VW on ykkönen ja tojo vasta kolmos sijalla.
Merkkitaistossa Volkswagen valtasi Toyotalta ykkössijan. Skoda punnersi maaliskuun neljänneltä sijalta toiseksi. Toyota jäi nyt pronssille.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/yllattajat-sekoittivat-taysin-autotilastot/GwVMY7aA?ref=iltalehti:a438&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal
rekisteröintitilastot ei valehtele.
Skoda menestyy
103
844
Vastaukset
- Ei_mee_kaupaksi
Hys, hys - Ihan hiljaa nyt tästä asiasta. "Skoda-kriittiset" - porukalla on yksinoikeus tehdä aloitteita Skodan omistavien palstalla. Tiedäthän: sikakiikku, itäkippo, huojuva lintta jne.... Täytyy sopeutua muutaman trollin tyranniaan.
- Suomalaisetonidiootteja
Kyllä Suomen kansa on äärettömän tyhmää vai mitä muuta voi päätellä siitä että ihmiset edelleen ostavat näitä nazien huijarifirman tuotteita vaikka samalla rahalla saa 10 kertaa laadukkaampia autoja jotka eivät ole päästömanipuloituja eikä niissä ole mitään TSI moottoreita ja DSG vaihteistoja joiden korjaaminen edes takuuaikana ei onnistu ja omistaja joutuu näinollen kaivamamaan omaa kuvetta.
Ei voi muuta kuin ihmetellä tätä tyhmyyden määrää!- jee-jeee
Ostaisivat mieluummin vaikka esim. Mitsubishiä, joka on manipuloinut päästöjä jo ainakin 25 vuotta.
- FaktaakinJoukkoon
Mikähän merkki on 10 kertaa laadukkaampi? Kun tutkiskelee noita "laadukkuustilastoja" niin korkealla VW-konsernin tuotteet ovat. Viimeksi Saksan tiellejättämistilastossa eli konserneista selkeästi paras.
- Eikahtasanaaetteiolisi
FaktaakinJoukkoon kirjoitti:
Mikähän merkki on 10 kertaa laadukkaampi? Kun tutkiskelee noita "laadukkuustilastoja" niin korkealla VW-konsernin tuotteet ovat. Viimeksi Saksan tiellejättämistilastossa eli konserneista selkeästi paras.
Ihan mikä merkki tahansa!
- Justus1952
Kyllähän VW.n moottoritekniikasta löytyy kaikenlaista paskaa,,,että ei osata tehdä kunnon ketjunkiristäjää , ja 1,9 Dieselmoottoreissa kampiakselin remmipyörät lähtivät omille teilleen silloin kun se aika tuli eteen ja silppua tuli, ja tämä riesa aika usein että auto jo 100,000km ajettuna on jo oikea öljyhaukka !!!
- eipä.vakuuta
Ja mitähän tuokin lehtijuttu muka todistaa ?
Saisko viimein niitä faktoja ?- roskaa.hölynpölyä
Kyllä me tiedetään, että sinulle ei kaikki faktat kelpaa. Pitäisi olla vaan kyykmannille mieluisia "faktoja".
- 12plus8
Skoda vaan porskuttaa kritiikistä, ilkkumisista, naureskeluista ja haukkumisista huolimatta.
Tilanne oli lähes sama kuin 70- ja 80- luvuilla Ladan kanssa. Ladaa haukuttiin jatkuvasti yleisesti ja sille naureskeltiin. Kauppa vaan kävi ja autohan olikin myyntitilastojen kärjessä jatkuvasti. Tilanne muuttui kokonaan vasta, kun Neuvostoliitto hajosi.
Voipa hyvin kuvitella, jos tuolloin olisi ollut nämä suomi24:n autopalstat ja muut vastaavat. Provoilu olisi ollut tuolloinkin mahtavaa.... - porvari
Aika hyvä saavutus entiseltä itäautolta, joka maksaa saman verran kuin länsiautot.
- only-in-finland
Oletteko huomanneen millaisia alennuksia ja välirahoja tarjotaan?
Verrattuna vuoden takaiseen, on ollut pakko lähteä hintakilpailuun. Ei niitä muuten ostettaisi.- Mee_siekii_kaupoille
Aha. No, sehän nyt vaan on hullua maksaa liikaa. Eiks je?
Miksi normaalit automerkit ei tarvitse mitään tällaisia kuukausittaisia ylistystilastoja kuten vw/skoda?
- AjanFordilla
Ei voi kuin ihmetellä miten joku voi päätyä Toyotaan! Iänikuinen vertailutestien jumbomerkki.
Skeida on naurettava "puuhastelija". Automerkin koko nk. "menestys" on tulevinaan jonkun "suomen" yhden kuukauden rekisteröintitilastoista... Täyttä pelleilyä volkkarilta. Kun ei pärjätä isoilla markkinoilla, niin leijutaan jollain puolen puupennin kokoisella taantumamarkkinalla siitä että "no enemmän kun tojoda!"
Samalla Toyota ja Honda myyvät vapauden mantereella kuukaudessa yhtä ainutta mallia kumpikinen vaatimattomat 27 tuhatta kappaletta. Siinä suomipojulle vähän perspektiiviä haettavaksi.
Toyotaa ja Hondaa ei edes kiinnosta mikään skoda. Amerikkalaiset ja japanilaiset eivät tiedä mistään sellaisesta merkistä.- USAJälkijättöinen
Kyykman kirjoitti:
Skeida on naurettava "puuhastelija". Automerkin koko nk. "menestys" on tulevinaan jonkun "suomen" yhden kuukauden rekisteröintitilastoista... Täyttä pelleilyä volkkarilta. Kun ei pärjätä isoilla markkinoilla, niin leijutaan jollain puolen puupennin kokoisella taantumamarkkinalla siitä että "no enemmän kun tojoda!"
Samalla Toyota ja Honda myyvät vapauden mantereella kuukaudessa yhtä ainutta mallia kumpikinen vaatimattomat 27 tuhatta kappaletta. Siinä suomipojulle vähän perspektiiviä haettavaksi.
Toyotaa ja Hondaa ei edes kiinnosta mikään skoda. Amerikkalaiset ja japanilaiset eivät tiedä mistään sellaisesta merkistä.USA:n markkinat ovat pientä puuhastelua Euroopan markkinoihin verrattuna. USA on autojen kehitysmaa. Siellä kelpaavat merkit missä ei ole ajo-ominaisuuksia tai ruostesuojausta (esim. Toyota ja Honda). Kunhan ne vain kyhätään paikan päällä. Formuloiden tai rallin maailmanmestarivalmistajia ei koko mantereelta ole tullut ensimmäistäkään koskaan.
Toki varakkaammat ja fiksummat amerikkalaiset ymmärtävät autojen päälle ja ostavat eurooppalaisia. - VoiKyykynKyykky
Kyykman kirjoitti:
Skeida on naurettava "puuhastelija". Automerkin koko nk. "menestys" on tulevinaan jonkun "suomen" yhden kuukauden rekisteröintitilastoista... Täyttä pelleilyä volkkarilta. Kun ei pärjätä isoilla markkinoilla, niin leijutaan jollain puolen puupennin kokoisella taantumamarkkinalla siitä että "no enemmän kun tojoda!"
Samalla Toyota ja Honda myyvät vapauden mantereella kuukaudessa yhtä ainutta mallia kumpikinen vaatimattomat 27 tuhatta kappaletta. Siinä suomipojulle vähän perspektiiviä haettavaksi.
Toyotaa ja Hondaa ei edes kiinnosta mikään skoda. Amerikkalaiset ja japanilaiset eivät tiedä mistään sellaisesta merkistä.Ajatella, III-korin Octaviaa on valmistettu yli miljoona kappaletta, eikä amerikkalaiset js japanilaiset edes tiedä mistään sellaisests merkistä.
USAJälkijättöinen kirjoitti:
USA:n markkinat ovat pientä puuhastelua Euroopan markkinoihin verrattuna. USA on autojen kehitysmaa. Siellä kelpaavat merkit missä ei ole ajo-ominaisuuksia tai ruostesuojausta (esim. Toyota ja Honda). Kunhan ne vain kyhätään paikan päällä. Formuloiden tai rallin maailmanmestarivalmistajia ei koko mantereelta ole tullut ensimmäistäkään koskaan.
Toki varakkaammat ja fiksummat amerikkalaiset ymmärtävät autojen päälle ja ostavat eurooppalaisia.Itärannikon ituhipit ja Massachusettsin homot ajelee eurokipoilla. Todellinen Amerikka kulkee amerikkalaisilla ja japanilaisilla autoilla. Ei muuta sorry: Faktat on faktoja. Katsotaan sitten 2100 jos skeida tekee ekan ponycarin ja sähköauton? Skooda on ikuisesti kurja neuvostokiikku eikä todellinen länsiautoilija halua koskea siihen minkään pituisella tikulla.
Silloin kun Ford Motor Company tuotti eurooppalaisittain "esiteollisella kaudella" tuhansia ja tuhansia kansanautoja päivittäin, luuhasi Emil Skeida lähinnä aikansa intiaanihomorakastajansa sankkireikää rämpäten.
Kun skeida toimi nimellä "hermanni-pelle göring works" tuotti USA:n autoteollisuus eri firmojen yhteisponnistuksin kulkuneuvoja rutkasti yli oman tarpeen ja niitä autoja riitti aina neuvostojoukoille asti. Lopulta Tsekin-Saksan natsi-imperiumi tuhottiin täydellisesti.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b2/1944_JonWhitcomb_USNavy_(3214638694).jpg
Montako autoa tsekkoslovakia teki vapaalle maailmalle?- USAJälkijättöinen
Kyykman kirjoitti:
Itärannikon ituhipit ja Massachusettsin homot ajelee eurokipoilla. Todellinen Amerikka kulkee amerikkalaisilla ja japanilaisilla autoilla. Ei muuta sorry: Faktat on faktoja. Katsotaan sitten 2100 jos skeida tekee ekan ponycarin ja sähköauton? Skooda on ikuisesti kurja neuvostokiikku eikä todellinen länsiautoilija halua koskea siihen minkään pituisella tikulla.
Joka puolella Amerikkaa parempi väki ostaa eurooppalaisia autoja. Toki myös amerikkalaisia, nehän alkavat olla nykyään jo ihan hyviä koska ovat samoja malleja mitä Euroopassa myydään (esim. Ford). Japanilaisilla ajavat tummaihoiset ja meksikaanit.
Japanilaiset riisipussit eivät menesty maailman vaativimmalla markkina-alueella eli Euroopassa. Niistä itäkotteroista ei voi tehdä edes matopurkkeja koska pelti on liian ohutta. - USAJälkijättöinen
Kyykman kirjoitti:
Silloin kun Ford Motor Company tuotti eurooppalaisittain "esiteollisella kaudella" tuhansia ja tuhansia kansanautoja päivittäin, luuhasi Emil Skeida lähinnä aikansa intiaanihomorakastajansa sankkireikää rämpäten.
Kun skeida toimi nimellä "hermanni-pelle göring works" tuotti USA:n autoteollisuus eri firmojen yhteisponnistuksin kulkuneuvoja rutkasti yli oman tarpeen ja niitä autoja riitti aina neuvostojoukoille asti. Lopulta Tsekin-Saksan natsi-imperiumi tuhottiin täydellisesti.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b2/1944_JonWhitcomb_USNavy_(3214638694).jpg
Montako autoa tsekkoslovakia teki vapaalle maailmalle?Euroopassa tehtiin autoja kun japanilaiset eivät olleet laskeutuneet puusta. Lienevätkö vieläkään kun eivät osaa tehdä autoja.
Peugeot on muuten maailman vanhin elossa oleva autotehdas.
- Meitä_naurattaa
Kuten huomaamme, ei kyykkelis ole yhtään provosoitunut Skodan hyvästä menekistä Suomessa. Eihän....
- naurattaa_naurattaa
Buahahaaaa...................
http://aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2016
Kyykkelillä ottaa kantapäähän (siis aivoon) Skodan menestys. - kevättä_pukkaa
Jäät liikkuu ja Kyykkeli aktivoituu
- tasa-arvon.nimessä
Kyykman kirjoitti:
Onko tuo setalaista koodikieltä "rasvasin jo anukseni" ?
Miksi tuolla kykkänällä on aina homostelu mielessä?
- siksi koska se itse kuuluu tuohon b-rapun touhuja harrastavaan ryhmään. MOT.
- kykkänä-käkkänä
Kyllä kykkänää nyt ahdistaa. Kahdeksan omalla nickillä kirjoitettua tyhjänpäiväistä viestiä ja montako sivupersoonan ominaisuudessa laitettua?
Vi*uttaako vi*uttaako kuuntelen? - PietarissakinOnKevät
Kyykman on avoin arvoitus. Vain Pietarissa asustelevalle Venäjä-trollille nuo jutut "sopivat". Tai narsisti-trollille pätemässä "kunnian kentillä".
- Vaihtoa.harkitseva
Vieläkö Octavia on myydyin malli?
- OcuRules
Tottakai on.
- hyvät-on-hyviä
Octavia on Suomen suosituin auto, mutta myös Superb myy hyvin. Kasvua haittaa pitkät toimitusajat kuten Octaviallakin.
- SkodaOnHyvä
hyvät-on-hyviä kirjoitti:
Octavia on Suomen suosituin auto, mutta myös Superb myy hyvin. Kasvua haittaa pitkät toimitusajat kuten Octaviallakin.
Näin se on. Skoda on niin kysytty, etä eivät ehdi tekemään sitä mukaa kun tilauksia tulee.
Ja helppohan se on hyvää myydä. - Näino
SkodaOnHyvä kirjoitti:
Näin se on. Skoda on niin kysytty, etä eivät ehdi tekemään sitä mukaa kun tilauksia tulee.
Ja helppohan se on hyvää myydä."HYVÄÄ"
- VoittaaTestitkin
Skodan menestystarina hakee vertaistaan.
- Näino
Niiin kyllä monta vuotta huijjanu päästöissä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDS
- Upeasuperb
Näin eilen ekan kerran uuden Superbin livenä. Olipa arvokkaan näköinen auto. Näkee selkeästi että kyseessä on moderni iso auto eikä mikään pariin kertaan lämmitelty entinen suuruus.
- HavaintojaTehty
Linjakas peli. Sanottakoon, etten ole nähnyt Superbia siellä, missä siirtokilvillä ja saksalaisen autojopparin laatoilla varustettu "saksalainen" on kadunvarrella parkissa. Ei ole kaupungin vuokratalojen vakio-kiesi tuo. Skoda on noilla mestoilla vähemmistössä muutenkin.
Ymmärrän hyvin, ettei Superb koskaan tule olemaan niiden auto, jotka viimeisillä rahoillaan tavoittelevat "jotain autoa suurempaa", vaikka sitten vanhempanakin. Skoda ei ole heille.
- Sopiihyvinkaalilavetiksi
Skeida Superb=Kaalilavettien kruunaamaton kuningas!
- jusu_petteri_7v
Heehhheehhheee.....
Juma ku sä oot varsinainen sanaseppo
- tukehdu_koira_tukehdu
Kylläpä urpoa risoo, kun Volkkari ja Skoda ne vaan jyrää
- säälittäviä_ovat
Se onkin todellakin ikävää, kun tohjokauppias kärsii.
- Saksalaistaluotetavuutta
Niin skoda ja volkkari jyrää päästöissä ei sitte misää muualla :DDDDDDDDD
- Saksalaistaluotetavuutta
säälittäviä_ovat kirjoitti:
Se onkin todellakin ikävää, kun tohjokauppias kärsii.
Ja p#sk#wagen ei kärsi? :DD
- Justus1952
Volkkari dieseleissä on melkein näihin päiviin asti on jyrännyt käytännössa vain käynti ääni, kivimurskalla kuuluu juuri samaa ääntä !!!!
- mitäs_sitten
Justus1952 kirjoitti:
Volkkari dieseleissä on melkein näihin päiviin asti on jyrännyt käytännössa vain käynti ääni, kivimurskalla kuuluu juuri samaa ääntä !!!!
juu, melkein näihin päiviin, hah. Commonrail-dieseleitä on ollut Skodan malleissa jo ainakin kuusi vuotta.
- skoda_eikä_selitellä
Oli miten oli, muta Skoda on hyvä, vertaili sitten Mersuun tai Bemuun.
- kaikkeenseuskookin
TOTUUDEN.TUOJA kirjoitti:
Onkin sinulla luotettavat lähteet, vagina-areena, voi luoja
- Skodaonskeida
No mielummin mersu tai bemari saatika joku vetovammane päästöjuijjattu skoda
- Vaihtooeijatkoon
VW-ryhmän ja Tohjo ansaitsisivat molemmat menettää asemansa keulilla. Skoda nyt vielä menettelisi mutta kun siinä on VW:n huijausmoottorit kaikkine vikakohtineen.
Tojo on muuten vaan aikansa elänyt pappakottero.- Vwonpaskaa
Silti v#tusti parempiku paskawagen ja kestää ki pitemppää ja eikä huijjjaa päästöissä
- TojoOnRomu
Vwonpaskaa kirjoitti:
Silti v#tusti parempiku paskawagen ja kestää ki pitemppää ja eikä huijjjaa päästöissä
Tojohan se vasta huijaakin kun ylittää luvatut kulutukset yli 50 %:lla. Tojo lienee huonoin automerkki.
- Vwonpaskaa
TojoOnRomu kirjoitti:
Tojohan se vasta huijaakin kun ylittää luvatut kulutukset yli 50 %:lla. Tojo lienee huonoin automerkki.
Älä ny selitä kyll muoki ottais päähä jos ajaisin hujjatulla wagenilla ja toyota on ollu suomessa kautta aikain myydyin merkki ja kestää paljon paremmin ku volkkari myönny ittekki ei volkkareilla ajeta 500tkm:n pitempää tosin se matka loppuu jo paljo aika semmin :DDDDDDDD
- TojoOnRomu
Vwonpaskaa kirjoitti:
Älä ny selitä kyll muoki ottais päähä jos ajaisin hujjatulla wagenilla ja toyota on ollu suomessa kautta aikain myydyin merkki ja kestää paljon paremmin ku volkkari myönny ittekki ei volkkareilla ajeta 500tkm:n pitempää tosin se matka loppuu jo paljo aika semmin :DDDDDDDD
Kyllä ottaisi päähän ajaa testijumbo Toyotalla. Ruostuvalla aasialaiskipolla. VW-konsernin autoilla ajetaan huomattavasti enemmän kuin Tojoilla. Tojon ajo-ominaisuudet ovat ala-arvoiset ja kestävyys heikko.
- Vwonpaskaa
Tieks että tojota ei ruostu ja kuka puhu kipolla ajamisesta milläs paskawaagenilla on ajettu 1 miljoona ei milläää monella lantilla on pikemmin ki kestävyys volkkareissa on heikko kaveri osti uuden golffin ja 90tkm:n kohdalla vaiheloota hajos ja vaihto corollaa ei sen jälkee mitää ongelmia
- maanisvaiheloota
Vwonpaskaa kirjoitti:
Tieks että tojota ei ruostu ja kuka puhu kipolla ajamisesta milläs paskawaagenilla on ajettu 1 miljoona ei milläää monella lantilla on pikemmin ki kestävyys volkkareissa on heikko kaveri osti uuden golffin ja 90tkm:n kohdalla vaiheloota hajos ja vaihto corollaa ei sen jälkee mitää ongelmia
Jaa ettei Tohjota muka ruostu? Jokin aika sitten Tuulilasissa oli selvitys uusien autojen ruostesuojauksesta. Auriksen kohdalla sanottiin että "VIE HETI LISÄSUOJAUKSEEN". Skoda ja Volkkari taas todettiin kohtalaisen hyvin suojatuksi.
- Tojonraato
Vwonpaskaa kirjoitti:
Tieks että tojota ei ruostu ja kuka puhu kipolla ajamisesta milläs paskawaagenilla on ajettu 1 miljoona ei milläää monella lantilla on pikemmin ki kestävyys volkkareissa on heikko kaveri osti uuden golffin ja 90tkm:n kohdalla vaiheloota hajos ja vaihto corollaa ei sen jälkee mitää ongelmia
Tojohan on pahin ruostumaan. Tojo ei kelpaa takseihinkaan kun kestävyys on niin huono. Hyvä jos 100 tm pääsee Tojon dieselillä.
- Vwonpaskaa
En voi kyllä ko nauraa kommenteille "hyvä jos100tm pääsee" mutta ku ei skoodalla pääse siihekää ilma ettei paikat hajoo ku samoja paskoja tsi moottoreita niis o ku paskawaaggeneis tojotaa näkee takseina pää pois perseestä!
- FaktaaKehiin
Vwonpaskaa kirjoitti:
En voi kyllä ko nauraa kommenteille "hyvä jos100tm pääsee" mutta ku ei skoodalla pääse siihekää ilma ettei paikat hajoo ku samoja paskoja tsi moottoreita niis o ku paskawaaggeneis tojotaa näkee takseina pää pois perseestä!
Tojon D4D-moottorit ovat lauenneet alle 100 tkm ajettuina. 200 tkm ajettuna Tojo on koriltaankin loppu. Skodalle se on sisäänajo.
- Päästöhuijattu
Ajje mahtaa olla korjaamojen pihat kohta olla täynnä koodia ja volsuja:)
- Vwonpaskaa
Ja onhan se näin että kodan paikka o korjaamolla eikä misää muualla huijjattuja ne kaikkio:DDDDDDDDXD
- onsehyvä
Niin, tuleehan se jo tällä automäärällä aina jollakulla 30 000 km edellisestä öljynvaihdosta. Jonoa tuppaa tulemaan.
- Vwonpaskaa
Taitaavaan olla kyse vähä isommasta ongelmasta ku öljyn vaihdosta;)
- onsehyvä
Vwonpaskaa kirjoitti:
Taitaavaan olla kyse vähä isommasta ongelmasta ku öljyn vaihdosta;)
Juu, voihan se joku vahauttaa maalipinnan ja puunauttaa sisustan:)
- Kalle22
Ottaako noi päähä volsu omistajana?
- Vwonpaskaa
onsehyvä kirjoitti:
Juu, voihan se joku vahauttaa maalipinnan ja puunauttaa sisustan:)
Nii ja vaihtaa moottorin ynnä muuta ja ynnä muuta.
- onsehyvä
Vwonpaskaa kirjoitti:
Nii ja vaihtaa moottorin ynnä muuta ja ynnä muuta.
Miksi?
- Vwonpaskaa
onsehyvä kirjoitti:
Miksi?
Koska paskawagen
- OikeastiKarseaKippa
Öljy-yhtiöt, mm. venäläinen ЮКОС eli Jukos, maksavat nämä testit joissa skodukat muka "voittavat". Venäjän etujen mukaista, että noita öljypolttimia myydään paljon, jotta saavat öljyään myytyä. Skeidakipoista myös leijonanosa tehdään Venäjällä, siinä toinen motiivi saada hirveän ajettavuuden omaavan vikaantuvan itäauton "voittamaan" testit.
- parastasullekki
Sorry tein kirjoitusvirheen ton aloituksen piti olla: "Skodakorjaamot menestyy"
- muuntoenergiaa
Ai ai tuota kateuden määrää. Jos se voitaisiin muuntaa sähköksi, emme tarvitsisi yhtään tuulimyllyä
- Don__Quijote
Trollit taistelevat tuulimyllyjä vastaan.
- historia_kunniaan
Don__Quijote kirjoitti:
Trollit taistelevat tuulimyllyjä vastaan.
Kyykkänä pystyy yksin taisteleman tuulimyllyjä vastaa. Hänen jakautuneessa persoonassa toinen on hidalgo don Quijote Manchalainen ja toinen Sancho Panza.
Siitä se mylly lähtee.
- pojut.ei.tiedä
Kuulkaas pojut.. Toyotalla Japanissa ei edes tiedetä mitään mistään Skodasta.
Nyt puhutaan nimittäin vähän eri suuruusluokkaa olevista valmistusmääristä. Toyotaa ei kiinnosta pätkän vertaa jos "jossain Suomessa" on yhtä mallia myyty joskus vähän reilummin kun toista.- pojujen_neppariautot
Eikä Skodaa kiinnosta pätkän vertaa, mitä jotain Tohjotaa myydään Afrikkaan ja johonkin Kambodzaan.
- tojo_kopioi
Eipä poju todellakaan tiedä. Vierailin Tojon tehtaalla ja siellä tuotekehityksessä oli useampikin Skoda purettuna. Ininöörit tutkivat kilvan Skodan tekniikkaa. En ihmettele ollenkaan, jos kohta tulee markkinoille Toyota Ocavia.
- tojo_kopioi
tojo_kopioi kirjoitti:
Eipä poju todellakaan tiedä. Vierailin Tojon tehtaalla ja siellä tuotekehityksessä oli useampikin Skoda purettuna. Ininöörit tutkivat kilvan Skodan tekniikkaa. En ihmettele ollenkaan, jos kohta tulee markkinoille Toyota Ocavia.
Korjaus, siis insinöörit tutkivat........
Ja todellakin mallimerkintänä Ocavia, ei japsitkaan edes niin härskejä ole, että kopioivat myös tyyppinimen.
- Octavia...hyvä
Skoda Octavia on hyvä auto.
- trolleille.puuhaa
Onhan se. Siitä johtuu se valtaisia älämölö, mitä trollit täällä viljelevät.
- Kohan_kyselen
Hei Kykkelikyy, kuis hurisee?
- buahhaaahaa
Muistakaa tämä itkupillit
- buahhaaahaa
Eipä päästetä tätä putoamaan listoilta. On se niin paha piikki Kyykkelin lihassa.
- Kestomenestyjä
Skoda menestyy Euroopan maissa missä kansantulo on korkea, Saksa, Itävalta, Sveitsi jne.
- saastevwpetoskodaudi
Sveitsiin tuli myyntikielto monille vw malleille.
Saastetouhu ei mene noin vain läpi euroopassakaan.
Mihin vw laittaa miljoonat takaisinostoautot?
- HuikeaSuosio
Skodan suosio vain kasvaa.
Tuossa kuppalehden jutussa käytetään mm. sanoja "ensirekisteröintitilasto", "sija" ja Skodan kohdalla mm. "punnertaa" kuitenkaan selvittämättä mitä niillä sanoilla oikeastaan tarkoitetaan.
- HuikeaMenestystarina
Menestys lisääntyy koko ajan.
- juuri.siksi.Skoda
Eikä ihme
Markkinoiden mielestä ei lisäänny?
http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2016/04/VW_FYP.html
"...we expect a sharp decrease in sales revenue.."- Kohan_kyselen
Kyykman kirjoitti:
Markkinoiden mielestä ei lisäänny?
http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2016/04/VW_FYP.html
"...we expect a sharp decrease in sales revenue.."Kuvitteletko olevasi markkinat?
- Voi_surkeaa
Kohan_kyselen kirjoitti:
Kuvitteletko olevasi markkinat?
Ei se ole markkinat, se on vaan joku syrjäytynyt amispelle. Olisko metsäalalla vai peräti muurari-betoni alalla
- vielä_surkeampaa
Voi_surkeaa kirjoitti:
Ei se ole markkinat, se on vaan joku syrjäytynyt amispelle. Olisko metsäalalla vai peräti muurari-betoni alalla
EI sielä amiksessakaan ihan noin surkeita tyyppejä ole. Ne on erotettu koulusta.
- salesman-the-kyyk
Kyykman kirjoitti:
Markkinoiden mielestä ei lisäänny?
http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2016/04/VW_FYP.html
"...we expect a sharp decrease in sales revenue.."Turhaa lienee yrittää selittää kyykkänälle, että revenue on eri asia kuin myynnin kasvu, ja että Volkswagen Groupin voittoa rasittaa pääasiassa USA:n päästöjupakka. Euroopassa konsernin voittokulku jatkuu, ja Skodan hyvä suosio osaltaan paikkaa konsernin tappioita.
- luuseri_on_luuseri
salesman-the-kyyk kirjoitti:
Turhaa lienee yrittää selittää kyykkänälle, että revenue on eri asia kuin myynnin kasvu, ja että Volkswagen Groupin voittoa rasittaa pääasiassa USA:n päästöjupakka. Euroopassa konsernin voittokulku jatkuu, ja Skodan hyvä suosio osaltaan paikkaa konsernin tappioita.
Niinpä niin, ei tuollainen pelle ymmärrä asioita, elää vaan sitä peräkammarielämää.
Mutta ei luovuta toivosta yrittää sivistää Kyykkeliä.
- suosio.lisääntyy
Skodan myynti on lisääntynyt liki 5 % vuoden takaisesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta3235860Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2761623Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661516eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1331482Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes1101406- 941335
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311242Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä611184- 37986
- 172948