Mvlehti vastuuseen

lehtivastuuseen

Luin tänään nettiuutisista, että Poliisi kehottaa toukokuun aikana käymään poliisilaitoksella tekemässä rikosilmoituksen mvlehdestä jos kokee lehden loukanneen jonkun kunniaa.

Kuulemma kymmeniä rikosilmoituksia pitkin Suomea on jo tehty kyseisen "uutismedian" touhuista.
Tämä on aivan loistavaa.

Eli jos sinut on lynkattu mvlehdessä, laitokselle vaan. Niin menen minäkin.

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeuttatulee

      Mun naama ja saamani olematon rikostuomio on tuolla sivustolla. Ei käytännössä tuomittu mistään, mutta jostain kumman syystä oli pakko tehdä uutinen.

      En tiedä syytänkö mvlehteä kunnianloukkauksesta vai vihapuheesta.
      Artikkelissa on pyritty siihen että varsinaisia valheita ei sanota, mutta koko jutulla rellestäminen on tietenkin tehty sen takia, että kerättäisiin vihaa minua kohtaan ja poistettaisiin minulta turvallisuuden tunne kun kävelen ulkona.
      Koska en ole julkkis, vaan tavallinen kansalainen, eikä rikoksessani edes vahingoitettu ketään, pidän naamani julkaisua asian yhteydessä häpeärangaistuksena ja vihan lietsomisena minua kohtaan. Eikä tuo ole kyllä mitenkään kohtuullista tai perusteltuakaan ja siitä aiheutuu järjettömän suurta haittaa minulle.

      Taidanpa siis tehdä ilmoituksen vihapuheesta.
      Pakko huomauttaa myös, että kyseinen lehti käyttää ilman lupaa kuviani ja tämä on ehkä tekijänoikeusrikos.

      • qwqwq

        Ei vihapuhetta ole rikoslaissa, eikä sellainen ole rikos. Vihapuhe on kommunistien käyttämä termi syrjinnästä tai kiihottamisesta. Kuka sinua on kiihottanut tai syrjinyt ?


      • Tietäjä__
        qwqwq kirjoitti:

        Ei vihapuhetta ole rikoslaissa, eikä sellainen ole rikos. Vihapuhe on kommunistien käyttämä termi syrjinnästä tai kiihottamisesta. Kuka sinua on kiihottanut tai syrjinyt ?

        Vihapuhe saattaa joskus olla rikos, esim. jos se voidaan tulkita kunnianloukkaukseksi. Olet siis väärässä.


      • 20-11

        Kuulehan, kunnianloukkaus on ollut Suomen rikoslaissa jo 127 vuotta, ei sitä ole minään vihapuheena pidetty, rikoksena kuitenkin, ennen kuin kommunistit ja vihervasemmisto aloittivat oman vihapuheensa ja aivopesunsa niitä vastaan, jotka uskaltavat arvostella Suomen pakolaispolitiikkaa.


    • Laitoskamaa

      Mee ihmeessä. Ehkä sun tosiaan kannattaa mennä läitokselle

    • Syyt-seuraukset

      Paikkansa pitämättömiä julkaisuja on netti ja lehdet täynänsä ja ei se ikinä lopu, mielestäni sun kannatas tehdä se rikosilmoitus, jota ei kuitenkaan tutkita, jostakin muusta kuin MV.stä.

      • lehtivastuuseen

        MVlehdestä on jo tehty kymmeniä rikosilmoituksia, eiköhän tää johonkin johda koska kansa selvästi haluaa ton lehden pois internetistä.


      • kuka_mitä_häh
        lehtivastuuseen kirjoitti:

        MVlehdestä on jo tehty kymmeniä rikosilmoituksia, eiköhän tää johonkin johda koska kansa selvästi haluaa ton lehden pois internetistä.

        Kansa? Oho. Minulta ei ole kukaan kysynyt, joten minä en siis kuulu kansaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe