Kuka muistaa vanhan vakkarijärjestelmän?

biologinalku

Muistatteko, kun täällä ennen Suomi24:n uudistusta oli vakiokeskustelijoiden eli vakkarien joukko? Muistatteko suolistotarinat ja kaiken sisäpiirihöpötyksen?

17

362

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Sortuu valtakunta tomuun viimein jokaikinen
      ja hallitsijain nimet vaipuu unohdukseen tuonelaan.
      Kaatuu järjestelmät, kuolee sanat suuret huulille
      ja rauniolla yksinäinen tuulen henkäys vaeltaa."
      CMX - Kaikkivaltiaan peili

    • Kk__

      Kyyl hyvin muistaa tyypit. Te ootte nyt siellä salaryhmässä? Tulkaa tänne me tullaan Santun kanssa myös.

      • Ei se nyt ihan salaryhmä ole. Sinne ei tarvitse rekisteröityä, jotta pääsee keskustelemaan. Googlekin alkoi löytää sen aikapäiviä sitten, taitaa tulla toisena hakutuloksena, jos hakee sanalla "pulinat".

        Aika sisäpiiripalstana se tosin on säilynyt. Yhtään uutta vakiokeskustelijaa ei ole koko palstan historian aikana tullut, vaikka jokunen uusi käyttäjä on muutaman viestin kirjoittanutkin.


      • Bilse
        biologinalku kirjoitti:

        Ei se nyt ihan salaryhmä ole. Sinne ei tarvitse rekisteröityä, jotta pääsee keskustelemaan. Googlekin alkoi löytää sen aikapäiviä sitten, taitaa tulla toisena hakutuloksena, jos hakee sanalla "pulinat".

        Aika sisäpiiripalstana se tosin on säilynyt. Yhtään uutta vakiokeskustelijaa ei ole koko palstan historian aikana tullut, vaikka jokunen uusi käyttäjä on muutaman viestin kirjoittanutkin.

        Pikku korjaus: näyttää tulevan se meidän palsta ihan ensimmäisenä, kun Googlella hakee.


    • ei.oo.tietoo

      En tiiä ku tääl o ollu pääosin trolleja: yuggis_, söpöliini, kaikki hentait (loli-, siscon-, snuff-, psycho... jne.) Ja kaikki muut buttholet niin en tiiä onko tääl käyny ihan ihmisiä...

      • Poika16v

        Tää nuorten palsta on aina ollut trollien paikka.


      • Poika16v kirjoitti:

        Tää nuorten palsta on aina ollut trollien paikka.

        Onhan tämä aina ollut trollien paikka, mutta kerran tämä kukoisti. Oli Herran vuosi 2014, kun minä tulin tänne ja täällä oli mahtava dynastia, vakkarijärjestelmä. Vuonna 2015 Suomi24:n uudistuksen myötä se kaatui.


      • laskutoimitus

        Mitä jos tänne alettaisiin kirjoitella jotta tulisi uusia vakkareita? Silloinhan oli aina joitain epämääräisiä. Nyt ei niitäkään. (paitsi botteja)


      • En oo trolli. Olen vain niin söpö että saan palstan sekaisin. Kaikki luetuimmat keskustelut olivat "söpöliini ja lolihentai helvettiin" sun muuta . Tämä oli lähes koko Tammi ja helmikuun. Mutta eiköhä saada uus alku!


      • muistin.virkitys

        Ehei Kauha-Guru helvettiin sun muuta oli kanssa


      • muistin.virkitys kirjoitti:

        Ehei Kauha-Guru helvettiin sun muuta oli kanssa

        Se oli myöhemmin


    • Ne olivat helvetin hyviä aikoja. Maksaisin saadakseni ne takaisin täksi kesäksi, edes täksi kesäksi.

      • Presidentti_

        HÖHÖ Ripulipaskassa on voimaa


    • erinomainen_idea

      Järjestetään vakkariklubbenit sun muut Pulinoiden kulta-aikojen jutut uudestaan!
      Tehdään kaikki ihan uusiksi.

      • Minähän tein uutta aikaa tänne, kaikki ei kylläkään ollut mielissään siitä.


      • erinomainen_idea
        söpöliini_ kirjoitti:

        Minähän tein uutta aikaa tänne, kaikki ei kylläkään ollut mielissään siitä.

        Jos saan sult suukon, kun oot niin söpö!


    • Anonyymi

      Tämä oli sitä kulta-aikaa. Nyt ollaan aikuisia ja työurat käynnissä ja pukataan lapsia maailmaan.

      -kylmis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe