Miksi mies haluaa minusta vain seksikumppanin

marsu_nainen

Hyvät miehet ja miksei naisetkin,

Olen parikymppinen nuori nainen.
Rakastuin vuosi sitten mieheen, joka kuitenkin halusi minusta vain seksikumppanin. Sama tapahtui minulle jälleen. Rakastuin tällä kertaa ja mies halusi minusta vain panokaverin. Yritin lopettaa tätä uutta suhdettani useaan otteeseen mutta se oli hyvin vaikeaa. Suhde vain pitkittyi ja pitkittyi ja hän saneli minulle sen ehdot. Särjin toden teolla sydämeni enkä saa häntä mielestäni.
Pitäisikö minun kertoa hänelle tunteeni ja ehkä toivoa että hänkin tuntisi samoin? Vai pitäisikö minun vain unohtaa ja toivoa parasta? Ongelmana tässä on myös se, että hän muutti ulkomaille. Joten minun pitäisi muuttaa sinne jonnekkin hänen perässään, jos hän nyt haluasi olla minun kanssani. Kaikki sanovat että minun pitäisi unohtaa mutta se on hyvin hankalaa ja ajattelen häntä vain jatkuvasti. Yritin käydä ulkona toisen miehen kanssa mutta siitäkään ei tullut mitään.
Miksi miehet, joihin rakastun, kohtelevat minua näin? Vai johtuuko tämä kaikki mahdollisesti minusta? Olen kyllä mustasukkainen mutta en ole ripustautunut ikinä kehenkään.
Jos hän olisi tuntenut jotakin minua kohtaan, kuinka nopeasti hän unohtaisi minut? Kuinka nopeasti miehet keskimäärin unohtavat ja hankkivat uuden naisen? Tiedän, että hän välitti minusta vaikka ei halunnutkaan olla kanssani.
Ja mistä minä voisin tietää jos mies haluaa olla kanssi tai ei? Mieshän voi puhua ihan toista mutta todellisuudessa hän ajattelee toisin (vai saadakseen seksiä). En halua enää särkeä sydäntäni kolmeen kertaan.

17

8150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfgjvfoj

      Jos menit heti miesten kanssa sänkyyn? Niin voisiko tuossa olla syy,että siksi tulit särkemään sydämesi.Olen itsekin nainen 29 v. ja puhun sinulle nyt naisena.Kun tapaat miehen seuraavan kerran niin älä ole liian "helppo" niin sanotusti siis ei heti ensikättelyssä sänkyyn.Anteeksi jos kuulosti liian rajulta tuo äskeinen,mutta tahdon puhua sulle suoraan.Jos nainen antautuu heti seksin syövereihin miehen kanssa niin se voi antaa miehelle naisesta helpon naisen kuvan.

      Myöskin me naiset olemme yleensä tälläsiä tunne eläjiä tunteilijoita
      sekin voi olla syynä,että ihastut ja rakastut sitten helposti ja varsinkin jos et ole aikeisemmin saanut kokea molemminpuolista rakkautta niin,että vastapuolikin olisi sinuun rakastunut toisinsanoen et ole saanut rakkaudesta kyllin vielä.Siksipä kehoitankin sua varovaisuuteen ja muista mies punnitaan teoista ei sanoista.Toki naisetkin voivat antaa tyhjiä lupauksia ja sanoja mutta tämä viesti on nyt sulle tarkoitettu niin muista aina mitä toinen sulle sanoo niin katso pitääkö,hän myös sen.Jos mies on tosissaan kanssasi eikä etsi vain seksiä niin kyllä mies näkee hieman vaivaa naisen eteen.

      Olen itsekin särkenyt sydämeni erittäin pahoin ja toipuminen tästä vei vuosia.Toivotan onnea sulle

      • Komsiikomsaa

        Hmmm, tuokaan asia ei ole niin yksinkertainen. Itse olen aika helposti mennyt sänkyyn ja tästä on kehkeytynyt sekä pelkkiä seksi- muunkinlaisia suhteita. Viimeisin "ekana iltana sänkyyn" on jatkunut jo 27 vuotta. Eli ei niin sanottu etteikö niinkin voisi käydä.
        Ja mikä oikeus miehellä on hypätä sänkyyn heti ekana iltana mutta taas nainen ei voisi niin tehdä...? Se on aina kahden kauppa miten se jatko tulee menemään.


      • oppeliini1

        Sait lottovoiton, yleensä tuo ei toimi noin.

        Oli mies tai nainen, hyokätessään intiimiin suhteeseen toisen kanssa edes viitsimättä nähdä vaivaa tutustumalla toiseen, saa 99%sti särkyneen sydämen!
        Mutkumävaaluulin... ei vastaa vaivannäkoä käyttää aikaa tutustumalla toiseen.

        Tahti:
        Tutustuminen
        Ystäyys
        Luotettavuuden etsiminen
        Toisen maailmankatsomuksen arviointi
        Hyväksyminen tai hylkääminen
        Omaan suuntaan meneminen

        Nuo askeleet vievät aikaa kuukausia, vuosiakin. Mutta säästyy menetetyiltä kasvoilta, särkyneiltä sydämiltä, kumpikin pitää korkean itsearvontunteensa ja jatketaan nyt ystävinä ja puolison etsintä yhä jatkuu kummallakin.

        TAI kun on huomannut toisen itselle sopivaksi, SITTEN VASTA intiimi suhde

        Tämä menetelmä on toiminut aivan liian monille joten se ei ole humpuukkia!


    • kyyninenK

      Jaa-a. Et ole ehkä tällä hetkellä ns. vaimomatskua, siinä ei ole mitään pahaa, ota tuo kohteliaisuutena. Kukapa haluaisi olla pelkkää tylsää vaimomatskua, jota sitten juuri tämänkaltaiset miehet pettävät loppujen lopuksi himojensa vallassa.

      Niin, ei välttämättä ole kiinni siistä kuinka helposti menee sänkyyn. Kokemusta on, että mies jaksaa vaikkapa puolen vuoden verran saalistaa ja uskotella vaikka minkälaiset tunteet peliin ja sitten kun antaudut, halutaankin vain pelkkää seksisuhdetta.

      Yllämainittu odotuttaminen, saattaa juuri aiheuttaa sen että kelpaa pelkkään seksiin. Kun sitä hyvää odotellaan liian kauan, niin kun sitä saa, se enää vastaakaan korkealle asetettuja odotuksia.

      Tästä samasta ongelmasta löytyy paljon keskusteluja netistä, olisiko tämän sukupolven ongelma juuri tämä sitoutumattomuus ja vastuuttomuus, tunteet ovat sivuseikka. Narsistinen suhtautuminen seksiin.

    • Uskominuaystäväni

      Tällaisia vastaavia tapauksia on pilvin pimein, myös toisin päin. Mies jää miettimään miksi nainen vain halusi munaa ja ei muuta.
      Ei tähän ole yhtä oikeaa vastausta, eikä ratkaisua. Mutta se on tosi, että älä omaa elämääsi tuhlaa ja hukkaa haikailemalla miehen perään joka ei sinua halua. Tuhoat ja särjet vain itseäsi. Kaikki mikä ei tapa - se vahvistaa. Sulla on vielä piiiitkä pitkä elämä edessä ja paljon uusia mielenkiintoisia ihmisiä tulevaisuudessa, myös sellaisia jotka haluaa sekin lisäksi muutakin - usko minua! Vaikka olen kohta 50 v, muistan hyvin sen ajan kun olin 20 v ja itkin miehen (miesten) perään. Sulla on vielä elämä edessä. Ota kasvattavina asioina tulevaisuutta varten ne kaikki tämän päivän vastoinkäymiset. Tsemppiä!

    • Olikosuhde

      Oliko siis sovittu muusta kuin seksistä? Oliko edes puhetta mistään suhteesta? Jos ei halua pelkkää seksisuhdetta, niin silloin ei pidä suostua seksisuhteeseen. Ei voi vain olettaa että toinen yhtäkkiä suostuukin oikeaan suhteeseen vain siksi että sinä niin haluaisit.

      Se on tietysti hankalaa jos ei tiedä mikä suhde on, mutta on yllättävän paljon naisia jotka ihan tietoisesti ryhtyvät seksisuhteeseen ja sitten ovat muka petettyjä kun mies ei haluakaan vakavampaa suhdetta. Silloin ei voi miestä syyttää.

    • esim.esim

      "Miksi mies haluaa minusta vain seksikumppanin"

      koska mies on sinua korkeampitasoisempi ja mies haluaa parisuhteeseen omantasoisen naisen.
      Naisten tulisi muistaa että teillä on kaksi eri markkina-arvoa, seksi-markkina-arvo ja parisuhde-markkina-arvo.
      Esim seksiin kelpaa ruma hoikka mutta parisuhteeseen mies haluaa kauniin ja hoikan.

    • ensin

      mennään ensin leffaan, tanssimaan, niin kuin ihmiset

      miksi heti sänkyyn, joka häpeää ja INHOAA sua !?

      jotkut koiran kanssa ? sänkyyn ? tosi häpeää koiran kanssa tanssimaan

    • marsu_nainen

      Kiitos vain teille kaikki vastauksista! :)
      Olimme kyllä kavereita hänen kanssaan, kolme kuukautta ennen kuin päädyimme sänkyyn.
      Ja toiseksi, hän ei ole mikään hirveän hyvännäköinen mies, mutta hänellä on paljon charmia, hän on hauska ja älykäs.
      Jos totta puhutaan tiedän kyllä että voin löytää paremman miehen. Mutta EN VAIN VOI TUNTEILLENI mitään. Ajattelen häntä päivittäin.. :(
      Meillä ei ollut puhetta mistään muusta kuin seksistä. Minä yritin katkaista tätä suhdetta koko ajan mutta se oli todella hankalaa ja hän vain suoraan sanoen jahtasi ja jopa painosti minua.
      Juoksevatko miehet todellakin VAIN SEN YHDEN ASIAN PERÄSSÄ?

    • seksiäkiitosjahei

      Tässä yksi 22-vuotias nainen, jolle kävi melko samanlailla lääkärimiehen kanssa leikkiessä.

      Työpaikkamme sijaitsivat lähekkäin, ja tämä mielettömän komea mies bongasi minut eräänä päivänä töissä ollessani. Hän palasi sittemmin toisena päivänä ja pyysi numeroni. Tunsimme useamman vuoden (somessa lähinnä ystävinä ja harvakseltaan viestittelyä), sillä olin itse ajoittain parisuhteessa, emmekä voineet edetä mitenkään. Hän toimi fiksusti kun pysyi taka-alla.
      Noh, tietysti pirun komea korkeamman koulutuksen omaava 30-v hurmuri vie jalat alta vähemmästäkin. Vuosia myöhemmin vihdoin tapasimme miehen kanssa, emme heti seksin perässä. Kuitenkin seuraavalla kerralla päädyimme sänkyyn, ja olihan se mahtavaa seksiä! Minulla kuitenkin oli tunteet pelissä enemmän tai vähemmän koko sen ajan, kun olimme tunteneet. Tietysti satutti huomata, että kaikesta huolimatta mies oli vain ja ainoastaan seksin himoissa eikä muuta halunnut, vaikka muutaman kerran oli laittanut tunteikkaampia viestejä viitaten ehkä johonkin suurempaan.

      Lopputulos: katkaisin välit mieheen. Jälkiviisas on aina helppo olla; ihminen sokaistuu ihastuessaan. Tietenkin tämä mies pysyi taka-alla vuosia, koska olihan hänellä vaikka joka päivälle valinnanvaraa komeana, hyvin tienaavana ja upean statuksen omaavana miehenä. Eipä ole hänestä kuulunutkaan jälkikäteen. Satutti paljon, ja edelleen häntä mietin ajoittain.

      Minun mielestäni oli hyvin todettu aiemmin, että mikä oikeus miehellä on harrastaa seksiä ekoilla treffeillä, mutta naisen kuuluisi pysyä haarat visusti ummessa mahdollisesti kuukausiakin. Nykyaikana mies kuin mies kyllästyy vanhanaikaiseen kaavaan; tutustutaan, pidätytään seksistä, ystävystytään jne. Olisihan se kieltämättä romanttinen ajatus, mutta ei valitettavasti päde enää. Pitää vain pelata samoilla korteilla, joskus onni suosii toisinaan ei.

    • poppi98

      "Minun mielestäni oli hyvin todettu aiemmin, että mikä oikeus miehellä on harrastaa seksiä ekoilla treffeillä, mutta naisen kuuluisi pysyä haarat visusti ummessa mahdollisesti kuukausiakin. "

      -Se vaan johtuu siitä että nainen antaa komealle lääkärimiehelle, vaikka hän olisi naimisissa tahoillaan, seksiä heti saadakseen haluamansa geenit sisäänsä.
      -Ja siksi että vapaalle tavis AATM-miehelle sama nainen ei antaisi kirveelläkään.

      Siksi se komea mies haluaa vain seksiä, simple.

    • Sydänsärky

      Mulle käy niin aina nyt on alkanu tuntuu siltä et haluu kiertää miehet kaukaa ettei taas tarvis pettyy kun ei musta haluta ku pillua :(

    • naisenneuvo

      Olet 20-vuotias ja koet olevasi nuori aikuinen. Sinulla on muutama ikävä kokemus miehistä, jotka ovat halunneet sinusta pelkkää seksiseuraa. Olet varmasti samaan aikaan antanut rukkaset sellaiselle, joka olisi halunnut sinun kanssasi seurustella.

      Sinua 8 vuotta vanhempana neuvon sinua unohtamaan tuon miehen, koska hän on muuttanut ulkomaille ja ilmoittanut, että haluaa sinusta vain seksiseuraa. Unohtaminen onnistuu tapailemalla aktiivisesti muita ihmisiä sekä ajan saatossa.

      Jos haluat seurustella vakavasti, kannattaa oikeasti olla antamatta miehelle ensimmäisen kuukauden tai kahden aikana. Käytte ulkona ja suutelette, mutta ei seksiä. Sinä poistut myös tapaamisista aina ensimmäisenä, jolloin mies alkaa sinua kaivata.

      Vakavampi seurustelu voi olla hyvä kokemus sinun ikäisenä. Riskinä kuitenkin on, että tuhlaat parhaat vuotesi väärään ihmiseen, kun huomaatkin haluavasi eri asioita 30 ikävuoden lähestyessä.

      Miksi et vain nauttisi nuoreedestasi ja tapailisi kivoja miehiä? Miksi et nauttisi seksistä seksinä? Ihan varmasti unohdat sen edellisenkin, kun tapaat seuraavan oikeasti sykähdyttävän miehen. Luulen, ettet ole tapaillut oikeita ehdokkaita.

    • Anonyymi

      Nainen tai mies jos oot kiimainen joka haluu et kaikki käydään läpi

    • Anonyymi

      Ystävä kuoli nuorena naisen eron ottamisen vuoksi

    • Anonyymi

      Tuolta voi välttyä sillä, että ei suostu sänkyyn ennen kuin vähintään 6 kk seurustelun aikana on havainnut miehen kelvolliseksi. Nyt kun olet vielä noin rakastunut, on turha kokeilla "laastarisuhdetta". Toivu rauhassa ja opettele nauttimaan yksin olosta.

    • Anonyymi

      Ei se mistään ekan illan seksistä ole kiinni sopiiko kaksi ihmistä yhteen. Jos mies tekee sen perusteella naisesta päätöksen viemättä suhdetta pidemmälle ni olkoot. Naisetkin saavat nauttia seksistä minä iltana haluavat mutta toki kannattaa kuunnella itseään haluaako sitä oikeasti. Mutta muuten niin antaa mennä vaan. Me elämme täällä itsellemme. Emme niille miehille. Jos siitä vakava parisuhde kehittyy ni sehän on hienoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe