ALASTONSUOMEN muokatut kullikuvat

Ei niitä sitten tullut.

Olisi luullut, että niitä olisi tullut kymmeniä. Väitetäänhän täällä, että lähes kaikki vähänkin isommat kullit olisivat olleet kuvamanipulaatioituja.

Olen pettynyt. Samaa paskapuhetta kuin se kymmenen sentin keskipaksuus. Kummastakaan ei sitten loppujen lopuksi ollut mitään näyttöä.

54

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saas-nährä

      Mitenköhän asus koittaa tämänkin totuuden edestä nyt luikerrella...

      • Laittaa RFSUn vitsiin linkin, otaksun :D


      • sgsgddgg
        h-x kirjoitti:

        Laittaa RFSUn vitsiin linkin, otaksun :D

        Asus voisi vaihteeksi laittaa jonkun toisenkin tutkimuksen 10 cm keskipaksuudesta. Niitä pitäisi olla pilvin pimein jos kyseessä olisi fakta. Niitä tosin ei oo ku se yksi virheellinen lohtututkimus. Mutta asuksella luulisi olevan motivaatiota ainakin etsiä muita.


      • Voivoiiii
        sgsgddgg kirjoitti:

        Asus voisi vaihteeksi laittaa jonkun toisenkin tutkimuksen 10 cm keskipaksuudesta. Niitä pitäisi olla pilvin pimein jos kyseessä olisi fakta. Niitä tosin ei oo ku se yksi virheellinen lohtututkimus. Mutta asuksella luulisi olevan motivaatiota ainakin etsiä muita.

        Homon yksinpuheuketju, TAAS.


      • 6436436
        Voivoiiii kirjoitti:

        Homon yksinpuheuketju, TAAS.

        Ei ole, mutta oli niin tai näin, ei se asiaa muuta. Asuksen täytyy myöntää, että keskipaksuus kulleille on 12-13 cm. Alle 12 cm ympärysmitalla voi alkaa kattelemaan pienempiä kumeja ja alle 11 cm ympärysmitalla on se jo ihan pakollista jos haluaa kumia käyttää yhdynnässä.


      • Ole-jo-vaiti
        6436436 kirjoitti:

        Ei ole, mutta oli niin tai näin, ei se asiaa muuta. Asuksen täytyy myöntää, että keskipaksuus kulleille on 12-13 cm. Alle 12 cm ympärysmitalla voi alkaa kattelemaan pienempiä kumeja ja alle 11 cm ympärysmitalla on se jo ihan pakollista jos haluaa kumia käyttää yhdynnässä.

        Miksi Asuksen pitää myöntää yhtään mitää ? Luuletko vitun hintti, että esim. häntä edes kiinnostaa mulkun keskipaksuus?

        http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Fakta/dicktionary2008.pdf?epslanguage=en

        Tuolla se on edelleen 10cm???


      • Ole-jo-vaiti kirjoitti:

        Miksi Asuksen pitää myöntää yhtään mitää ? Luuletko vitun hintti, että esim. häntä edes kiinnostaa mulkun keskipaksuus?

        http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Fakta/dicktionary2008.pdf?epslanguage=en

        Tuolla se on edelleen 10cm???

        Kyllä sinua, Asus-Asko, ainakin tuo hupikeskikoko näyttää kiinnostavan. Jatkuvasti kun tuota väärää tietoa linkkaat.

        Löydätkö yhtään muuta lähdettä, jossa kerrottaisi tuosta kymmenen sentin keskipaksuudesta? Minä en ole löytänyt, vaikka koko maailma on käytössä Googlen avulla.

        On ihme, ettei Rfsu ole vieläkään korjannut tuota väärää tietoaan keskipaksuudesta. Kyllä he sen oikeankin tietävät. Osaavathan he sille oikealle keskipaksuudelle mitoittaa valtaosan kortsuistaan.


        Äläkä hintittele vieraita ihmisiä. Minua voit hintitellä, sillä olemmehan vanhoja tuttuja ;)


      • vittu-tajua-jo
        h-x kirjoitti:

        Kyllä sinua, Asus-Asko, ainakin tuo hupikeskikoko näyttää kiinnostavan. Jatkuvasti kun tuota väärää tietoa linkkaat.

        Löydätkö yhtään muuta lähdettä, jossa kerrottaisi tuosta kymmenen sentin keskipaksuudesta? Minä en ole löytänyt, vaikka koko maailma on käytössä Googlen avulla.

        On ihme, ettei Rfsu ole vieläkään korjannut tuota väärää tietoaan keskipaksuudesta. Kyllä he sen oikeankin tietävät. Osaavathan he sille oikealle keskipaksuudelle mitoittaa valtaosan kortsuistaan.


        Äläkä hintittele vieraita ihmisiä. Minua voit hintitellä, sillä olemmehan vanhoja tuttuja ;)

        MÄRISE HOMO RFSUULLE!!!


      • vittu-tajua-jo kirjoitti:

        MÄRISE HOMO RFSUULLE!!!

        Sinähän tuota paskaa levität. Ei siihen sinun lisäksi kukaan muu uskokaan.


    • Ei vaan löydy muokattuja.

      Mitä vittua te höpisette muokatuista AS-kulleista, jos ei yhtään ole näytille laittaa?

      • Asuksen_puolesta_sanottu

        Pakko jotain koittaa keksiä, koska en pysty hyväksymään pientä kulliani! Tarraan RFSU:n hupitutkimukseen kuin hukkuva oljenkorteen ja keksin vaikka päästäni tarinoita Alastonsuomen muokatuista kulleista. Ihan mitä vaan, että saan uskoteltua itselleni ja muille, että keskikokoinen kulli on pieni (13,5/10) ja isoja kulleja ei ole edes olemassa. Tämä on vain mun tapani potea pientä kikuliani.


      • Asuksen_puolesta_sanottu kirjoitti:

        Pakko jotain koittaa keksiä, koska en pysty hyväksymään pientä kulliani! Tarraan RFSU:n hupitutkimukseen kuin hukkuva oljenkorteen ja keksin vaikka päästäni tarinoita Alastonsuomen muokatuista kulleista. Ihan mitä vaan, että saan uskoteltua itselleni ja muille, että keskikokoinen kulli on pieni (13,5/10) ja isoja kulleja ei ole edes olemassa. Tämä on vain mun tapani potea pientä kikuliani.

        Nyt on Asko rehellinen. *
        Ainoa huono puoli tuossa rehellisyydessä on se, että se ei ole ihan aitoa Askoa :D

        15 vuoden traumaa ei pureta yhdessä yössä.


      • 4ttg54g4
        h-x kirjoitti:

        Nyt on Asko rehellinen. *
        Ainoa huono puoli tuossa rehellisyydessä on se, että se ei ole ihan aitoa Askoa :D

        15 vuoden traumaa ei pureta yhdessä yössä.

        Yksikin yö voi tehdä ihmeitä jos sen käyttää oikein. Jos vaikka Asko joku kerta saisi homobaarista jonkun top-karjun mukaansa ja tältä kunnolla perseeseen, voisi Askon pienten kalujen puolustelu vaihtua ison kalun palvontaan :D


      • Mene-hoitoon
        4ttg54g4 kirjoitti:

        Yksikin yö voi tehdä ihmeitä jos sen käyttää oikein. Jos vaikka Asko joku kerta saisi homobaarista jonkun top-karjun mukaansa ja tältä kunnolla perseeseen, voisi Askon pienten kalujen puolustelu vaihtua ison kalun palvontaan :D

        Homo "juttelee" itsensä kanssa.


      • Mene-hoitoon kirjoitti:

        Homo "juttelee" itsensä kanssa.

        Tämä on se Askon kuitti joka postiin. Nolo ukko.


      • Vitun-homo
        h-x kirjoitti:

        Tämä on se Askon kuitti joka postiin. Nolo ukko.

        Olipa kuka tahansa, se kertoo totuuden.


      • Vitun-homo kirjoitti:

        Olipa kuka tahansa, se kertoo totuuden.

        Asko. Sinä puhut paskaa.


    • sdaDSA

      Viimeksi tänään naureskelin niille maksimissaan 16 senttisille "23x3,5cm" -mittoja kuvissaan julistaville.... millähän ne oikein mittailee niitä nakkejaan?!

    • myösasnjäsen

      Juu siellä monet arvioi aika monta lisäsenttiä kalulleeen. Joku kuva on käsitelty ja kalu näyttää isolta, mutta joku jäänyt muokkaamatta...niin on lähempänä totuutta..eli lähes kaikki ihan normi patukoita.

      • Jos sais nyt lopultakin sen yhden kuvan niistä muokatuista? Ei ole paljon pyydetty.

        Muuten joudun taas toteamaan saman, kuin kymmeniä kertoja ennenkin: jos siellä on paljon niitä muokattuja, miksi niitä ei ole koskaan nähtävillä täällä?

        Muistetaan, että myös pienet kullit voivat olla muokattuja. Siksi ne näyttävät niin pieniltä.


      • huomannut
        h-x kirjoitti:

        Jos sais nyt lopultakin sen yhden kuvan niistä muokatuista? Ei ole paljon pyydetty.

        Muuten joudun taas toteamaan saman, kuin kymmeniä kertoja ennenkin: jos siellä on paljon niitä muokattuja, miksi niitä ei ole koskaan nähtävillä täällä?

        Muistetaan, että myös pienet kullit voivat olla muokattuja. Siksi ne näyttävät niin pieniltä.

        Olen huomannut, että kalujen photoshoppaamista PIENEMMÄKSI harrastetaan jopa enemmän kuin niin suurentamista. Tällä tavalla ollaan saatu luotua kuva, että keskivertopenis olisi pieni ja oma pikkukilkki sijoittuisi paremmin.


      • huomannut kirjoitti:

        Olen huomannut, että kalujen photoshoppaamista PIENEMMÄKSI harrastetaan jopa enemmän kuin niin suurentamista. Tällä tavalla ollaan saatu luotua kuva, että keskivertopenis olisi pieni ja oma pikkukilkki sijoittuisi paremmin.

        Ilmankos se AS on täynnä muokattuja pieniä kulleja :D


      • sdgsdgsdg3
        h-x kirjoitti:

        Ilmankos se AS on täynnä muokattuja pieniä kulleja :D

        Jos huomaa, että kuvaa on muokattu ja kuvassa on isolta näyttävä kulli, se voi johtua siitäkin, että erittäin iso kulli on muokattu vain kohtalaisen isoksi. Liian isokaan kun ei ole aina hyvä ja niitä on kuitenkin paljon, toisin kuin pieniä. Niitä on vähän, pieniä meinaan. Sellaisia 13/10-kokoisia. En ole ikinä törmännyt läheskään niin pieneen ni siksi huvittaa ku joku täällä niistä höpöttää jatkuvasti.


      • Muokkaus-on-petos
        sdgsdgsdg3 kirjoitti:

        Jos huomaa, että kuvaa on muokattu ja kuvassa on isolta näyttävä kulli, se voi johtua siitäkin, että erittäin iso kulli on muokattu vain kohtalaisen isoksi. Liian isokaan kun ei ole aina hyvä ja niitä on kuitenkin paljon, toisin kuin pieniä. Niitä on vähän, pieniä meinaan. Sellaisia 13/10-kokoisia. En ole ikinä törmännyt läheskään niin pieneen ni siksi huvittaa ku joku täällä niistä höpöttää jatkuvasti.

        Vitut. Ilmoitin ylläpitoon muutaman muokkaajan ja kuvat poistui. Valittelivat etteivät kaikkiin ehdi puuttua, koska kuvia tulee niin paljon. Ilmianto kannattaa aina.


      • y464y4y
        Muokkaus-on-petos kirjoitti:

        Vitut. Ilmoitin ylläpitoon muutaman muokkaajan ja kuvat poistui. Valittelivat etteivät kaikkiin ehdi puuttua, koska kuvia tulee niin paljon. Ilmianto kannattaa aina.

        Niinhän sä sanot. Väität hävittäneesi todistusaineistoa, koska kuvittelit sillä tavalla saavasi kaksi kärpästä samalla iskulla: muka löysit muokattuja kulleja ja nyt sun ei tarvitse asiaa todistaa, koska ne on poistettu, joten ei ole mitään linkitettävää.

        Ovela kettu se asus. Pieni kikuli ajaa aika oveliin tekoihin. Meitä et kuitenkaan pysty kusettamaan, sun temppus on niin nähtyjä.


      • dfdsgfgdhj
        Muokkaus-on-petos kirjoitti:

        Vitut. Ilmoitin ylläpitoon muutaman muokkaajan ja kuvat poistui. Valittelivat etteivät kaikkiin ehdi puuttua, koska kuvia tulee niin paljon. Ilmianto kannattaa aina.

        Hetkinen.... poistaako ne siis niitä muokattuja kuvia? Tämäpä hyvä tietää, täytyy jatkossa alkaa ilmiantamaan - vituttais muakin laitailla samoja kuvia päivästä toiseen ja kohta taas yp poistaa ;D


      • dfdsgfgdhj kirjoitti:

        Hetkinen.... poistaako ne siis niitä muokattuja kuvia? Tämäpä hyvä tietää, täytyy jatkossa alkaa ilmiantamaan - vituttais muakin laitailla samoja kuvia päivästä toiseen ja kohta taas yp poistaa ;D

        Voisiko joku lopultakin laittaa edes yhden muokatun AS:een laitetun kuvan, ennen kuin ilmoittaa sen ylläpidolle muokatuiksi?

        Asko kehuu itse laittaneensa sinne muokatun tai netistä reväistyn kuvan profiiliinsa. Arvaako kukaan, onko siitä manooverista todisteita? Eij oleeee... :D


    • dfghjklöjhgf
      • DFASDFSFDS

      • Mahtaa-olla

        On vähän pixeleitä trimmattu tuossa täin mulkussa.


      • On-on
        Mahtaa-olla kirjoitti:

        On vähän pixeleitä trimmattu tuossa täin mulkussa.

        Ja näköjään valotettu.


    • sfdghjkljhgfd
      • Nuo ei näy kuin oikeille mulkkukyttääjille. Eli Asko näkee.


      • KummaJuttu
        h-x kirjoitti:

        Nuo ei näy kuin oikeille mulkkukyttääjille. Eli Asko näkee.

        Miten niin? Näkyy ainakin mulle ja olen pelkästään käyttäjä, ei mitään vippejä tai muutakaan.....


      • KummaJuttu kirjoitti:

        Miten niin? Näkyy ainakin mulle ja olen pelkästään käyttäjä, ei mitään vippejä tai muutakaan.....

        Näkyykö tuo viinilasikulli? HBrand? Mulle ilmoittaa, ei kuvaa.


      • PitääKirjautua
        h-x kirjoitti:

        Näkyykö tuo viinilasikulli? HBrand? Mulle ilmoittaa, ei kuvaa.

        Et oo kirjautuneena alastonsuomeen.... kirjaudu ja jo alkaa näkymään


      • PitääKirjautua kirjoitti:

        Et oo kirjautuneena alastonsuomeen.... kirjaudu ja jo alkaa näkymään

        Ei ihan niin paljoa mulkut kiinnosta. Onhan siellä vittujakin, mutta yhtään vittua ei ole tälle palstalle Asko postannut. Siksi ei, kun ei kiinnosta :D


      • huomannut
        h-x kirjoitti:

        Ei ihan niin paljoa mulkut kiinnosta. Onhan siellä vittujakin, mutta yhtään vittua ei ole tälle palstalle Asko postannut. Siksi ei, kun ei kiinnosta :D

        Asko on kyllä selvästi palstan homoin jätkä. Ei sinänsä, että se mitään haittaisi toki! Ihan luonnollistahan se on. Kannattaisi Askon vaan tulla kaapista ulos, ettei olisi niin takakireä :D


      • Mulkkupalsta
        huomannut kirjoitti:

        Asko on kyllä selvästi palstan homoin jätkä. Ei sinänsä, että se mitään haittaisi toki! Ihan luonnollistahan se on. Kannattaisi Askon vaan tulla kaapista ulos, ettei olisi niin takakireä :D

        Älä homo juttele itsellesi.


      • Mulkkupalsta kirjoitti:

        Älä homo juttele itsellesi.

        Onko AS pelkkä mulkkupalsta? Minä olen nähnyt paljon naisia siellä, mutta Sinuahan he eivät kiinnosta.

        Kirjoitukseni tunnistaa nikistä.


      • rghfgthgf
        h-x kirjoitti:

        Onko AS pelkkä mulkkupalsta? Minä olen nähnyt paljon naisia siellä, mutta Sinuahan he eivät kiinnosta.

        Kirjoitukseni tunnistaa nikistä.

        Kyllä siellä on myös tissejä, pilluja, perseitä... oikeastaan vähän kaikkea, jopa kuminukkeja & muita leluja. Nuo feikkikullit on kyllä surkuhupaisia ja suurin osa porukasta tuskin edes hoksaa niiden olevan photoshopattuja...


    • heheheeeeeee
      • mikuel87_

        Kyllä tuo ihan aito kuva on!


      • Buahahhahohhoooioooohhoh

        Heh, Mikuel perkele:) Onko tölkkimmies vielä AS:ssa? :D


    • sdkljslakdjlsa
      • Siitäkö tietää, että kullikuvaa on muokattu, kun kuvassa on iso kulli?


      • Normaali-

        Tuossa kuvassa ei ole edes iso kulli, vaan kusetetetut tai persemitatut mitat.


      • Normaali- kirjoitti:

        Tuossa kuvassa ei ole edes iso kulli, vaan kusetetetut tai persemitatut mitat.

        Kyllä siinä iso kulli on. Koosta en tiedä, kun en ole mitannut. Ei se ainakaan keskikoinen, (Askon mainitsema), 13.52 ole.


      • KatsopaUudelleen
        h-x kirjoitti:

        Siitäkö tietää, että kullikuvaa on muokattu, kun kuvassa on iso kulli?

        No ei tuo mikään nakkikaan ole, se on totta, mut jos laitat rillit päähän ja katsot tarkemmin, niin huomaat varsinkin muutamassa kuvassa aika "jänniä yksityiskohtia"....


      • Saatta-olla-iso

        Siis ei tuo keskikokoa ole, vaan isompi, ellei omistaja sitten ole kääpiö tai muuten pieni. Tuo on joku 15 - 16cm pitkä ja paksu 12cm.


      • Saatta-olla-iso kirjoitti:

        Siis ei tuo keskikokoa ole, vaan isompi, ellei omistaja sitten ole kääpiö tai muuten pieni. Tuo on joku 15 - 16cm pitkä ja paksu 12cm.

        Nuo sinun antamat mitat ovat juuri sitä keskikokoa.

        Tuo ei ole 12cm paksu. On se paksumpi. Ota silmä käteeen ja vertaa omaasi!


    • arttu64

      Laitoin aikoinaan itsekkin sinne kullinkuvan.Homot oli kiinnostuneita,mutta minä en.Jotkut väittivät,että manipuloitu kuva,mutta ihan normi kameralla otettu ilman mitään manipulointeja.Pituus oli silloin kuvasa 20cm mutta nyt yhden tytön mittaamana 22cm ja ympärys 17cm

      • Isot kullit kiinnostaa. Ja kiinnostavat ihan jokaista. Miehiä ja naisia.

        Ja onhan niitä ainakin mukava kadehtia ja väittää persemitatuiksi. Täällä väitetään jo normaalia 15/12-kulliakin isoksi ja/tai perseestä mitatuksi.


    • fgdgfdgfdgdd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe