Treffi ilmoitus, mitä pitäs lisätä..?

"Etsin puolisoa, elämänkumppania, olen mielestäni tavallinen suomalainen mies, ei sen enempää eikä vähempää, pyrin olemaan rehellinen ja avoin, luotettava ja avulias. En oleta että osallistuisit minun yritykseni toimintaan, en oleta että tekisit kotitöitä, osaan kyllä itsekkin tehdä ne, myöskään vaatteiden korjaus ei tuota ongelmia, en kuvittele että alistuisit seksiin, enkä myöskään oleta että haluaisit tutustua minun tuttavapiiriin. Ota yhteyttä jos mielenkiintosi heräsi :)"

Mitähän vielä pitäisi lisätä..? Että olisi selvää että en luule naisen alistuvan tai nöyrtyvän tai että en velvoita naista mihinkään epämiellyttävään, vaan saisi olla vapaa ja itsenäinen... Pitäisikö vielä se mainita että talossani on useampia makuuhuoneita että nainen saisi nukkua yönsä rauhassa, että aikainen heräämiseni ei sitte häiritse... Ja että yritystoiminnasta johtuen tyypillisesti käyn vain kotona nukkmassa..

7

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsaa

      Mitä sinä teet puolisolla,elämänkumppanilla.Ei minua ainekaan tuollainen ilmoitus saa yhtään kiinostumaan miehestä.Tuon mukaan luonasi voisi nukkua kuka tahansa vieras ihminen joka ei millään tavoin saisi sotkeutua elämääsi,edes seksiä ei saisi.
      Voi voi otappa uusiksi koko juttu.

    • yeah.rightt

      Aloitus on varmaankin sarkasmia..
      Voit lisätä vielä että "toivon että naista ei haittaa miljoonien eurojen omaisuuteni"

      • Eikun elämä maaseudulla on vähä erimoista, jos pyörittää maatilaa, niin ei siinä palioo kerkiä ja jaksa viihdyttää ja olla emännän juoksupoikana vaan olis naisen kyetävä toimimaan myös itsenäisesti..


    • Mullesopistaasen

      Mitä sinä sitten enää mitään naisella teet? Kotonakaan kun et ole?
      No, eipä sovi mulle.
      Minä tahtoisin miehen, jota voisin viihdyttää ja kiihdyttää ja joka jaksaisi painaa muutakin kuin töitä. Ja jonka kainaloon voisin sitten käpertyä... joka tietenkin johtaisi taas...
      Asuntona kävisi kaksio. Sänky ei saisi olla mielellään leveämpi kuin 140cm max. Riidat pitäisi sopia ennen nukkumista.

    • Fixxiix

      Jos ihan oikeasti ilmoituksesi oli vakava, niin karkoitat varmasti monet naisehdokkaat luotasi. Tuo ei ole sellainen mukava mies-tyyppinen ilmoitus, vaan väkisin väännetty "mukava" mies ilmoitus. Itselläni ainakin nousi niskakarvat pystyyn, et vaikuta yhtään luontevalta ihmiseltä.

      "Etsin puolisoa, elämänkumppania, olen mielestäni tavallinen suomalainen mies, ei sen enempää eikä vähempää, pyrin olemaan rehellinen ja avoin, luotettava ja avulias. En oleta että osallistuisit minun yritykseni toimintaan, en oleta että tekisit kotitöitä, osaan kyllä itsekkin tehdä ne, myöskään vaatteiden korjaus ei tuota ongelmia, en kuvittele että alistuisit seksiin, enkä myöskään oleta että haluaisit tutustua minun tuttavapiiriin. Ota yhteyttä jos mielenkiintosi heräsi :)"


      Fixed:
      "Etsin itselleni elämänkumppania, jonka kanssa jakaa tavallinen arki. Olen tavallinen, suomalainen mies, en sen enempää enkä sen vähempää. Olen luotettava ja avulias, osallistun kotitöihin ja neulakin pysyy kädessä (vaatteiden paikkaaminen luonnistuu).
      Minulla on oma yritys, mutta en oleta, että osallistut yritykseni toimintaan. Etsin itselleni puolisoa, en bisnespartneria.
      Ota yhteyttä, jos mielenkiintosi heräsi."

      • jdjdjdklslslsl

        En käyttäisi muotoilu "osallistun kotitöihin".... ikään kuin ne kotityöt olisi toisen vastuulla ensisijaisesti ja itse vain osallistutaan. Samaa sarjaa kuin "mieheni auttaa minua lastenhoidossa, kotitöissä, name it".... haloo, vuosi 2016 kutsuu! "Teen kotitöitä" on parempi.


    • ihanuuden-ikuinen-odotus

      Ehdottomasti kandee mainita ne muutkin makkarit! Mut valmistaudu tekee myös tiliä niistä, et miks niin monta makkaria ja keitä niissä on nukkunu ennen häntä ja miks jne jne jne. Elämänhistorian tuutte läpikäymään aikas nopeesti, tavalla tai toisella, joten valmistaudu siihenki, kuten myös iloisiin ekoihin yhteydenottoihin ja sitten kaikkialle laskeutuvaan kuolemanhiljaisuuteen sillä sekin on osa tätä nykyajan meininkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe