Olen nuorekas

60m

Ei pahalla vaan uteliaisuuttani kysyn, mitä nämä iäkkäämmät 50-65v naiset tarkoittaa "Olen nuorekas", millainen on 60v nuorekas nainen?
Totuus on kuitenkin että ei tuon ikäiset enää ole millään osa-aluella kakskymppisiä.

21

423

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorekass

      Varmaankin, että he ovat fyysisen kuntonsa puolesta joka osa-alueella samalla tasolla, kuin parikymppinen keskivertonainen.

    • ööetkötajuntt

      jaksaa mennä minne mihinkin, ei se ulkonäköä tarkota

    • HippiäinenN

      Tuskinpa kukaan heistä, jotka käyttää "nuorekas" itseään kuvaamaan, tarkoittaa mtn kakskymppistä..
      Ennemmin kai vähän menevämpää tyyppiä, joka ei ole jämähtänyt pullan mussutukseen kotisohvalle kutomaan jne. :D Joillakin on ihme näkemyksiä millainen pitäisi olla tietyssä iässä. Pitäis leikata hiukset ja pukea hirveät "tätivaatteet" ja lopettaa ulkona käynti, joka voi tarkoittaa pelkkää elokuvissa käymistä.
      Eikä pitäis välittää pikku rypyistä vaan olla kuten tykkää vaik pakostikin jokainen rupsahtaa lopulta. Osa kitkeröityy ja vanhettuu ennen aikojaan.

      On noissa jo nelikymppisissä ns.mummoja ja sitten niiden vastakohtia. Kuten jotkut miehet "ukkoontuu".
      Joku haluaa sen sitruunan syöneen pullukan kutomaan sohvalle kodinhoitajaksi ja toinen kaverin menemisiin, kotiarkea unohtamatta. :)

      Ja ei, en ole lähelläkään kuuttakymppiä. Mummuni oli sellainen "hurutäti" kuten osa muista sukulaisnaisista. Sellainen toivon olevani joskus itsekin sitten. Kun huolehtii kunnostaan parhaansa mukaan niin ehkä tuuri käykin..

    • MuoriNuori

      Nuorekas voi olla sisäisestikin, ajatuksiltaan. Jollakin on kroppa hyvässä kunnossa, jopa paremmassa kuin nuoremmalla. Nuorekas ei toki tarkoita kaksikymppistä ;)

    • liikuntakunt

      mikä ikäinen ap olet ?

      jos 70v. mies ei ole sohvaperuna, kyllä hän on nuorekas

      • 60m

        60v


    • voiettä____

      jä mitä nämä ukotkukot 50-65v. ..hm ???? ihanekumppani 18v.-30v. ?????

      naurua

    • yli50vuotiasnuori

      Olen 50 ja nainen ja paremmassa fyysisessä kunnossa kuin ikänäni. Nuorempana en ollut niin sitkeä. Nyt jaksan pyöräillä ja hiihtää pidempiä matkoja kuin silloin. Ehkä ei ollut aikaa niin kuin nyt. Mutta koskaan en menisi kuvailemaan itseäni "nuorekas". Sen jätän katsojan arvioitavaksi. Tupakka ja alko näkyy kyllä naamasta, eikä tarvitse olla suurkuluttaja.
      Mitä mahtaa tarkoittaa miehillä nuorekas? Kun menee treffeille, niin oman ikäiset on yleensä vanhan näköisiä. Myös ne itseään nuorekkaiksi maininneet.

    • tässäpäivässäjanyt

      Mä ohitan sujuvasti kaikki miehet, joilla lukee profiilissa "nuorekas".
      Koska useimmiten totuus on jotain muuta. Nuorekkaana itseään pitävä on usein jämähtänyt sinne omaan nuoruuteensa. Siis jämähtänyt, ei pysynyt ajan virrassa.
      Nuoruuden ihannointi on muutenkin sairaalloista.
      Mä olen 60, hyväkuntoinen, aktiivinen, ihan hyvännäköinen, mutta en piru vie nuorekas. Olen aikuinen, paljon kokenut, paljon nähnyt ja opiksi ottanut. Ei sitä nuorena edes tiennyt miten mukavaa elämä on isona. Olen ihan tyytyväinen tähän ikään ja jos mies sanoo olevansa nuorekas, hän ei ole sinut ikänsä kanssa. Mitä mä sellaisella tekisin? Etsiköön jonkun muun.

      • sajökföjaks

        Tässä oli pointtia nimenomaan tuo siitä tulee mieleen, ettei ole oikein sinut ikänsä kanssa, jos käyttää itsestään sanaa nuorekas. Eihän siinä mitään, jokaisella on ikäkriisinsä, mutta sanana sillä on hienoinen negatiivinen klangi. Toinen ajatus siinä voi olla ettei oikein keksi muutakaan sanaa, millä kuvailisi ettei ole ihan jämähtänyt. Mutta jämähtänythän voi olla hyvin nuorikin. Ehkä paras minusta olisi vain kuvailla itseään muuten. Ulkonäön näkee kuvasta/kuvista (kunhan ovat tarpeeksi tuoreet) ja muuten voi sitten kertoa harrastuksistaan, onko raitis tai tupakoiko, mitä tykkää tehdä. Rehellisesti tietysti. Näistähän sen "nuorekkuuden" sitten jokainen voi päätellä tai paremminkin sen että voisiko osua omiin elämäntapoihin hyvin.

        Sitä en usko että kukaan sentään tarkoittaa olevansa kaksikymppisen vertainen sanoessaan olevansa nuorekas. Jokainen viisikymppinen ja sitä vanhempi tietää että parikymppisenä sitä oli vielä epävarma ja kaikkea muutakin, mitä ei elämänkokemus ole tuonut mukanaan. Siinähän halveksuisi itseään jos niin ajattelisi.


      • voitätämaailmaa

        Olen jonkun verran selaillut naisten profiileja s24:ssa ja lähes kaikissa tuodaan joko suoraan tai kiertoilmaisuina esiin tuo "nuorekkuus". Jotkut kirjoittavat olevansa tyttömäisiä iästä huolimatta tmv. Uskon että tämä johtuu siitä, että miehet etsivät aina vain nuorempaa kumppania ja naisilla on kova tarve tuoda esiin se ettei olla "jämähtäneitä tätejä".

        Minusta tuo nuorekkuuden korostaminen on aina jotekin epätoivoista, vaikka ymmärrän kyllä motiivit. Miehet voisivat katsoa peiliin ja miettiä miksi haluavat nuoren naisen, ikänkö takia vain? Että voi kehua kavereillekuinka on saanut nuoren naisen..? Kun tuolla 24:ssakin on useita nättejä naisia jotka näyttävät kuvissaan ikäänsä 10-15v nuoremmilta, niin eikö ne kelpaa ulkonäkönsä puolesta, vai ikänsä takia? Tavan pulliaismiehetkin ovat mieluummin yksin, kuin ottavat ikäisensä naisen, koska heillä ei riitä rahkeet siihen nuorempaan.


      • hyvintuurimulla

        nimimerkille tässäpäivässäjanyt

        Sama toimii naisienkin kanssa, itse tein samoin ohitin nämä "nuorekkaat" "rakastan matkustelua" tyypit ja muut sitäsuntätä jonnijoutavat löpinät.

        Totuus on että kaikki se hyvä ihmisessä löytyy ainoastaan sieltä ulkokuoren sisältä oli kyseessä mies tai nainen.
        "Kehnossakin repussa voi olla hyvät eväät" tämä oli erään henkilön profiilissa, hyvin sanottu.

        Mulla profiili ei ehtinyt olla kuin pari päivää kun löysin "omani", omanikäinen erittäin miellyttävä aito ihminen.


      • sajökföjaks kirjoitti:

        Tässä oli pointtia nimenomaan tuo siitä tulee mieleen, ettei ole oikein sinut ikänsä kanssa, jos käyttää itsestään sanaa nuorekas. Eihän siinä mitään, jokaisella on ikäkriisinsä, mutta sanana sillä on hienoinen negatiivinen klangi. Toinen ajatus siinä voi olla ettei oikein keksi muutakaan sanaa, millä kuvailisi ettei ole ihan jämähtänyt. Mutta jämähtänythän voi olla hyvin nuorikin. Ehkä paras minusta olisi vain kuvailla itseään muuten. Ulkonäön näkee kuvasta/kuvista (kunhan ovat tarpeeksi tuoreet) ja muuten voi sitten kertoa harrastuksistaan, onko raitis tai tupakoiko, mitä tykkää tehdä. Rehellisesti tietysti. Näistähän sen "nuorekkuuden" sitten jokainen voi päätellä tai paremminkin sen että voisiko osua omiin elämäntapoihin hyvin.

        Sitä en usko että kukaan sentään tarkoittaa olevansa kaksikymppisen vertainen sanoessaan olevansa nuorekas. Jokainen viisikymppinen ja sitä vanhempi tietää että parikymppisenä sitä oli vielä epävarma ja kaikkea muutakin, mitä ei elämänkokemus ole tuonut mukanaan. Siinähän halveksuisi itseään jos niin ajattelisi.

        "Miehet voisivat katsoa peiliin ja miettiä miksi haluavat nuoren naisen, ikänkö takia vain? Että voi kehua kavereillekuinka on saanut nuoren naisen..? Kun tuolla 24:ssakin on useita nättejä naisia jotka näyttävät kuvissaan ikäänsä 10-15v nuoremmilta,"

        Lähinnä sen ulkonäön takia. Ei kai siinä muuta ole. Nuori nainen kaunis ja kiinteä. Luonnetta ei riipu iästä.

        Voi kai siinä olle joillakin miehillä myös pieni näyttämisen halu, mutta en usko sen pitkässä juoksussa vaikuttavan.


    • Deittailija

      Samaa voisin kysyä yli 5-kymppisistä "poikamaisista" miehistä. Ei helevetti :)

    • markatkupissa

      Nuorekkuus on mielestäni mielialakysymys. Joku on innokas ottamaan osaa kaikkeen mahdolliseen, se on nuorekkuutta. Ja se että on fyysisesti terve ja reipas.

    • 50vuotiasnainen

      Omalla kohdallani, tosin olen 50v, nuorekkuus näkyy esim. musiikkimaussa, käyn edelleen metallifestivaaleilla ja hyvien bändien keikoilla.

      Monilla nuorekkuus ehkä tarkoittaa sitä, että ovat pitäneet/pitävät itsestä huolta fyysisesti säännöllisen liikunnan avulla, katsovat vähän mitä syövät ja muutenkin pitävät itsestään huolta sen minkä tässä iässä ja vanhempanakin pystyy normaalisti tekemään(en siis tarkoita mitään plastiikkakirurgiaa/botox-käyttäjiä).

      Nuorekkaanahan, kai, pidetään ihmisiä jotka ovat avoimia uusille asioille, harrastavat,liikkuvat ovat aktiivisia kaikinpuolin, myös seksielämässä.

      Näin ainakin itse ajattelen.

    • eikitosenää

      Varokaa jos naisen profiilissa lukee nämä: Nuorekas eli oikeesti 50v..70v..Normipainoinen ja urheilua harrastava= lihava ja ainut liike on sohvan ja jääkaapin väliä liikuttaessa. Hyvännäköinen ja seksikäs= kauakana siis tosi kaukana siitä..Omillaan toimeentuleva= sossu maksaa vuokran jne..

    • Pääpystyyn

      Itsestähän se on kiinni se nuorekkuus. Jotku 50 täyttänyt nainen näyttää nelikymppiseltä taas toinen on kaksikymmentä vuotta vanhemman näköinen. Minusta ikä ei ole niinkään tärkeä vaan mieli. Kuusikymppinenkin on vielä tosihyvä.

    • 1719

      Ehkä se nuorekkuus on enemmän henkisellä tasolla. Itse tässä hetki sitten oli siskon nuorimman rippitilaisuudessa. Siinä sitten lähdettiin kohti juhlapaikkaa ja minä sain tehtäväkseni kuskata tyttären kaverit autollani.

      No, kolme tyttöä ja yksi poika istuivat autoon. Aloitin normaalin keskustelun kesälomasta, töistä, tulevaisuudesta ja kerroin elämän tosiasioista parinmuodostuksessa. Lopuksi ripitin tupakanpoltosta, syljeskelystä ja alkoholin käytöstä.

      Kun päästiin juhlapaikalle niin kaikki hävisivät että huis vaan. Jossain vaiheessa sitten sanoin siskolle että tyttäres kaveri pitää mua varmaan tyrannina kun ripitin niitä koko matkan. Johon sisko että"Älä nyt, ne oli sanonut että olet tosi "coo"l. Ettei ikinä uskoisi sinua ikäiseksesi". Myöhemmin sitten yksi tuli sanomaan että haluaisi kanssani treffeille. Se kaikkein hiljaisin ja söpöimmän näköinen. Silloin kyllä hiveli itsetuntoa. Kieltäydyin niin nätisi kuin osasin. Sillä eihän tällainen viiskymppinen ukonrähjä sopisi tenille mitenkään.

      Edelleen kun poikkean siskolla ja jos kaveri on kylässä niin aina katseet kohtaavat. Olisko se sitä "nuorekasta"?

      • eijeijei-

        Mulla on käynyt samoin, olin silloin ehkä muutaman vuoden sua nuorempi ja tyttö 18-20 vuotias, hän tuli kotiini ilmoittamatta "vierailulle", omatunto ei sallinut alkaa mihinkään.
        En ymmärrä mikä häntä vanhassa ukossa kiinnosti.


    • Nuorekas voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Tässä muutama asia: Hyvä kunto, musiikkimaku, pukeutumistyyli (mitä tahansa 80-luvulle jämähtämisestä trikoitten pitämiseen), hiustyyli, puhetapa, kova juhlimaan, pitää nuoremmista naisista/miehistä, vuokralla-asuja, urheiluauto.

      Minulla hälytyskellot kilahtavat heti, kun jokuj kehuu olevansa nuorekas. SItä ei mielestäni tarvitse erikseen mainita ja varsinkin, kun ihmisen käsitys omasta nuorekkuudestaan on niin subjektiivinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe