Uskonnollista musiikkia-keskustelu

kristopelastaa

Nykyaikana tuntuu, että kaikesta musiikista puuttuu uskonnollinen kanta. Olen siitä huolimatta väsymättä etsinyt musiikkia, jossa yhdistetään rytminen rap-musiikki ja hyvä uskonnollinen sanoma. Onnekseni löysin täydellisen yhdistelmän molempia artistilta nimeltään Jumalx10 Lavis, Laviksen muu tuotanto ei ole läheskään yhtä uskonnollista, mutta hän on selkesäti kokenut valaistuksen kirjoittaessaan kappaleen Jeesus. Lyriikat ovat suorastaan erinomaisia ja Lavis levittää uskon ja toivon siementä kaikille nykynuoriinkin iskevällä tavalla. Henkilökohtaisesti pidän Laviksen Jeesus kappaletta erinomaisena esimerkkinä kaikille nykymuusikoille uskonnollisen sanoman levittämisestä.

14

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyä_Jumpe

      LavisKen kappalet sai miut uskommmaan islamganhdhi jumalaan ja sen takkia suap juua enemmä t tyä jumala

      • kristopelastaa

        Olisiko mahdollista pitää keskustelu ihan asiallisena? Tälläinen viestittely ei kuulu asiaan millään tavalla. vaikutat pitkästyneeltä, käy ulkona ja tee jotain elämälläsi.


      • Tyä_Jumpe

        SuVakki ELÄ HUUUVA!!!!1!


    • omat_aivot

      Olen pettynyt uskonnon saarnaajiin ja muihin maallisiin uskonnon tuputtajiin. Uskontoa käytetään liian usein edistämään omaa asiaa tai etua ja otetaan ikään kuin Jumalan asema suhteessa toisin ajattelijoihin tyyliin ellet ajattele ja usko kuten minä, olet vääräuskoinen.

      • kristopelastaa

        Mitenköhän tämä nyt liittyy keskusteluun musiikista? Kuten tyä-jumpelle sanoin nämä viestit voi jättää pois jos ei liity asiaan.


      • omat_aivot

        Vonkasit musiikkiin uskonnollista sanomaa ja ilmaisin oman mielipiteeni uskonnollisen sanoman tuputtajista. Toisin sanoen liittyipä hyvinkin ketjun aiheeseen. Tulikos tässä nyt ilmi juuri se mitä sanoinkin uskovaisuudesta ja uskovaisten suhtautumisesta eri tavalla ajatteleviin? Yäk!


      • Isämmua54

        Kuunteles pojo Lavista nii mieli muuttuu =) kjeh


      • brony4lifeboysssssss

        Kerrankin joku täällä tuppukylällä ymmärtää että kirkko on nyky-yhteiksunnassa turha! Kun kävelen kadulla fedorani kanssa ja näen kirkon niin tulee oikein paha maku suuhun!! Onneksi täällä on näköjään muitakin älykkäitä. Oletko mahdollisesti myös brony, sillä olen huomannut että me olemme yleensä älykkäämpiä kuin muut. Olisikohan kyse ohjelmasta, jota katsomme??
        :3


      • kristopelastaa

        Mitä ihmettä tällä keskustelulla on?? Eikö Kiuruvedellä ole enää ketään uskovaisia? Kirkossa kyllä istutaan nätisti penkissä mutt täällä annetaan vapaasti haukkua uskovaisia. Miten voi niin yksinkertainen asia kuin musiikki aiheuttaa joissain noin paljon vihamielisyyttä. En ymmärrä. En tahdo sinua Omat_aivot millään tavalla loukata ja kunnioitan päätöstäsi olla ateisti, kunnioita sinä minun päätöstäni olla uskovainen.


      • Omat_aivot
        kristopelastaa kirjoitti:

        Mitä ihmettä tällä keskustelulla on?? Eikö Kiuruvedellä ole enää ketään uskovaisia? Kirkossa kyllä istutaan nätisti penkissä mutt täällä annetaan vapaasti haukkua uskovaisia. Miten voi niin yksinkertainen asia kuin musiikki aiheuttaa joissain noin paljon vihamielisyyttä. En ymmärrä. En tahdo sinua Omat_aivot millään tavalla loukata ja kunnioitan päätöstäsi olla ateisti, kunnioita sinä minun päätöstäni olla uskovainen.

        Vihamielisyyttä? Missä kohtaa olin vihamielinen? En myöskään ole ateisti ja minulla on henkilökohtaiset suhteet yläkertaan hyvässä kunnossa, vähintäänkin yhtä hyvässä kuin sinulla. Kaiken tämän todistamiseen itselleni tai muille en koe minun tarvitsevan kuulua kirkkoon, josta olen eronnut, koska en tarvitse rahalla maksettavia instituutioita, välikäsiä ja esiliinoja uskon harjoittamiseen. Minun ei myöskään tarvitse istua nätisti kirkossa todistaakseni mitään kenellekään. Se ei kuitenkaan tee minusta ateistia. Jokainen toki saa käydä kirkossa jos se tuottaa mielenrauhaa ja tyydytystä. Minä kunnioitan sinun vakaumustasi ja tapaasi olla uskovainen, kunhan et tuputa uskoasi ja ennen kaikkea siinä tapauksessa, jos olet laajakatseinen, hyvä ja rehellinen ihminen. Uskovaiseksi tekeytyminen kun ei välttämättä takaa vielä mitään. Uskon varjolla kun on tehty ja tehdään edelleenkin paljon pahaa maailmassa.


      • PERKKKKKELE

        VITTU


      • Isämmua54
        Omat_aivot kirjoitti:

        Vihamielisyyttä? Missä kohtaa olin vihamielinen? En myöskään ole ateisti ja minulla on henkilökohtaiset suhteet yläkertaan hyvässä kunnossa, vähintäänkin yhtä hyvässä kuin sinulla. Kaiken tämän todistamiseen itselleni tai muille en koe minun tarvitsevan kuulua kirkkoon, josta olen eronnut, koska en tarvitse rahalla maksettavia instituutioita, välikäsiä ja esiliinoja uskon harjoittamiseen. Minun ei myöskään tarvitse istua nätisti kirkossa todistaakseni mitään kenellekään. Se ei kuitenkaan tee minusta ateistia. Jokainen toki saa käydä kirkossa jos se tuottaa mielenrauhaa ja tyydytystä. Minä kunnioitan sinun vakaumustasi ja tapaasi olla uskovainen, kunhan et tuputa uskoasi ja ennen kaikkea siinä tapauksessa, jos olet laajakatseinen, hyvä ja rehellinen ihminen. Uskovaiseksi tekeytyminen kun ei välttämättä takaa vielä mitään. Uskon varjolla kun on tehty ja tehdään edelleenkin paljon pahaa maailmassa.

        Jumalan mielestä sinun alakertasi on smegmainen =)) kjuh kjah pss. Ei saa puhua VIHApuheetta kristollr joka on koav jätkä


    • anapanee

      Minä kuuntelen vain ISOJEN POIKIen lauluja jossa seivästäävät naisia niin että litinä kuuluu

    • Dismi

      Bismi Dismi :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe