Aika velikultia

musiikin_rakastaja

Dannya haastateltiin Iskelmäradiossa tänään. Siinä käsitetiin aiheena mm. Dannyn, Frederikin ja Tapsan kesän yhteiskeikkoja:

" Kesän juhlissa Finnhittien kuninkaat kokoaa hänen, Tapani Kansan ja Frederikin parhaimmat hitit yhteen esitykseen.

Kun puhutaan kolmikosta, Dannyn silmiin hiipii huumorin pilke. Hän tuntee taiteilija Kansan ja Frederikin pitkältä ajalta, sillä molemmat ovat olleet aikoinaan D-tuotannon leivissä. Molempien kanssa on ollut myös kilpailua. Kolmikon show'n suunnittelu onkin tämän vuoksi mennyt aikamoiseksi sovitteluksi.
- Yleensä kun teen jotain, teen sen sataprosenttisesti, täysillä loppuun saakka. Tässä tapauksessa olen päättänyt, että suunniteltaessa ohjelmaa rakennan vain oman osioni. En halua olla porukan johtaja tai päällepäsmäri. Meillä on yksi kappale tulossa, ja siitä keskustelusta tuli varsin värikäs, koska kaikilla oli omat ajatuksensa siitä, millainen kappaleen tulisi olla. Ratkaisimme asian niin, että jokaisella on oma säkeistönsä, ja joudumme yhteistuumin hyväksymään vain B-osan. Kun kaikilla on kappaleessa oma puheenvuoronsa, me kaikki mahdumme siihen lauluun, jos laulusta sopu syntyy.

Dannylle muistuu mieleen koominen tilanne show'n suunnittelun aikana.

- Manageri sanoi meille, kun istuttiin porukassa, että Danny on niin hyvä kirjoittamaan, että antakaa sen kirjoittaa show, siitä tulee helvetin hyvä. Taiteilija Kansa sanoi, että kyllä se riittää, että istumme kolmistaan ja päätämme laulut ja pistämme ne järjestykseen ja se on siinä. Yhdellä lauseella Tapsa siis torppasi sen, etten kirjoita mitään, virnistää Danny, ja toteaa, ettei päätös haittaa häntä.

- Pääasia on eliminoida kaikkia riidat. Kun teemme käsikirjoituksen ohjelmaan, arvomme kuka aloittaa, kuka esiintyy keskellä ja niin edespäin. Pitää mennä neiti Fortunan eli arvonnan mukaan ilman, että syntyy yhtään aggressiota. Näiden veijareiden kanssa on kiva olla tällaisella koulutusmatkalla."

Nähtäväksi siis jää miten noin vahvoilla personilla synkkaa keskenään. Kuka on porukan pomo, vai onkohan sitä ?

16

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljastuihanse

      Paras paljastus oli, ettei Katri Helenaa ole koskaan kiinnostanut kukaan muu kuin oma itsensä Katri Helena ! Narsisti mikä narsisti, siis Katri.

      • HyväDANNY

        Saman kuin Kutrihellusta voi sanoa Tapsukasta. Narsisteja molemmat.


      • Alalla-ollut

        Totta! Samaa mieltä molemmista. Lisäisin narsistien joukkoon myös edesmenneen Kirkan. Uusi vaimo teki hänestä sellaisen, valitettavasti.


      • MrJuha82outolintu
        HyväDANNY kirjoitti:

        Saman kuin Kutrihellusta voi sanoa Tapsukasta. Narsisteja molemmat.

        Entä sitten jos narsisti?
        Ihminen, joka viihtyy omissa oloissaan, kuten Katri??, niin miten se tekee hänestä niinku pahan?
        Eivät kaikki ihmiset viihdy muiden seurassa.
        Minäkin viihdyn yksin ja omissa oloissani siis.
        Kuten siis Katrikin vai?
        En tunne Katri-Helenaa.
        Onko hän pahansuopa vai muuten vaan viihtyy omissa oloissaan?
        Oisko niin, että teidän pitäisi vain oppia hyväksymään erakkoluonteiset ihmiset tuomitsematta heitä narsisteiksi??
        Oisko siis teillä peiliin katsomisen paikka?
        Kaikki eivät ole sosiaalisia extroverttejä, sillä itseasiassa suomalaiset ovat useinkin melko itsekeskeisiä introvertteja, jotka viihtyy omissa oloissaan.
        Itsekeskeisen sanaan ei liity mielestäni mitään pahaa, kaikki ihsmiet eivät ole luonnostaan laumaeläimiä vaan haluavat olla yksin eikä heitä kiinnosta muiden seura.
        Mitä pahaa siinä muka on?

        Miettikääpä vähän edes.


    • entiiävaan

      Entä Danny itse sitten ? Kyllä joka laulajassa on enemän tai vähemmän narsistin piirteitä.

      • isoterot

        Varmaan kaikissa julkisuuden "ammateihin" päätyjillä on narsistisia piirteitä, mutta narsisteissakin löytyy eroja. Ja suuria eroja.
        Katri Helenan narsistisuus ja todellinen persoona ei tullut yllätyksenä ja sen on tienneet lukuisat henkilöt eri piireistä, mutta hyvä että Danny uskalsi avautua.


      • Narsisteista

        Tällä palstalla on aina puolusteltu Tapani Kansaa siitä, että uskaltaa sanoa mielipiteensä ja on "tuittupää". Kun Danny sitten ottaa "tapsamaisen" asenteen niin se herättää näissä hurmosfaneissa heti arvostelua. Kaksinaamaista peliä sanon minä!

        Lisäksi tuo Katri-Helena Koistinen-Turunen-Kalaoja-Rajala-Wannabe-Liimatainen on erittäin huono laulaja (teknisesti) ja on ollut tiedossa hänen narsistisuutensa ja falskiutensa. Oikein v*tuttaa kun lehdissä lukee "KOKO kansan sinivalkoinen Katri-Helena" - miten niin KOKO kansan? Ei ainakaan minun ja silloin hän ei voi olla KOKO kansan. Lopuksi: kerro minulle ystäväsi niin minä kerron sinulle kuka sinä olet. Katri-Helenan paras ystävähän on Paula Koivuniemi. Se kertoo ihan kaiken, iham kaiken. Kiitos Dannylle kun uskalsi tuoda tämän julkisen salaisuuden ihan julkiseksi.


      • Lorujaje

        Kyllä Danny ihan tota varmasti Katri-Helenasta sanoo ja pisteet Dannylle rohkeudestaan ja suoraskaisuudestaan sanoa asiat . Itsekkin olen aina ollut Katrista vähän sitä mieltä ,että hänessä on jotain epäaitoa ja tekopyhää. Yrittää siis antaa itsestään erillaista, kiillotetumpaa kuvaa julkisuuteen, kuin todellisuudessa onkaan. Minusta Tapsa taas ei ole kyllä ikinä yrittänytkään esittää mitään pyhimysmäistä tyyppiä, vaan on ollut omaitsensä hyvine ja huonoine puolineen. Kyllähän hänen kuohahtaneesta tempperamentistaankin on julkisuudessakin luettu useamman kerran. Tiettymäärä itsekkyyttä jokaisella esiintyjällä sitäpaitsi mielestäni kyllä on .

        Dannykin sanoo ,että : " Taiteilija, kuin taiteilija kaipaa myös joskus puhdasta omaa luomistilaa- jopa itsekkyyteen asti.
        Taiteilijat ovat itsekkäitä pakosta, koska jotta pystyisi luomistyöhön, pitää siihen keskittyä itsensä kautta. Vähän kuin nyrkkeilijä keskittyy otteluunsa, niin kyllä hän ajattelee itseään siinä valmistautuessaan, Danny vertaa.
        - Se ei tarkoita, että on narsisti ihmissuhteissa, vaan on pakko olla jonkinlaista itseihailua, että jaksaa uskoa itsensä.


      • voisentään

        Minulle hänen käytöksensä tuli joskus laivalla tutuksi,
        yritti siellä vielä jotain laulun pätkää vitistä,kun katsoin häntä
        pitkään uteliaisuuttani että kuinka paljon vaari onkaan vanhentunu,
        niin tuohan hyväkäs irvisti mulle.
        Ja todella,näin edessäni katkeroituneen,parhaimmat päivänsä
        jo elänyt väsähtäneen huoh mitä käytöstä,ei arvosta yleisöä,
        jotka häntä on elättänyt,että kehtaakin irvistellä.Painuis parturiin
        päänuppinsa kans,pää kuin uuniluuta.Liian vanha jo lavoille lauleskeleen
        noita iänikuisia tuuliviirejään.


      • voisentään
        Narsisteista kirjoitti:

        Tällä palstalla on aina puolusteltu Tapani Kansaa siitä, että uskaltaa sanoa mielipiteensä ja on "tuittupää". Kun Danny sitten ottaa "tapsamaisen" asenteen niin se herättää näissä hurmosfaneissa heti arvostelua. Kaksinaamaista peliä sanon minä!

        Lisäksi tuo Katri-Helena Koistinen-Turunen-Kalaoja-Rajala-Wannabe-Liimatainen on erittäin huono laulaja (teknisesti) ja on ollut tiedossa hänen narsistisuutensa ja falskiutensa. Oikein v*tuttaa kun lehdissä lukee "KOKO kansan sinivalkoinen Katri-Helena" - miten niin KOKO kansan? Ei ainakaan minun ja silloin hän ei voi olla KOKO kansan. Lopuksi: kerro minulle ystäväsi niin minä kerron sinulle kuka sinä olet. Katri-Helenan paras ystävähän on Paula Koivuniemi. Se kertoo ihan kaiken, iham kaiken. Kiitos Dannylle kun uskalsi tuoda tämän julkisen salaisuuden ihan julkiseksi.

        Viihdeala on narsistien paratiisi.


    • iisakkiiii

      Katri Helena ei ole kyllä ensimmäinen josta narsisti tulee mieleen. Dannystä ennemminkin. Mutta mitä tämän eläkevaarin möläytys oikein on. Lienee Katri Helena kieltäytynyt Finnhitsien kuninkaitten kiertueesta ka Kuningattaruudesta ja kun Katri Helena ei ole mukana, ei ole yleisöäkään. Eikä tule kuningaspojille rahnaa.

      • HyväDANNY

        Niin kutrihelluhan on aina ollut tarkka julkisuuskuvastaan ja pystynyt sillälailla huijaamaan suurta osaa (tyhmää) kansaa mutta julkisuuskuva on juuri sitä: julkisuuskuva. Oikea minä on eri asia. Danny ei mielestäni ole teeskennellyt sillä tavalla. Kutrihellulla ja Finnhits-kiertueella ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan mitään tekemistä keskenään. Luulen sitäpaitsi, että Dannylla on "rahnaa" hiukkasen enemmän kuin kutrihellulla.


      • jääkylmää

        Monta on mieltä kansalaisissa, mutta mitä itte olen kuullut tosi luotettavilta tahoilta, niin uskon Katrin olevan juuri sellanen kuin Dannykin on kokenut. Moni tietää "muutakin" vähemmän mairittelevaa KH:sta ja niin tiedän minäkin. Kuuluu sellaseen osioon, ettei kukaan uskalla tuoda julki. Lukaiskaa Ilta-Sanomien kommentteja, nekin hajaantuvat, mutta eniten on Dannyn kokemaa peukutettu. Tuhansittain. Kyllä kansakin tietää ja tajuu.

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001177215.html


    • PitkätIllatKuumatYöt

      Onko tämä tulossa oleva kappale aiemmissa keskusteluketjuissa mainittu "Pitkät illat, kuumat yöt" ?????

      • Sepitini

        Lainaus Dannyn haastattelusta : "Meillä on yksi kappale tulossa, ja siitä keskustelusta tuli varsin värikäs, koska kaikilla oli omat ajatuksensa siitä, millainen kappaleen tulisi olla. Ratkaisimme asian niin, että jokaisella on oma säkeistönsä, ja joudumme yhteistuumin hyväksymään vain B-osan. Kun kaikilla on kappaleessa oma puheenvuoronsa, me kaikki mahdumme siihen lauluun, jos laulusta sopu syntyy."
        Eli tuolla kappaleella tarkoittaa varmaan juuri sitä singleä " Pitkät illat, kuumat yöt ". Ilmeisesti siitä biisistä eivät ole vielä ihan yhteisymmärrykseen päässeet... jokaisella heistä kun on tietysti siitä oma näkemyksensä ,että millaienen sen pitää olla.


    • aikamiehiä

      Tänään noi velikullat olivat Maikkarilla Late Karhuvaaran jututeltavana. Danny oli loistava herrasmies, kuten aina. Pisti ihan silmiin, että Tapsa oli jotenkin kalpea ja kun puhui niin ääni ikään kuin vapisi?? Vai kuulinko väärin? Sairastellut ehkä, tuli mieleen...
      Reetu loisti kymmenen vuotta nuoremman näköisenä kuin onkaan. Mistä sekin johtuu, ettei Reetu näytä vanhenevan juuri lainkaan.Pitääpä katsoa missä ja milloin kiertue esiintyy:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe