Julistaudun voittajaksi

antigue-

Nyt kun palsta on täysin kuollut voinen julistautua voittajaksi trollikilpailussa. Aloitin palstan tuhoamisen viisi vuotta sitten. Näiden viiden vuoden aikana olen käyttänyt tuhansia nimimerkkejä ja kirjoitellut muiden vakiintuneilla nimimerkeillä. Sori heille siitä. Suurta huvia olen saanut käyttämällä muiden nimimerkkejä, kuten vaikka vakiasukkaat, talviasukkaat, eläkevaari, don luis, blues brother, taxitaxi jaq ties kuinka monta sataa muuta.

Kaikista parhaimpia on olleet trollaukset Puerto de la Cruzista. En ole koskaan siellä edes käynyt. Kirjoitin silti reissusta Puertoon viime telvena. Joku uskoi, moni ei.

Oli miten oli, minä olen nyt Kanariansaarten keskustelupalstan hallitsija. Minulta kannattaa pyytää lupa jos täällä haluaa kirjoitella. Nimimerkillä Antigue minut tunnetaan.

65

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harhaile.lisää

      Ei kukaan uskonut että olit oikeasti Puertossa. Kyse oli omista harhoistasi antigue

      • karseaa

        Ihmisparka-vailla lääkitystä !


    • häpeä.sika

      Minä en ole palstaa kauaa lukenut mutta tajusin sinun trollaukset kun kerroit että aurinko paistaa nyt Puerto de la Cruzissa. Joku sitten kirjoitti ettei paista vaan vettä sataa. Olit katsonut vääriä säätietoja netistä.

    • MuutamanKerranOllut

      Vastaapa nyt täti-ihmiselle, millaiset orgasmit nyt sait tästä ja mikä kiihotti Sinua tähän?

    • suksikuuseentrolli

      Mitäpä antigue jos suksit hevon vittuun täältä. Ei täälä kaivata sinun "matkaraporttejasi"

    • Et sijoitu edes toiseksi.

      • Don-Luis-trolli

        Minä olen kyllä alkuperäinen "don-luis-trolli" Lopetin sinun kiusaamisen koska et provosoitunut. Jotkut muut on jatkaneet, en minä.


      • Don-Luis-trolli kirjoitti:

        Minä olen kyllä alkuperäinen "don-luis-trolli" Lopetin sinun kiusaamisen koska et provosoitunut. Jotkut muut on jatkaneet, en minä.

        Pitäisikö tuosta kiittää.


    • kuinkahan.on

      Ei rekattujen nikkien käyttö hieman erilailla kirjoitettuna tee kiistatonta voittajaa.

      Voittaja voisi olla yhtä hyvin multinikkari "pienipää" kiitettävän ahkeralla Kuparipannun mollauksellaan.
      Eipä silti kyllähän aloituksesta huokuu, että aloittajakin on palstaa saastuttanut mukavasti viime aikoina, tyylistä ja aihepiiristä sen huomaa.

      • Ravintolakriitikko

        Mielestäsi ravintoloiden hintoja ei saisi netissä vertailla?
        Mielestäsi Kuparipannu-baari on arvosteluiden yläpuolella?
        Mielestäsi Kuparipannussa saatu huono asiakaspalvelu pitäisi unohtaa?
        Tyhmempikin tajuaa että sinä joka yrität tukahduttaa keskustelun joissa mainitaan Kuparipannu olet kyseisen baarin omistaja. Oletko Reijo vai Aki? Luulen että olet Aki.
        Etkö tajua miten läpinäkyvää Kuparipannun mainostaminen sinulta on?


      • ihmettelentaas
        Ravintolakriitikko kirjoitti:

        Mielestäsi ravintoloiden hintoja ei saisi netissä vertailla?
        Mielestäsi Kuparipannu-baari on arvosteluiden yläpuolella?
        Mielestäsi Kuparipannussa saatu huono asiakaspalvelu pitäisi unohtaa?
        Tyhmempikin tajuaa että sinä joka yrität tukahduttaa keskustelun joissa mainitaan Kuparipannu olet kyseisen baarin omistaja. Oletko Reijo vai Aki? Luulen että olet Aki.
        Etkö tajua miten läpinäkyvää Kuparipannun mainostaminen sinulta on?

        Tuskin nyt baarin omistajat vaivautuvat koko talvea olemaan netissä. Eiköhän ole kyseessä joko yksi tai useampia joilla on kuparipannun alennuskortti. Ehkä se on sitten markkinointikeino antaa alennuksia jotta joku kirjoittelee heidän puolestaan netissä


      • tietoa.on
        ihmettelentaas kirjoitti:

        Tuskin nyt baarin omistajat vaivautuvat koko talvea olemaan netissä. Eiköhän ole kyseessä joko yksi tai useampia joilla on kuparipannun alennuskortti. Ehkä se on sitten markkinointikeino antaa alennuksia jotta joku kirjoittelee heidän puolestaan netissä

        Kyseessä on yksi jolla on Kuparipannun -50% alennuskortti hallussaan.


    • noloa

      Voi vit** trollikilpailu. Ikä oli?

      • lapsialiikkeellä

        Kyllä tuo antigue ja muut trollit taitaa olla aikuisia. Älykkyyys lienee heillä ainoastaan pikkulapsen tasolla.


      • Kadette

        Kuvittelevat olevansa niin todella fiksuja, ovatpa todella säälittäviä luuloissaan, voi ressukoita.


      • Pölkky1

        Toiset voittaa lotossa, toiset arpajaisissa ja joku PUUPÄÄ voittaa trollaamisessa suoli24 palstalle!


      • Jkhkuh

        Joo mut ku ne höhlät ei ymmärrä et tää ei oo mikään kilpailu. Kun ymmärryksessä on vikaa, nii ei tietenkään voi ihan tolkullista juttua vaatiakaan.


      • antigue-
        Jkhkuh kirjoitti:

        Joo mut ku ne höhlät ei ymmärrä et tää ei oo mikään kilpailu. Kun ymmärryksessä on vikaa, nii ei tietenkään voi ihan tolkullista juttua vaatiakaan.

        Ei, vaan tämä on nimenomaan kilpailu meidän trollien kesken. Suksi sinä vittuun jos ei taistelun seuraaminen miellytä.


      • Sweetprincess

        ja mikä on ongelmasi?


      • Painu.Vittuun
        Sweetprincess kirjoitti:

        ja mikä on ongelmasi?

        Sinä! Sinä joka et ymmärrä että tämä on meidän (trollien); palsta.


      • Sweetprincess

        Minkä näkönen sä oot?


      • siinäsulle
        Sweetprincess kirjoitti:

        Minkä näkönen sä oot?

        1970 synnyin. Laske siitä jos osaat


      • Sweetprincess
        siinäsulle kirjoitti:

        1970 synnyin. Laske siitä jos osaat

        No en mä osaa vuosist laskee ulkonäköö, mut onneks sähän jo kerroit ite kunkku. Harmi toi ulkonäkö, parempi ois ollu tietty kivampi.


    • Kuningastrolli

      No mulla on kaljamaha, aika iso.Etuhampaat puuttuu, muuten hampaat yksi risti kaksi ja ruskeat. Kalju,nenässä nenärengas, pituus n 160 cm, länkisääret. Yeah!

      • Uugjutiku

        Voittajatrollilta unohtu mainita finnit


      • viiakytprossaa

        Minä taidan olla ainut, jolla on tuo 50 % alennuskortti ihan aikuisten oikeesti. Niitä on tehty vain yksi kappale ja se on mulla. Se käy kaikkiin Inglesin Suomipaikkoihin. Pitkä juttu sen historiasta enkä jaksa sitä kertoa. Nauttikaa siitä antique ja muut trollit. Minä nautin kortistani!


      • Pannunystävät
        viiakytprossaa kirjoitti:

        Minä taidan olla ainut, jolla on tuo 50 % alennuskortti ihan aikuisten oikeesti. Niitä on tehty vain yksi kappale ja se on mulla. Se käy kaikkiin Inglesin Suomipaikkoihin. Pitkä juttu sen historiasta enkä jaksa sitä kertoa. Nauttikaa siitä antique ja muut trollit. Minä nautin kortistani!

        Minullakin on tuollainen -50% alennuskortti mutta se ei kelpaa kuin Kuparipannussa.


      • korttilainen
        Pannunystävät kirjoitti:

        Minullakin on tuollainen -50% alennuskortti mutta se ei kelpaa kuin Kuparipannussa.

        Yhdessä vaiheessa noita alennuskortteja kuparipannussa vissiin jaettiin oikein urakalla. Minullekin tiskillä tyrkytettiin ja otin kun ilmaiseksi sain. Jotkut ovat puhuneet että juuri nuo alennuskortit olivat ajaa kuparipannun vararikkoon ja tajuaahan tuon. Jos ennen yrittäjä sai sata euroa ja alennusten kanssa 50€ niin ei pidemmän päälle hyvältä näytä.


      • Mokkakakku67
        korttilainen kirjoitti:

        Yhdessä vaiheessa noita alennuskortteja kuparipannussa vissiin jaettiin oikein urakalla. Minullekin tiskillä tyrkytettiin ja otin kun ilmaiseksi sain. Jotkut ovat puhuneet että juuri nuo alennuskortit olivat ajaa kuparipannun vararikkoon ja tajuaahan tuon. Jos ennen yrittäjä sai sata euroa ja alennusten kanssa 50€ niin ei pidemmän päälle hyvältä näytä.

        Olihan noita jaossa mutta nyt ei vissiin enää. Meinasi pannu mennä nurin kun kaikilla oli 50 prosentia alennus. Nyt nuo normaalihintaa maksavat pitävät paikan pystyssä.


      • Kortti.on
        Mokkakakku67 kirjoitti:

        Olihan noita jaossa mutta nyt ei vissiin enää. Meinasi pannu mennä nurin kun kaikilla oli 50 prosentia alennus. Nyt nuo normaalihintaa maksavat pitävät paikan pystyssä.

        Kyllä niitä saa kun tajuaa pyytää. Kysykää Akia, Reijoa tai Irjaa niin he antavat. Ovat paikan omistajia


    • ilonec

      voittaja tyyppejä on monenlaisia.sinä et kuulu em. porukkaan,sorry vaan

    • Jlklnkn

      Yleensä voittajan valitsee joku muu kuin itse, niin että mitäs mieltä muut ovat, kuka olis voittaja?

      • Ex-Feikki-Don-Luis

        Minun trollaustaidot kalpenee näiden ammattilaisten rinnalla. Don Luiksenkin kiusaamisen lopetin kun hän ei provosoitunut riittävästi. Tosin en jaksa olla netissä koko päivää kun käppäilen kaupungilla ja rannalla. Tästä missä asun niin rannalle on matkaa minun kävelyvauhdilla tunti.


    • Hispano

      Kuka on tämä hiihtäjä joka aloitti tämän räkäisyn nimimerkillä antigue- ?

      • Meem

        Hän on tuo finninen kaljamaha, jolla on nenärengas, itse kertoi.


      • niiiinpä
        Meem kirjoitti:

        Hän on tuo finninen kaljamaha, jolla on nenärengas, itse kertoi.

        Täydellinen kuvaus antiguesta


      • Feikkiantiikkimoka

        Äläs nyt feikkiantiiki siellä horise, kaikkihan tietävät, että itse kuvasit itsesi, ja kyseinen kuvaus siis koskee sinua.


    • Puerto

      Onnea voittajalle! Palkinnoksi saat 3 viikon omakustannus matkan Puerto de la Cruziin.....hyvää matkaa!

      • antigue-

        Menen mieluummin Inglesiin. Puertossa en ole käynyt enkä mene, tai olen Puerto Ricossa. Jostain syystä jotkut puhuvat Puertosta kun tarkoittavat Puerto de la Cruzia. Matkakertomukseni viime vuosina olivat keksittyjä ja te menitte halpaan.

        T: antigue


      • Hoklat

        Joo ja sit joudut vielä maksaan provikkaa meille äänestäneille.


      • inglesgue_

        Mene vaikka Inglesiin, jos siltä tuntuu...mutta varo Kankkusen Kallea, joka vaanii alati nurkan takana. Toivottavasti ikä riittää reissuun ilman huoltajaa.


      • Menomatkan ??


    • t.apio

      Huomaa että on kouluista lomaa kun lapset palstalle kirjoittelee.

      • l.lapio

        Koska meet taas kouluun?


      • k.apio
        l.lapio kirjoitti:

        Koska meet taas kouluun?

        Huomenna esikouluun


    • Hedp

      Nyt on niin paljon ehtatrolleja liikkeella, että feikkiantiikki on ihan kusessa.heh.
      Fiksummat kyllä erottuu joukosta, hm... Ja sitten feikkiantiikki.

    • lentovailempo

      Trolli kilpailun voittaja on musta hevonen suomi 24 ulko puolelta. Turhat tarinat jatkuu myös kotimaassa. Onnea voittajalle. Turhake voitti trollit.

      • Feikkiantiikki

        Tunnustan häviöni paremmilleni, pyydän nöyrimmästi anteeksi oikealta Antiguelta, ja myös muilta joita olen häiriköinyt ja toivonut painuvan v-ttuun.


    • mennyttäaikaa

      Onhan tuo Antigue jossakin onnistunut kun on karkoittannut palstalta lukijat. Ennen kirjoitteli mm. talviasukkaat, don luis, blues brother ja vaikka lanzan akka. Kaikki ovat poissa nyt. Onnittelut Antugue!

      • najttdudget

        Sama kuvio kuin ex plazan matkalaukussa. Yksi hahmo karkoittaa muut.


      • mennyttäaikaa
        najttdudget kirjoitti:

        Sama kuvio kuin ex plazan matkalaukussa. Yksi hahmo karkoittaa muut.

        Mitähän kuuluu talviasukkaille ja vaikka blues brotherille? Don luis välillä jotain kirjoittaa mutta matkakertomuksia ei sentään.


      • mennyttäaikaa kirjoitti:

        Mitähän kuuluu talviasukkaille ja vaikka blues brotherille? Don luis välillä jotain kirjoittaa mutta matkakertomuksia ei sentään.

        Eipä noista isompia juttuja ole syntynyt.Finnmatkojen kenttäkuljetuksesta valittelin,mutta eipä tuo isompaa vastakaikua herättänyt.No, syksystä taas uudelle matkalle.Finnmatkat "pihistää" hotellia johon menemme , joten elämme jännityksessä , tuleeko myyntiin vai ei.


      • Ex-Feikki-Don-Luis
        donluis kirjoitti:

        Eipä noista isompia juttuja ole syntynyt.Finnmatkojen kenttäkuljetuksesta valittelin,mutta eipä tuo isompaa vastakaikua herättänyt.No, syksystä taas uudelle matkalle.Finnmatkat "pihistää" hotellia johon menemme , joten elämme jännityksessä , tuleeko myyntiin vai ei.

        Muistan miten joku otti herneen nenään vaikka ihan aiheesta valitit. Sitä palvelua pitää saada mistä on maksettu.


    • Talvari

      Yksi talvari tässä, en muista millä nimimerkillä kirjoittelin, taisi olla jotain eläkeläiseen viittaavaa. Olen mökillä pienen järven rannassa Keskisuomessa muijani kanssa. Kala ei mene katiskaan niin hyvin kuin viime keväänä samaan aikaan. Sain isomman veneeni juuri tänään roudattua isompaan veteen, jossa pitelen verkkoja kesäisin. Kuhaa tuli viime kesänä aika mukavasti, saapa nähdä miten tänä kesänä.
      En ole vielä päättänyt menemmekö ensi talveksi Puertoon. Viime talvi oli mukava. Se helmikuun puolivälissä tullut talvi oli ihan OK, ei se lämpötiloja muuttanut niin paljoa että olisi ulkoilujano haitannut. Sadepäivät antoivat mukavia dekkarinlukupäiviä.
      Että tällaista kuuluu talviasukkaalle.

    • Nettimstkaajalle

      Toi kirjoittelija on sama metsäpirtin peräkammarin poika joka kirjoittelee muillekkin matkailusiviille.sitten kehuu itseään ,välillä kattelee ikkunasta menikö maitoauto ja laittoko msmma jo iltapäiväkahvin pöytään.röyhtäisee ja kaivelee hikisiä kainaloitaan.lauantainahan se sauna on ja nyt on vasta tiistai.haisee siis vielä 4 pv.ei se häntä haittaa.menee taas koneelke ja alkaa matkustamaan..onnea hänelle..tuntee niin monet paikat...säät ja ruuat vaikkei ole omelettis espanjalaista koskaanaistanutjaan.mutta aah se mielikuvitus...huono sellainen...ja näin elämä jatkuu päivästä päivääv.vuodesta vuoteen..24keskustelu...jne..

    • Talvari

      Tuolla "Nettimstkaajalle" nimimerkillä kirjoittavalta on jäänyt se oma elämä sitten hankkimatta. Olen pahoillani. Päivä näytti alkavan hänellä aika huonosti, älä ota kovin aikaisin sitä kiljua.
      Täällä mokillä on mukavaa, lokki pesii aika lähellä, ja viime kesänä muistan sen olleen aika agressiivinen poikasiaaan vahtiessaan. Yritti hyökkäillä päälle kun istuin veneessä ongella kaikessa rauhassa.
      Tuo donluisin ohje on kyllä aika sopiva tyypille, jonka sivistystaso näyttää olevan mätänevän kompostin luokkaa.

      • donluis, vain sinisellä...


      • donIuis

        Don Luis on vanha elostelija, munat sinisenä


      • donIuis kirjoitti:

        Don Luis on vanha elostelija, munat sinisenä

        Muistaakseni rautiaisen munat olivat siniväriset.


      • luisdon
        donluis kirjoitti:

        Muistaakseni rautiaisen munat olivat siniväriset.

        Suurin osa täällä kirjoittavista onkin täysin munattomia. (et sinä)


    • aloittaja-

      OLEN VOITTANUT!

      Palsta on kuollut. Tänäänkin vain muutama viesti.
      Mukavaa kevätsäätä.
      T:Antigue

      • Trollipelle.hanki.elämä

        Aika huono provo. Miksi jaksat trollata ja mollata Antigueta, vaikkei se ole kirjoittanut ketjuun viestiäkään. Oletko noin kateellinen Antiguen matkailusta ja siitä, että itse olet köyhä typerys vailla päämäärää elämässäsi. Olet säälittävä pelle.


      • näin.taitaa.olla
        Trollipelle.hanki.elämä kirjoitti:

        Aika huono provo. Miksi jaksat trollata ja mollata Antigueta, vaikkei se ole kirjoittanut ketjuun viestiäkään. Oletko noin kateellinen Antiguen matkailusta ja siitä, että itse olet köyhä typerys vailla päämäärää elämässäsi. Olet säälittävä pelle.

        Se antigue taitaa matkailla vain webkameran ja matkaesitteiden kautta. Jäi viime talvenakin monta kertaa kiinni kun väitti olevansa puertossa mutta olikin suomessa. Minä muistan kun luin.


    • donluis

      Jos joku haluaa olla voittaja , niin annetaan se kunnia hänelle.Kirjoitellaan me muut ilman kilvoittelua, vaikkapa asiaa .

    • Eivoimitäänantiikkioli

      Kyllä se antiikki oli siellä.oltiin samaan aikaan ja iltasella tuli luettua hänen kirjoitusta.tarkkaan piti paikkansa.hyvä oli blogi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe