Teuvolle :)

Psykologi.Tommi

Pakko myöntää näin kaikkien koetuksien jälkeen Teuvo. ..sä vedät aika makeesti :)

Moni ei tuohon pysty mutta silti ihmettelen miksi tosiaan teet tätä piilossa nykyään jos kerrat olet ollut aikaisemmin kuulemma suuri puhemies??ja kuulemma kirjakin :)

Vedät kyllä aika rajulla otteella vaan tota "asiaasi" mikä suurimmilta osin on TÄYTTÄ Totuutta , siellä on jotakin vääristynyttäkin. ..en enempää siitä aiheesta:)

Liekkö asialla "ikäero" kenties.

Koeta jaksaa mut on tää nettikirjoittelu ihan perseestä. ..kyllä tuo asia pitäisi ihan suullisesti käydä läpi.

Onko oppilaita paljonkin? Hyviä?

Toinen viesti:

Ja olen mielisairaalassa potilaana :D

Sinä olet eläkkeellä joka on kadehdittavaa :)

Kyllä ero ihmisistä tekee ihan hyvää välillä....oli se sitten eläkkeellä taikka mielisairaalassa :D

Itse koin Totuuden viime syksynä ja olen nyt puoli vuotta selvitellyt että mitä hittoa minulle tapahtui ...Tämä tapahtui sitten että kirjoitan sulle.

Opettajia on monia; (jos millään voisit lukaista näistä asioista)

Jeesus, jalo kahdeksanosainen polku/tie, Jiddu krishnamurti . (Wikipediasta riittää, hyvin selitetty)

Olet tärkeä palikka tässä pelissä , muista se!

"-Mitä vähemmän olet egosi orja sitä valaistuneempi(läsnä) olet ja sitä enemmän haluat muiden pääsevän ulos tästä sairaasta pelistä olemalla ystävällinen muille,Teitä on monia,sama päämäärä" Kuuluisimpana Jeesus,Buddha ja Jiddu jne."

Pehmennä pikkasen tyyliäs Teuvo ...on meinaa aika ääripää tyyliä tuo nykyinen kirjoittelu. Ja vielä tätä kautta (keskustelupalsta Hei haloo!), Puheella ja läsnä hei Teuvo!

Sori koetuksista:D voi sinua :D

22

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykologi.Tommi

      Näillä mennään mitä on annettu .

      Mistä sen sun kirjan saa ?

    • Psykologi.Tommi

      Sain juuri viestin että Venäjä tulee valloittamaan Suomen lähes täysin lähitulevaisuudessa. Sos,sos.

      Hellävaroen.

      • Psykologi.Tommi

        "Teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaiset näkevät näkyjä ja vanhukset ennusunia."

        Näin tapahtuu tässä ajassa .


      • SopivaaAinesta
        Psykologi.Tommi kirjoitti:

        "Teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaiset näkevät näkyjä ja vanhukset ennusunia."

        Näin tapahtuu tässä ajassa .

        Olet juuri sopivan tärähtänyt että Teuvo voi katsoa sinut ahtaaasta portistaan läpikäyneeksi.


      • Psykologi.Tommi

        Teuvon portti on viallinen mutta oikea portti,hän tekee sen vaan turhan kiivaasti päälle käyden kirjoittaessaan.

        Hänellä on Totuutta mukanaan:)


      • Psykologi.Tommi
        SopivaaAinesta kirjoitti:

        Olet juuri sopivan tärähtänyt että Teuvo voi katsoa sinut ahtaaasta portistaan läpikäyneeksi.

        Itse olen jo portista käynyt läpi muutama kuukausi sitten:)

        Tervetuloa Vesimiehen aikaan :)


      • Psykologi.Tommi

        Mormoni pojat juoksi minua karkuun ja kertoivat samaan syssyyn maailman olevan Babylon...Uskon heitä :)


      • sieltäkö.tiedon.sait

        Ja hei sinä superdeluxevalaistunut, nyt sitten kerrot mihin punapersereiänmustanaukontsakraan tuo "ennustuksesi" perustuu?


      • Psykologi.Tommi

        Täällä hullujenhuoneella tuli vastaan eräs vanha erittäin "sekainen" nainen joka hoki vain kokoajan Venäjän valtaavan Suomen lähiaikoina , piirteli paperille uudet rajat sekä sossia joka puolelle....ennusti ja kertoi minulle paljon asioita jotka kaikki pitivät paikkansa joten uskon tuon venäjä asiankin tapahtuvan :) itse olen myös tuon saman nähnyt monet kerrat joten ei muuta kun odottelemaan valtausta :D ihme kun jenkit täällä hyrrääkin!

        Itse olen siis asiakkaana täällä huoneella.


      • Psykologi.Tommi

        Perus henkivalta shittii jos näistä tajuaa niin tajuaa kyllä :)


      • Envoiollakysymättä

        Anteeksi mutta en malta olla kysymättä: Oletko samalla osastolla Teuvon kanssa?


      • Psykologi.Tommi

        En usko että Teuvo on täällä .
        Täällä ei pääse uimaan :(


    • takertunutteuvvoon

      Takertua Teuvo, vaikka sinun pitäisi miettiä, mikä päässäsi heittää. Onko kaali pääsi tilalla, vai miksi viesti sinulle ei mene perille. Hölkkä jo ja keskity johonkin muuhun. Teuvolla on jo sinusta ongelma.

      • Psykologi.Tommi

        Teuvolla on jo minusta ongelma?
        Niin varmaan onkin mutta ymmärrän täysin häntä ja hänen logiikkaansa tässä maailmaa kattavassa asiassa :D
        Näinhän se vaan maailma pyörii...
        Päässä ei heitä mitään , päinvastoin :)


    • HytönenPerttu

      Hei! Teuvosta...Tommiin ja siltä väliltä.
      On vain yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki(persoonat).
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia!!!
      On siis vain yksi Raamatun Jumala. Jeesus sanoo; "Minä olen Tie, Totuus ja Elämä" sekä "Tie Isän luo käy ainoastaan minun kauttani!"
      Eipä pidä sotkea vesimiehen aikoja, krirsnoja, eikä mitään muitakaan epäjumalia, oppeja, uskomuksia, loitsuja etc, Raamatun Sanaan!
      Raamattu on Jumalan Sanaa alusta, loppuun ja sellaisenaan ainoa oikea todistus!

      • Psykologi.Tommi

        Raamattua on muuteltu aikojen saatossa yhteiskunta kelpoisemmaksi lukuisia kertoja...eli totuutta on vääristelty aikojen saatossa.
        Totuus on kuin siellä Raamatun pohjalla jos ymmärrät:)
        Sellaisenaan Raamattu kuin se nyt on täynnä muiden tarkoituksia kuin Jumalan.

        Mitä epäjumalia?

        Buddha ei ole Jumala eikä Krishnamurtikaan

        Kolmiyhteynen Jumala joo kyllä:) entäs kun saat sen yhteyden kuntoon? Tätä sanoisin valaistumiseksi asialle jota Jeesus opetti. Jalo kahdeksanosainen polku, Krishnamurti joka oli odotettu Messias mutta kieltäytyi tittelistä.

        Raamattu on muunneltua Jumalan sanaa,totuus pohjalla ja paljon värityskynää

        Opit ovat samat, kulttuuri eri

        Loitsuja?? Siis mitä?


    • Psykologi.Tommi

      Eikö Teuvo itse uskalla tähän ketjuun kirjoittaa :D onko liian hapokasta tekstiä? :D

    • Psykologi.Tommi

      Höh...Teuvo ei halua ystäviä kun kukaan ei ole kyllin hyvä :(

    • Teuvot

      Älä anna periksi. Teuvo on kotona ja omana itsenään. Vaivattomaan yhteydenpitoon soittamalla.

      • Psykologi.Tommi

        Kyllä minä vielä hänet joskus haluan tavata :D on sen verran raju ukko että pakko :D

        Kuten toiseenkin ketjuun kirjoitin että Teuvo on valaistunut maailman luonteesta tietäen siis että ihmisluonne nykypäivänä on pahan riivaama.
        Kukaan ei voi sanoa olevansa synnitön. ..synnit voi kuitenkin saada anteeksi armosta jolloin ihminen joka tämän kokee muuttuu luonteeltaan täysin .
        Nimityksiä tälle tapahtumalle on monia ympäri maailman :)
        Valaistuu ja tulee yhdeksi universumin luonteen kanssa eli Jumalan kanssa mutta normaali ihminen on erkaantunut tästä yhteydestä joten tällöin valaistunut on erillinen nykyihmisestä. ..eli syntisestä ihmisestä.

        Valaistuu synneistänsä, kohtaa henkisen tuomion näistä ja selviytyy jos selviytyy ja kokee Jumalan lopulta:)
        näin se ainakin itselläni on mennyt ja tulee menemään


    • Psykologi.Tommi

      ...

    • Psykologi.Tommi

      Teuvo toimii siis Jeesuksen johdattelemana omien sanojensa mukaan .
      Miksi siis päivästä toiseen hän tuo ilmi samoja asioita?
      Maailma on paha , kyllä mutta miksi Teuvo ei halua muutosta aikaiseksi vaan haukkuu päivästä toiseen muita?
      Hän pelkää maailmaa...Hän toimii pimeydestä käsin omalla nimellään kartellen Totuutta sekä valoa.
      Totuushan on se että Teuvo on kykenevä tuomaan pelastuksen sanomaa mutta hän on Ahne ja haluaa pitää sen vain itsellään jos häntä ei nosteta muiden yläpuolelle.
      Hän kuvittelee olevansa maailman ainut Valo , hänhän on ainut Sanomiensa perusteella joka työskentelee valon sekä totuuden kautta.

      Totuus on se että Teuvo on Ahne sekä Pelkuri.
      Totuuden pimittäjä omiin nimiinsä ja kehtaa hän vielä väittää että on Pyhän Hengen koskettama.

      Teuvon Jeesus on käskenyt Teuvon riitelemään ja tuomaan päivän selviä asioita ilmi suomi24 keskustelupalstan kautta. Tuomitsemaan muita kadotukseen sekä kokemaan itsensä maailman valoksi.

      On sillä Teuvolla aikamoinen Jeesus kun sellasia on neuvonut Teuvon tekeväksi, ettei nyt olisi Teuvo joku muu asialla ???

      Teuvon Totuus on tämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe