Katsastus Muoniossa

katsastusedessä

Mitäs te olette mieltä tästä Muoniossa toimivasta katsastuspisteestä? Minun pitäisi katsastaa uudehko autoni,mutta olen kuullut pelkkää huonoa tästä asemasta. Autoja pomppautetaan ihan naamakertoimen mukaan? Autot joissa ei ole mitään vikaa,hylätään mikäli asiakas ei ole väleissä insinöörin suvun kanssa. Mihinkähän voisin tehdä valituksen tästä asiasta? Ja elävä esimerkki,naapuri käytti auton Muoniossa katsastuksessa,auto hylättiin vaikka se oli juuri tullut huollosta. No,naapuripa hyppäsi auton rattiin ja ajoi Kittilään -ja yllätys oli suuri kun auto meni siellä läpi. ei löytynyt iskareissa eikä nivelissä vikaa ja ne lamputkin toimivat.

50

4670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväpoika

      Äläpä ala lietsomaan pahaa. Minua on neuvottu ja en ole sukua . En tunne häntä,minusta asiallinen poika. Pomppauttaa,minutkin, jos on syytä. Lopetetaan mustamaalaamiset heti alkuun

    • eiprofeettaomallamaalla

      Tyypillistä muoniolaista!

      Heti vedetään suku esille, jos ei muuta ole.

      No, eipä noista parjauksista kannata välittää. Jätettäköön omaan arvoonsa.

      Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Sen olen itse joskus saanut kokea. Muualla on ollut ihan hyvä työskennellä ja niin olen tehnytkin. Muutama vuosi Muoniossa riitti. Kun ei muuta ollut, niin suku oli väärä. Kerran joku sanoin sen ihan suoraan.

    • vuosisadan

      vale, höpö höpö.

      • mikävuosisadan

        Siis mikä höpö?


      • siis-täyttä

        paskaa koko tarina, toisin sanoen tuulesta temmattua höpötystä. joko nyt ymmärrät?


      • kirjoitaselkeästi

        No, kun en ymmärrä.


      • en-minäkään

        tajua, sinun ketjun aloitusta. toivottovasti keksit joskus rehellisemmän tarinan. voi sinua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Jatyhjästä

        Älä muuta sano,mistä nuita valittajia sikiää? Eikö juuri muuta työtä ole?


      • Anonyymi
        kirjoitaselkeästi kirjoitti:

        No, kun en ymmärrä.

        Rohkeasti vaan kannattaa kyseenalaistaa valheelliselta tuntuvia kommentteja.
        Virheanalyysissa on liikaa tukkeutumisvaaraa aiheuttavia sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkeasti vaan kannattaa kyseenalaistaa valheelliselta tuntuvia kommentteja.
        Virheanalyysissa on liikaa tukkeutumisvaaraa aiheuttavia sanoja.

        Hyvää palvelua kyllä on


    • Mistähän

      meinaat valittaa, kun et ole vielä katsastanut autoasi kyseisellä asemalla?

      • Katsastettu

        Erittäin asiallista ja hyvää palvelua,Kiitos.


      • Anonyymi
        Katsastettu kirjoitti:

        Erittäin asiallista ja hyvää palvelua,Kiitos.

        Mulla katsastus lähiaikoina,mitähän tuo keltainen merkkivalo sanoo,jäänyt päälle talvirenkaista,ilmanpainejuttuja,minkähintainen on sen sammutus muoniossa...satukko tietämhän..jaa no se vain..


    • akatsastus

      pellaa rohki hyvin

      • kiitoskiitoskiitos

        Niin pelaa.


    • Hyvääpalvelua

      Olen saanut, ja ei ole autoa pomppautettu kuin ihan oikeasta syystä ei turhanpäiväsistä! Ja jos turvallisuuteen liittyy niin laitontahan se on läpi päästää liikenteeseen puhtain paperein jos on vikaa autossa!

    • jarkkoki89

      ei tuolla kannata käyttää.ihmeellistä touhua ja ei mitään älyä mistään.aivan älyttömistä syistä on auto pompautettu.muualla on menny huomautuksitta läpi muutama päivä myöhemmin ilman remonttia.suosittelen kittilää ja kolaria.halvempiakin on.

    • hyväpalvelu

      Huippu palvelua!!! Älkääpä hyät ihmiset valittako. Olhaan tyytyväisiä siittä että palvelu löytyy omalta kylältä ja joku ees valvoo liikenneturvallisuutta ammattitaidolla. Maksaa se muuallaki käynti ja sama lopputulos kuitenki tullee. Niin sehä on auton käyttäjästä kiini menneekö läpi vai ei. Pitäkääpä autot kunnossa. Ei ne kylälä pyörivät romu läjät mene läpi ko niitä ei korjata eikä huoleta.

    • 1948

      Palvelu on viimmeisen päälle ja kohtelu muutenkin hyvää, mieluimmin katsastan autoni Muoniossa, kuin jossakin muualla!!!

      • Illimanmuuta

        Kyllä näin on toivottavasti palvelu säilyy.


    • löpölöö

      Tää on taas näitten kateellisten höpinää, yrittäjiä syödään koko ajan. Vain muoniolaiset osaa tämän taitolajin, joka yritystä haukutaan vuoronperään Hävettää.

    • Kittilään

      Miepä annan hyvän neuvon teille . Menkää suoraan Kittilän A-katsastukseen, saatteet autonne asiallisesti katsastettua ja samalla rahalla pararasta palvelua. Ja jos autonne pomppaa niin se johtuu autonne kunnosta, eikä siitä mihin sukuun kuulutte tai miltä pärstä näyttäää.

    • Herjauksesta

      Auton katsastajalle kateellinen. Muoniossa, kun auto tulee hylätyksi epäkuntoisuuden johdosta. Kun auton puutteet epäkuntoisuudesta tuli korjatuksi, se aivan varmasti tuli katsastetuksi hyväksyttynä Muoniossa. Näyttää tyhmä katsastusasian herjailu avaus, ehkä sairaanloinen kateus tuli esille. erheellisestä arvostelusta. Autojen katsastajat ovat päteviä ja eikä eroa katsastuksessa ole sen paremmin Muoniossa, kuin Kittilässä.

      • tulva

        Olen katsastuttanut autojani kymmeniä vuosia,Muoniossa saa nykyään asiallista ja hyvää palvelua.


    • harrimajava

      ja paskat.korjaako muoniossa jos on poltin palanu tai sulake yms.joo ei korjaa.kolarissa korjaavat.on mukavaa väkeä eikä tarvii vittuilua kuunnella.

      • ENSIKERALLA

        MIE RUUKAAN VIEDÄ KUNNOSSA OLEVAN AUTO KATSASTUKSEEN,EI TARVI MIETTIÄ MENEEKÖ LÄPI.


      • Hyvääpalvelua

        Käytimme asuntoautomme tänään katsastuksessa Muonion Katsastuspisteessä. Palvelu erinomaista ja edullista. Olimme erittäin tyytyväisiä.


    • MuoniolainenAutoilija

      Erittäin hyvvää palvelua ja siellä on mies, joka tekee kaiken yksin. Toisin kuin muilla asemilla. On siinä työmotivaatio ja ammattitaito kohdilla. Ei ole jokaisesta tuollaiseen työhön. Hylkäsi auton ja selosti erittäin hyvin viat niin oli helppo itse vaihtaa perus kuluvat osat uusiin. Käytän kaikki viisi autoani aina siellä.

      • Duunarii

        Hyvä poikahan siellä on,mutta älä arvostele muita kun et tiedä.


    • Molema

      Jonneki muualle kannattas varmaan valittaa kuin tänne palstalle jos koet että on valittamista. Mutta eiköhän se ole niin että meistä jokainen hoitaa työnsä ja on omalla alalla ammatttilainen. Jos minun autossa on häikkää ja se pomppaa katsastuksesta, en mie vedä siitä hernettä nenään vaan totean että hyvä että joku huolehtii minun turvallisuudesta liikenteessä.

    • Sieläsenthään

      Ollaan auki siten ko lapussa seisoo!

    • Enontekiöläinen

      Ei ole kehuttavaa. Mutta seuraavan kerran menen Kittilään tai Kolariin.

    • Imssi

      Kertokaahan niitä ihmeellisiä syitä mistä autot pomppaa?
      Tai on onhan ihme syyt kyllä niin ihmeellisiä että en tiedä

      • Tyhmääjauhantaa

        Etkö keksinyt mitään muuta kirjoitettavaa? Jos resu auto, ei mene vsrmasti läpi. Siellä ajatellaan muidenkin turvallisuutta. Tyhmää jaarittelua. Autot viedään katsatukseen kunnostettuina ja jos löytyy vielä vikaa, niin viat korjataan ja viedään uudestaan näytille. Sillä selvä.
        Tämä asia jo varmasti loppuun kaluttu asia näillä sivuilla.


    • Toivottavastivaihtuu

      Katsastaja täälläkin kuultu pelkkää huonoa ja koettu omakohtaisesti vein kolariin auton niin läpi meni mikä muoniossa sai hylsyn että kyllä se jossakin muualla on se vika kun autoissa se on niissä ihmisissä jotka sinne vie autoja

      • Arvostantätä

        En ymmärrä mitä tarkoitat,mutta minulla ei ole valittamista katsastuksesta Muoniossa. Homma on hoitunut joustavasti jopa erinomaisesti. Hylkäyksiäkin on tullut ja aiheesta. Ohjauslaiteviat ovat aivan omankin turvallisuuden takia syy hylkäykseen. Siis hienoa, että meillä on palvelu eikä tarvitse mennä satojenkilometrien päähän katsastamaan.


      • pyryttää

        Kyllä näin on,kaikki pelaa erinomaisesti iso kiitos.


      • Tyytyväistenpuolesta

        Olen myös muoniolainen syntyjään ja en voi muuta kuin kehua, siis palvelu pelaa jopa enemmän mitä kuuluu katsastajalle. Hylkäyksiäkin tullut, mutta aiheesta. Näitä vaikeita luonteita on tietty määrä ja vielä iso kiitos, että meillä on tällainen palvelu.


      • Anonyymi
        Tyytyväistenpuolesta kirjoitti:

        Olen myös muoniolainen syntyjään ja en voi muuta kuin kehua, siis palvelu pelaa jopa enemmän mitä kuuluu katsastajalle. Hylkäyksiäkin tullut, mutta aiheesta. Näitä vaikeita luonteita on tietty määrä ja vielä iso kiitos, että meillä on tällainen palvelu.

        Muoniossa saa todella kaikenlaista sellaista palvelua mikä ei katsastajan hommiin kuulu missään muualla…


    • tpskaot

      Kyllä kitoss.

      • eiomavikasukuvika

        aivan perseestä ja inssiki täys mulkku paitsi sillonko on sairaslomalla niin tuuraaja on reilu jätkä.


    • Samapaikka

      Aloittajalle: Jos auto on hylätty katsastuksessa, uusi yritys voidaan valitettavasti tehdä vain sillä samaisella paikalla. Juttusi on siis jo noilta osin puuta heinää!

      • Kakanjauhantaa

        Tuo tieto


    • Palkisilta

      Kyllä muoniossa katastusmies on mukava ja asiakaspalvelu henkinen ja ei kyllä varmasti turhista pomppauta.... kittilän katsastuspisteen äijä täys MULKKU!!!!! Ja kaiken lisäksi ei osannut siirtolupahakemusta edes tehdä ja päättää itte mitä tekee konttorilla ja milloin kehtaa paperi hommia tehdä siis täys kokovartalo kyrpä koko äijä.... Ja kyllä olen tehnyt kyseisestä kusipäästä valituksia ja samoin moni muu.... Kannattas mennä vaikka halon hakkaajaksi tuommonen ääliö jos vaikka siihen taidot riittäs. Samoi kolari-kittilän a katastus täysiä pellejä kävin rekisteröintiin liittyvissä asioissa niin se VITUN APINA SANOI ETTÄ EN OSAA JA TÄNÄÄN TÄÄLLÄ EI SEMMOSIA TEHDÄ😠😠. Muonion katastuspisteelle iso iso peukku👍👍

    • heinakuussa

      samaa mieltä Muonion suhteen. kaikki toimii erinomaisesti.

    • Anonyymi

      Enpä tiedä mitä mieltä, mutta ompahan sellainenkin kunnassa.

    • Anonyymi

      Näitä mustamaalaamisiariittää. Asiallinen poika, mutta saisi olla joka päivä auki. Hyvä näinkin ettei tarvitse muualle lähteä.

    • Anonyymi

      Asiallinen ja neuvova palvelu Muoniossa 👍

    • Anonyymi

      Kuka vitsin nakkas ?? Katsasta autosi kittilässä tai kolarissa :) :)

    • Anonyymi

      Hyvä kun ei tarvitse ajaa muualle katsastusta varten. Osahan ei katsasta ollenkaan varmaan säästösyistä? Aivan ok paikka eli ei valittamista. Jos toivoa saisi niin joka päivä auki, jos sattuu unohtumaan katsastus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe