Sananvapauden päivänä poliisi lietsoo kansalaisia

sananvapautta-ei-ole

14

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUOANKOROTE

      Aloittajalla tuntuu olevan käsitys,että sananvapaudessa saa levittää mitä tahansa jos.sontaa.Poliisi muka vainoo

      • Kuten tuolla toisessa ketjussa totesin, että muuten en ole lehteen tutustunut, kuin lähinnä täältä tulleiden linkkien kautta silämäillyt, mutta mitä valheellista siellä on ollut - itse ainakaan en ole sellaiseen noina kertoina kun olen sitä silmäillyt - törmännyt ?

        Olen kyllä minäkin sitä mieltä, että haiskahtaa valtamedian ja viranomaisten toiminta pahasti.


      • idioottien_näpertelyopas
        Shoguna kirjoitti:

        Kuten tuolla toisessa ketjussa totesin, että muuten en ole lehteen tutustunut, kuin lähinnä täältä tulleiden linkkien kautta silämäillyt, mutta mitä valheellista siellä on ollut - itse ainakaan en ole sellaiseen noina kertoina kun olen sitä silmäillyt - törmännyt ?

        Olen kyllä minäkin sitä mieltä, että haiskahtaa valtamedian ja viranomaisten toiminta pahasti.

        Sitä joko tietää ja ymmärtää tai sitten ei;) Kun ei, jopa Pietarin Trollitehtaan jutut uppoaa.


      • Antipersux
        Shoguna kirjoitti:

        Kuten tuolla toisessa ketjussa totesin, että muuten en ole lehteen tutustunut, kuin lähinnä täältä tulleiden linkkien kautta silämäillyt, mutta mitä valheellista siellä on ollut - itse ainakaan en ole sellaiseen noina kertoina kun olen sitä silmäillyt - törmännyt ?

        Olen kyllä minäkin sitä mieltä, että haiskahtaa valtamedian ja viranomaisten toiminta pahasti.

        sinusta siis muutama tekaistu raiskaussyyte esim ylivieskassa tai odin sotureiden keksimä torjuttu mamuhyökkäys onkin ollut ihan totta? näistähän kyseinen mv-lehti "tiedotti" suureen ääneen. kunnes sitten paljastui että ne olivatkin täyttä huuhaata. myönsikö silloin lehti valehdelleensa?


      • Shoguna
        idioottien_näpertelyopas kirjoitti:

        Sitä joko tietää ja ymmärtää tai sitten ei;) Kun ei, jopa Pietarin Trollitehtaan jutut uppoaa.

        Siis sitä valheellista tarinaa peräsin . . . en sitä, tietääkö joku jotain mitä muut eivät tiedä.

        Onhan tuollainen "salamyhkäisesti" kerrottu, että ei aavistustakaan . . . mutta ihan hyvin voi kuitenkin joku olla jossain "trollitehtaassa" . . .

        Ei pitäisi olla vaikeaa esittää sellainen valheellinen juttu ?


      • Antipersux
        Shoguna kirjoitti:

        Siis sitä valheellista tarinaa peräsin . . . en sitä, tietääkö joku jotain mitä muut eivät tiedä.

        Onhan tuollainen "salamyhkäisesti" kerrottu, että ei aavistustakaan . . . mutta ihan hyvin voi kuitenkin joku olla jossain "trollitehtaassa" . . .

        Ei pitäisi olla vaikeaa esittää sellainen valheellinen juttu ?

        minä esitin jo, menikö sulta ohi...


      • Antipersux kirjoitti:

        sinusta siis muutama tekaistu raiskaussyyte esim ylivieskassa tai odin sotureiden keksimä torjuttu mamuhyökkäys onkin ollut ihan totta? näistähän kyseinen mv-lehti "tiedotti" suureen ääneen. kunnes sitten paljastui että ne olivatkin täyttä huuhaata. myönsikö silloin lehti valehdelleensa?

        No, siinähän oli oikein juttu - minusta siis tuollainen juttu on valheellinen, eikä julkaisu kelpoinen. Tosin en niiden juttujen sisältöä tiedä, mutta olettaisin ne perättömiksi.
        Oikeuttaako se poliisin tutkimuksiin ja valtamedian kampanjaan kyseistä lehteä vastaan, minusta ei riitä.

        Näkyy olevan OikeistoSosDem kaikilla nikeillään sotajalalla ;D


      • Antipersux
        Shoguna kirjoitti:

        No, siinähän oli oikein juttu - minusta siis tuollainen juttu on valheellinen, eikä julkaisu kelpoinen. Tosin en niiden juttujen sisältöä tiedä, mutta olettaisin ne perättömiksi.
        Oikeuttaako se poliisin tutkimuksiin ja valtamedian kampanjaan kyseistä lehteä vastaan, minusta ei riitä.

        Näkyy olevan OikeistoSosDem kaikilla nikeillään sotajalalla ;D

        Oletko sä täysi pönttö? MV-lehti julkaisu nuo jutut täytenä totena koska se uskoi pelkkiin huhuihin jotka eivät pitäneet paikkansa. Sinä pyysit että tänne laitetaan juttuja jotka muka ovat olleet valheellisia ja jotka mv-lehti on julkaissut.

        Nyt sitten ryhdyt sekoilemaan ihan mv-lehden tyyliin kun joku löi faktat pöytään. Jos joku lehti julkaisee perättömiä tietoja jotka loukkaavat yksilö tai kansanryhmää niin silloin poliisin on tutkittava kyseinen tapaus. Haloo, onko siellä ketään kotona???


      • Antipersux kirjoitti:

        Oletko sä täysi pönttö? MV-lehti julkaisu nuo jutut täytenä totena koska se uskoi pelkkiin huhuihin jotka eivät pitäneet paikkansa. Sinä pyysit että tänne laitetaan juttuja jotka muka ovat olleet valheellisia ja jotka mv-lehti on julkaissut.

        Nyt sitten ryhdyt sekoilemaan ihan mv-lehden tyyliin kun joku löi faktat pöytään. Jos joku lehti julkaisee perättömiä tietoja jotka loukkaavat yksilö tai kansanryhmää niin silloin poliisin on tutkittava kyseinen tapaus. Haloo, onko siellä ketään kotona???

        Mitähän helvettiä oikein hillut ja riehut ?


    • rupert3

      MV on kautta aikojen paras julkaisu toivottavasti aletaan julkaisemaan lehtenä, paljastaa matuttajien härskin manipulaation suomalaisia kohtaan kaikkien olisi oltava suvakkeja..

      • Antipersux

        eiköhän tuo tarzan lehti sovellu sinun lukemistoon vielä paremmin. jostain divarista voit löytää kyseisiä sarjiksia. niissä valkoinen mies pätkii tyhmiä negruja turpiin ja tappaa siinä ohessa pari leijonaa. sopii hyvin sinun ajatusmaailmaasi...


    • Paheksukaamme
    • totuusMVpaskaläjästä

      Halla-aho paljasti MV-lehden kytkyt Putinin mafiaan Venäjällä. Lehti toimii Venäjän propagandan etäispäätteenä ja rahoittamana. Lehden omistaja on Espanjassa asuva moottoripyöräjengien huumekuriiri.

      Vuonna 2014 perustettu MV-lehden nettisivujen omistaja piileskelee hosting-palvelun suojissa, mutta internet on tehnyt tehtävänsä ja paljastanut kyseessä olevan venäläissyntyinen maahanmuuttajarikollinen. Kyseinen henkilö on osa Venäjän propagandakoneistoa, jonka tavoitteena on manipuloida suomalaisten mielipiteitä.

      Vaikka MV-lehti väittää olevansa kansalaisten asialla, on sen pääasiallinen tarkoitus aivan toinen. Lehden tavoitteena on ollut alusta asti luoda Suomeen Ukrainan kaltainen epävakaa tila, jota Venäjä voi sitten hyödyntää ”turvaamalla Venäjän kansalaisia Suomessa”.

      Jakamalla MV-lehden uutisia edesautat Venäjän valtion miehityssuunnitelmia eli toimit täysin päinvastoin kuin isänmaallisen Suomen kansalaisen tulisi toimia! MV-lehden sanoja mukaillen: kun julkaisu saa tarpeeksi julkisuutta, se voi muuttaa suunnan päinvastaiseksi sekunnissa.

    • monokulttuuri_FM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe