Kokemuksia Victoria Milan www treffipalvelusta. ?

jussi1950

Hei

Kokemuksia Victoria Milan www treffipalvelusta. www.victoriamilan.fi
Alla minun kokemukseni.

Itse liityin Miehenä palveluun 04/2016 ja maksoin 50 eur yhden kuukauden jäsenyydestä.
Odotukset olivat minulla kovat ja uskoin naisia riittävän. Ja jollakin internet sivustolla oli Jopa kehuttu Victoria Milan sivustoa !
Minun kokemukseni www.victoriamilan.fi sivustosta ovat:
1) Minulle tuli paljon yhteydenottoja, jotka vaikuttivat jonkun koneen tai maksullisen kirjoittajan yhteydenotoilta.
Teksinä oli usein: Hei Mitä kuuluu. Tai. Hei täällä Lissu.
2) Kun vastasin viesteihin, niin yleensä minulle ei tullut vastausta ?
3) Kuukauden lopussa minulle tuli jopa www.victoriamilan asiakaspalvelusta viesti, että mitä pidät palvelusta. En vastannut viestiin...

Kun vertaa www.victoriamilan.fi palvelua esim. Suomi24 ja Eliittikumppanit palveluun, niin minusta www.victoriamilan.fi on epäilyttävä paikka. Ja www.victoriamilan.fi aikankin rahastaa hyvin asiakkaita. ;-)

13

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40v-sinkkumies

      Kaikki tuollaiset on vain huijausta ja siellä ei mitään oikeita naisia ole. Ei kannata maksaa mitään koskaan maksullisesta palvelusta koska ei ilmaisista palveluistakaan naiset koskaan vastaa. Suomi 24 treffit yhtä turha palvelu, tuskin siellä oikeita naisia edes on ja ne perii vaan rahaa ja tyhmät ihmiset maksaa kun luulevat että naiset vastaa. Itse en ole maksanut mitään ikinä mistää treffi palvelusta

      • Normaaliamenoa

      • Hhggv

        Ai luotettavia?
        Happypancake on. Muut?


    • ihan_oikein

      pettureita saakin kusettaa.

    • Vieläköpitäisikokeilla

      30/70 on varmaan silläkin sivustolla pätevä luku. Miehistä on ylitarjontaa joka sivustolla.

      • 123__

        miehet suhteessa ja varatut


    • Testattu

      Kyllä tämä on ihan paskaa. En uskonut, että sieltä mitään live seuraa löytyy mutta että tulisi edes jonkunlaista keskustelua tai flirttiä. Ihan paskaa. Eri nimimerkeillä samat profiilit ja ei mitään keskustelua. Rahat ovat hukkaan heitetty. Älkää liittykkö.

      Miehet ja naiset suhteessa ja varatut. Totta kai on kun se on tämän treffisivuston idea!!! Mutta silti ihan paskaa.

    • tutkijamies

      Ettekö te tajua, että näille sivustoille myydään kaapattuja profiileita, joilla ei ole mitään tekemistä aitouden kanssa tai edes sen kanssa, että profiilissa oleva henkilö olisi ikinä edes ollut missään deittipalveluissa.

    • k22

      Vähän vaihtelevia näyttävät olevan ihmisten kokemukset ainakin nettikirjoittelun perusteella. Jotkut valittavat, että ei toimi, mutta sitten toiset taas ovat löytäneet sen salasuhteen ja seksiä. Voi olla, että syynä on sukupuolijakauma. Miehiä on kaksi kertaa enemmän kuin naisia ainakin tämän artikkelin mukaan. http://www.nettideittailu.com/victoria-milan-arvostelu/ Jos näin on, niin väkisinkin moni mies jää ilman. Se aiheuttaa sitten katkeruutta ja avautumisia asian suhteen.

      Mitä näitä juttuja lukee, niin vähän samanlaisia kokemukset näyttää olevan kaikkien deittiapalstojen suhteen. Toisilla toimii ja toisilla ei. Mistähän mahtaa sitten johtua...

    • kallekustiikullio

      Kaikki deittisivustot ovat huijausta rahastusta..ei kannata liittyä mihenkää...Live elämässä on kaikki totista totta..

    • huijattaviariittää

      Niinpä. Olen VM-asiakas (nainen).
      Tein taas haun määrätyltä alueelta. Palvelu ilmoitti jäseniä olevan yli tuhat! Todellinen määrä oli kaksikymmentä.
      Täysin kuivunut palvelu, mutta teki alkuun varmasti hyvän tilin.

    • huijarit_alas

      Heti tilin luomisen jälkeen alkaa tulemaan erilaisia viestejä "kiinnostuneilta" naisilta.
      Huomattavaa on että nimet suomalaisia mutta kuvat ulkomaalaisia. Salarakasta hakevat naimisissa olevat naiset esiintyvät selvillä kasvokuvillaan. Kiinnostuksen kohteena nopeat autot ja webcam-seksi. Ihan sama mitä omaan profiiliin laittaa niin kyllä näille naisille näyttää kelpaavan. Ei kovin uskottavaa Victoria Milan.

      Aikansa kun jaksaa meililaatikkoa tyhjennellä tulee tarjous jopa 1 eurolla yhden kuukauden mittaiseen jäsenyyteen. Maksutavaksi ei tällöin käykkään muu kuin luottokortti. 1kk jäsenyyttä ei muuten myydäkään vaan minimi on 3kk. Miksiköhän näin Victoria Milan.

      Ja kun lopulta haluat lopettaa tilin sen saa suljettua mutta ilosanomana kerrotaan että se on koska vain jälleen aktivoitavissa. Tiedot ovat siis heillä hyvässä tallessa odottamassa tietomurtoa tai huijatun työntekijän tietovuotoa. Kiitos ei Victoria Milan.

      Homma pyörii sillä että huijataan ihmisiä valeilmoituksilla houkuttelemalla antamaan luottokorttinsa minimissään kolmen kuukauden veloitukseen. Ja yllättäen kun veloitus ei katkeakkaan (lue viestejä) niin kuinka moni on valmis viemään tällaisen sivuston oikeuteen... Haavat nuollaan kortti kuolettamalla mutta rahat menneet.

      Mieti hyvä ihminen minne omat tietosi luottokortteineen annat maailman ääriin saakka.

    • huijausta

      Olen ollut Victoria Milan sivustolla hetken ja se riitti. Naisia ei siellä ole. Pelkkiä feikkiprofiileita mut selvähän se on.. maksaville asiakkaille tarjotaan mukamas vastinetta rahalle. Muutama oikea nainen voi olla joukossa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe