Naisen pituus?

Sutjakkaa

Mikä teidän mielestänne on sopiva naisen pituus? Miehenä tykkään jos nainen on sen 0-10cm pitempi. Näyttää monesti niin säälittävältä ja keskiaikaiselta, kun mies on päätä pitempi. Lyhyempää naista joutuu suutelemaan ja katseleen alaspäin, niskat kipeytyy.

12

354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qupee

      Parasta on kun nainen on omanpituisensa. Se on ihan mahtavaa kun ihminen uskaltaa olla oma itsensä.

      • arvostaälä

        ap joo säälittävältä, ku nainen on 10cm. pitempi Lyhyempää miestä katseleen alaispäin


    • halooäly

      Minua ei häiritse, onk se sisko tai rakas

      IHANA OLLA KAKSIN !

    • rakennekysymys

      Mun mielestä pituutta oleellisempaa on vartalon rakenne. Myös pitkä nainen voi olla siro.
      Ei haittaisi jos nainen on samanpituinen tai vähän pitempikin kuin minä jos hän on siro.

      • jksjdfsff

        Totta kai pitkä nainen voi olla siro! Kas kun joku edes kyseenalaistaa sitä :) Siskoni on 175 cm ja ihan mallin mitoissa, kun taas tunnen eräitä 150-165 sentin naisia jotka on pyyleviä, lihavia jne jne.

        Jos olisin vapaa mies, ja kysyttäisiin että ottaisitko pitkän ja hoikan vai lyhyen ja lihavan, arvatkaapa kumman ottaisin :)

        Itse olen "vain" 175 cm. Ollaan siskon kanssa yhtä pitkiä, paitsi sisko on pidempi usein kun se käyttää korkkareita.


    • okOK____

      jos olet 157cm. ja nainen 167cm.

      • okokk

        nainen 151cm, mies 191cm. - Romantiikka !


    • tuhatnelja9

      Sellainen nainen jonka jalat ylttää maahan asti, on juuri sopivan pituinen,

    • uuttajuttua

      hohhoijaa..

    • Asennekysymys

      Nuorempana sitä ajatteli että naisen täytyy olla ehdottomasti lyhyempi, mutta mitä vanhemmaksi elää, sitä paremmin huomaa kuinka vähäpätöinen asia se on suhteen toimivuuden kannalta. Olen tapaillut itseäni lyhyempiä, saman pituisia ja pidempiä naisia.

      Pituus vaikuttaa suhteen toimivuuteen vain jos siitä tehdään ongelma. Jos mies häpeää omaa lyhyyttään, tai jos nainen häpeää sitä että mies on häntä lyhyempi (tai paljon pidempi). Miten suhde voisi toimia, jos häpeää kumppaniaan?

      Nykyinen naiseni on minua 10cm pidempi ja se tuntuu olevan ongelma lähinnä muille ihmisille, ei meille.

    • autossaononon

      En ymmärrä pitääkö kaikki suutelut ja käsikädessä liikkuminen ihmisten edessä.

    • M185cmX

      Pikkuinen. 150-160cm ihanne, maksimi 165cm. Ei lihava, vaan siro ja nukkemainen. Pitkistä naisista en pidä lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe