lihomis 'fetissi'

kurvikastyttö18

Moikka, oon 18v tyttö ja mul on outo ongelma mun kehon kanssa. Tunnen mun olon paljo seksikkäämmäks ku lihoon ja jojo laihutan sen takii. Tää ongelma sai alkunsa 2014 ku olin alipainonen (45kg/170cm) ja tarkotus oli saada lisää kiloi et oisin terve. Kymmenen kiloo tuli aika nopeest ja en ollu viel tyytyväinen ku kylkiluut paisto (kaikki meni reisii ja peppuu). Aattelin et lihotan viel viis kiloo ettei ne enää näkyis. Mun sen aikanen poikaystävä tykkäs ihan sika paljo ku olin kurvikkaampi enkä siks stopannu siihenkää. Olin noin 65kg ku erosin sen kans. Paino oli jonkun aikaa siinä mut tuli itelleenkin sellanen olo, et lihoomisest tulee hyvä olo ja vatsamakkarat ois kivoja, mulla ei siis vieläkään oo pahemmin rasvaa vatsassa. Nyt tällä hetkellä oon vaihtelevasti 72-80kg (laihutan ja aina lihotan takas). Enimmilläni olin 82kg mut laihutin terkkarii varten etten ois ylipainonen. Vast siin painos mul alko tuleen vatsaan rasvaa ja olin tyytyväinen itteeni. Kannattaako mun mennä takas sen painoseks vai mitä pitäs tehä? Tykkään vaan niin paljo syömisestä ja lihomisesta, mikään sotanorsu en kuitenkaa haluu olla.

5

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä kuseta, et ole sotanorsu.. Afrikannorsu olisi lähempänä kokoluokkaasi

    • Öblöf

      Kannattaa pyrkiä siihen painoon missä olet itse tyytyväinen ja tunnet olosi hyväksi.

    • Lsnxjfnd

      Mä luulen et toi 72 kiloo olis just sopiva sulle, ja se näyttääkin terveeltä ku on vähän läskiä kylkiluitten päällä. Älä kuitenkaan ahmi

    • No ei tua ole paha paino jos se ei vaikuta negatiivisesti terveyteesi. Normi paino pituisellesi olisi noin 53-72kg
      Kuulostaa kuitenkin siltä että kehossasi ei ole mitään vikaa vaikka tulisi pari kiloa lisää.
      Tämä on oma päätöksesi : )

    • ghjjkkkkkk

      Tajuuksä kuinka epäterveellistä toi on, et ensin lihottaa ja sitte taas laihduttaa? Sopiva paino sulle olisi varmaan joku 60-70 kg. Eikä se haittaa jos kylkiluut vähän näkyy. Se on ihan normaalia. Kyl mullakin näkyy kylkiluut vaikka mä syönkin ihan normaalisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe