Tarvike-jarrupalat, mitkä valmistajat ovat ok?

tarvikemerkit

Mitä merkkejä / valmistajia suosittelette tarvike-jarrupaloiksi? Tämä siksi että osa on hyvälaatuisia ja osa saattaa olla liki kelpaamattomia.

- Brembo ?

- TWR ?

- Hella Pagid ?

Ps. Mitä mieltä olette Moogin alustaosista ja heloista, ellei MB:n käyttämiä Febi Bilsteinejä sattuisi olemaan saatavilla tarvikeliikkeessä.

8

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miljoona_km_takana

      Miksi pitäisi käyttää tarvikeosia?

      Teettää jarruremontit luotettavassa huollossa, niin ei itse tarvitse sotkea näppejään eikä tuskailla "tarvikeosien" hankinnan kanssa. Itse suosittelisin Atoy-autohuoltoa. He saavat alkuperäisosia melkein kaikkiin malleihin.

    • tarvikemerkit

      Miksi maksaa marmoritiskin jarrupaloista, kun saatavilla on laadukkaita jarrupaloja huomatavasti maltillisempaan hintaan?

      Toisaalta, jopa monia alkuperäisiä Febi Bilstein-osia on saatavilla radikalaisti edullisemmin toisaalta kuin marmoritiskiltä.

      Ps. On se merkillinen asia miten näitä oleellisen kokonaan ohi lukijoita ja omia tapojaan'ainoina oikeina' markkinoitsijoita riittää. Eli sinullakaan ei ollut kompetenssia kommentoida itse asiaan.

      • noin.sitä.pitää

        Maksat ensin autosta 50000 euroa ja sitten parin kolmen vuoden päästä etsit halpoja jarrupaloja. Sama taitaa olla renkaiden kanssa, halvinta kinkkiä alle.


      • tarvikemerkit
        noin.sitä.pitää kirjoitti:

        Maksat ensin autosta 50000 euroa ja sitten parin kolmen vuoden päästä etsit halpoja jarrupaloja. Sama taitaa olla renkaiden kanssa, halvinta kinkkiä alle.

        Missä on kerrottu auton ikä ja arvo? Mistä teitä vähä-älyisiä ja sivistymättömiä palstatrolleja oikein sikiää?

        Eikö älysi riitä käyttämään ainutkertainen elämäsi hyödyllisemmin ja rakentavammin, vai onko sinulla jokin henkinen perversio, joka sinua idioottimaiseen suunpieksentään ohjaa?


      • outsider_51
        tarvikemerkit kirjoitti:

        Missä on kerrottu auton ikä ja arvo? Mistä teitä vähä-älyisiä ja sivistymättömiä palstatrolleja oikein sikiää?

        Eikö älysi riitä käyttämään ainutkertainen elämäsi hyödyllisemmin ja rakentavammin, vai onko sinulla jokin henkinen perversio, joka sinua idioottimaiseen suunpieksentään ohjaa?

        Siinä meillä varsinainen älyn jättiläinen. Kellojen alle sietäisit joutua mokomasta mesomisesta, taikka sitten kunnolla lättyyn siltä jota tuossa erittäin alatyylisesti haukuit.


      • tarvikemerkit
        outsider_51 kirjoitti:

        Siinä meillä varsinainen älyn jättiläinen. Kellojen alle sietäisit joutua mokomasta mesomisesta, taikka sitten kunnolla lättyyn siltä jota tuossa erittäin alatyylisesti haukuit.

        Mikä ongelma sinulla on avauksen suhteen?

        Sen sijaan heittäydyt suunpieksijöiden jonon jatkoksi samaan kategoriaan, mutta _itse avaukseen_ ei sinullakaan kuten muillakaan kommentoijilla ei ole ollut mitään asiapitoista ja asiallista sanottavaa.

        Mutta ollemmehan surullisen kuululla s24:n foorumilla, suunpieksijöiden taivaassa, jossa edes alkeellisen asiallinen ja älyllinen kommunikointi vaikuttaa olevan aivan liikaa toivottua.


      • omituinen_höpöttelijä
        tarvikemerkit kirjoitti:

        Mikä ongelma sinulla on avauksen suhteen?

        Sen sijaan heittäydyt suunpieksijöiden jonon jatkoksi samaan kategoriaan, mutta _itse avaukseen_ ei sinullakaan kuten muillakaan kommentoijilla ei ole ollut mitään asiapitoista ja asiallista sanottavaa.

        Mutta ollemmehan surullisen kuululla s24:n foorumilla, suunpieksijöiden taivaassa, jossa edes alkeellisen asiallinen ja älyllinen kommunikointi vaikuttaa olevan aivan liikaa toivottua.

        Ja sinä edustat kaikkein pahinta sortimenttia suunpieksäjää tällä surullisen kuululla suoli24 palstalla.


      • halvalla.saat
        tarvikemerkit kirjoitti:

        Mikä ongelma sinulla on avauksen suhteen?

        Sen sijaan heittäydyt suunpieksijöiden jonon jatkoksi samaan kategoriaan, mutta _itse avaukseen_ ei sinullakaan kuten muillakaan kommentoijilla ei ole ollut mitään asiapitoista ja asiallista sanottavaa.

        Mutta ollemmehan surullisen kuululla s24:n foorumilla, suunpieksijöiden taivaassa, jossa edes alkeellisen asiallinen ja älyllinen kommunikointi vaikuttaa olevan aivan liikaa toivottua.

        Käy persaukinen pöllimässä ne yöllä jostain samanlaisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe