Oma kokemus

Ronskunen90

Mieheni on kyllä toista maata hän ei ikinä ole pettänyt eikä petä koskaan. Ei kaikki miehet petä ei pidä yleistää liikaa :)

20

410

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun kerran sinun elämäsi on niiiin hyvin ja oma miehesi ei koskaan petä, niin sinun piti sitten vielä oikein etsiytyä tälle "uskottomuus" -palstalle kiillottamaan sinun kilpeäsi? Oletko nyt tyytyväinen itseesi?

      • Ronskunen90

        Olen:) halusin vain kertoa että ei kaikki oo samanlaisia :) miksen saisi sanoa jtn positiivista?


      • Ronskunen90 kirjoitti:

        Olen:) halusin vain kertoa että ei kaikki oo samanlaisia :) miksen saisi sanoa jtn positiivista?

        Miten niin samanlaisia? Uskottomiako tarkoitat? No eihän täällä kaikki olekaan uskottomia, petettyjä tai kakkosia. Tälläkin palstalla on varmasti paljon sellaisia, jotka eivät kuulu niihin kategorioihin. Et ole siis ainoa täällä. Jos se on sitten mielestäsi positiivista.


      • Ronskunen90
        Corniche kirjoitti:

        Miten niin samanlaisia? Uskottomiako tarkoitat? No eihän täällä kaikki olekaan uskottomia, petettyjä tai kakkosia. Tälläkin palstalla on varmasti paljon sellaisia, jotka eivät kuulu niihin kategorioihin. Et ole siis ainoa täällä. Jos se on sitten mielestäsi positiivista.

        Tarkoitan että kaikki ei petä on olemassa myös uskollisia miehiä :)


    • vain_elämää72

      Olet aika hyvä uskoinen nainen...niin miehet kuin naisetkin ovat tilaisuuden tullen varkaita, kaikki eivät jää vaan kiinni. Silmät avautuu usein vasta vuosien yhteiselon jälkeen kun se miehen kalu viimein työtyy vieraaseen lihaan.

      • Ronskunen90

        En ole hyväuskoinen vaan tunnen hänet hyvin ja tiedän että on luotettava ja uskollinen. Ei tekisi mulle sellaista ikinä se on vale. Et. Sinä tunne häntä edes. Joten se on tärkeintä että me tiedetään itse parhaiten miten asiian laita on ettei mun sinun mielipiteesi liikuta minua vähääkään ei millään pahalla mut vaikutat itse katkeralta :) mut kukin tyylillään


      • Ronskunen90 kirjoitti:

        En ole hyväuskoinen vaan tunnen hänet hyvin ja tiedän että on luotettava ja uskollinen. Ei tekisi mulle sellaista ikinä se on vale. Et. Sinä tunne häntä edes. Joten se on tärkeintä että me tiedetään itse parhaiten miten asiian laita on ettei mun sinun mielipiteesi liikuta minua vähääkään ei millään pahalla mut vaikutat itse katkeralta :) mut kukin tyylillään

        Ei tekisi mulle sellaista ikinä < se on vale.

        Kuinka kaikki muuttuu päälaelleen pienen merkin jälkeen.


      • Ronskunen90
        Corniche kirjoitti:

        Ei tekisi mulle sellaista ikinä < se on vale.

        Kuinka kaikki muuttuu päälaelleen pienen merkin jälkeen.

        Joopa joo


    • samaatasoa

      "Kyllä ne meidän lapset on niin kilttejä pikku kullanmuruja! Ei ne tee mitään pahaa / kiusaa ketään!"

      • Ronskunen90

        Nii se asian laita vain on :)


    • mayisay

      Aloittaja on oikeassa. Kaikki eivät petä missään olosuhteissa. Minulla on kaksi veljeä, molemmilla vaimot, toinen ollut naimisissa jo 40 vuotta. Pettäminen ei tulisi varmasti heillä mieleenkään. Se ei vain ole vaihtoehto.

      • vain_elämää72

        Jokaisella meistä on kuitenkin aivoissamme myös pimeä puoli jota ei halua tuoda usein esiin tai tiedostaa. Jokainen haluaa kokea joskus jotain, ehkä seksiä toisen kanssa.


    • tear4erdf

      Hieno homma, mutta palataan asiaan sitten, kun olet elänyt saman ihmisen kanssa 30-40 vuotta.

      • Ronskunen90

        Mikä ihmeen patoutuma sulla on? Ja miten herranjestas ikä liittyy tähän? Voi voi ei taatusti petä vuosien päästä


    • nuorenasitäonehdoton

      Ei varmasti kaikki miehet eikä naiset petä. Mutta ootko miettinyt, että ei kai se sun poikaystävä sulle kerro jos on joskus pettänyt jotain muuta naista. Tyhmähän se on jos sellaista menee kertomaan.
      Luottamus on suhteen a ja o. Mutta jos oikeasti luottaa, niin uskottomuus ei tule mieleenkään. Joten mistä se sulle tuli päähän? Miten lienee sun omalla kohdalla? Oletko uskollinen itse?
      Kyllä mä melkein uskon että lähes jokainen ihminen mielessään joskus ajattelee muita kuin puolisoaan. Eikä siinä mitään pahaa ole, kunhan ei vaan toteuta haaveitaan.

      • Ronskunen90

        Totta hitossa olen uskollinen ollut. Ja eikä se kerro kun ei mitään kerrottavaa kun ei ole edes pettänyt


      • eisavuailmantulta
        Ronskunen90 kirjoitti:

        Totta hitossa olen uskollinen ollut. Ja eikä se kerro kun ei mitään kerrottavaa kun ei ole edes pettänyt

        En ymmärrä tarvettasi vaahdota, jopa väitellä, miehesi uskollisuudesta uskottomuspalstalla. JOs on uskollinen niin on ja se siitä, ole onnellinen. Äläkä tuiski niille jotka ihmettelevät, kuten minäkin, tarvettasi julistaa tuota ihan suuttumukseen asti.


      • sullehaneikäyniin
        Ronskunen90 kirjoitti:

        Totta hitossa olen uskollinen ollut. Ja eikä se kerro kun ei mitään kerrottavaa kun ei ole edes pettänyt

        Hyvä. Sulla on oikea asenne, pidä itsesi uskollisena niin pääset helpommalla. Mutta poikaystäväsi puolesta sä et voi sanoa mitään. Pettää jos niin haluaa. Etkä välttämättä saa tietää siitä. Olet vielä niin nuori ettei elämän raadollisuus ole sua kohdannut. Varma et voi olla oikeasti muista kuin itsestäsi.
        Mäkin olin hyvin ehdoton sun ikäisenä. Ihan varma olin, ettei mun poikaystävä petä. Petti minkä ehti vaikka kirkkain silmin mulle sanoi ettei niin tee. Aviopuoliso petti myös. Ja petin itsekkin häntä. Kakkosenakin on tullut oltua. Periaatteet unohtuu kun himottava hlö sattuu kohdalle. Mutta onneksi sulle ei käy niin.
        Nauti sä uskollisesta miehestä. Luota häneen. Jos luottaa, uskottomuus ei käy edes mielessä eikä tule tarvetta julistaa koko maailmalle, että mun mies on uskollinen.


    • Vuosiasiitäon

      Minä en ole ollut tietoinen eikä minkäänlaista ajatusta tullut tällaisesta uskottomuuspalstasta ennen kuin mies tunnusti petturuutensa. Jotenkin oli lohduttavaa huomata että oli muitakin petetyksi tulleita. Siksi epäilen kaikkien olevan joko petettyjä tai kakkosia jotka täällä kommentoi.

    • pitkänliitonloppu

      On tosi iso moka pettää vuosikymmenien luottamus, se on peruuttamaton loukkaus uskollista puolisoa kohtaan. Uskollisuus on hyvän liiton peruspilari.

      Tämän mokan teki oma exäni, ja myöntää ja katuu, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe