Saat ajatukseni sekaisin nainen

liianäkkiä

Viimeksi kun näin sinua, jäin miettimään lähtösi jälkeen, että sinun pitäisi olla minun kanssani. Jotenkin tuntuu, että olet hieman tuuliajolla. Haluaisin pitää sinua hyvänä ja olla läsnä kun tarvitset.

54

2955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samavuosikymmen

      siitpä on pitkä aika. ja nyt jo kommentoit. ;)

    • VastaaAlkuperäiseentaas

      Ihana kirjoitus kenelle lie. Kaikki naiset on tuuliajolla ilman miestä. Parisuhde on elämän tarkoitus

    • Kauniskirjoitus

      Olen tuuliajolla, siinä olet oikeassa ja siksi mun on varmaan parempi olla nyt yksin, ehkä koko loppuelämä.

    • Siltätuntuuelämä

      Kohta karikolla

    • Kysely.ikä

      Milloin viimeksi näimme? Ei kai sellainen tieto salaisuus ole? ;)

      • liianäkkiä

        Ollaan me viikon sisään nähty kerran.


      • Kysely.ikä

        Niin ollaan! Olisi kiva nähdä tänä viikonloppuna... :).......?


    • Siltätuntuuelämä

      Tänään kohdattiin lyhyesti

      • vaisivusta

        Oletko ap?


      • enalkper
        vaisivusta kirjoitti:

        Oletko ap?

        sivusta


    • eräsnainenvaan

      Yhtä sekaisin saa ajatukseni myös eräs mies. Tänään ei nähty ja menee varmaan ensi viikkoon kun seuraavan kerran nähdään.

      • säootse

        Ensi viikkoon? Mille päivälle?


      • eräsnainenvaan

        En ihan varmaksi osaa sanoa mutta ehkä maanantaina.


      • eräsnainenvaan

        Voi hitto,taitaa mennä loppu viikkoon näkeminen.


    • minävaanheipäheii

      Kohdattiinko tänään 12 tienoilla?

    • ajelehtiva

      Kunpa hän ajattelisi jotain tuollaista. Hänen kanssaan haluaisinkin olla, kun tässä ajelehdin menemään.. :)

    • Suasyleilen

      Jos olisit hän mies, niin hyvinpä osaat pitää tuntemuksesi piilossa. Viimeeksi koetin etsiä kasvoiltasi jotain mikä kertoisi etten ole siulle kuka vain- kuten kaipausta, silminnähtävää ilahtumista. Omat tunteeni varmasti näkyy päälle päin jos yhtään aavistaa..

      Liian ihana olet. Sydän pakahtuu kun sua ajatteleekin

    • tuskinminulle

      Hän ei halua minua elämäänsä.

      • häntäpystyyn

        Tottakai haluaa.


      • tuskinminulle
        häntäpystyyn kirjoitti:

        Tottakai haluaa.

        Ei hän halua minua.


      • tottakaihaluaa

        Häntä pystyyn.


    • No en ole hän

    • ainaeipaistaaurinko

      Niin. On välillä aika lailla sellainen olo että on tuuliajolla. Milloin näit minun lähtevän viimeksi? Pvä ja klo?

    • halipus_

      Kunpa kaivattuni ajattelisi minusta noin. Vaikka olenkin jo hylännyt ajatuksen, hänellä taitaa olla muita kuvioita. Mutta jos vain tekisi aloitteen, niin varmaan pökertyisin siihen paikkaan... =D

      • kaksisormusta

        Kun näin sinut viimeksi katsoin perääsi, mutta olit jo mennyt:)


    • tuuliajollatäänainen

      Oon tuuliajoilla ollut aina :) varmaan koska en ollut vielä tavannut sinua. Olisit turvallinen nallekarhu jonka satamaan ois ihana ankkuroitua. Mutta ehkä sun mielestä 15v. Meidän välillä on liian iso ikäero? Vaiko ei kai naisen nuoremmuus ole miehiä koskaan haitannut. Oot ihana. Haluaisin sut edes ystäväksi jos ei muuta.

      • NuoremmalleNaiselle

        Ei 15 vuotta ole yhtään mitään kunhan muuten yhteen sopii.


      • tuuliajollanainen

        Mä tiedän että me sovittais yhteen. En tunne sua tarpeeksi hyvin mut mullon sellanen tunne et me tultais hyvin toimeen. Kerro mulle ens kerralla enemmän susta. Kysy multa enemmän musta. Mä en avaudu helposti mut sulle mä voosin avautua ko maltat oottaa et luotan.


      • sellainenon

        trololoo..


    • suukkojahali

      Se sopis minulle.. sillä minun elämästä puuttuu mies, joka haluaa siellä olla. Mietin, mahdatko olla nyt tulisesti..?

    • Kova.jätkä

      Onpa Ristolla ihailijoita :D

    • etkinäuskoisi

      Kuulostaa erittäin hyvältä! :) voin olla aika hankala tapaus sitten..vaikken tahtoisi olla.

      • tuuliajolnaine

        Ai sinä mies vai? Millä tavalla hankala?


      • siistää

        menee ap:lle


    • tuuliajolnainee

      Ootkonmustasukkanen, mielenvikainen, väkivaltainen, innokas väittelijä?

    • tullliioajolla

      uppis

    • tuulilallaa

      Jatka vielä vähän ap ja kerro lisää

    • pettynytnyt

      Ap minne menit

    • voinmyöntää

      Oon kyllä ollut aina hieman tuuliajolla. Vaan ei tämä varmasti minulle ollut.

    • niinehkä

      ;)

      kaikki paitsi purjehdus on turhaa

    • sellastase

      Kaunis aloitus. Itse kaipaan tuota irl.

    • 123456789123456789

      Tiedätkös mies, näimme tosiaan lyhykäisesti eilen. Oli kiire enkä ehtinyt jutella vaikka olisin halunnut.
      Voi kun sanoisit tuon minulle viestitse tai kasvokkain!

    • Tuuliajo

      Minne jäit turvasatama?

    • tuuliajo

      uppis

    • Sejokinsinultapuuttuu

      Aavistan kyllä tunteesi, mutta kun olet minulle kuin veli, enkä tunne sinua kohtaan intohimoa. Anteeksi kuomaseni...

    • liianäkkiä_ap

      Ehkä joskus on hyvä hieman tutkiskellakin itseään ja venyttää rajoja ja hullutella. Luotan 100% siihen että osaat pitää itsestäsi huolta. Minä vaan haluaisin olla osa sitä. Sinä olet erityislaatuinen nainen. Tässä jutussa ei ole uskalluksesta kyse. Ehkä pitää vaan antaa ajan hieman kulua ja katsoa miten asiat menevät.

      • enkumartele

        Tähän tulokseen minäkin olen tullut. Maailma on taas avautunut ympärilläni ja tutkailen sitä, aikuisen naisen rohkeudella ;)


      • liianäkkiä
        enkumartele kirjoitti:

        Tähän tulokseen minäkin olen tullut. Maailma on taas avautunut ympärilläni ja tutkailen sitä, aikuisen naisen rohkeudella ;)

        Leukaa sopivasti ylös vain. Kauniit silmät avoimina, niin suosittelen.


    • Monday2nd

      Missä päin Suomena liianäkkiä tapasitte? Olin huomaavinani, että yhden miehen ajatukset sekosivat, kun kohdattiin. Valitettavasti en pääse ihastuksestan yli.

    • nainentuuliaajol

      Oletko. Liian äkkiä pohjoisesta?

      • liianäkkiä

        En, olemme Suomineidon lanteiden korkeudella.


      • Kesätuleetuletkosinä
        liianäkkiä kirjoitti:

        En, olemme Suomineidon lanteiden korkeudella.

        Joo niin ollaan! Ja sie saisit oikeastaan olla jo minun lanteilla hih. ;) Kävit työpaikallani ja taisit vähän panikoida mies. Yritin jututtaa (tulin sinun luo ja kysyin tarvitsetko apua), mutta menit lukkoon ja lähdit kiireellä. Höh...jäin hölmistyneenä katselemaan perään. Pitkästä aikaa tapasimme. Varmaan oli vuosi väliä. Luulin, että olit jo muuttanut toisaalle (länteen), mutta minun paikkakunnallani olet yhä (idässä), yesh, toivo elää siis vielä tällä mimmillä! Vielä mie sinut nappaan *tanssii voitontanssia* :)


    • Bella_70

      Siitä on jo monta vuotta, silti olen odottanut.. Eilen tilasin pizzan (!) miettien sinua, tuuliajolla ja " tuulen viemänä". Mutten tiedä oletko Se Sinä! Bella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe