Kokemuksia diilihiiri kaupasta

Maijumiuku

33

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinsitäpitää

      Tilasin pari viikko sitten sieltä ittelleni silikonisen suojuksen ja sellaisen lompakkokuoren kännykkään. Ihan ok kaikki meni ja halpaa kun niillä ei ollut postikuluja. Silikonikuoressa on luottokorttitasku minkä takia sen halusinkin. Muistaakseni neljäntenä päivänä tuli postiluukusta.

    • Essonveijo
    • HeidinKoo

      Lasisen näytönsuojan bongasin diilihiiri.fi kaupasta, tuli perille samalla viikolla. I recommend!

    • XxxL2

      Jos aloittajaa enää auttaa, niin ihan ok kaikki meni. Tilasin lompakkomallisen kuoren iphone femmaan alle 6 euroa. En nyt tolla hinnalla mitään ihmeitä odottanutkaan mutta yllätykseksi se on ihan suht laadukas hintaisekseen http://diilihiiri.fi/fi/tuotteet/668-iphone-5-5s-case-with-wallet-black-7373.html Mun edellinen nyt rikki mennyt kuori oli ebaysta ja eikä sekään maksanut kuin euron enemmän.

    • Lispeth
      • Pers2

      • Pers2

        Sitäpaitsi on ip vitosen kun oot linkittänyt kutosen mikä mullakin on.


      • Lispeth

    • Perusisi
    • Rönäldök
    • Sfdsfksdfk

      Todella hyvä paikka. Nopea toimitus ja halvat hinnat. Jag gå igen.

    • Odottavanaikaonpitkää

      Ostin diilihiiri kaupasta kännykän kuoria kaksi kpl. Eivät ole vielä saapuneet. 5 viikkoa tilauksesta. Onkohan posti hukannut? Tai mitä jos tilaus ei olekkaan mennyt perille. Maksanut olen jo kyllä sinne.

      • Diilihiiri

      • Asiakaspalvelijaksi

        Hmm.. Mielenkiintoinen tapa vastata asiakkaille. No kukin tyylillään! Eikön ihmiset tänne saa kirjotella jos haluavat.


    • tulisipajotavarani

      Diilihiirellä pitkät toimitusajat

    • romuaaromuaaromuaa

      Rihkama kauppa !

    • Bmwonperseestä

      Bemarit on surkeita!

    • Kusettavatkaikkia

      Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

      • Onnistunaina

      • DiiliHiiri

      • bmwauto

        OHO te jopa vastaatte, ainoa vaan että väärässä paikassa. Haluan sähköpostiin vastauksia en suomi24 palstalla. Toimittakaa tuotteeni heti!!!! PS. En ole kilpailija vaan maksava asiakas, kohta entinen sellainen.......


    • Nq200

      Ainakin Huawein kotelo ja panssarilasi tuli viikossa. Miksei urpot ota tohon aspaan yhteyttä jos ongelmaa? Ihan noin yleensäkin firmoista saa paremmin vastaukset kuin joltain keskustelupalstoilta.

    • einoeinoeino61

      Halvat hinnat mutta naiden keskustelujen perusteella en uskalla tilata diilihiiri nettikaupasta

      • Reimapetteri

        Mikä siinä pelottaa? Uskallatko ajaa polkupyörällä?


      • ytunnus-puuttuu

        Yrittäjä itse kommentoimassa?

        Onko tämä diilihiiri huijausta? MISSÄÄN EI OLE MAINITTU Y-TUNNUSTA EIKÄ YRITYSHAUSTA LÖYDY YRITYSTÄ DIILIHIIRI. Y-Tunnus ja puhelinnumero sivuille näkyviin niin laitan heti tilausta tulemaan.


      • Sherlockkiholma

        Ainakin mulle tuli kännykän suojakuoret ihan normaalisti. Toimii Espanjassa kun paketissa oli Espanjan postin leima ja näytti sivulla olevan puhelinnumerokin. Testasin tuon kuitissa olevan firman nimen ja sen y-tunnus löytyy.


    • raajanen

      hyva verkkokaupa

    • Riskisijoittaja

      Näyttää toimivan. Tilasin euron kuoren😊

      • Miksiteitniin

        Omistaja tilasi itseltään? :OO


    • Anonyymi

      Aikas kauan menee et tuolta saa tuotteet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe