Minun pieni tarina

Toivonetkaikkijärjestyy

Aloin laihuttaa ja laihduin n. 10 kiloo, talvella oli kurja olla, sillä silloin oli reppu ja painava takki välillä tuntu etten kyennyt kävelemään, koulussa väsytti ja en pystyny keskittyy, muihin ihmisiin sattui(opettajallani oli huono olla) pääsin osastohoitoon, jolloin olin melko onnellinen ja tyytyväinen. Koitan varmaan sanoa, että oli aika perseestä olla alipainone, en sano etteikö sieltäki tuu jotai hyvää mielee kute tube (last of us gameplay) mut sillon mua vaan väsytti, aiheutin äidille varmaan veljellenikin huonoa oloa. En tiedä mitä voin sanoo jos teil on joku ääni pään sisällä, itestä tuntuu et ei ollu alko vaan ahdistaa ajatus lihomisesta ku olin laihtunut. En varmaan haluais enää ikinä olla alipainoinen siitä on vaan muille harmia enkä kyllä mitenkään viihtynyt, tällä hetkellä olen n. 65kg ja alimmillaan 47kg olen siis poika ja n. 179cm pitkä. Tiedän, että voi ärsyttää keho ja sen piirteet mutta en tänä päivänä mieti kauheesti kuinka voisin olla laiha, koska en nää siinä tulevaisuutta tai järkeä. Syön lähinnä kun on nälkä ja joskus en. Toivon, että ne jotka lukee tän ymmärtää olla perheen ja tärkeide ihmiste seurassa tai jotakin, kannattaa keskittyy elämään ilosiin asioihin ja harrastuksiin. En ees tiedä miks kirjotan täällä tämmöstä mutta toivottavasti auttoi. Ja haluun mainita että oma laihtuminen ei johtunu mistää äänestä, mietin vaan yks päivä toissatalvena et alkaisin laihduttaa. Toivon, että kukaan täällä ei loukaaannu mun tekstistä se ei ole tämän tarkotus ku muute vaan höpisen. Jos on ongelmii nii kannattaa hakee apua. Tai puhuu lähimmäisille, oon itse kiitollinen että tänä keväänä oon voinu hakee apua (ei liity syömisee) siskolta.

3

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivonetkaikkijärjestyy

      Mut joo, oon syöny huvinvuoksikin

    • Chillboe

      Se mitä tässä selitit oli aika noloo joten mee pois täältä ja hanki koira jolla on tassut

    • ssmm

      Suuri kiitos tarinastasi. Olen äiti, jonka 17-vuotias poika sairastaa anoreksiaa jo kolmatta vuotta. Tämä on ollut ja on edelleen tuskainen taival, paino on vaihdellut 37-43 kilossa, pituus nyt 173 cm. Monta sairaalajaksoa tänä aikana ja viikkoja nuorisopsyk. osastolla. Kukaan ammattilainen ei pysty auttamaan. Vesi lihottaa, hammastahna lihottaa, lämmin ilma lihottaa. Ärsyttää ne, jotka sanoo haluavansa anoreksian. Nuoruus menee tässä pilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe