Ikäero välissämme

Teetmuthulluksi

Noin 20 vuotta välissämme. Et sä vois munlaisesta kakarasta kiinnostua. Sulle vanhempi mies.

57

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OtaSelvääSiitä

      Ja miksei voisi kiinnostua, jos vain kemiat osuu!

    • Kokemuksestapuhun

      No, jos totta puhutaan niin ikäero on kyllä todella suuri.. Vanhemmalla miehellä ei loppupeleissä ole henkisesti mitään tekemistä nuoremman kanssa, ja varsinkin loppupeleissä nuorempaa naista alkaa tympimään vanhemman miehen naiivius kun ei saa vastakaikua nuoruuden innolleen. Ja kokemuksesta sanon tämän!! Ehkävesimaksu.venäläiset naiset ovat niin Vanhempien miesten mieleen, kun ovat niin vanhoillisia itsekin?

      • Samakirjoittaja

        Just..alkoi itseäkin naurattamaan tuo ennakoiva tekstinsyöttö... :D


      • sukututkija

        :D :D mut tutkikaapas vanhoja kirkonkirjoja, siellä näkyy kautta aikain isot pariskuntien isot ikäerot.


    • siisoikeestinythei

      No en kyllä olekaan. Sama kuin oman lapsen kavereiden kanssa seurustelisi.

      • ihanihmetouhuja

        Pitääkö seurustella ? pitääkö heti yhtyä? pitääkö mennä heti naimisiin?

        Eikö ole mitään muitavaihtoehtoja nykyihmisillä?


      • noproblem
        ihanihmetouhuja kirjoitti:

        Pitääkö seurustella ? pitääkö heti yhtyä? pitääkö mennä heti naimisiin?

        Eikö ole mitään muitavaihtoehtoja nykyihmisillä?

        Säästähän voidaan toki jutella.


    • ahdasmieliseteipysty

      Mikä estää silti tutustumasta ja viettämästä aikaa yhdessä. Se ei katso ikää vaikka olis millaset ennakkoluulot.
      Vai etkö pysty isoisien ja äitien kanssa jutskaa ja viettää aikaa. Minä ainakin pystyn kaikenikästen kanssa tutustumaan. Ei missään ole sääntöä ettei eri sukupolvet voi pitää yhteyttä.

    • Puolesta.ja

      vastaan. Voi olla että onnistuu, aluksi, mutta kun elämä etenee, niin ongelmatkin kasvaa.

    • Mustasukkasinaakkoja

      Oliko noista peräti yksi miehen vastaus? Ei muuta kun kokeile kepillä jäätä.

    • Teetmuthulluksi

      Entä jos vaan hauskanpitoa? Sulla on viidenkympin villitys, eikö se houkuttelisi? Olenko liian nuori?

      • SevaNhempi

        En tunnista kyseistä villitystä, sillä muita miehiä en ole pitkään aikaan noteerannut. Puumakaan ei tunnu minulta. Sut vain haluan.


    • Kokeilevoikannattaa

      Jos haluaa kokea elämässä pelkkiä sydänsuruja niin anna palaa!

    • onmeillämahdollisuus

      Kyllä oon kiinnostunut mutta ensi meidän pitää tutustua. En tiedä johtuuko keväästä vai mistä mutta eräs reilusti nuorempi nainen saa mut aika sekaisin, jopa ujoksi ja jännittyneeksikin. Varsinkin kun jollain tapaa aistin hänen olevan minusta kiinnostunut.

      • Sitänaista

        Kysäsehän kahaveelle ;).


      • Teetmuthulluksi

        No tutustutaan tutustutaan. En vain tiedä, miten edetä. Jos antaisit itsestäsi jonkun merkin, kun kohdataan. Jotta saisin varmuutta.


      • onmeillämahdollisuus

        Niin tota... meidän iät menee niin että naisella alkaa kakkosella ja mulla kolmosella eli ei ole mitään viidenkympin villityksiä ;)


      • HermoraunioKohta
        Teetmuthulluksi kirjoitti:

        No tutustutaan tutustutaan. En vain tiedä, miten edetä. Jos antaisit itsestäsi jonkun merkin, kun kohdataan. Jotta saisin varmuutta.

        Tykkään edelleenkin. Entä sinä? Puhutaan, vaikka toisella kotimaisella, jos tahdot,


    • voihanvinetto

      Mä taas oon..............nuoreen mieheen. Sellasta tää elämä on, minkäs teet.

      • parempi

        se on varmasti ylöspäin


    • Ihanantei

      Nuorten naivius. Jos mies kestää sen, niin anna mennä.

    • Kokeilevaikka

      Helposti.

    • ikäerommemotivoisimua

      Miksen voisi? En mä 40:sten elämää nyt niin ainutlaatuisena pidä. Kaipaan juuri nuorta intoa ja positiivisuutta. Mähän tykkäsin sun jutuista ja ajatuksista. Voi, että kun tykkäsinkin susta.

      Ja mikäli ei toimisi, antaisin sun mennä. Enhänmä sua onnettomana voisi katsella. Perusliitot, jossa molemmat 5 vuoden säteellä, tulee vielä kärsimään inflaation.

    • eivoiollavarmaasiasta

      Sulla on valmis ennakkoluulo. Ota selvää niin tiedät ;)

      • onnellinenloppu

        Mun tutulla ei ollut ennakkoluuloa etukäteen. Keski-ikäinen nainen oli ollut vuosia yksin, kun kukaan ei tuntunut kiinnostavan. Ja sitten yhtenä päivänä kolahti, hän törmäsi mieheen joka tuntui sisältä jotenkin samanlaiselta kuin hän itsekin. Ja niistä tunteista johtuen hän tunsi, että mies on luotettava. Että hän voi olla oma itsensä tämän ihmisen kanssa.


    • Vuodet.katoaa

      mutta minne?
      Mies on 40v, nainen 20v., eli nainenhan on puolta nuorempi.
      Mies täyttää 50v., nainen 30v., niin kas kummaa nainen ei olekkaan enää puolta nuorempi!
      Minne ne vuodet katoaa? Eli elämä tasoittaa vuodet välistä, mutta se sama 20v. on kuitenkin ikähaarukan välissä.

      • elleijoaiemminkyllästy

        Entä sitten kun mies 80 nainen 60. 20 vuotta yksinäisyyttä jäljellä.


      • Vuodet.katoaa
        elleijoaiemminkyllästy kirjoitti:

        Entä sitten kun mies 80 nainen 60. 20 vuotta yksinäisyyttä jäljellä.

        Mutta ei se kaiken alkamisajankohta, elikkä nainen puolet nuorempi. päde vieläkään.
        No ei varmasti ole kaksista elämää enää tuossa tilanteessa, mikäli mies seniilinä ajatusmaailmansakkin kanssa.


    • Molemmataistisen

      Se oli kerran todella lähellä.

    • Mielenrauhansamenettänyt

      Olen realisti, mutta tahtoisin silti yrittää, jos sinäkin tahdot.

      • Teetmuthulluksi

        Yritetään. En tiedä onko se oikein tai järkevää, mutta se tuntuu hyvälle.


      • Mielenrauhansamenettänyt

        Missä ja milloin? Anna tuntomerkki, josta tunnistan.


    • petihommissa

      On sitten 29 % vähemmän tehoja.

      • sarjaorkku

        ja 36 % enemmän taitoa.


    • kelpaisit

      Kiinteät pakarat, rinnat ja vatsa korvaa kyllä hyvin elämänkokemuksen puutteen. Ei minua haittaisi.

      • nisät

        Rinnat? Aloitus taisi olla mieheltä. No, onhan miehelläkin tavallaan rinnat kyllä.


      • vaiymmärtänyt

        Et lukenut aloitusta?


      • HomostelijatJyllää
        nisät kirjoitti:

        Rinnat? Aloitus taisi olla mieheltä. No, onhan miehelläkin tavallaan rinnat kyllä.

        Niin, mistäs noista nykyään tietää, vaikka olisikin miehen aloitus!


    • kaneliomenapuu

      Tuossa miettinyt yhtä sättärää, että isäänsä varmaan on minusta parikymmentä vuotta vanhempi. Ei omena kauas putoaisi puusta☺

    • eikoskaansaa

      mitä sitten jos rakastaa. rakkaus ei katso ikää.olethan kuitenkin reilusti täysi-ikäinen.

    • 1212121rt34

      Optimaalinen ikäero naisen ja miehen välillä on se 16-vuotta nuorempi pitäisi naisen olla miehestä.

      • matemaattinenlahjalkuus

        Jopas on hyvin laskettu:)


      • viistöistä

        Niinhän taitaa ikäero olla 16 eiku 15...


    • Meidänvälissämme

      Saisi olla vain kordari.

    • ikä.Eero

      Vois voitais.

    • sselpeels

      ootko ihku M-nainen jonka kans törmänny työn merkeissä monta vuotta!!!! hope so!!

      • IhkupaHyvinkin

        En usko, sillä en ole M. Tosin töiden merkeissä törmäillään.


      • Täälläehkäon

        Missäs töissä ollaan törmäilty?


      • Ihkupahyvinkin
        Täälläehkäon kirjoitti:

        Missäs töissä ollaan törmäilty?

        Sun työt ja mun työt, nekun lippaa toisiaan sillointällöin.


    • Strungout

      Yhteensattumaa tai ei. Jonkin aikaa sitten poistui elämästäni ainakin joksikin aikaa itseäni n.20 vuotta nuorempi nainen, jota näin aina hänen työajallaan. Töiden suhteen liian usein, henkilökohtaisesti aivan liian harvoin. Syistä, joista mikään ei ole ikään liittyvä, en voinut ottaa asiaa suoraan esille, vaikka olisinkin todellakin halunnut. Joitain hyvin hentoja vihjeitä heittelin ja ainakin kuvittelin myös sellaisia saaneeni. Hänen elämäntilanteensa heitti meidät erilleen. Toivon todellakin, ettei lopullisesti.

    • 0101010001100101010

      kröh, ei ikä ratkaise, vaan maine ja kunnia ;D

    • Ehhhhehhhhhehhehehehhh

      Eipähän ole mitään menetettävää. : DDDDDDDDDD

    • minkässillevoi

      Viimeisen lauseen voi käsittää miten haluaa. Kummalle sukupuolelle hyvänsä. Minä ihastuin pentuun.

      • Mielenrauhansamenettänyt

        Niin taisin minäkin, enkä pääse tästä tunteesta eroon. Ihana on mies, jota en saa. Lähes päivittäin nähdään, joten ei helpota asiaa sekään.


    • Viriililli

      Mun kohdalla luulisi,et on jokin isänkaipuu,koska tykkään vanhoista miehistä.Itsekkin jo viidenkympin villitykses,mut vanhat herrat kiehtoo.

    • EevaKuu

      Ei vois vähempi kiinnostaa.

    • Rahaanrakastutaan

      Omaishoitajuutta vai rahaako tavoittelet?Jos joku haluu viimeiset viriilit vuosikymmenensä tuhota vanhuksen omaishoitajana,vaippoja vaihdellen,antaa palaa vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe