En ole ikinä saanut orgasmia pelkästä yhdynnästä

Riittämätön

Ensiksi haluan kysyä naisilta onko muita kohtalotovereita?
En siis ole ikinä saanut pelkästä munapilluun touhusta orgasmia, se vaatii ainakin klitoriksen hierontaa. Ja joskus siltikään en laukea. Nautin kyllä todella mutta orgasmi jää ajoittain saamatta.

Ja nyt MIEHILLE kysymys:
Kun nainen ei laukea jääkö asia painamaan mieltä tai tuntuuko että vika on teissä vaikka asia ei todellakaan ole niin?

Meillä nyt 9kk suhdetta takana ja asiasta tuli todellinen ongelma kun mieheni aloitti keskustelun tokaisemalla että
"Mua panettaa mutta
en halua panna sua"
Perustelut; koska mä en saa yhdynnyssä orgasmia ja siksi seksistä tulee hänelle suorittamista.
Tässä nyt pohdiskelen mitä helvettiä asialle voisi tehdä, itselleni asia ei ole ollut vielä ikinä ongelma ja ikää on 24 vuotta.

Ps. Toivon asiallista keskustelua.

25

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavastionnistuu

      Hei riittämätön,olen 54 v. nainen.Naimisissa kolmisenkymmentävuotta.Ennen vanhaan ei naisen orgasmeista ollut sopivaa puhua,mutta nyt on sen verran jo tasa-arvoa,että nainenkin voi asioita toivoa.
      Meillä meni kymmenisen vuotta ekaks hukkaan,en saanut orgasmia,mutta sain kaksi ihanaa lasta.Puhuin erään synnytyksenjälkijuttuun osallistuneen hoitajan kanssa seksistä synnytyksen jälkeen.Hän arvasi ilmeestäni,kun puhuimme orgasmista,että ei ollut tuttu juttu minulle.
      Nyt parikymmentä vuotta olen/olemme nauttineet seksistä todella paljon.Mieheni tyydyttää minut ensin kielihoidolla ja käsin ,ymmärtääkseni se tapahtuu klitorista kiihottamalla.Sitten vasta varsinaiseen naimahommaan siirrytään.
      Johtuu kuulemma,ehkä ihan fyysisestä rakenteestani.Klitoris on liian kaukana emättimestä.Olen ns.takapillu.Pelkässä naimahommassa klitoris,joka on edessä ei saa kontaktia penikseen.Sikäli olen onnellisessa asemassa,että mieheni otti selvää asioista,minua alussa ujostutti liikaa.Kyllä minä hänetkin hoitelen hyvin,suuta ja ratsastusta ym.ihanuuksia.

      • Riittämätön

        Kiitos tuhannesti vastauksestasi!
        En ole osannut ajatellakkaan että ongelma voisi olla rakenteellinen.


    • Töitäorkkuun

      Vaimoni ei saa helposti orkkua rakastellessamme. En ole ottanut siitä hernettä nenään vaan haasteen. Nuolemisen ja lelujen ja pitkien sessioiden avulla hänkin on päässyt maaliin. En jätä leikkiä kesken, eikä pelkkä oma orkku ole pääasia.

    • Bertton

      Voihan mies hoitaa naiselle orgasmin samalla kun panee, kunhan selvittää mistä ja miten nainen haluaa häntä hyväiltävän, useimmiten molemmat saivat, ja jos ei niin oman laukeamisen jälkeen hoidetaan myös kumppanille orgasmi. minusta se on todella kiihottavaa kaiken lisäksi. Naisen jalkoväli on niin mielenkiintoinen että siellähän viihtyy aina kun sinne pääsee :)

      • Bertton

        Jos nainen ei laukea niin kyllä minua ainakin jää vaivaamaan ja haluaisin että molemmat pääsevät maaliin, mutta tilanteita on monia eikä se ole niin yksiselitteistä, joillekkin helppoa kun heinän teko ja toisille hidasta kun tervan teko.


    • isopienimies

      Oikein tärkeä asia ja jää vaivaamaan kyllä mutta sitä paremmalla syyllä on tehtävä paljon muutakin että molemmat nauttii ja minullakin pienempi niin enempi vaivaa onko siitä kiinni mutta olen oppinut että hyvä suuseksi ja muu on tärkeää ja ei saa ajatella mies vaan omaa nautintoa.Laita postia [email protected] jos haluat keskustella lisää.Vinkkejä ynnä muuta ja rentous tärkeää eli ei saa suorittaa.

    • lovejapiis

      Ei suhde orgasmin saamiseen saa kaatua, asia hoituu keskustelemalla. Se, että voi antaa naiselle orgasmin, on kyllä hieno juttu ja jäähän kumppanisi siis jostakin paitsi. Jos saat itsellesi orgasmin, voit neuvoa kumppaniasi tekemään saman sinulle, sormilla ja nuolemallakin se onnistuu. Yhdynnän aikana voi käyttää omiakin sormia tai vibraattoria. "Takapillun" juttu oli hyvä. Toivottavasti onnistuu pikkuhiljaa.

    • lovejapiis

      Mutta ei siis ole jäänyt painamaan mieltä, mutta nainen on kyllä orgasminsa saanut. Kerran omien käsiensä kautta...

      Kivempaa se on, kun molemmat saa, mutta on se seksi muutenkin kivaa.

    • määnto1978

      No kissan nostaminen pöydälle on viisasta. Ymmärrän molempia. Mutta on kauhean vaikea tietää, mistä toinen milloinkin pitää. Minusta olisi ainakin kiva, jos nainen puhuu seksin aikana vähän, silleen ohjeistaen... kovemmin, hitaammin, lisää...jne.
      Sitten erilaisilla asennoilla saa uskomattomia fiboja. Minä olen joillain naisilla käyttänyt sellaista, että nojaan itse seinään/sängynpäätyyn istualtaan ja nainen istuu kyrvänpäälle peppu minuunpäin. Pääsen etupuolelta käsiksi glitorikseen ja nainen saa määrätä tahdin. Ja lähituntuma pysyy.

      Mutta muista, että meillä miehilläkin on tunteet ja varsinkin rakasteluun liittyvät ovat samanlaisia kuin naisen ulkonäköön liittyvät...että liikut herkällä alueella.

      Noin vähän miesnäkökulmaa. Mutta seksi on paras tapa osoittaa tunteita toista kohtaan ja se on parisuhteen moottori, että siihen kannattaa panostaa ja unostaa siekailu. :) Kyllä se siitä aukeaa teillekin. :)

    • lovejapiis

      Sängynpääty, mutta voisit kokeilla myös kasvotusten. Siinä etumukset hinkkaa hyvin ja mies voi ottaa käsillä kiinni naisen takamuksesta ja keventää ylös liikettä ja samalla vetää vastatusten.
      Molemmin päin vain, niin ainakin mies pääsee näköalapaikoille.

      • määnto1978

        Niin ja takaapäin on vakio. Siinä jompikumpi voi stimuloida glitorista. Ja joillakin sivustapäin annettu kyrpä antaa vauhtia...eli nainen kyljellään ja toinen jalka ylhäällä ja mies pääsee siitä sisälle...siinä myös helppo molemman hieroa glitorista.

        Ja toisaalta...minä olen pannut merkille myös senkin, että mitä enemmän käytän esileikkiin aikaa, sitä paremmin yhdynnänaikainen, samanaikainen orgasmi onnistuu. Nainenhan voi saada rakastelun aikana useasti...ja se on minusta erittäin kiihottavaa. Saan naisen orgasmista enemmän hyvää oloa kuin omasta...tai ennemminkin se oma tuntuu sit kahta paremmalta, kun nainen on saanut useasti. Ja himoa voi leikata veitsellä ilmasta. Tuntuu, kuin nainen syö minut. :D


    • Kokeile ajan kanssa nautiskella itseksesi, uteliaalla asenteella. Tunnustele, löytyykö emättimen sisältä jotain hyvältä tuntuvia kohtia. Painella, hyväillä, silittää.

      Ite saan monella tavalla, yhdynnässä aloin saada ennen kuin opin klitorisorgasmit. Molemmat toki ihania. Myöhemmin opin saamaan myös mm. ajatuksen voimalla ilman kosketusta. Vasta 24-vuotiaana opin sen; naisen seksuaalisuus elää ja muuttuu ja aina on vielä toivoa :) Tunteet ja ajatukset vaikuttaa paljon, rentous, kyky olla täysin läsnä ja avoinna. Esim. meditaatio auttaa näihin ja lihaksia taas voi vahvistaa ahkeralla lantionpohjanlihastreenillä -tuntumaa ja herkkyyttä tulee lisää, sekä kykyä :) Aiemmin sain vain kerran/seksikerta, nykyään yleensä yli 10 kertaa, joskus monia kymmeniä orkkuja jos on oikein pitkä sessio.

      Rakenteellinen seikka voi olla tottakin, mut en tiedä sitten, olenko ite joku luonnonoikku ;D Mulla on kai ns. takapillu, ja klitan ja pillureiän välissä on n. 5-7cm, eli aika pitkä matka. Silti saan emätinorkkuja; ei naiminen tunnu klitassa hyvältä, vaan ihan siellä vaginan sisällä ;D Kohdunsuu, g-piste ja vaginan seinämät on mulla herkkiä. Myös ns. "pillun pitsireunus" muun muassa, eli hymen. Vaginassa on paljon herkkiä kohtia sisälläkin, ainakin mulla!
      Ja esim. takaapäin naidessa mikään ei osu klittaan, mut silti saan orkkuja siinä(kin). En siis ihan ymmärrä tuota väitettä, että klitan etäisyys vaginan suuaukolta olisi merkittävä tekijä. Ite en oo koskaan tykännyt hieroa klittaa naidessa, häiritsee, oon joskus kokeillut. Mut ne, ketkä siitä tykkää, siinä voi olla oiva apu :)

      Mut orkku ei tule pakottamalla, vaan sillä on ikäänkuin oma tahto. Sitä voi lempeästi kutsua, houkutella, viekoitella tulemaan, mutta käskystä se ei tule ;D

      Pitkä kiihotus on tärkeää ja luottamus, rentous. Meidän seksi kestää yleensä 2-4 tuntia :) Siinä ajassa ehdin nauttia kunnolla ja saada lukuisia orkkuja. En mihinkään pikapanoihin enää tyytyiskään paitsi ihan poikkeustapauksissa.

    • kopoma-d

      sitä tuntee itsensä todella huonoksi rakastelijaksi mikäli naiselleen ei voi orgasmia antaa vaikka kaikkensa yrittää nuolee rinnat,klitoriksen,varpaat ym.ym. ei vaan tuu MASENTAVAA!

    • Konsksksksksk

      Sehän kiinni pelkästä tekniikasta ja naisen tuntemisesta. Voisin konsultoida sua.

    • Vapaamies_

      Vaikuttaa kauhean työläältä tuollainen miehen kannalta. Suuseksiä, hinkkaamista, vääntämistä ja kääntämistä. Ehkä olisi parempi unohtaa koko orgasmi, koska eih'n tuota pidemmän päälle jaksa Erkkikään. Eipä ihme, että monessa perheessä seksielämä hiljenee.

    • Nainen242

      En ole saanut orgasmia pelkässä yhdynnässä ikinä eikä se mua tai mun miestä häiritse koska molemmat tietävät etteivät kaikki naiset siihen pysty, valitettavasti. Mies tyydyttää mut sormilla tai suuseksillä sitten ja tulen sillä tavalla nopeasti ja saan saman tyydytyksen kuin mieskin. Onko miehelläsi ongelma nuolla tai sormettaa sut orgasmiin? Eikö jaksa vaivautua vai eikö kiinnosta sun nautintosi? Kysy mieheltä miksi se on hänelle niin tärkeää että saat orgasmin pelkässä yhdynnässä jos muitakin keinoja on? Kannattaa vaan rohkeasti puhua asiasta, niin minä ja mun mies ollaan tehty.

    • anskuv

      Sama juttu, yhdynnässä en saa orgasmia, vaikka kuinka kauan jyystettäisi missä asennossa tahansa. Klitorista simuloimalla kyllä saan.

    • ögöfglödgöl

      "Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. "
      http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmihairiot

      Et ole harvinaisuus.

    • biologiaa

      Naisista yhdynnässä n. 30 % ei saa koskaan orgasmia, mutta miehistä melkein kaikki.

      Jos nainen ei saa orgasmia, se ei vaikuta juuri lainkaan hedelmällisyyteen, joten hänen orgasmia tuottamattomat geenialleelinsa kuitenkin periytyvät. Jos taas mies ei saa orgasmia, jalkeläisiä ei tule, ja miehen alleelit eivät periydy.

      Luonto siis käsittelee naisen ja miehen orgasmia eri tavalla. On mahdollista, että naisen orgasmi on vain jäänne, niin kuin miehen nännit, muistuma samanlaisesta alkiosta, josta on kehittynyt induktioaineen tai sen puuttumisen mukaan eri sukupuolet.

      Useimmat, niin miehet kuin naisetkin, luulevat, että kaikki naiset voivat saada orgasmin. Yhdynnässä saamattomat saavatkin usein klitorista hieromalla tai suuseksissä, pieni osa ei koskaan. Mies yrittää tuottaa naiselle mahdollisimman hyvän olon, joten hän helposti kokee pettymyksen, jos nainen ei saa.

      Usein onkin siirrytty sellaiseen käytäntäöön, että mies hyväilee tytön vittua, kunnes tämä saa orgasmin. Vasta sitten siirrytään yhdyntään, jolloin mies voi hyvällä omallatunnolla saada omansa, kun tyttö on jo saanut. :)

    • Jansku78

      Ei meilläkään kumpikaan saa yhdynnässä orgasmia,vaikka se ihanalta tuntuukin, suusexi tuntuu niin hyvältä että saatan laueta useastikin, se on jotenkin intiimimpää ja tykkään myös ottaa suihin ja nielläkkin, mieheni suosikki on yhdynnän jälkeen masturboida ja ruiskaista spermat häpyhuulille sekä klitorikselle, mutta laukeaa myös kun imen häntä, ei se yhdyntä välttämättä ole se ainoa autuaaksi tekevä, nautinnon voi saada muutenkin ja saada mahtavia orkkuja.

    • ajomeiseikiirehdi

      olen tässä ajellut sekä etu että takapilluisia naisia elämäni aikana aika paljon ja tosiaan joskus tapaa naisia jotka eiolekoskaan saanut orkkua, no siihen kun hieman panostaa niin irtoaahan se sieltä, joksus kyse on psyykkisellä puolella joskus mekaninen eli toisilla klitoris on ikäänkuin sisällä toisilla kuin nortin natsa.
      joskus naimisen jälkeen b rappuun siirtyminen ja kyljellään painaminen tuottaa runsaasti sarjaorkkuja sellaiselle joka niitä ei muuten saa.
      toisilla pelkkä nännin imeminen tuottaa orgasmin vaikka on vielä farkut jalassa.
      itse lasken mällit irti vasta kun toine osapuoli laukeaa

    • Kyllä miehen pitää saada nainenkin laukeamaan tarvitsee se sitten suuseksiä tai sormin hierontaa.Jos tätä ei kehtaa antaa niin kannatta kyllä pysyä oman käden onnessa.Seksi naisen orgasmin jälkeen on paljon nautinnollisempaa.Voisin antaa vinkkejäkin jos kiinnostaa.

    • borntohavesex

      koitappas niin että paat miehen selälleen ja hyppäät satulaan. liikutat klitorista painaen itseäsi eteen taakse ihan siis pientä tosi hidasta liikettä. välillä pysäytät ja nostat itseäsi kullinvartta ylös ja alas niin että klitoris osuu hepinvarteen. minä en ollu kolmevitoseen mennessä saanu mitään,ennenkuin opin ton tavan. kun siinä hetken keinuin ,aloin tuntemaan huminaa ja kuumuus ajoi lisäämään vauhtia ja kohta sain niin mielettömän orkun että sekosin päästäni. mutta pitää alottaa tosi varoen ja herkästi. nyt tiedän että ekana hyppään miehen päälle,otan kaks ainaki itse ja sitte annan miehen tulla. olin 42 kun sain ekan orkun sormilla itelleni..että aina sitä oppii kuules ,vanhaki koira uusia kujeita.

    • Jo_aikuinen

      En ole ikinä saanut pelkällä panemisella, ikää 35. Alkuun sain orgasmin vain sormin klitorista kiihottamalla, pillussa ei saanut olla mitään. Siitä se sitten vuosien kuluessa helpotti ja nyt saan seksinkin aikana sormin tai leluilla klitorista kiihottamalla ihan kohtuullisen helposti.

      Mieheltä kielsin aikanaan ees yrittämästä muuta kuin varmaa tietä sormin onneen, koska siitä tuli MINULLE suorituspaineita ja silloinhan se orgasmi jää takuulla saamatta. Kun tätä painetta ei ollut niin johan se alko helpottamaan ja mieskin on silminnähden tyytyväinen :)

    • Bauman

      Jos ei ole koskaan harrastanut itsetyydytystä niin ei tunne kehoaan, ei tiedä mikä tuntuu hyvältä, mistä koskettaa ja millä tavalla. Nyt vaan reippaasti tutustumaan omaan vartaloon, sormien tai apuvälineiden kanssa. Lue eroottisia tarinoita, katso seksileffoja ja anna mennä! Miehelle voi kertoa tai näyttää, mitä tämä voi tehdä jotta sinusta tuntuu hyvältä. En ole sellaista miestä tavannut, joka ei olisi pitänyt näistä oppitunneista ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe