??? gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        Harmittaa kun en pääse saarenpisteelle, pääsetkö sinä koskikapakkiin? olen siellä ja piikki kokoillan auki, tule tänne pliiiissss??tarjoan juomat jne.... sinulle someroharjun-furru... gaping-hole


      • someronharjun-furru

        YHYYY.......!!!!!!!!! YHYYY.......!!!!!!!!! minne vitun saarenpisteelle ole tulossakaan!!!!! fistaan viirinkankaan-furrun kanssa ja on sillä isompi ku sulla, senkin tuhkamuna...!!!! gaping-hole


      • justiin tulin taksilla kämpille..!! en pääse koskikapakkiin..! loppu ilta kämpillä.! ja lapset älkää käyttäkö minun nimi merkkiä sillä saatte vain harmia..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • aloitteleva-furru

      tuleeko someroharjun-furru koskikapakkiin? odotan sinua gaping-hole

      • aloitteleva-furru

        Harmi kun et tule, odotan sinua täällä... juomat tarjoaisin ja taksimatkan takaisin somerolle... toivottavasti tulet ettei tule minulle paha mieli :( gaping-hole


      • someronharjun-furru

        homoile siellä rauhassa kapakissa, ei me välitetä sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHHAAAAAA


      • lue ylempää missä lukee gapimg-hole isolla.! lapsien takia pitää tehä näin jos et löydä niin harmi..!!


      • aloitteleva-furru

        YHYHYHYYYYYY!!!!! on paha mieli YHYHYHYYYYYY!!!!! Ball-licking-gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        voisin minä rekisteröidä oman nimimerkin mutta ei se auta jos et tule koskikapakkiin :( en osaa rekisteröidä omaa merkkiä ja tarvisin sinulta apua siihen. harmi kun et halua nähdä minua :( GAPING-HOLE


      • aloitteleva-furru

        työnnä persiiseen nimimerkkis!!!!!!!! GAPING-HOLE


      • kun kerta kirjotat noin....... en luota enään olenkaan..!!!! lapset sen sai aikaan..!!!!!!!!! harmi.
        itken yksin..!!! kiitti lapset sen te saitte aikaan..!! pahan mielen saitte aikaan.!!!!!!!!! näkemiin nähellään joskus.? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        ja sinä taas uskot lapsia, minä vain pyydän ja odotan sinua koskikapakissa, voisit yrittää huomata mitkä on minun ja mitkä lasten kirjoituksia, minä puhun asiallisesti ja lapsilla on kaikkea härskiä!!!!! harmi kun uskot niitä :( gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Mitäs someroharjun-furru on tänään touhunnut? Oletko viihteellä?? Minä olen hieman maistellut jne... gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        oletko suuttunyt minulle someroharjun-furru, harmi jos uskoit lapsia ja sen takia meidän ystävyys on pilalla :( gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Mitäs someroharjun-furru tekee tänään? Minä olen kaverin kyydissä kaupungilla, olisi mukavaa käydä kylässä sinun luona? Gaping-hole


      • äsken rillasin hauskaa pitäen..!! voi tulla mutta kukaan ei ole löytänyt minun osotetta tähän asti.?! lapsien takia en kirjottele tänne pahemmin.! loukasivat lapset minut.! jos et löydä minun osotetta niin ystävyys pilalla....!!!!! syytä lapsia siitä
        gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Mikä sinun osoite ja puh.numero on? Soitan jos en löydä sinun luo gaping-hole


      • vatialanpolku 3e on osote ja puh 040 5234394 gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Yritin soittaa sinulle varmaan 15 kertaa mutta tuo sinun numero on vissiin väärä? se soitto meni seksilinjalle :( ethän vain someroharjun-furru jallittanut minua? harmi jos niin teit!!!! minä olin jo someroharjulla mutta en löytänyt vatialanpolkua, yritin soittaa mutta puhelu meni jollekki grandmama-sex linjalle, harmi kun annoit väärän numeron, nyt yksin itkien nukkumaan ja aamulla kyyneleet kuivaan :(((( Gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        No jopas täällä on lapset taas ollut vauhdissa ja lainannut nimimerkkiäni!!!!!!!! en ole eilen ollut rovaniemellä niin en ole voinut käydä kylässä jne.... Mitä someroharjun-furru tänään tekee?? oletko viihteellä jos minä kävisin kylässä vai oletko suuttunut????? PRKELE!!!! noita lapsia kun pilaavat kaiken!!!!!!!!


      • olen suuttunut..!! kiitos lapset mitä saitte aikaan sitten..!! pitää lopettaa fursuit hommat..!! harmia saa vain.. potuilut..jne...jne...
        olisin halunnut nähä muitakin furryja niin kuin minäkin olen..!! ei näköjään ole rovaniemellä muita furryja.!? kuinka monesti olen pyytännyt tulemaan minun luokse ei näy..!! ja monestikko kävellyt someroharjua ympäri tule sinne ja sinne.?! mulla loppu luottamus tänne..!! suomi24 on hanurista..! ja lapset olette paskan kirjottia ja roskan kans ..!!!!!!!!!!! muuta te lapset ette osaakkaan tehä.....!!!!!!! kiitti lapset mitä teitte...!!!!!!!!!!! ja (PRKELE!!!!)!!!!!!!!! LAPSET....!!!!!!!!! minulle riitti.!


      • hyväst..............!!!!!!!!!!!!!!!!!GAPING-HOLE


      • aloitteleva-furru

        tulisin kylään jos vain sanot olenko tervetullut sinun luo??? gaping-hole


      • lapsien-vihaaja

        lapset kattokaa mitä nyt teitte...!!!!!! ystävyys meni poikki aloittelevan-furryn ja someroharjun-furryn kans.!!


      • lapsien-vihaaja

        aloittelevan-furry olisin huolinut sinut kylään..!! mutta lapset pilas sen kans..!! lapset pilas kaikki.!!!!!!!!!


      • aloitteleva-furru

        Minä muutan huomenna turkuun oikeiden furrujen luokse, uskon sinua someroharjun-furru että sinulla on fursuitasun pää mutta se ei tee sinusta oikeaa furrua, oikean furrun pitää käydä kauppakeskuksissa esim. revontuli ja sampokeskus jne.... ja hauskuuttaa ihmisiä furruasulla eikä vain kotona möllöttää, itse olen käynyt kauppakeskuksissa monta kertaa mutta sinua en ole nähnyt! Tänään olen rovakadun parkissa fursuitasu päällä, jos tulet tänne niin uskon sinua että olet oikea furru, muuten uskon että olet joku lapsi... tule rovakadulle 23.15 niin nähdään siinä sampokeskusta vastapäätä? Jos et tule niin usko meni sinuun someroharjun-furru Gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        tuletko moikkaamaan minua rovakadulle someroharjun-furru?? olisi viimeinen tilaisuus nähdä minut gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        ajoin karvat veke että voit sujauttaa anukseen esteettä..!! saat todellista gaping-holea


      • aloitteleva-furru

        Eipä näy someroharjun-furrua rovakadulla, harmi kun et tullut :( no huomenna muutan turkuun oikeiden furrujen luo, pääsee pois täältä rovaniemeltä missä on vain mammanpoika-furruja kun eivät uskalla käyttää furru-asuja muualla kuin kotona... ei tule rovaniemeä yhtään ikävä eikä rovaniemen lässynlässyn-furruja, niitä on someroharjun-furru, viirinkankaan-furru, vatialan-furru, ounasrinteen-furru, korkalovaaran-furru, pöykkölän-furru jne.... lätiskää vain keskenänne, teistä ei koskaan tule oikeita furruja GAPING-HOLE


      • kävin rovakadulla ei näkynyt.! harmi..!! hyvää matkaa turkuun.! kiitän kun sain kirjotella sinun kans......jne.........


      • aloitteleva-furru

        et käyny rovakadulla, miksi valehtelet?? :(


      • turun-furrut

        No someroharjun-furru valehtelee aina ja ei se ole oikea furru, tervetuloa turkuun aloitteleva-furru, täällä on suomen ainoat oikeat furrut eikä mitään pilipali furruja... olemme samaa mieltä sinun kanssa että oikean furrun pitää käydä keskustassa ja kauppakeskuksissa furru asu päällä eikä vain kotona runkata


      • vain-niin

        omalla autolla kävin.! et niin.


      • aloitteleva-furru

        olisit kirjoittanut että olet tulossa tapaamaan minua!!!!!! halooooo!!!! nyt järkeä päähän, kysyin että oletko tulossa ja et kirjoittanut mitään, kirjoitit vasta sitten kun olit jo käynyt rovakadulla, mistä minä olisin voinut tietää että olet tulossa ????!!!! olin varmaan silloin huoltoasemalla vessassa kun kävit rovakadulla... ei voi kuin ihmetellä miksi et kirjoittanut tulevasi rovakadulle??????????? gaping-hole


      • someroharjun-gay.furru

        Hyvä vain että minä someroharjun-furru ja sinä aloitteleva-furru ei nähty rovakadulla... Minulla on ollut sellaisia seksuaalisia tunteita sinua kohtaan jo pari viikkoa niin olisin saattanut ehdottaa ruskeaa kylpyä ja olisin hellinyt sinun peppureikää sängyssä... olen gay jne..... h.alkava GAPING-HOLE


    • aloitteleva-furru

      Kiva homostella furruna..!!!!

    • aloitteleva-furru

      Kohta homostellaan lisää vaikka lapset kiusaa niin sperma lentää furrun peräaukkoon!!!!!

      • aloitteleva-furru

        lopettakaa jo toi pelleily, haluan vain tietää olenko tervetullut kylään someroharjun-furrun luo?????? gaping-hole


      • aloitteleva-furru

        Kiitos lapset kun pilasitte minun ja someroharjun-furrun välit!!!!!!!!!!! voitte vaikka painua jonnekki kauas pois!!!!!! no minulla on hauskaa, kuunetelen U96 biisejä kaverin autossa ja juomaa riittää..... harmi kun et huolinut minua kylään :( HYVÄSTI SUOMI24!!!!!!! gaping-hole


      • 7336
        aloitteleva-furru kirjoitti:

        Kiitos lapset kun pilasitte minun ja someroharjun-furrun välit!!!!!!!!!!! voitte vaikka painua jonnekki kauas pois!!!!!! no minulla on hauskaa, kuunetelen U96 biisejä kaverin autossa ja juomaa riittää..... harmi kun et huolinut minua kylään :( HYVÄSTI SUOMI24!!!!!!! gaping-hole

        Perseestä !


      • lapamato-furr-kuusamosta

        En voi muutakuin nauraa teidän kirjoituksille :D hahahaaa.... onko rovaniemellä yhtään oikeaa furrua???? minä muutan kuusamosta rovaniemelle ensiviikolla ja olen itse harrastanut fursuittausta jo 3 vuotta, onko täällä ketään jonka luona kävisin kylässä joka myös harrastaisi fursuittausta??? en tunne rovaniemeltä ketään niin olisi mukavaa saada kavereita joilla olisi sama harrastus kuin minulla :)


    • iloinen-nyt

      Terve tuloa Rovaniemelle.! :):)

      • lapamato-furr-kuusamosta

        Kiitos :) harrastatko sinä nimimerkki iloinen-nyt fursuittausta???


      • iloinen-nyt

        Fistaus ja fursuittaus kuuluvat yhteen, olemmehan hoolla alkavia.


    • kyllä harrastan fursuittausta.! toivottavasti et ota nokkiin niin kuin toiset.!! luitko eilen kirjotusta lapamato-furr-kuusamosta..?? minua syytettiin kaikesta maholisesta...
      ja lapset älkää kirjotelko sekaan en tykkää siitä

      • lapamato-furr-kuusamosta

        En minä ota nokkiin ja luin minä eiliset kirjoitukset, no lapset on lapsia... Minä muutan saarenkylään kerrostaloon asumaan, tässä on siwa vieressä tiedätkö tämän paikan???? jos joskus haluat kylässä piipahtaa...


      • tiedän suurin piirtein paikan.! niin lapset on lapsia..!! olen monesti pyytänyt että tulis kylään ei näy..!! tai baarissa kun olen ei näy sieläkään..!! varsinkin se suututta kun tule sinne ja sinne..!! ite asun someroharjulla tässä on armeijan kasarmit tiedätkö sinä lapamato-furr-kuusamosta tämän paikan?? ja samat sinulle jos joskus haluat kylässä piipahtaa...
        toivottavasti et sinä ala moittiin minua niin kuin muut.?? minä olen monen kans kirjotellut vissiin kaikki lapsia ollut kun moiteita tullut vain..!?
        mukavaa saada kavereita kun sama harrastus kuin minulla :)...... terveisin someroharjun-furru


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Kyllä minä tiedän sen paikan siis someroharjun, minulla asuu kaveri siellä.. katsotaan tulenko minä sinun luo kylään vai tuletko sinä minun luokse.. rupatellaan illalla lisää, nyt pitää purkaa tavaroita muuttolaatikoista...


      • lapamato-furr-kuusamosta

        No nyt on tavaroita purettu ja vielä olis paljon jäljellä... et sie someroharjun-furru haluis tulla muuttoavuksi? tarjoaisin pari huurteista sitten illalla??? asun siis korpitiellä kerrostalossa saarenkylässä


      • muuten tulisin mutta olen äitin luona norvajärvellä.! tulen pois perjantaina.! äiti ei jaksa yksin tehä hommia kun isää ei ole enään.! ethän suutu..?? ja olen pahoilani kun en pääse.


      • lapamato-furr-kuusamosta

        En tietenkään suutu, kyllä minä yksin pärjään... minullakan ei ole enään isää, isä kävi sukupuolenkorjausleikkauksessa kuusamon hammaslääkärissä niin minulla on nyt 2 äitiä :( hieman erikoista meininkiä, siksi muutin pois kuusamosta


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Onkohan minullakin pitkät kivespussit vaikka niitä jo lyhennettiin siellä kuusamon hammaslääkärissä????ehditään me someroharjun-furru mittailemaan pippeleitämme ;)


      • lapset-per

        lapset joko taas aloitte pilaileen täälä.!! miksi teidän pitää pilata kaikki minulta.!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        ei välitetä lapsien kirjoituksista, ei uskota niihin!!!!! meitä yhdistää se että me molemmat ollaan menetetty isä :( tai minun isä on nyt nainen mutta sama asia....!!!!!!!! olisko jees että perjantaian nähdään???? someroharjun-furru


      • lapamato-furr-kuusamosta

        someroharjun-furru, voiko lapsetkin tulla antamaan vauhtia vai vihaatko lapsia?????


      • lapset ne taas kirjottaa.! olishanse mukavaa tavata perjantaina.!! ethän ole kirjotellut tuomosta täälä.??


      • lapamato-furr-kuusamosta

        en ole kirjoitanut!!!!! lapsista on vain haittaa..!! haluaisin kyllä piiskata lapsia ja sinua...?????


      • lapset ei hauskaa..!! lopettakaa tuommonen kirjottaminen...!!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        samat sanat..!! lapsille ei kuulu furrujen petipuuhat..!!!!


    • Vako-Taisto

      Joko Sado-Olli on päässyt vankilasta. Sen urhon kuristusote tuntuu miltei yhtä hyvältä kun sen 25cm kyrpä perseessä.

      • someroharjun-gay.furru

        puhut höpsöjä..!!??


    • lapamato-furr-kuusamosta

      nähdäänkö sitten perjantaina someroharjun-gay-furru????? vai oletko vielä perjantaina äitisi apuna?

      • en ole tuolla nimellä..!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        joku lapsi lainasi minun nimimerkkiä ja sanoi sinua homoksi, kylläpäs lapset on ahkeria kun täällä jaksavat kiusata meitä furruja!!!!!!!!!!!!!!!!!! nyt olen saanut tavarat muutettua asuntoon, perjantaina tuparit minulla, someroharjun-furru on lämpimästi tervetullut minun tupareihin :)


      • lapset-per

        ja älkää pilatko minun juttuja lapset...!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        furrujen naiminen ei ole homostelua vaan lievää hinttailua, se kaikille lapsille tidoksi..!!!!


      • someroharju-gay-furru

        Lapamato-furr-kuusamosta, et kai sinä syö parsaa etkä valkosipulia..???? mälli maistuu silloin kummalliselle..!!!!!


      • lapsista harmia täälä ja heti haukutaan h alkavaksi.! ei hyvä.!!!!! ja sinua lapamato-furr-kuusamosta kiusattu kans ja minua..!! niin meitä furryja.!! kiitos kutsusta lapamato-furr-kuusamosta.!
        sinä sentään ymärrät minua lapamato-furr-kuusamosta.! muut eivät ymärtäneet moittivat vain minua..!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        syön kyllä..!!! liukas kaalimato on minun herkkua....!!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        ymmärrän sinua täysin someroharjun-gay-furru..!! onko sinulla suuri gaping-hole jonka voin täyttää perjantaina..??????


      • älytöntä kirjotusta lapsilta roskaa kirjotatte sitä te teette.! älkää kiusatko meitä lapamato-furr-kuusamosta ja someroharjun-furru oletko samaa mieltä..??


      • someroharju-gay-furru

        gaping-holeen menee nyt kahden litran light cola-pullo..!! onko se furrusta sopiva gaping-holen koko?


      • lapamato-furr-kuusamosta

        someroharjun-furrulla menee jo 5 kilon kaasupullo gaping-holeen..!!! älytöntä kokoa...!!!lapset ei ymmärrä..!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta
        someroharjun-furru kirjoitti:

        älytöntä kirjotusta lapsilta roskaa kirjotatte sitä te teette.! älkää kiusatko meitä lapamato-furr-kuusamosta ja someroharjun-furru oletko samaa mieltä..??

        Minä ymmärrän sinua someroharjun-furru, lapsien kirjoitusten en anna ärsyttää kun huomaan heti onko kirjoitus aito vai lasten pilailu, kaikki härskit ja pervot asiat on lasten kirjoituksia!!!!!!!! Tuletko perjantaina minun tupareihin someroharjun-furru?? huomenna haen juomat ja sapuskat tupareihin, ostan sinullekki juomat jos olet tulossa perjantaina??


      • lapset nyt loukasitte minua syvästi.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(


      • someronharjun-furru

        tulen tupareihin jos saan vetää sinua paljaalla anukseen??? juon ykkösmaitoa koko illan..!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        lapsi kirjoitti edellä!!! saat kondomin kanssa minua näin alussa jos sopii someroharjun-gay-furru?


      • pääsen varmaan sun tupareihin.!? :)


      • lapamato-furr-kuusamosta

        ilman muuta pääset jos vain haluat tulla, ostan juomat ja sapuskat valmiiksi, saanko kysyä että mitä sinä juot, kaljaa, siideriä, lonkkua kirkasta?????????????? haen niitä juomia mitä sinä haluat juoda


      • someroharju-gay-furru

        kaikki käy...!!!!!!! mitä vain annat minulle.....!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Prkle lapset, älkää pilatko gay-pippaloitamme...!!!!!!!!!!!!


      • siideriä juon ite.! ja hauskaa pitäen yleensä...jne...!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Ok.. ostan sinulle siideriä, ostanko päärynä vai omena siideriä? pääsetkö tähän korpitielle kerrostalolle perjantaina 21:00 ????? minulla loppuu työvuoro 20:00 niin sen jälkeen biletetään yhdessä ja varmaan on pari minun kaveria mukana jos se ei haittaa sinua someroharjun-furru???????


      • lapamato-furr-kuusamosta

        kusen sinun suuhun senkin homovissyn latkija...!!!!!!!!!!!!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        marco ja teuvo tulevat tupareihin myös..!!! tykkäätkö heistä?????


      • omena siideriä.! taksilla ainakin pääsen.!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        ok.... sovitaan että tulet perjantaina tähän korpitielle, talon ulko-ovi on lukossa mutta tulen sinua pihalle vastaan klo 21:00.. toivottavasti nähdään silloin :)


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Korpitie 16 on minun osoite, tervetuloa someroharjun-furru perjantaina klo 21.00 tulen silloin sinua vastaan etupihalle, juomat ja sapuskat on nyt ostettu jne...


      • rollo-furrut

        ollaan sheivattu strategiset paikat siistiksi..!!! Me tullaan hyvissä ajoin ja ollaan tosi päissään!!!!!!!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Ainoastaan someroharjun-furru on kutsuttu koska meinaan antautua hoolla alkavalle furrulle! Te muut voitte mennä vaikka coppers millin vessaan ryhmärunkille!!!


      • minäpä tulen perjantaina kello 21:00..!! pitääkö tuliainen tuoda vai riittääkö että minä tulen..?? pietään me hauskaa sinä lapamato-furr-kuusamosta ja minä someroharjun-furru ja sinun kavereitten kans..!!!!!!!! eiks jeee...jne....


      • lapamato-furr-kuusamosta

        riittää kun tulet, ei tarvi tuliaista tuoda kun on jo juomia ja ruokaa ihan tarpeeksi ja liikaakin.... perjantaina pidetään hauskaa eikä anneta lasten kiusata meitä!!!!!!!! minulla on nyt sinun lisäksi tulossa 3 kaveria tupareihin ja tulee varmaan vielä enemmänki... juha-furru tulee jos saa naiseltaan luvan lähteä bilettämään ja riku-furru tulee myös jos saa luvan, mutta on meillä perjantaina kunnon bileporukka jne.......


      • joo ei anneta lasten kiusata..!!! tosiaan biletetään ja hauskaa pietään..!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        tykkäätkö enemmän näkki-kondomeista vai laitanko sulttania????? tuskin maltan odottaa bileitä....!!!!!!! lapsia ei päästetä!!!!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        mukavaa että sain sinusta näin nopeasti kaverin someroharjun-furru, kuusamossa ei ollut muita fursuittaajia niin oli aika yksinäinen olo siellä :( onko sinulla omasta fursuit-asusta kuvia?? olisi perjantaina mukavaa nähdä niitä :)


      • lapamato-furr-kuusamosta

      • someroharjun-gay-furruu

        anteeksi, en pääse perjantaina tulemaan bileisiin kun äiti ei antanut lupaa, äiti sanoi että fursuit-bileissä on homo-eroottista meininkiä eikä se halua että olen gay vaikka minä oikeasti olen gay, olenhan minä someroharjun-gay-furru mutta äiti ei sitä tiedä ;)


      • on mulla jotakin kuvia mutta ainoastaan fursuit päästä..!! :)) kun pitäs ostaa kädet ja häntä.!! olen kyllä huutonetistä katellut olisko myynissä.!
        mukava kuulla että fursuit kaveria ettinyt niin kuin minäkin..! :)) jotka ei ole lapsia..!! ja haukkumassa heti.


      • lapamato-furr-kuusamosta

        olen jo 2 vuotta etsinyt fursuit-kaveria, hyvä että löysin sinut:) onko tuossa sinun profiilikuvassa sinun oma fursuit-pää? on kyllä hieno :)


      • on oma fursuit pää profiilikuvassa..!! :):):) eiks olekkin hieno.


      • fursuit-gay

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .

        .

        .

        .

        .

        .
        .

        .
        .

        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .

        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .


      • lapamato-furr-kuusamosta

        on kyllä hieno, mistä ostit noin hienon pään vain teitkö ihan itse? minulla ei ole noin hienoa asua kun ei ole rahaa ostaa, minulla on vain tälläinen http://www.bondagefetishstore.com/p/DPD-3853-00.html

        hauku vain minut, anteeksi kun ei ole ollut varaa osta parempaa asua :((((


      • lapamato-furr-kuusamosta

        miksi someroharjun-furru ei enään vastaa minun viesteihin? suutuitko jostain? :((((


      • fursuitmunanpää
        someroharjun-furru kirjoitti:

        on oma fursuit pää profiilikuvassa..!! :):):) eiks olekkin hieno.

        näyttääpä homolta.


    • Sippi-Viljo

      Kassi-Setä oli taas syönyt parsaa, vittu että sen sperma maistui kitkerälle. En voi toki sanoa ei herralleni joten otan purkkaa.

      • someroharju-gay-furru

        lapamato-furr-kuusamosta, nähdään vain perjantaina. otan äidin mukaan, hän haluaa nähdä meidän furrujen parittelun livenä. onhan sinulla anal-lube-tube-rasvaa?????


      • lapamato-furr-kuusamosta

        minulla on chilitahnaa :) käytetään sitä????


      • lapamato-furr-kuusamosta

        No jopas sitä heti minun nimimerkkiä alettiin lainata :D olettepa te hauskoja lapset :)))))) perjantai olisi hyvä päivä jos nähtäis someroharjun-furru?????


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Äiti tuo anal-lube rasvaa perjantaiksi..!!! :)))))) lapset ei saa sitten katsoa meidän fursuittausta..!!!!!!"


    • maratoonari-furru

      lauantaina on furrujen kymppi..!!! mennään suklaajunassa siltojen lenkki!!!!!

      • lapamato-furr-kuusamosta

        Hienoa :))))) ripustan penisrenkaaseeni numerolapun..!! olen numero 8...!!!


      • maratoonari-furru

        haluan olla sitten numero 9...????? telakoidutaanko cittarin kohdalla..?????


      • someroharju-gay-furru

        lapset taas kirjottaa..!!! senkin heterot...!!!!!!!! pilaatte meidän telakoitumisen..!!


    • someroharju-gay-furru

      YHYHYHYYYYYYHYHYHYYYYY!!!! miksi kiusaatte..........????? jäänkö iäksi nyt neitsyeeksi???????

      • furryjenFurry

        Perseestä !


      • someroharju-gay-furru

        EN MINÄ PERSEESTÄ JÄÄ NEITSYEKSI..????? YHYHYHYY!!!!


    • furryjenFurry

      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      .
      Perseestä !

      • Vaikkatekstiäliikaa

        Yksi asiallinen kommentti tähänkin ketjuun.
        Kiitos furryjenfurry !


      • lapamato-furr-kuusamosta

    • Ethän ole h alkava.? Niin minä olen ymärtänyt.?! Petyn pahasti jos näin on.?! Oliko kaveruus tässä ):): Varsinkin kuvista ja kirjotuksista.?! Ja suuttunut olen jos näin on.! ):):

      • lapamato-furr-kuusamosta

        En todellakaan ole h alkava!!!!!!!! noi kirjoitukset on lasten kirjoituksia, minulla ei nyt ole ollut rahaa parempaan furruasuun niin se asu on hieman härski mutta ei se tarkoita sitä että olisin homo, ostan sitten paremman asun kun on enemmän rahaa, ei tarvi pelätä minua, toivottavasti huomenna nähdään minun luona?? juha-furrulla on hieno furrupää ja sillä on se huomenna päällä minun tupareissa, riku-furrulla on hieman samanlainen asu kuin minullaki http://www.amazon.com/BDSM-Hood-Leather-Mask-Zippers/dp/B00PC2CQ2G mutta se ostaa hienomman kun on rahaa enemmän


      • lapamato-furr-kuusamosta

        oletko huomenna tulossa minun tupareihin korpitie 16?? harmi jos et tule, juomat ja sapuskat on valmiina, toivottavasti tulet :)


    • Tulen tupareihin. :):) sulla on härski tiiät mitä tarkoitan.! Lapset kun ne sekaan kirjottaa.!! Huomenna hauskaa on seon varmaa..!!!:):):):)

      • lapamato-furr-kuusamosta

        on se härski, no en ole kuitenkaan h alkava eli hetero :) huomenna on hauskaa, kuunnellaan hyvää musiikkia, juodaan, syödään, ehkä baariin????


      • lapamato-furr-kuusamosta

        homovissyä hommattu, suolenhuuhtelu aloitettu, pyllykarvat veke..!!!!! kaikki alkaa olla valmista huomisiin gay-furru-orgioihin!!!!! naapureita pitäiskö varoittaa vielä meidän iltamenoista, mitä someroharjun-furru sanot?????? kakka saattaa tuoksahtaa ja muut eritteet porraskäytävällä muttei se haittaa kun olemme hoolla alkavia furruja!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • someronharjun-gay-furru

        ihanaa..ihannaa...inannaaa.!!!!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Älkääpä lapset kirjoittako mitä sattuu, ei olla h alkavia!!!! Laitoin juomat kylmään ja odotan iltaa että someroharjun-furru tulee pitämään hauskaa minun ja kavereitteni kanssa.... Mikään ei voi pilata meidän iltaa.....!!!! FURRRRR!!!!!! JEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!


      • joo lapset ei pilaa meidän iltaa..!! hauskaa ja musaa ja jne..... :):):):):) kunnon bileet on meillä lapamato-furr-kuusamosta ja someroharjun-furru.... jeeeee furrrr...!!!! :):):)


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Lapset voi painua kotia kasvamaan, me furrut pidetään hauskaa JEEEEE!!! poppi soi ja lujaa!!!


      • 5428

        Perseestä .


      • hyvin kirjotettu lapamato-furr-kuusamosta...!!! :):)


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Kiitos someroharjun-furru :):) nyt soi hyvää musiikkia!! Tuletko tänne 20.00 vai 21.00 someroharjun-furru? Minulle sopii molemmat ajat kun kotona on jo kaikki valmiina jne...


      • minäpä tulen 20:00 ole ulkona vastassa.! kun tulen taksilla.! mulla on sitten lippis jossa lukee hifi konex.! on jo tullut muutama maisteltua juotavaa ja musasoi isolla..!! :):) meillä on paljon juteltavaa..!!


      • lapamato-furr-kuusamosta

        Ok... Minulla on lapinkullan lippis ja nahkaliivit, parhaiten minut tunnistaa kun minulla on paksut mustat viikset ja pilottilasit päässä... Ja osoite on korpitie 16 86200 TORNIO toivottavasti löydät tänne :)))) jutellaan ja kuunnellaan modern talkingia, bad boys blueta, village peoplea, antiloopia, jari sillanpäätä jne......


    • Olen korpitie 16 nyt etu puolella.! Missä olet.? Saarenkylä lapset tekö teitte taas.!!! en oota pitkään lähen kämpille tai nallen bupiin.!

      • lapamato-furr-kuusamosta

        tule talon taakse, asun alakerrassa ja olen omalla takapihalla tupakilla, näet minut siellä ja minun kaverit


      • lapamato-furr-kuusamosta

        olen nallen pubissa vessassa, tule tänne


    • huonolla-tuulella

      Olen nallen bub baaris kiitti vain sulle.! Kun teit oharit.! Juon Täälä ja kämpil sit jos haluut tulla tule nopeasti tänne.! Muuten ystävyys loppuu ja kaveruus.!!!! ):):):

      • lapamato-furr-kuusamosta

        odotin sinua 21.00 pihalla niinkuin sovittiin, toi joka kirjoitti sinulle että tuletko jo 20.00 oli lapsi joka jallitti sinua :(((((( kyökäle ryökäle lapset mitä teitte!!!!!!!!!!! minä nyt biletän kotona riku-furrun ja juha-furrun kanssa, harmi kun tulit 1 tunnin liian aikaisin korpitielle :((( LAPSET PERKELE KUN NE TÄÄLLÄ KIUSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • olen kämpillä jos lähet baariin niin hae minut mukaan..!? osote on vatialanpolku 3e juomat vissiin saatte juoda siiderit.. lapset perkele minkä saitte aikaan.!!!!!!!!!!!
        jos ei näy sinua niin kaveruus loppu pitää olla yksin??!! ::(:(:( tässäkö tämä taas oli??? :(:(


      • ja kaiken lisäksi itken.............. en saa kavereita en saa ystäviä en ketään lasten takia.. :(:(:


      • lapamato-furr-kuusamosta

        sanoppa muuta, lapset pilaa kaiken:( pitäisi olla ikäraja tänne suomi24!!!!! ei olla sinun siidereitä juotu, olen menossa baariin ja odotan sinua kuskin kanssa tässä norvajärventien ja someroharjun risteyksessä, pääsetkö tänne? minulla on sinun siiderit mukana kylmänä ja huurteisena :))))))))


      • aja vatialanpolku 3e niin pikäst että tulee polo harmaa vastaan.!!! muuten olen oneton.!:(:(:(


      • lapamato-furr-kuusamosta

        minun kuski ei tiedä missä vatialanpolku on, odotellaan tässä someroharjun alhaalla, riku-furru ja juha-furru on myös kyydissä, odotetaan sinua tänne ja lähetään porukalla baariin, minä tarjoan, tietty ensin heitetään bilistä kylillä ja juodaan omia juomia jne.... tule tänne odotetaan sinua :)))))))


      • kävin kattoon ei näkynyt.? nyrjähti jalka lapset kiitti.!!!!!! olkaa missä olette vitutaa kun jalka meni pitää juoda että ei koske..!!!!!! :(:(:(


      • lapamato-furr-kuusamosta

        HAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! me lapset ollaan huippuja, kiusataan furruja ja ne uskoo pöljimmätki jutut, muka korpitiellä furrubileet, hahahahahahaaaa, kuka sellaista uskoo :DDDDDDD HAHAHAHHAHAAAAA!!!!!!!!!!!!! nyt sitten furrulla on muna nyrjähtänyt ja se itkee HAHAHAHAHAAAA!!!!!!!!!! minä kohta kuolen nauruun :))))))))))))))


      • lapsien-vihaaja

        noh lapset se tiesi että ei rovaniemellä ole furryja..!! ei ole näkynyt mun luona eikä muuallakaan... eikä tässä jaksa ravata someronharjun alas kattoon että näkyykö sielä..!! luulin että luotan suomi24 en enään..!!!!! jos minä löydän osotteen niin miks muut ei löydä..????? samat sanat lapset hahahahahahahah.


      • aloitteleva-furru

        minä olin vähänaikaa pois tästä keskustelusta ja kiusaatte täällä someroharjun-furrua!!!!! LOPETTAKAA SELLAINEN LAPSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! someroharjun-furru on mukava tyyppi jne.... minä olen koskikapakissa ja pottuuntuneena luin kännykästä tätä keskustelua, nyt vois vetää kunnon kännit!!!! LAPSET POIS TÄÄLTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PRKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • aloitteleva-furru

        toivottavasti minulla ja sinulla someroharjun-furru on välit kunnossa????


      • lapsien-vihaaja

        täälä en usko enään mihinkään..!!!!!! :(:(:(:( kun kerta ei löydy mun osotetta kun someroharjun ja norvajärven risteys niin ei voi mitään...... tulkaa taksilla se löytää kyllä.!!!!!!!!!!
        lapset te saatte sitten aikaan kaikkee täälä suomi24......!!!!!!
        varsinkin minulle someroharjun-furru miksi minua kiusata ja koijata ja vittuilla ja pottuilla ja........jne.....jne.....jne..... lapsilla näköjään mukava pottuilla mulle.... siltä näyttää.....


      • aloitteleva-furru

        älä minua vihaa, en voi mitään että lapset kiusaa ja jallittaa!!!!! ja kaikkea ei kannata uskoa, tuon lapamato-furr-kuusamosta jallituksen huomasi heti että ei se ole oikea furru, etkö sinä muka sitä huomannut someroharjun-furru? toi sen nimimerkki jo kertoo että se ei ole oikea furru, kuka nyt laittaa nimimerkikseen lapamato????? NYT oikeasti haloo!!!! ei kannata uskoa mitä vain!!!!!!!!!! no minulla on hauskaa koskikapakissa, hyvä meininki JEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!


      • lapsi-furrut

        ei taksit löydä sinun osoitetta, sanoin tänään että vatialanpolku 3e niin taksikuski sanoi että ei suostu ajamaan sinne kun siellä asuu h alkava furru, kuulemma paha maine sellaisella gay-osoitteella


    • aloitteleva-furru oikee hyppää taksiin tule tänne.! maksan kyydin.! tärkee asiaa sulle en tässä kirjota.

      • aloitteleva-furru

        olen koskikapakki, tuttuja täällä paljon, tule tänne, piikki auki ja tarjoan sinulle, kerro asia minulle täällä


      • niin tulenkin ota hihasta kiinni kun näät mut lippis lukee hifi konex.!


      • aloitteleva-furru

        ok... minäpä otan sinun peniksestä kiinni kun näen hiv-konexin lippiksen ;)


      • lapamato-furr-kuusamosta

        odotan sinua vieläki korpitiellä someroharjun-furru, pallit on jäässä jne.... milloin tulet, en enään jaksa pitkään odottaa sinua


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe