Jeesusta ei uhrattu saatanalle!

Asianomainen

Jumala on nimittäin kieltänyt epäjumalille uhraamisen, joten miksi siis Jumala olisi uhrannut Poikansa saatanalle??? EI MITENKÄÄN !
Raamattu kertoo selvästi, että Jeesus uhrasi itsensä Jumalalle.
Älkää siis viitsikö sekoilla ja höpöttää valheita.

217

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinmeilläaina

      Teuvohan sen valheen on alulle päästänyt, eikä nöyrry virhettään myöntämään.

      • Hänarmahtaa

        Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.


    • alfa123om2222

      Minun raamattuni ei kerro lainkaan, että Jeesus olisi uhrattu. Tuo opetus taitaa olla peräisin kirkolta eikä raamatusta. Danielin kirja kertoo, että Messias, Voideltu RAIVATAAN POIS TIELTÄ, EIKÄ HÄNELLE JÄÄ KETÄÄN. Siis myös hänen kannattajansa raivataan pois tieltä.

      Käsitys, että juutalainen temppeliuhraaminen, jossa eläimiä uhrataan syntien sovitukseksi on kumoutunut ainutkertaisen uhrin takia on lähinnä vitsi. Danielin kirja kertoo, että 2300 iltaa ja aamua (2300 2300 vuotta) temppeli on häväisty ja tallattu maahan, mutta sen jälkeen se nousee jälleen kunniaan. Tuo häväistys alkoi Messias Johtajan Aleksanteri Suuren kuolemasta 323 eKr.

      Jeesus ei itse kumonnut Tooraa uhreineen, vaan sen teki myöhemmin kirkko ja esimerkiksi apostoli Barnabaan kirje. Kyse oli jumalattomien tuntemasta vastenmielisyyttä sitä kohtaan, että eläimiä uhrataan. He pitivät ihmisuhria parempana kuin, että eläimiä uhrattaisiin. Tämä taipumus näkyi jo Siinain vuorella Exoduksen aikana. Jumalattomat alkoivat pelätä Jehovaa kun kuulivat, että jopa PUKKI TAI PÄSSI, joka koskee vuoreen kivitetään kuoliaaksi. Ja he luopuivat Jehovasta, koska eivät tahtoneet PUKKEJA JA PÄSSEJÄ uhrattavan.

      Eläimet eli jumalattomat ovat sitä mieltä, että eläimiä ei koskaan enää tulla uhraamaan mistään syystä. Kuitenkin raamatussa lukee Kaikkina aikoina kaikissa paikoissa suoritetaan puhtaita uhreja Jehovalle. Itse en näe siinä mitään vastenmielistä, että juutalaisessa temppelipalvelussa uhrataan eläimiä.

      • kdkdkdkdkd

        "Eläimet eli jumalattomat ovat sitä mieltä, että eläimiä ei koskaan enää tulla uhraamaan mistään syystä."

        MILLÄ NIMELLÄ, JÄRJESTÄÄN, JUMALASTA, IHMISYYDESTÄÄN JNE LUOPUNUTTA TULEE KUTSUA?
        ELÄIMIKSI KUTSUMINEN, esimerkiksi siaksi; VOISI OLLA SIAN PILKKAAMISTA.

        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappejakin Jumala ja Jeesus ei ole papiston virkoja jakanut..

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        =================
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
        =================

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Se, että kristitty on elämänsä loppuun asti syntinen (kristittyjen perisyntiin kastettu puolustus kyvyttömänä lapsenakin) ei tarkoita, että IHMISYYDESTÄÄN luopumaton olisi heidän kaltainen.


      • Hänarmahtaa
        kdkdkdkdkd kirjoitti:

        "Eläimet eli jumalattomat ovat sitä mieltä, että eläimiä ei koskaan enää tulla uhraamaan mistään syystä."

        MILLÄ NIMELLÄ, JÄRJESTÄÄN, JUMALASTA, IHMISYYDESTÄÄN JNE LUOPUNUTTA TULEE KUTSUA?
        ELÄIMIKSI KUTSUMINEN, esimerkiksi siaksi; VOISI OLLA SIAN PILKKAAMISTA.

        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappejakin Jumala ja Jeesus ei ole papiston virkoja jakanut..

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        =================
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
        =================

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Se, että kristitty on elämänsä loppuun asti syntinen (kristittyjen perisyntiin kastettu puolustus kyvyttömänä lapsenakin) ei tarkoita, että IHMISYYDESTÄÄN luopumaton olisi heidän kaltainen.

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


      • Justushj

        Jeesus uhrasi itsensä Jumalalle

        Senkaltainen ylimmäinen pappi meille sopikin: pyhä, viaton, tahraton, syntisistä erotettu ja taivaita korkeammaksi tullut,

        27 jonka ei joka päivä ole tarvis, niinkuin ylimmäisten pappien, ensiksi uhrata omien syntiensä edestä ja sitten kansan; sillä tämän hän teki kerta kaikkiaan, uhratessaan itsensä.

        13 Sillä jos kauristen ja härkäin veri ja hiehon tuhka, saastaisten päälle vihmottuna, pyhittää lihanpuhtauteen,

        14 kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!


    • Sopiituotaepäillä

      Millähän lailla tämä aloittaja on kyseisessä tapauksessa asianomainen?

      • Eiseotajoseiannakkaan

        Asianomaisen kannattaisi olla vakuutusyhtiöön yhteydessä, jos on oikeutettu jonkinlaisiin korvauksiin.


      • Siitäköonkysymys

        Keskustelet itsesi kanssa. Yksinäisyyskö vaivaa?


      • Eiköstäjookosta

        Sitä voit itse tykönäsi mietiskellä. Kerro vaikka syksyllä, mihin tulokseen pääsit, jookosta?


      • Jeesusrakastaa
        Eiköstäjookosta kirjoitti:

        Sitä voit itse tykönäsi mietiskellä. Kerro vaikka syksyllä, mihin tulokseen pääsit, jookosta?

        Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.


      • Verenkautta
        Siitäköonkysymys kirjoitti:

        Keskustelet itsesi kanssa. Yksinäisyyskö vaivaa?

        ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.


      • Kuismän
        Eiköstäjookosta kirjoitti:

        Sitä voit itse tykönäsi mietiskellä. Kerro vaikka syksyllä, mihin tulokseen pääsit, jookosta?

        No, kuis meni syksy?


      • Hänarmahtaa

        Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.


      • Hänarmahtaa
        Eiseotajoseiannakkaan kirjoitti:

        Asianomaisen kannattaisi olla vakuutusyhtiöön yhteydessä, jos on oikeutettu jonkinlaisiin korvauksiin.

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


      • Hänarmahtaa
        Verenkautta kirjoitti:

        ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.

        Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa.


      • Hänarmahtaa
        Verenkautta kirjoitti:

        ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


      • Hänarmahtaa
        Eiseotajoseiannakkaan kirjoitti:

        Asianomaisen kannattaisi olla vakuutusyhtiöön yhteydessä, jos on oikeutettu jonkinlaisiin korvauksiin.

        Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


      • Hänarmahtaa
        Kuismän kirjoitti:

        No, kuis meni syksy?

        Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


    • Hebr.
      10:10 Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.
      10:11 Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa;
      10:12 mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,
      10:13 ja odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi.
      10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään

      Se on niin ja Amen!

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!


      • muistojamenneistä

        Hei KTS!

        Oletko nimim. Semper.Fidelis?


      • Tuskinpavaan
        muistojamenneistä kirjoitti:

        Hei KTS!

        Oletko nimim. Semper.Fidelis?

        Tuskinpa vaan.


      • Luulenpa
        Tuskinpavaan kirjoitti:

        Tuskinpa vaan.

        Luulen että Semper on heittänyt lusikan nurkkaan. Teuvokin pääsisi riemuitsemaan jos tietoon saataisiin varmuus.


      • Joopajoo.joo
        Luulenpa kirjoitti:

        Luulen että Semper on heittänyt lusikan nurkkaan. Teuvokin pääsisi riemuitsemaan jos tietoon saataisiin varmuus.

        No jopa joo.


      • Hänarmahtaa
        Joopajoo.joo kirjoitti:

        No jopa joo.

        Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.


      • Hänarmahtaa

        Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."


      • Hänarmahtaa
        muistojamenneistä kirjoitti:

        Hei KTS!

        Oletko nimim. Semper.Fidelis?

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.


      • Hänarmahtaa
        Luulenpa kirjoitti:

        Luulen että Semper on heittänyt lusikan nurkkaan. Teuvokin pääsisi riemuitsemaan jos tietoon saataisiin varmuus.

        ja anna anteeksi kansallesi, mitä he ovat rikkoneet sinua vastaan, ja kaikki heidän syntinsä, jotka he ovat tehneet sinua vastaan; ja suo, että heidän vangitsijansa olisivat laupiaat heitä kohtaan ja armahtaisivat heitä.


    • näinsevaanonpi

      Jumala ei toimi itseään vastaan.

      • Niinpäniinpäniinpäniinpä

        Niinpä! Eikä Sanaansa vastaan!


    • alfa123om2222

      Jeesuksessa Kristuksessa hän toimi itseään vastaan. Jeesuksen sanotaan täyttäneen VT:n kaikki profetiat eli ne siirtyivät historiaan. Jehova ei kyennyt pitämään lupauksiaan Israelille, jotka olivat VT:hen kirjoitettu. Sen tähden tuli JK, joka kumosi lain ja profeetat Paavalin avulla ja VT:n lupaukset mitätöitiin.

      Vanha liitto jouduttiin kumoamaan, koska sitä ei kyetty täyttämään. Jehova oli vannonut oman päänsä kautta valoja, joita hän ei kyennyt täyttämään. Sen tähden hän kävi ristille kirottuna ja kuoli eli menetti oman päänsä. Jehova kykenee toimimaan omia sanojaan vastaan ja tekemään sanoistaan vain symbolisia.

      • Hänarmahtaa

        Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.


    • Juurikinniin

      Juurikin niin.

      • Hänarmahtaa

        Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."


    • Aamenhallelujaa

      Aamen!

    • Jeesukseenuskovainen

      Jumala olisi vahvasti ristoriidassa itsensä kanssa, jos hän olisi Jeesuksen saatanalle uhrannut! Mutta niin EI todellakaan käynyt!

      • Hänarmahtaa

        Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.


      • Armonvarassa

        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;


    • Matti-Moraalinajattelija

      Jos nyt oikein muistan Kaifas langetti uskontokunnan nimissä kuolemantuomion vapauttaessaan Barabbaan Jeesuksen sijasta. Pontius Pilatus Rooman edustajana valvoi tuomiota Rooman vallan kyseenalaisksipanosta ja majesteettirikoksesta. Roomalaiset teloittivat lopuksi !
      Siis miten uhrauksen kanssa siis oli ?? Lopputulos oli selkeä valtion suorittama teloitus !!

      • Ystävällinenneuvo

        Jätä matti se ajattelu niille jotka sen hallitsee.


      • Jokuajatteleepuolestamme
        Ystävällinenneuvo kirjoitti:

        Jätä matti se ajattelu niille jotka sen hallitsee.

        Niinpä, eihän riviuskovaisen ole edes lupa ajatella itsenäisesti:)


      • Jeesuksenoma
        Jokuajatteleepuolestamme kirjoitti:

        Niinpä, eihän riviuskovaisen ole edes lupa ajatella itsenäisesti:)

        Nimenomaan jokainen uskovainen on ajatellut tärkeimmässä asiassa oikein: hän on valinnut Jeesuksen elämäänsä.


      • Ikuisuus.osa
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Nimenomaan jokainen uskovainen on ajatellut tärkeimmässä asiassa oikein: hän on valinnut Jeesuksen elämäänsä.

        Niinpä. Ainoa valinta, joka vaikuttaa ikuisuuteen!


      • Verenkautta
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Nimenomaan jokainen uskovainen on ajatellut tärkeimmässä asiassa oikein: hän on valinnut Jeesuksen elämäänsä.

        Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.


      • Hänpelasti

        hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'


      • Hänarmahtaa
        Verenkautta kirjoitti:

        Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.

        Sillä Herra armahtaa Jaakobia ja valitsee vielä Israelin ja sijoittaa heidät heidän omaan maahansa; muukalaiset liittyvät heihin ja yhtyvät Jaakobin heimoon.


      • uskossakin

        Jeesuksen Kristuksen uhraaminen (myös ylösnousemus) oli Jumalan pelastussuunnitelma meidän armahtamiseksemme. Sen täytyi tapahtua! Jeesus sanoi Pietarille melko kovasti tämän sanoessaan, älköön se sinulle tapahdu (ihmisen ajattelutapaa). Pahanvoimat surmasivat Kristuksen, joka ei suutaan puolustukseksi avannut. Nämä eivät ilmeisesti tietäneet, että juuri itsensä uhraamalla Jeesus Kristus voitti synnin ja pahuuden. Jeesus pahoitteli häntä (Juudasta) sekä niitä, joiden toimesta teloitus laitettiin käytäntöön pyytäen heille Isältä armoa.


    • Setä.neuvoo
    • simpleasthatyouknow

      Jeesus uhrasi itsensä Jumalalle. Niin Raamattu kertoo.

      • öpöplolololo

        Ei jumalan tarvitse uhrata itseään itselleen. Ihminen voi yrittää mutta Jumalalla on jo kaikkea ei hän tarvitse sitä.Jumala tarvitsee se ,että ihminen pyrkii hyvään ja jumalalliseen elämään.


      • Armonvarassa
        öpöplolololo kirjoitti:

        Ei jumalan tarvitse uhrata itseään itselleen. Ihminen voi yrittää mutta Jumalalla on jo kaikkea ei hän tarvitse sitä.Jumala tarvitsee se ,että ihminen pyrkii hyvään ja jumalalliseen elämään.

        Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.


      • Hänarmahtaa
        Armonvarassa kirjoitti:

        Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Hänarmahtaa

        'Sanokaa Joosefille näin: Oi, anna anteeksi veljiesi rikos ja synti, sillä pahasti he ovat menetelleet sinua kohtaan.' Anna siis isäsi Jumalan palvelijoille anteeksi heidän rikoksensa." Ja Joosef itki kuullessaan nämä heidän sanansa.


    • Eiikinä

      Nimenomaan! Jumala ei ikinä uhraisi mitään saatanalle. Mielipuolinen ajatuskin!

      • Hänarmahtaa

        Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.


    • Samamieskaksitietä

      LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
      Devout
      5.3.2007 10:55
      Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

      Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

      Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

      Devoit
      26.12.2009 21:32
      Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Valheen ja vääryyden tie, jonka vieressä virtaa riettauden virta, jossa suoritetaan kaste veren hurmokseen.

      "Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

      Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30

      Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.

      Teuvo mykistyi piispan edessä.
      RuukinVeli                  
      1.11.2015 18:11
      Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
      Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
      Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
      Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."

      NäinOnNäreet
      3.12.2015 10:08
      Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.

      "Paskat Teuvo

      "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

      "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

      "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

      "piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

      "Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."
      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

      "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

      "Olet kyrpäJooseppi."

      "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

      On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

      "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

      • 6.12

        jep jep


      • 4714414

        Ei lakaista maton alle


      • Verenturva
        4714414 kirjoitti:

        Ei lakaista maton alle

        jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.


      • Verenmerkki
        Verenturva kirjoitti:

        jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

        meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen.


      • Aamenaamenaamen
        Verenmerkki kirjoitti:

        meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen.

        Aamen!!!


      • Hänarmahtaa
        Verenmerkki kirjoitti:

        meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen.

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


      • Hänarmahtaa

        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."


    • Sunipulveriakansalle

      Uskokaa Teuvon Sunipulveriin.

      • Se.siitä

        Kommentistasi päätellen, et ilmeisesti ole penaalin terävimpiä kyniä?


      • Tapahtuipa_Köyliössä

        Henkka piispa oli Lallin mielestä liian suvaitsevainen sukupuolisia vähemmistöjä kohtaan ja sekös Lallia sapetti. Myös Henkka piispan ruotsinkielinen murteinen puhe pani Lallin kiristelemään hampaitaan. Pakko-ruotsiahan hän vihasi über alles.
        Piispa Henrik kuoli teidän syntienne tähden ja antoi ruumiinsa Köyliönjärven jäällä, jotta yksikään persuLallin kaveri ei hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen kiljukännin.


    • Voi_Saatanan_valitut

      Ei niin. Saatana valitsi Barabbaan vapautettavaksi. Kun Pilatuksen Pontius heiltä kysyi, kumpi vapautetaan, Jeesus vai Barabbas. Juutalaisyleisön jakamaton mielipide ratkaisi, ja Barabbas vapautettiin tekemään lisää ryöstöjä ja raiskauksia. Siinä valinnassa annettiin lähtölaukaus USA:n synnylle. USA on tänäkin päivänä Saatanan valittu kansa, lukuunottamatta alkuperäisasukkaita Intiaaneja.

      "Barabbas oli Raamatun Uudessa testamentissa henkilö, joka oli tuomittu ristiinnaulittavaksi murhasta. Samaan aikaan Pontius Pilatuksen edessä oli Jeesus, ja pääsiäisenä juutalaisilla oli lupa vapauttaa yksi vanki. Juutalaiset ylipapit ja pankkiirit ym rahanvaihtajat kiihottivat juutalais kansaa huutamaan Barabbaan vapaaksi, jotta Jeesus jäisi Pilatuksen vangiksi ja tapettaisiin ristille." Ja niin myös kävi.

      Áiemmin tapahtunutta:
      "Evankeliumien mukaan Jeesus kävi temppelissä opettamassa, mikä herätti vastustusta juutalaisten keskuudessa. Useaan kertaan osa juutalaisista tahtoi kivittää Jeesuksen hänen opetustensa tähden. Jeesus puhui siitä, että hän ja Isä ovat yhtä. Hän puhui myös siitä, että hän on Hyvä Paimen, ja hänen lampaansa kuulevat hänen äänensä, mutta nämä jotka tahtoivat kivittää hänet eivät olleet hänen lampaitaan. Kivittäjät sanoivat, että Jeesus tekee itsensä Jumalaksi, vaikka on ihminen ja se oli heidän mielestään jumalanpilkkaa. "

    • Niin.on.kirjoitettu

      Niinhän se on Kirjaan kirjoitettu.

      • Ainauskollinen

        Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,


    • Sanaan.luottava

      Sanaaan, siis Jumalan sanaan voi tässäkin asiassa luottaa.

    • Niin.on.kirjoitettu

      Jeesus uhrattiin Jumalalle, kuten Raamattu ilmoittaa.

    • Se.on.totta

      Se on totta!

    • voi.heitä

      Eräät eivät ylpeydeltään kykene käsittämään totuutta.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!

    • Voiteuvoavoi

      Teuvon teorian mukaan Jmala tosiaankin uhrasi Poikansa saatanalle!

      • Nyt.korjattu

        Korjaus: Jumala.


    • JokainenSana

      Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

    • Verenturvissa

      Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.

    • Verenkautta

      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

    • Verenmerkki

      Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.

    • Eiyksikäänjoudu

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Eiyksikäänjoudu

      Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.

    • Eiy

      Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

    • Eiyksikäänjoudu

      Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

    • Älkääantako

      Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

    • Huutavanhuuto

      Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.

    • Jumalaonlaupias

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Armoriittää

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Lopunlähetessä

      Mutta kaiken loppu on lähellä. Sentähden olkaa maltilliset ja raittiit rukoilemaan.

    • Hänarmahtaa

      Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa.

    • UhrasiJumalalle

      kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!

    • Sananmukainen

      ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."

    • Lukutaitoinen

      Selväähän se on jos osaa vaan lukea!

    • 12___13

      Olen samaa mieltä, ettei Jeesusta uhrattu Saatanalle. Mutta olen myös sitä mieltä, ettei Jeesusta uhrattu myöskään Jumalalle. Jeesus uhrasi elämänsä meille, koska hän käytti elämänsä meidän hyväksi, jotta me voisimme pelastua. Jeesus käytti elämänsä julistaakseen Jumalan antaman ilmoituksen meille, jotta voisimme pelastua ja siksi hänet lopulta murhattiin.

      • UhrasiJumalalle

        Tämä ei kuitenkaan ole mikään mielipide-, vaan ilmoitusasia, sillä Sana sanoo näin:

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!" Heb 9:14


    • sdgfasdfgasdfa

      Mutta kun Jumala nimenomaan sanoo haluavansa LAUPEUTTA eikä uhria. Silti voi olla että ihmiset yrittivät uhrata Jeesusta Jumalalle ja luulivat onnistuneensa siinä, mutta se on täysin IHMISTEN touhuja, ei Jumalan. Jos joku instanssi uhria haluaa niin se on kyllä Piru.

    • Uskonkautta

      Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!

    • Hänarmahtaa

      Vihatkaa pahaa ja rakastakaa hyvää ja saattakaa oikeus voimaan portissa: ehkäpä Herra, Jumala Sebaot, armahtaa Joosefin jäännöstä.

    • Hänarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • AlussaoliSana

      Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Hänarmahtaa

      Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.

    • Hänarmahtaa

      Laaban vastasi hänelle: "Jospa saisin armon silmiesi edessä! Merkkini ilmoittavat, että Herra sinun tähtesi on siunannut minua."

    • Hänarmahtaa

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi.

    • Hänarmahtaa

      Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Hänarmahtaa

      "Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."

    • Onarmosuuri

      Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

    • Hänarmahtaa

      Ja Daavid sanoi Aakiille: "Jos minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin annettakoon minulle paikka jossakin maaseutukaupungissa, asuakseni siellä. Sillä miksi sinun palvelijasi asuisi kuninkaan kaupungissa sinun luonasi?"

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Hänarmahtaa

      niinkuin hän oli ilmestynyt hänelle Gibeonissa. Ja Herra sanoi hänelle: "Minä olen kuullut sinun rukouksesi ja anomisesi, kun sinä anoit armoa minun edessäni. Minä olen pyhittänyt tämän temppelin, jonka sinä olet rakentanut sitä varten, että minä sijoittaisin nimeni siihen ainiaaksi; ja minun silmäni ja sydämeni tulevat alati olemaan siellä.

    • Hänarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Hänarmahtaa

      Ja he virittivät ylistys- ja kiitosvirren Herralle: "Sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti Israelia kohtaan." Ja kaikki kansa nosti suuren riemuhuudon ylistäen Herraa siitä, että Herran temppelin perustus oli laskettu.

    • Hänarmahtaa

      Mutta nyt on meille hetkiseksi tullut armo Herralta, meidän Jumalaltamme, koska hän on sallinut pelastuneen joukon meistä jäädä jäljelle ja antanut meille jalansijan pyhässä paikassansa, että hän, meidän Jumalamme, valaisisi meidän silmämme ja soisi meidän hiukan hengähtää orjuudessamme.

    • Hänarmahtaa

      Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.

    • Hänarmahtaa

      Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.

    • Jumalaonhyvä

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • Jumalaonhyvä

      Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

    • väärätihmeet

      Ihmisen sielunvihollinen ei käy parannuksentekoon.

    • Jumalaonhyvä

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

      • Ex-vl.Jumalan.armosta

        Oikein hyvä, että olet innostunut noiden, sinänsä tyhjänpäiväisten lorujen palstalle kopioimiseen. Myönteistä siinä on nimenomaan se, että se älytön veren kanssa sottaaminen on jäänyt vähemmälle.


      • vl.johtomies
        Ex-vl.Jumalan.armosta kirjoitti:

        Oikein hyvä, että olet innostunut noiden, sinänsä tyhjänpäiväisten lorujen palstalle kopioimiseen. Myönteistä siinä on nimenomaan se, että se älytön veren kanssa sottaaminen on jäänyt vähemmälle.

        Mustat kissat eivät ole enää saaneet Golgatalta verta. Siinä syy.

        Meillä sitä kyllä riittää.


    • Jumalaonhyvä

      Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

      • Jopahan.taas

        En todellakaan usko.


    • Jumalaonhyvä

      Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;

    • Jumalaonhyvä

      Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.

    • Jumalaonhyvä

      Jumalattomalla on monta vaivaa, mutta joka Herraan turvaa, häntä ympäröitsee armo.

    • Jumalaonhyvä

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

      • 10vkeskusteluatoivonut

        Sinänsä on oikein pitää esillä Raamattua, Jumalan sanaa. Kuitenkin ilman raamatunjakeiden selitystä osallistumistapasi on pelkkää kopiointia, massapostausta, useinkaan viestisi eivät liity keskusteltavaan aiheeseen. Valitettavaa todeta, että sinunkaan otteesi ei ole foorumin sääntöjen mukaista.


    • OlenDevoit

      Tosi on, ettei Jeesusta uhrattu Saatanalle, enkä minä päässyt sisään ahtaasta portista.

      Enkä myöskään ole robotti, vaikka se siltä vaikuttaa.

      • MelkeinOletRobotti

        Olet Teuvo ja olet saatanan robotti.


    • Jumalaonhyvä

      Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.

    • Jumalaonhyvä

      Säilytä armosi niille, jotka sinut tuntevat, ja vanhurskautesi oikeamielisille.

    • Jumalaonhyvä

      Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

    • Jumalaonhyvä

      Miksi kerskaat pahuudestasi, sinä väkivaltainen? Jumalan armo pysyy alati.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • Itkumuurin.saatanat

      Saatana t uhrasivat Jeesuksen ristin kuolemaan.

      Nykyään nuo saatana nyökkivät itkumuurilla letit heiluen. Ovat saatanat iskeneet päänsä pahoin itkumuuriin.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.

    • Jumalaonhyvä

      Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • JeesusonihanaHerra

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä hänen vihansa viipyy silmänräpäyksen, ja hän ihastuu elämästä: ehtoona on itku, mutta aamulla ilo.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Jumalattomalla on monta vitsausta; mutta joka Herraan toivoo, hänen hyvyys ympäri piirittää.

    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Niinhänsevaanonpi

      Niinhän se vaan on.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Anna kasvos paistaa palvelias päälle: auta minua laupiutes kautta.

    • Jeesusvoittaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Kuinka kallis on sinun hyvyytes, Jumala! että ihmisten lapset sinun siipeis varjon alle uskaltavat.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • No_jo_pomppas

      " Jumalaanvoiluottaa

      28.2.2017 11:24
      Kuinka kallis on sinun hyvyytes, Jumala! että ihmisten lapset sinun siipeis varjon alle uskaltavat."

      Ai jumalalla siivet? Mihin hän mahtaisi niitä tarvita. Onkos sinulla hieman ahdas ja rajoittunut tuo mielikuvituksesi, vai mistä olet moisen hölmöyden päähäsi saanut?

      Siivillä liitelevä universumin luoja. Voi jumalauta mikä idiootti!

      • Novoiyhdenkerran

        Sinun on noin vaikeaa ymmärtää kuvaannollista puhetta?


    • Siinä samassa kirjassa kielletään myös avioerot mutta kas kummaa niin niitä tänäänkin vain tapahtuu.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

    • Niuvanprofeetta

      Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani mielisairaalani ja pakkopaitani minun hätäni päivänä.

      • Brawo

        Etpä tiennytkään kuinka oikeaan osuit.


    • Eimen_to_dat

      Saatanat uhrasivat Jeesuksen ristin kuolemaan.

      Nykyään nuo saatana nyökkivät itkumuurilla letit heiluen. Ovat saatanat iskeneet päänsä pahoin itkumuuriin.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Moses rukoili hartaasti Herran Jumalansa edessä, ja sanoi: Herra, miksi sinun vihas julmistuu sinun kansan päälle, jonkas Egyptin maalta johdatit ulos, suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja aseta armoistuin lain arkin päälle, joka on kaikkeinpyhimmässä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja he veisasivat vuorottain ylistäissänsä ja kiittäissänsä Herraa, että hän on hyvä ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti Israelin ylitse. Ja kaikki kansa huusi korkialla äänellä ja kiitti Herraa, että Herran huoneen perustus oli laskettu.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

    • KTS--

      Isä uhrasi poikansa lakijumala jahvelle eli demiurgille.

      Älkää nyt pirussa sotkeko asioita taas!

    • Jeesusarmahtaa

      Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

    • Jeesusarmahtaa

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      hän, joka antaa minulle armon; minun linnani, varustukseni ja pelastajani, minun kilpeni, jonka turviin minä pakenen, hän, joka laskee kansani minun valtani alle.

    • Jeesusarmahtaa

      Minun laupiuteni ja minun linnani, minun varjelukseni ja minun vapahtajani, minun kilpeni, johon minä uskallan, joka minun kansani minun alleni vaatii.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesuksenonarmojatuomio

      Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

    • Jeesusarmahtaa

      Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

    • Jeesusarmahtaa

      Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Saippuan_raaka-ainesta

      Jeesukse ja Palestiinalaisten veren vuodatuksen on todettu tuottavan tyydytystä ainakin juutalaisten keskuudessa. Suopa puhistaa paremmin. Raakaa ainesta tuo valittu kansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe