Onko teillä tietoa tästä asiasta?

Ensiksi_tuossa

linkki.

Heti toiseksi kysyisin, onko jollakulla palstalla poikkeavalla uskovaisella tai vaikkapa Kesitaksella tai melperillä tai ateisti he-malla tietoa tästä asiasta.

Luulisi, että joku tietää, koska ainakin Jumalan valtakunnassa ovat kaikki tiedon ja taidon tavarat.

Kaikista vastauksista kiitos jo etukäteen.

63

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgjghkghk

      Opettele linkittämään ennen kuin teet turhia avauksia.
      Miksi, oi miksi juuri tällä palstalla liikkuu kirjoitus- ja ATK taidottomia moukkia?!

      • M_Oukka

        Missä meidän kirjoitus- ja ATK-taidottomien moukkien sitten pitäisi mielestäsi olla?

        Huomasitko, että sinun kolmen rivin viestissäsi oli kirjoitusvirhe. Jotta oppisit sinäkin jotakin, korjasin virheesi tässä viestissä. Huomasitko?


      • A_Loittaja

        Kuka nyt yhden linkin puuttumisesta hermostuisi? Jos palstalla on vähänkin fiksua porukkaa, ilman linkkiäkin asian ytimeen päästään käsiksi.


      • Linkki_ehkä
        A_Loittaja kirjoitti:

        Kuka nyt yhden linkin puuttumisesta hermostuisi? Jos palstalla on vähänkin fiksua porukkaa, ilman linkkiäkin asian ytimeen päästään käsiksi.

        jäi puuttumaan tästä siksi, että minä söin sen eilen mieheni kanssa. Grillasimme sen vappuaaton leppeässä illassa, maustoimme sipulilla, sinapilla ja ketsupilla ja söimme. Hyvää oli. Vai oliko se ehkä LENKKI? Siinähän on vain yhden kirjaimen ero. Ei kai se niin kirjaimen päälle ole?


      • 3432443
        M_Oukka kirjoitti:

        Missä meidän kirjoitus- ja ATK-taidottomien moukkien sitten pitäisi mielestäsi olla?

        Huomasitko, että sinun kolmen rivin viestissäsi oli kirjoitusvirhe. Jotta oppisit sinäkin jotakin, korjasin virheesi tässä viestissä. Huomasitko?

        "Kolmen rivin viestissä".
        :D

        Ei mulla muuta.


      • Tuohan_on_kol-
        3432443 kirjoitti:

        "Kolmen rivin viestissä".
        :D

        Ei mulla muuta.

        men rivin viesti, johon M_Oukka vastasi.

        ###
        hgjghkghk

        2.5.2016 8:07

        Opettele linkittämään ennen kuin teet turhia avauksia.

        Miksi, oi miksi juuri tällä palstalla liikkuu kirjoitus- ja ATK taidottomia moukkia?!
        ###

        Oletko sinä numeronimimerkki juuovuksissa jo klo 8.31?


    • Minä_uskon

      olevani tämän alan asiantuntija. Ennen kuin isken pettämättömän asiantuntemukseni pöytään kaikkien palstalaisten ihasteltavaksi, esittäisin pienen täsmentävän kysymyksen, jollet pane pahaksesi:

      Missä se linkki on?

      • Minun_tietojeni

        mukaan tästä asiasta on tehty lukuisia gradujakin eli monta työtöntä maisteria on leivottu. Ja kaikki ilman turhanpäiväistä linkkiä!


    • A_Siantntija

      Kysykää ronheasti mitä tahansa. Minä tiedän melkein kaikki asiat puuttuvassa linkissa sanotusta asiasta.

    • linkkejälinks

      kuinka helppoa onkaan vedättää ihmisiä..aloittaja tietoisesti jätti linkin pois. Halusi pitää vähän hauskaa. Huumoria maanantaihin. Aurinko paistaa tänään!

      • A_Loittaja

        Ethän vain ajattele pahaa minusta? En minä ole kavala. Ainakaan tarkoituksella. Niin, humoristi kyllä olen.

        Minulla kyllä oli tarkoitus laittaa se linkki. Tarjolla oli useampiankin linkkejä, enkä osannut päättää, minkä niistä laittaisin. Siksi tulin ensiksi kokeilleeksi kokonaan ilman linkkiä nähdäkseni, millaista liikehdintää tämä toimenpide aiheuttaa erityisesti tosikkomaisten epäuskoisten keskuudessa.

        Koko aamun olen niska punaisena punninnut näitä linkkejä. Lounastauon jälkeen ehkä olen pääsemässä ratkaisuun ja mielen tasapainoon tässä asiassa.


      • englantilainenteejakeksi
        A_Loittaja kirjoitti:

        Ethän vain ajattele pahaa minusta? En minä ole kavala. Ainakaan tarkoituksella. Niin, humoristi kyllä olen.

        Minulla kyllä oli tarkoitus laittaa se linkki. Tarjolla oli useampiankin linkkejä, enkä osannut päättää, minkä niistä laittaisin. Siksi tulin ensiksi kokeilleeksi kokonaan ilman linkkiä nähdäkseni, millaista liikehdintää tämä toimenpide aiheuttaa erityisesti tosikkomaisten epäuskoisten keskuudessa.

        Koko aamun olen niska punaisena punninnut näitä linkkejä. Lounastauon jälkeen ehkä olen pääsemässä ratkaisuun ja mielen tasapainoon tässä asiassa.

        Älä ikinä tee hätiköityjä päätöksiä. Se mitä päätä lounastauolla anna muhia päässäsi ja päivällisen aikaan voit olla lähes varma suunnasta mitä lähdet tekemään. Väärällä linkillä voi olla katastrofaaliset seuraukset ja asiat eivät mene niin kuin haluat.


      • Tässä_sinä
        englantilainenteejakeksi kirjoitti:

        Älä ikinä tee hätiköityjä päätöksiä. Se mitä päätä lounastauolla anna muhia päässäsi ja päivällisen aikaan voit olla lähes varma suunnasta mitä lähdet tekemään. Väärällä linkillä voi olla katastrofaaliset seuraukset ja asiat eivät mene niin kuin haluat.

        olet ehdottomasti oikeassa. Toisinaan annan linkkiajatuksen kypsyä päässäni aina iltapalaan asti, jolloin olen jo melkolailla päissäni. Silloin on pako hieman väyrystellä (muistatko 1970-luvulta?) eli nukkua yön yli, kunnes koittaa uusi krapulainen aamu ja on aika käydä linkin kimmppun... Noin se menee.


    • Joku_taitaa_pel-

      leillä ja esiintyä minuna tässä ketjussa. Minä olen se aito aloittaja.

      Tuhannesti ja tuhannesti pyydän anteeksi, että aloituksestani unohtui linkki. Se tulee tässä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14263894/onko-teilla-tietoa-tasta-asiasta

      • puhujaveli_Heinolasta

        ästä ketjusta puuttuu vielä vl-PASKA? Missä se viipyy?

        Melperi ei ole vielä laittakut tähän ketjuun uusinta 2-kohtaista valheoppilistaansa. MIssä se on? Yksikään ketju ei ole täydellinen ilman sitä.

        Myös jumaluusopillista ymmärtämystä Kempeleen suunnalta kaivattaisiin. Uskallammeko luottaa siihen, että upotuksesta noustuaan Kesitas ilkosillaan avartaa ymmärtämystämme myös tässä ketjussa? Me kaikki ainoat oikeat JUmalle kelpaavaiset uskovaiset anelemme Kesitakselta, että hän nyt pidättäytyisi enemmistä volteista, kattorakenteiden mulkoilusta ja muista tempuista sekä kiireesti - vaikkapa ilkosillaan - rientäsi menteroimaan meitä tässäkin ketjussa. Kiitos.


      • kokeilemiettiä
        puhujaveli_Heinolasta kirjoitti:

        ästä ketjusta puuttuu vielä vl-PASKA? Missä se viipyy?

        Melperi ei ole vielä laittakut tähän ketjuun uusinta 2-kohtaista valheoppilistaansa. MIssä se on? Yksikään ketju ei ole täydellinen ilman sitä.

        Myös jumaluusopillista ymmärtämystä Kempeleen suunnalta kaivattaisiin. Uskallammeko luottaa siihen, että upotuksesta noustuaan Kesitas ilkosillaan avartaa ymmärtämystämme myös tässä ketjussa? Me kaikki ainoat oikeat JUmalle kelpaavaiset uskovaiset anelemme Kesitakselta, että hän nyt pidättäytyisi enemmistä volteista, kattorakenteiden mulkoilusta ja muista tempuista sekä kiireesti - vaikkapa ilkosillaan - rientäsi menteroimaan meitä tässäkin ketjussa. Kiitos.

        Tiesitkö että sinullekkin tulee päivä jolloin vieras ihminen sitoo leukasi irvittömään asentoon jott a kerrankin näyttäisit, jos et nyt uskovalta, niin ainakin jotakuinkin ihmiseltä, sievältä, tiesitkö sitä?


      • pappipipa
        kokeilemiettiä kirjoitti:

        Tiesitkö että sinullekkin tulee päivä jolloin vieras ihminen sitoo leukasi irvittömään asentoon jott a kerrankin näyttäisit, jos et nyt uskovalta, niin ainakin jotakuinkin ihmiseltä, sievältä, tiesitkö sitä?

        jeesuksen nimessä ja veressä on synnit anteeksi. ota pyhä henki sieluusi ruumiiseesi ja sydämeesi. ole uskovainen meidän jumalan valtakunnassa. siellä ei pahaa ole.


      • puhujaveli_Heinolasta
        kokeilemiettiä kirjoitti:

        Tiesitkö että sinullekkin tulee päivä jolloin vieras ihminen sitoo leukasi irvittömään asentoon jott a kerrankin näyttäisit, jos et nyt uskovalta, niin ainakin jotakuinkin ihmiseltä, sievältä, tiesitkö sitä?

        Tuota en tiennyt. Aivan pelästyin kun nyt kerroit. onko se tämä heinolalainen tennishirmu, joka käy käsiksi leukaperiini? Tekipä hän mitä tahansa niin en usko, että hän saa minut sievän näköiseksi, koska olen... hmm... olen... No ei kai sitä ole kaikkea pappo kertoa ulkonäöstään tässä. Voin kyllä paljastaa sen verran, että minulla ei ole irokheesikampausta.


      • Tänään_pals-
        puhujaveli_Heinolasta kirjoitti:

        ästä ketjusta puuttuu vielä vl-PASKA? Missä se viipyy?

        Melperi ei ole vielä laittakut tähän ketjuun uusinta 2-kohtaista valheoppilistaansa. MIssä se on? Yksikään ketju ei ole täydellinen ilman sitä.

        Myös jumaluusopillista ymmärtämystä Kempeleen suunnalta kaivattaisiin. Uskallammeko luottaa siihen, että upotuksesta noustuaan Kesitas ilkosillaan avartaa ymmärtämystämme myös tässä ketjussa? Me kaikki ainoat oikeat JUmalle kelpaavaiset uskovaiset anelemme Kesitakselta, että hän nyt pidättäytyisi enemmistä volteista, kattorakenteiden mulkoilusta ja muista tempuista sekä kiireesti - vaikkapa ilkosillaan - rientäsi menteroimaan meitä tässäkin ketjussa. Kiitos.

        talla en minäkään ole paljon haistanut vl-PASKAA. Olisiko melperillä mennyt sontalapion varsi poikki?


      • Kun_aloituksesta

        puuttunut linkki on nyt erinäisten tuskallisten ja työläiden vaiheiden jälkeen saatu palstalle, asia alkaa selvitä.


      • Ainoa_ongelma
        Kun_aloituksesta kirjoitti:

        puuttunut linkki on nyt erinäisten tuskallisten ja työläiden vaiheiden jälkeen saatu palstalle, asia alkaa selvitä.

        tässä enää on, että aito alkuperäinen aloittaja on jo lounastauolla aloittanut juoputtelun ja tähän mennesssä on jo melkolailla päissään niin kuin hän tuossa toisessa kommentissaan sanoo. Mitä voisimme tehdä?


      • paska.talikko
        Tänään_pals- kirjoitti:

        talla en minäkään ole paljon haistanut vl-PASKAA. Olisiko melperillä mennyt sontalapion varsi poikki?

        Ei sitä haittaa katkennut lapionvarsi, mellu tohtii heitellä paskaa paljainkin käsin.


    • keskustaisäntäiistä

      Oligo kusumus Keskusta-puoluvveesta?

    • Minusta_tuntuu_et-

      tä minullakin olisi tähän asiaan painavaa sanottavaa, mutta täytyy ensin perusteellisesti harkita, koska olen koko päivän ollut aloutuksesta aivan kuohuksissa. Ei kai sitä kiihtyneessä mielentilassa voi sanottavaansa sanoa?

    • nainen_pariisista
      • seinenrannalta

        Ei ole, on hyvä syvällisesti kontekstiin sopiva.


      • Olisiko-muita

        tähän ketjuun sopivia linkkejä? Minusta tuntuu, että SOME-aikana sitä ikään kuin tukehtuu, jos ei koko ajan ole linkkien vaikutuspiirissä eli ympäröimänä. Mitä mieltä olette nykyajan linkkimerestä?


      • Muistaakseni_lin-

        kit on Jumalan valtakunnassa aina saarnattu synniksi. Jos joutuu likkihenkeen, on vaara tulla heitetyksi saatanalle. Mitä tähän sanotte?


      • ootkoseuraava

        Tuossa näkyy tyttöjen nokkeluus, eihän kukaan miehistä olis pystynyt tollaseen.


      • vain_me_on_paras

        Onhan se tutkittua tietoa:
        http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-2000000522505.html
        Yksi ongelma naisilla on, ja se on, että tunteet tahtovat väkisin sotkea rationaalista ajattelukykyä. Ja eihän sille mitään voi, kun heidät on sellaisiksi luotu.
        Siksi kai Saatana Eedenissä lähestyi Eevaa eikä Aadamia. Tosin Eeva oli tuolloin kokemattomampikin.


      • olkaa_yhdessä

        Niin, Eeva uskoi valheen todeksi ja ehkä hän oli innostunut antamaan jotain näin hienoa Aadamillekin. Ehkä siinä ne tunteet tuli esiin, tiedä häntä. Hän ei tunteissaan tiedostanut syntiä, Aadam tiedosti heti. Ja hän oli ainakin täysin tietoinen mitä hän teki alusta saakka.


    • pkkkk

      Ja alkuperäinen kysymys on:
      Viettelikö Eeva Aadamin syntiin?
      Käyttikö hän naisellisia keinoja?

      • Buhahaaaa

        He-he. Voi teitä reppanoita.

        "Kylkiluu" käytti naisellisia keinoja ja vietteli tomusta puhalletun "lihakasan", vakuuttavaa.... Bu-ha-haaaaaaa


      • voi_tamara

        Varo vaan, ettei sinullekin käy vesaloirit, siis se sambajuttu.


      • tikotikojoo
        Buhahaaaa kirjoitti:

        He-he. Voi teitä reppanoita.

        "Kylkiluu" käytti naisellisia keinoja ja vietteli tomusta puhalletun "lihakasan", vakuuttavaa.... Bu-ha-haaaaaaa

        Varo tätä:
        https://www.youtube.com/watch?v=vhwMS63g-20


    • linkin_ratkaisu

      Ja lopullinen ongelman ratkaisu:
      1.Timoteukselle 2:12-15
      "12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti. 13 Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, 14 eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn. 15 Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää."

      Tämä periaate estää naispappeuden.

    • salainen_nainen__

      Johanneksen Ilmestyskirja 17:1-6
      "1 Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa, tuli luokseni ja sanoi: "Tule, minä näytän sinulle, millainen tuomio annetaan sille suurelle portolle, joka asuu suurten vesien äärellä, 2 sille, jonka kanssa maailman kuninkaat ovat irstailleet ja jonka iljettävästä viinistä maan asukkaat ovat juopuneet." 3 Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan.

      Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. 4 Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa. 5 [i] Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* 6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

      • Väkevää

        tekstiä Raamatusta.


      • piistraidör

        Kesitas ratsastaa melperillä?


      • Ovatko_ne_ho-
        piistraidör kirjoitti:

        Kesitas ratsastaa melperillä?

        moja?


      • Mitä tuolla Ilmestyksen tekstillä, siis kopioinnilla on tekemistä asian kanssa?

        Etkö muuhun pysty?

        Kes.


      • vaarallinen_nainen

        No tuo nainen on osannut vietellä, kun se asuu suurten vesien äärellä. Ja antaa sellaista viiniä, että maan asukkaat ovat juopuneet. Eikös pitäs olla aika hämmästynyt kuten Johanneskin, ja pitää vaatteistaan kiinni?


    • Minä_olen

      pohdiskellut läpi yön tätä asiaa. Luulen, että aamukahdeksaan mennessä olen jo selvemmmillä vesiilä. Oletteko te muut palstan älyköt päässeet prpbleemanratkaisussa eteenpäin?

    • Tuossahan
      • vanahaisäntäiistä

        Koski siis sittenkin Keskustapuoluvetta.


      • Minä_Olin
        vanahaisäntäiistä kirjoitti:

        Koski siis sittenkin Keskustapuoluvetta.

        lukenvinani, ett' tuossa puhutaan persusta, joka puolueensa kannatuksen romahtaessa harkitsee itsemurhaa.


    • lihaasyöväheteromies

      Onko tällä palstalla poikkeavia uskovaisia?

      • 12345p

        No on, lestadiolaisia.


    • Se_on_varmaan

      tuo sosialoituksen linkki, joka tästä jäi puuttumaan?

    • 20-kohtainen

      raatelevien susien lista on melko varma tieto ainakin siihen saakka kunnes luetteloa saadaan täydennetyksi:

      Heino Korpela

      Erkki Hurtig

      Johanna Hurtig

      Pauliina Rauhala

      Johannes Alaranta

      Risto Leppänen

      Mari Leppänen

      Vuokko Ilola

      Tuomas Palola

      Ulla Palola

      Paavo Sillanpää

      Mauri KInnunen

      Meri-Anna Hintsala

      L.P. Tapaninen

      Paavo Viljanen

      Eino J. Pietilä

      Paavo Sillanpää

      E. Olavi Hietava

      Heikki Saari

      Lauri Pietilä

    • TääOnParas

      Gorban paluusta varmistuu se, että hän on viimeinen suuri Antikristus ja lopun profetian loppusarja toteutuu ennalta sanomassani ajassa, valerauha ylösottoineen tammikuussa 2018, Gorba Jerusalemiin 11. 3. 2018 ja Messias seurakuntineen maapallolle 11. 9. 2021. http://wwnet.fi/users/veijone/

    • oikeakesitas

      Minkätähetyöminnuuaenahalavallapanetta ?

    • puhuvainenkeskustaisäntä

      Tämä ketju on ollut elämäni paras ketju.

      • Minäkin_aloitta-

        jana ... hmm... tästä asiasta en uskalla dementiani takia olla aivan varma..... sanoisin, että ketju on enemmänkin kuin laadukas. Suorastaan veret seisahduttava. Ei tunnu enää ollenkaan pahalta, että unohdin alun perin laittaa sen linkin, ja nyt kun olen jo parin päivän ajan saanut nauttia ketjun antimista, minusta tuntuu, ettei siinä alkuperöisessä linkissä olisikaan ollut jutun juurta.


    • Nyt_aikaisin

      helatorstaiaamuna klo 00.44 sain varman oivalluksen aloituksessa mainitusta asiasta.

    • Puuttuva_link-
    • Alan_epäillä

      että puuttuva linkki koski jääkiekkoa, josta juuri on palstalla ilmestynyt aloitus.

    • Koko_torstai-

      päivän olen pohdiskellut tätä otsikossa mainittua veret seisahduttavaa asiaa ja googlettanut tietoja, ottanut yhteyttä eri yliopistoihin ja ammattikoskeakouluihin sekä sivistänyt itseäni kutsumalla asiantuntijoita puhelinneuvotteluun tässä asiassa... ja eikö mitä: iltaa kohden tilanne alkaa näyttää selvemmältä. Palaan asiaan mahdollisimman pian.

    • Nähtyäni_enti-

      sen uskovaisen Marin televisiossa olen tullut vakuuttuneeksi aloituksessa mainitusta asiasta.

    • Ettei_vain_oli-

      si tmänkin puuttuva linkki koskenut Vätrys-Paaviaania?

    • Varma_tieto

      on!

      • Luulen_että

        puuttuvassa linkissä käsiteltiin kahdenkymmenen raatelevaisen suden probleemaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe