Perseaukisten valinta: Turkki

taalasmaanseppo

Turkkiin joudutaan kun varallisuus ei muuta kohdetta salli. Ja siitä seuraa sitten se että Turkissa käy vain paskasakki ja alempi sosiaaliryhmä

91

2145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ppiipp

      Sinne minäkin menossa joten lomaa odotellessa. Olenko siis paskasakkia alemmasta sosiaaliryhmästä heh heh. ...

      • Akijaturo

        Olet. Asianomaiset eivät itse sitä asiaa koskaan huomaa. Toiset huomaavat heti, kun suusi avaat. Parempi antaa ihmisten luulla että on alempaa sosiaaliryhmää ja paskasakkia, kuin avata suunsa ja poistaa heiltä se epäilys.


      • jahvettialanya

        Nämä haukkujat taas sitä sakkia jotka on nähny lentokoneen ainoastaan ilmassa. Sisälle ku fyrkat ei riitä


      • teinitrolli
        Akijaturo kirjoitti:

        Olet. Asianomaiset eivät itse sitä asiaa koskaan huomaa. Toiset huomaavat heti, kun suusi avaat. Parempi antaa ihmisten luulla että on alempaa sosiaaliryhmää ja paskasakkia, kuin avata suunsa ja poistaa heiltä se epäilys.

        Kertoo hyvin henkisestä kehityksestäsi....


      • Alanyamamma

        Niin minäkin. En ole varakas, matkaa on säästettävä kuukausia. Tosin en matkusta velaksi.Paskasakkia en ole ehkä sitten alempaa sosiaaliryhmää koska olen työssäkäyvä ,mutta tienaan pientä kuukausipalkkaa.


      • masavaanM
        jahvettialanya kirjoitti:

        Nämä haukkujat taas sitä sakkia jotka on nähny lentokoneen ainoastaan ilmassa. Sisälle ku fyrkat ei riitä

        Nii, ja niitä koneita voi käydä kts H:gi-Vantaa kentällä, ei tuu niin kalliiksi kun lento-


      • sostukea
        Akijaturo kirjoitti:

        Olet. Asianomaiset eivät itse sitä asiaa koskaan huomaa. Toiset huomaavat heti, kun suusi avaat. Parempi antaa ihmisten luulla että on alempaa sosiaaliryhmää ja paskasakkia, kuin avata suunsa ja poistaa heiltä se epäilys.

        Onpa matkailukin - ja vielä TOISTEN matkailu kovasti tunteita herättävää. KYLLÄ ne "persaukiset" istuu sielä vuokrayksiön sohvalla kommentoimassa !


    • köyhä_matkaaja

      aloittaja on aivan oikeassa.
      Mistä: Helsinki
      Lähtöpäivä: la 16.7.2016
      Matkan pituus: 21 päivää
      Matkan tyypit: Pakettimatkat, All Inclusive
      Huone: Suite, merinäköala

      Belek Turkki hinta: 9149€

      • husunheikki

        Siinä perseaukisille nakerreltavaa.


      • taalasmaanseppo

        Kaikki alle 14000e viikon matkat ovat persaukista.


      • alpahalpaa

        Me mennään elokuussa 2 heng. 400e yhdeltä. Eli sisältää lennot, ateriat koneessa, kuljetukset, aamupalat hotellissa. Eli ei paha 2 viikon matkasta :) :)


      • Kiinteistö
        taalasmaanseppo kirjoitti:

        Kaikki alle 14000e viikon matkat ovat persaukista.

        Puhuu kaveri joka ehkä hädintuskin tienaa 14000 vuodessa.. jatka vain niitä paskahuussien siivouksia ja käy Tallinnan 24h risteilyillä


    • jeapooo

      missäs tämä aloittaja mahtaa matkustella? sanois nyt sit rehellissti...

    • Maunomatkaaja

      129€ viikko ja ihan hyvä hotelli all inclusive jokeri.

    • Perseauki-yh

      Juu, minä yksinhuoltajana lähden lapseni kanssa Turkkiin. Halvemmaksi tulee kuin viikko kotimaassa leirintäalueella ! Olen siis juuri tuota mainitsemaasi sakkia, mutta kai sitä minäkin saan lomalle mennä ?

    • PA987

      Just niin persaukisten :) Meidän perhe käy Turkissa sen laadun vuoksi, ei mennä Alanyaan vaan Belekkiin, Sideen tai Laran rannalle kaksi kertaa vuodessa. Koska sieltä löytyvät Euroopan parhaimmat hotellit. Ollaan käyty Kreikassa, Espanjassa ym. eikä vastaavaa laatua lähellekkään löydy muualta. Matkustellaan omatoimimatkoilla ja maksetaan jokaisesta reissusta n.3000e...niin ja tienataan vuodessa n. 100 000e joten persaukisia ollaan. Meitä persaukisia on myös tuhansia siellä :)

      • Alanaijaa

        Varmaan tienaattee juu.. kelan lappuja ja maksusitoumuksia pöydät notkollaan oikeassa elämässä....


      • haloojuntit

        Kaiken huippuna all inc, voi hyvänen aika, just sitä junttien lomailua. Turkissahan sitä laatua löytyy enemmän kuin missään muualla, salli mun nauraa.


      • Antakaameidännauraa

        Kateellisten horinaa...


      • PA986

        Juuri näin :) Kun nämä ketjun alottajat ei pääse sitä itse kokemaan, suosittelen käymään esim. enemmän kouluja.Kelan kassalla ei olla kertaakaan käyty. Ja todella sieltä löytyy Euroopan parhaat nimenomaan all. inc. hotellit jossa kallisarvoisen vapaan vietämme. Mutta jos haluaa maistiaisia niin esim. Hotels.com ja sieltä Lara ja kalliimmat hotellit, sieltä löytyy missä me persaukiset lomamme vietämme. Voisimme toki majailla myös tavallisissa loistohotelleissa mutta kun nämä Turkin all. inc. hotellit ovat niin korkeatasoisia. Että näin! Turkki on paras.


      • turrett
        PA986 kirjoitti:

        Juuri näin :) Kun nämä ketjun alottajat ei pääse sitä itse kokemaan, suosittelen käymään esim. enemmän kouluja.Kelan kassalla ei olla kertaakaan käyty. Ja todella sieltä löytyy Euroopan parhaat nimenomaan all. inc. hotellit jossa kallisarvoisen vapaan vietämme. Mutta jos haluaa maistiaisia niin esim. Hotels.com ja sieltä Lara ja kalliimmat hotellit, sieltä löytyy missä me persaukiset lomamme vietämme. Voisimme toki majailla myös tavallisissa loistohotelleissa mutta kun nämä Turkin all. inc. hotellit ovat niin korkeatasoisia. Että näin! Turkki on paras.

        Hotellilla kun viettää koko lomansa niin kyllä Turkin tuntemus kasvaa, voivoi, tosi kivaa matkailua.


      • PA988

        Turkissa siis käyty 20v. maa on muuten siis jo aika tuttu :) joten tarvittaessa aikansa voi viettää vaikka golffaten auringossa.


      • IhanaaLomaillaTurkissa
        turrett kirjoitti:

        Hotellilla kun viettää koko lomansa niin kyllä Turkin tuntemus kasvaa, voivoi, tosi kivaa matkailua.

        Heippa vaan sulle ilopilleri!
        Jälleen Turkkiin parin viikon päästä ja valitsemme majapaikaksi aina parasta laatua all inclusivella ja olemme tyytyväisiä olleet joka ikinen kerta!
        Turkin tuntemusta emme lähde hakemaan, vaan lähdemme LOMALLE. Opintomatkat ovat asia erikseen.
        Pääasia lomallamme on helppous, rento oleilu siistissä ympäristössä, suuret ja ykkösluokkaiset allasalueet sekä helppo ja hyvä ateriointi. Toki käymme kaupungissakin päivänä parina, mutta nykyisin emme majoitu keskustan parempiinkaan hotelleihin perheen kanssa, koska ne on ahtaampia.
        Sinä voit mennä opintomatkoillesi tuntemuksiasi kasvattamaan vaikka sinne missä
        pippuri kasvaa - me mennään Turkkiin vähintään kerran vuodessa, nyt on toinen matka varattu syksylle toiseen kohteeseen :)
        Iloista kesää sinullekin, joka et (jostain syystä) lomaile meidän perseaukisten kanssa (koska sulla ei ole muuhun varaa kuin karhun kolmoseen ja sitä siemailet
        hämärässä pölyisessä luukussasi ja kateellisena kirjoittelet trolleja nettiin...)


      • Resort

        Loistavaa! Meillä on aina samat fiilikset! Muualta maailmalta ei oikein tahdo löytyä yhtä laadukkaita lomanviettoresortteja mitä Turkissa on...ja laadusta voi tietysti maksaa. Kulttuurilomat tosiaan sitten ihan muualle! Mutta 2 kertaa vuodessa on Turkkiin päästävä johonkin loistaresorttiin lepäämään.


      • muovitasku
        Resort kirjoitti:

        Loistavaa! Meillä on aina samat fiilikset! Muualta maailmalta ei oikein tahdo löytyä yhtä laadukkaita lomanviettoresortteja mitä Turkissa on...ja laadusta voi tietysti maksaa. Kulttuurilomat tosiaan sitten ihan muualle! Mutta 2 kertaa vuodessa on Turkkiin päästävä johonkin loistaresorttiin lepäämään.

        Mitkä ovat kokemuspohjat havainnointiin? Turkki,Eckerö Linjen laiva Tallinnaan ja reisisadamin kaljabaari?


      • Bahama

        Kyllä on Tallinna :) Mauritius, Cancun, Bahama, Bali,,,,ja lukematon muu kohde että näin ;)


    • klapilpäähä

      Hui kauhia! Mutta vakavasti puhuen, kaikissa lomakohteissa löytyy erihintaista matkailua, ja niin sen pitää olla. Syksymmällä Turkkiin, ja sinne vetää laatu ja lämpö.

    • belekisti

      Kävin vuosi sitten Turkin kiertomatkalla.Oli yksi elämäni paras matka.Kaikki kohdallaan,peat hotellit,nähtävyyksiä,vaihtuvat maisemat ja hyvää ruokaa.
      Toivottavasti aloittajan antama maine kiirii,ettei sinne ala matkustaa näitä "parempia" ihmisiä,ne kun pilaavat hyvänkin paikan.

      • kentieskenties

        Tämän keskustelun aloittaja ei liene koskaan päässyt Heikin Baaria pitemmälle Turkin matkallaan. Turki matkailumaana on isompi kuin turkkilaispoikien suomibaarit.


    • belekisti

      Olin vuosi sitten Turkin kiertomatkalla.Kaikki oli kohdallaan.Matka seurakin mukavaa.Johtuikohan siitä että joukossa ei tainnut olla näitä "parempia" ihmisiä.
      Toivottavasti he ("paremmat") ihmiset eivät ala matkustaa Turkkiin.Voihan olla että vaikka irtisanotaan siitä upeasta työpaikasta(johon paskasakilla ei ole asiaa)

    • Oikaisu

      Persaukisten valinta on turkki suomi24

    • böööööööööö

      Turkkiin mennään vaikka yrität mollata miten paljon,,,, Ähäkutti mennään....ja olisi varaa mennä minne tahansa.......

    • Hintajalaatu

      Onpas tärkeä tieto tämä! Varmaan alkup. 'kirjoittelija' on tehnyt tästä ihan gradunkin. Siispä faktaa tämän täytyy olla. Aurinko Turkissa paistaa meille kohta kaksi viikkoa -ei kyllä olla köyhiä eikä kipeitä. Ei vain aina viitsi Barbadokselle tai Bahamallekaan mennä.

    • dorka

      Turkissa käy just ne jotka asuu kaupungin asunnoissa.

      • Profiiliturkille

        Tai omistaa lyijykynän tai katsoo kauniita ja rohkeita. Tai osaa käsiseisonnan ja omistaa polkupyörän.


      • Satunnainen-matkailija

        Hitsi! Vain toi vika osui kohdalle. Mutt kyll Istanbull oli silti, pari vuotta sitten, kokemisen arvoinen paikka hienoine minareetteineen, vai mitä ne nyt olikaan.
        Paljon oli hienoa nähtävää, vaikka vaan niitä 'turistipyydyksiä' kävimmekin. Vaikka yks mattokauppias häiritsi parinakin päivänä ;)

        Nyt en oikein tiedä, uskaltaako Kappadokian matkalle lähteä Istabulin ja Ankaran kautta kun matka menis. Mieli kyll tekis


      • Turkinhihasta

        Osa niistä käy myös Bulgariassa ja dokaavat kaljaa stadin halpiskuppiloissa.


      • PanoramaVeijo
        Turkinhihasta kirjoitti:

        Osa niistä käy myös Bulgariassa ja dokaavat kaljaa stadin halpiskuppiloissa.

        Samaa läävää Turkit, Bulgariat, Albaniat, Jakomäet, Kontulat, Varissuot ja mitä niitä on. Köyhyys näkyy ja kuuluu.


      • siilo3
        PanoramaVeijo kirjoitti:

        Samaa läävää Turkit, Bulgariat, Albaniat, Jakomäet, Kontulat, Varissuot ja mitä niitä on. Köyhyys näkyy ja kuuluu.

        Taidat kuulua "tähän mitä niitä on" porukkaan katso kukkaroon löytyykö sieltä 2euroa kaljaan jotta juttu luistaa ja pääset taas kirjoitelemaan jotain typerää tälle kanavalle terveiset kontulaan.


    • mummelis

      Kylläpä sinulla on väärää tietoa . Monella on osakeasunto Turkissa ja ovat talven siellä. Ja kyllä siellä Hotellitaso löyty. Itse olen 2- viikon lomia käynyt ja en koskaan selviä alle 2ooo euron. Kyllä siellä pitää rahaa olla ! Onhan se hyvä , että joku työtön pääsee peruutusmatkalla halvalla lomalle. Valuutta Liira on heikko. Mutta hinnat on nousseet euroina pyrkivät perimään. Se on vain yksi kohde maa. Kirjoittaja taitaa kirjoittaa itsestään?Paljon on maita käyty, ja ihan mielenkiinnosta. Siinä ei hinta ratkase.

    • Ottaskoäkkilähdön

      Nii no ennemmin persaukinen ja alempaa kastia ku tyhmä ja huijattavissa ;) Fiksuhan osaa jopa säästää eikä maksa turhia.

      • Ort

        Kun ei vaan tarte säästää


      • Ottaskoäkkilähdön

        Kirjoittamaan kannattaa ihan eka opetella.


      • Oea

        Ee tarvihe ennee oppia kun muut tekköö työt puolesta ja minä suan rahat ja minä vuan löhhöön hotellilla.


      • matkailuavartaaa
        Oea kirjoitti:

        Ee tarvihe ennee oppia kun muut tekköö työt puolesta ja minä suan rahat ja minä vuan löhhöön hotellilla.

        Siinähän sitä kunnon matkailua, kun vaan hotellin alueella löhöilee, tuo on just sitä junttitouhua parhaimmillaan.


      • Oea

        Kulttuurimatkoille sitten männään Karibialle, Meksikoon tae Brasiliaan kun ee siellä Turkissa meelle oo mittää näkemistä kun 2 kertoo vuessa siellä kolome viikkoo muataan. Mutta ne hotellit on hyviä.


      • katsottavaariittää
        Oea kirjoitti:

        Kulttuurimatkoille sitten männään Karibialle, Meksikoon tae Brasiliaan kun ee siellä Turkissa meelle oo mittää näkemistä kun 2 kertoo vuessa siellä kolome viikkoo muataan. Mutta ne hotellit on hyviä.

        Miten monessa paikkaa Turkissa olet käynyt? Alanya ei tosiaan ole mikään kulttuurinkehto.

        Turkissa on maailman eninten muinaismuistoja, joten katsottavaa riittää. Tosin Itä- ja Kaakkois-Turkkiin ei ole paljon nyt menemistä. Hasankeyif Tigris-joen varressa kannattaa käydä katsomassa ennen kuin se jää veden alle. Käy kuten Zeugmassa.


      • auw1

        Alanyassa on tullu käytyä vain 3 kertaa päivän reissulla koska siellä on huonot hotellit. Muuten maata ristiinrastiin tullut koluttua vuodesta 1992, ei ole siis paljoankaa nähtävää mutta laadun vuoksi Turkki on paras löhölomailuun


      • kentieskenties

        Haloo löhöilijä vai ei mitään nähtävää???


      • siilo3

        Kyllä keskustassa on muutama hyvä hotelli tosin vähän hintavia mutta löytyy kuitenkin.


    • Saatantulla

      Hotelli kelpaa vain siitä aivan Alanyan keskustasta baarien vierestä. Aika paljon pitäisi maksaa, että lähtisin sivummalle näihin viiden tähden hotelleihin, joita on tämä rannikko täynnä. Baareissa on mukava istua ja syödä kunnolla.

    • Favorite_loser_place

      Thaikkula on Turkin ohella osoittautunut luuserien kestosuosikiksi.

      • Elvistelijäkiipijä

        Mikäs se on teidän menestyjien kestosuosikki? Tai kerropas vaikka muutama sellainen, että mekin tiedämme, mistä se laatu löytyy!


      • Niksukka
        Elvistelijäkiipijä kirjoitti:

        Mikäs se on teidän menestyjien kestosuosikki? Tai kerropas vaikka muutama sellainen, että mekin tiedämme, mistä se laatu löytyy!

        Laatupaikkoihin tarvitaan rahaa ja eri sosiaaliluokka missä sinä olet joten ei sinulle voi eikä tarvitse kertoa tätä tietoa koska se ei edes kerro sinulle mitään.
        Mene vaan sinne turkkiin laskemaan Kelan budjettia muiden työttömien ja hanttihommalaisten kera all inclusive -altaalle.


      • travellerinsuosikit
        Elvistelijäkiipijä kirjoitti:

        Mikäs se on teidän menestyjien kestosuosikki? Tai kerropas vaikka muutama sellainen, että mekin tiedämme, mistä se laatu löytyy!

        Euroopan kohteet koluttu ja kyllästytty, Brasilia, Kuuba, Meksiko, Vietnam ovat olleet viimeisten vuosien kohteita. Thaimaa ei ole minun suosikkieni listalla. Jos nyt ihan pakko olisi Euroopassa lomailla niin Itävalta ainoa kohde missä voisin viihtyä, ei kuitenkaan Wien.


      • ONM

        Aruba, Jamaica, Kuuba, Bora Bora, Mauritius, Malediivit....onhan näitä :) Mutta esim. Belek loisto All inc. hotelleineen on kyllä hyvä!


      • eienäänitävaltaan
        travellerinsuosikit kirjoitti:

        Euroopan kohteet koluttu ja kyllästytty, Brasilia, Kuuba, Meksiko, Vietnam ovat olleet viimeisten vuosien kohteita. Thaimaa ei ole minun suosikkieni listalla. Jos nyt ihan pakko olisi Euroopassa lomailla niin Itävalta ainoa kohde missä voisin viihtyä, ei kuitenkaan Wien.

        Itävaltahan on ihan syvältä. Joskus aikoinaan ihmisiä kävi siellä, mutta matkutus on käytännössä kuollutta. Maa ei yksinkertaisesti kiinnosta enään ketään. Maailma tarjoaa paljon parempia lomakohteita.


      • So.ist.das.Leben
        eienäänitävaltaan kirjoitti:

        Itävaltahan on ihan syvältä. Joskus aikoinaan ihmisiä kävi siellä, mutta matkutus on käytännössä kuollutta. Maa ei yksinkertaisesti kiinnosta enään ketään. Maailma tarjoaa paljon parempia lomakohteita.

        Samaa mieltä. jos on matkustellut Saksassa ja sitten menee Itävaltaan, yllättyy negatiivisesti, miten siinä maassa ei ole draivia eikä mielestäni mitään mielenkiintoista. Tosin en harrasta laskettelua. Kaikki Saksan suurkaupungit on mielenkiintoisempia kuin Wien.


      • aktiivinennainen
        eienäänitävaltaan kirjoitti:

        Itävaltahan on ihan syvältä. Joskus aikoinaan ihmisiä kävi siellä, mutta matkutus on käytännössä kuollutta. Maa ei yksinkertaisesti kiinnosta enään ketään. Maailma tarjoaa paljon parempia lomakohteita.

        Ei voi sanoa, että Itävalta ei kiinnosta enää ketään, kyllä siellä käy populaa nykyäänkin. Itse käyn talvella laskettelemassa ja kesäisin tapaamassa paikallisia tuttujani. Lasketteluaikana paljon turisteja, tosin minua eivät toiset turistit kiinnosta, eivät myöskään häiritse. Upea luonto vaelluksen harrastajalle, kuten minulle. Rantalomat löhöilyineen eivät ole minun juttuni.Olen asunut Saksassa seitsemän vuotta, erilaisia ovat, kummassakin omat mielenkiinnon kohteet ja draivia löytyy minulle kummastakin.


      • mozartfani
        aktiivinennainen kirjoitti:

        Ei voi sanoa, että Itävalta ei kiinnosta enää ketään, kyllä siellä käy populaa nykyäänkin. Itse käyn talvella laskettelemassa ja kesäisin tapaamassa paikallisia tuttujani. Lasketteluaikana paljon turisteja, tosin minua eivät toiset turistit kiinnosta, eivät myöskään häiritse. Upea luonto vaelluksen harrastajalle, kuten minulle. Rantalomat löhöilyineen eivät ole minun juttuni.Olen asunut Saksassa seitsemän vuotta, erilaisia ovat, kummassakin omat mielenkiinnon kohteet ja draivia löytyy minulle kummastakin.

        Vanha sivistys- ja kulttuurikaupunki Wien kiinnostaa monia. Tietysti bilehileille tai hipstereille on toiset paikat.


    • OmaValinta

      Mistä meinaatte löytää sellaisen kohteen, josta kaikki varauksetta tykkäävät? Antaa porukan matkustaa minne lystää, Tomppahan menee salaiseen laatukohteeseensa ja muut minne hyvältä tuntuu.

      • nyhtösika

        Kuka vitun Tomppa?


      • JohanOnVittu

        No peräaukon Tomppa.


      • sellanentomppa
        JohanOnVittu kirjoitti:

        No peräaukon Tomppa.

        No nyt selvisi saatana. Peräaukon tomppa peräaukkopaikassa eli Turkissa.


    • paskaläävä

      Kyllä se just näin on!

    • lealöven

      Turkkiin joudutaan ja muualle päästään.

      • tomppareppana

        Raukka reppana, kun et ole joutunut edes Turkkiin.


    • KovaUunoFani

      Se on Uuno, tuo ääliötyyppi joka on kiinnostunut Tompan peräaukosta?

      • lapsihälyytys

        Kuulostaa ihan 8v jutuilta


    • Tabacoriginaali

      Annettakoon aloittajan purkaa tunteitaan. Tällaisiin ei paljoa kannata kantaa ottaa. Putkiaivo kun kirjoittaa, ei loppua tule vaikka kuinka juttelisi. Sen sijaan nautitaan me niistä ihanista hetkistä, jotka saamme olla auringon alla. Syödään hyvää ruokaa ja levätään. Polskiaan lämpimän meren syleilyssä ja turkoosin sinisissä altaista ja lasketaan pyllyt ruvelle vesiliukumäissä =). Ja voi sitä lasten riumua, voiko parempaa katsottavaa olla?

    • signoora

      TERVE, kuulun niihin alempaan sosiaaliluokkaan, mutta en paskasakkiin.Olen Turkissa arvostettu turisti.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.Kreikkaan tai muualle turist ikohteen verrattuna saan naisena olla vapaasti, jos haluan.Kertaakaan ei kukaan ole pahaa sanaa sanonut, kun ei ole ollut aihetta.Mollaajat pysykööt kotona.Turkki on vastakohtien maa.

      • hyihelvetti

        Huono on verrata, kun Suomessa nämä läskit eivät kerjäämisestä huolimatta saa munaa ollenkaan. Ostamaan pitää mennä Alanyaan, kun sivistysvaltioiden turistikohteissa eivät saa edes ostamalla.


      • Käy lääkärissä ja käske tarkistaa lääkityksesi.


    • Tunnut itse käyvän kun tiedät niin hyvin.

    • uusimallorca

      Turkki on nykyajan Mallorca (kuten Thaimaa on uusi Kanaria). Sinne painelevat kaikki vyölaukku-sukkasandaali-turistit ostelemaan krääsää matkamuistokojuista.

    • olisekommee

      Näin kerran lotharin alanyassa. Eli menee sinne julkkiksetkin.

    • Ivanhoe

      Kyllä Tompalla on kiirettä kun joutuu joka palstalle kirjoittelemaan.
      Alanyan lämpöön kaikki haluaisivat,meistä suuri osa suomalaisista otaksuisin.
      Ja lopuksi,Tomppa mietippä miksi olen ottanut useampaan keskusteluun osaa,sinä tiedät sen jos olet olevinani joku nörtti.

      • eivitussaturkkiin

        en lähtis alanayan tai sen lämpöön vaikka Tomppa työntäisi parrun ryppyyni.


      • matkailen.euroopassa

        Että vielä hikoilemaan jonnekin pätsiin. Nyt on Suomessakin sopiva kesäsää.


    • kentieskenties

      Puhutko itsestäsi ja muita et näe koska et pääse koskaan mukaan siien toiseen sakkiin

    • kentieskenties

      kirjoitat varmaan itsestäsi

    • kalamari48

      Ai sinä kuulut siihen sakkiin joka ei koskaan ole päässyt siihen toiseen sakkiin ja kuvittele että muita ei olemassakaan kuin juuri se hänen sakkinsa

    • siilo3

      Onhan kivaa kun pääsee edes sinne sinulla joka kirjoittelet lälle kanavalla ei taida olla edes rahaa joka päivä edes keppanaan paikalisesa räkälässä.Terveiset täältä ihanasta Turkista ja aurinko paistaa kanattaisi olla muutama viikko kaljoitelematta säästää rahat ja käydä edes kerran katsomassa paikan päällä kuinka kivaa täällä on.

    • Itse666

      Lähden sinne minne halvalla pääsee kun on aikaa odotella tarjouksia korvauksilla. Maksakaa lisää korvauksia niin voin mennä kivempiin paikkoihin. On teidän veronmaksajien syy etten voi matkustaa niin paljon kuin haluan. Voisin vaikka aloittaa blogin jossa kerron matkakertomuksia teille jotka ette töiltä ja muilta kiireiltä ehdi matkustelemaan. Sehän on sama kuin itse olisitte paikanpäällä, melkein.

    • Eivoimennä

      Halpa kohde kerää aina paskasakin yhteen paikkaan. Turkki on sitä ja ollut jo vuosia.

      En kehtaisi kertoa kenellekään jos kävisin Turkissa lomilla. Sanoisin että menen Kuopioon kahdeksi viikoksi.

    • aisavoonkopitäismennähah

      Monesti Turkissa käynyt, tänä vuonna manner-Espanjaan. Hinta-laatu-suhde Turkissa kohdillaan. Parhaimmat hotellit kyllä löytyy sieltä! Aloittaja taitaa kuulua kaikista paskasimpaan sakkiin, kun ei moista tosiasiaa tiedä. Mutta hyviä lomia kaikille, menitte sitten Turkkiin tai sinne Savoon.

      • Sentään.jotain.rajaa

        Vähän olet hotelleissa eri puolilla maailmaa asustellut,jos väität Turkin hotelleja parhaimmiksi.


    • Fakjooraantbaasted

      mitäs jos vaikka rikkaat juttelis siellä palstoilla missä ne muutkin rikkaat ovat? =) Jos pätäkkää löytyy, luulis kiinnostavan enemmmänkin luoda suhteita kuin trollata....

      • AlanyanTomppa

        Perseaukisuus on enemmän henkinen olotila. Suoraan verrannollisesti sen vastakohta ei siis ole rikas. Rikas voi olla myös mieleltään. Kuten minä.


      • näinsemeneevaan
        AlanyanTomppa kirjoitti:

        Perseaukisuus on enemmän henkinen olotila. Suoraan verrannollisesti sen vastakohta ei siis ole rikas. Rikas voi olla myös mieleltään. Kuten minä.

        Omasta mielestään voi olla vaikka mitä. Todellisuudessa onkin sitten ihan hirveä kyrpä ja maksimaalinen kusipää.


    • KaukaaKatsoen

      Tässä jälleen tämän hienon Turkkifanin hienostunut, sivistynyt ja kohtelias kommentti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe