Miehet keskenään

runkimuhet

Mikä on tavallisin asento kun miehet panee ja muut asennot.

19

2872

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takaaa

      Takaapäin eri asennoissa, kyljellään tai esim. kontillaan.
      Edestä päin pantava selällään jalat ylös ja levitetään auki, niin paikat aukeaa ja pääsee tosi syvälle;)

      • btmkotka

        kaikki asennot läpi..


    • pökkijä

      Aivan parasta on kun saa maata selällään ja nussitaan niin että kaverin kyrpä pökkii eturauhaseen, silloin saa pyllyorkut ja oma tyhjää lastit vatsalle.

    • panijla

      Onko mahdollista että penikseen jää ulostetta? Yleensä nain paljaalla

    • RatsuMestari69

      Tavallisin tietenkin takaapäin, mutta ihaninta on kun toinen makaa selällään ja itse ratsastaa päällä, orkun tullessa spermat ruiskuaa hänen päälleen samalla kun itse saa pyllyyn!!!

    • EiJaksaEnääNiitä

      Kolme ässää?

    • Edestä päin että naitavan jalat on levällään. Näkee kaverin ilmeen kun siltä tulee.

    • lahtirunk

      Päällä onko se 69 asento.Siinä ihana suudella panon aikana

    • Kyrpääkunnolla

      takaa tai selällään jalat ylös se on ihanaa

    • Frrty

      Taas joku säälittävä Merlin hintti kirjoittelee kuinka hienoa on olla munan imijä. Pysykää kaapissa, tai menkää vaikka sekoilemaan sen sian panijan kanssa. Sehän teiltä sujuu, pervot.

    • Ååkkee

      Emähomo on ratustanut itkuvirren ja muutama pervo peukuttaa. Samat friikit kirjoittelee puska runkkamisesta yms. Samalla todistellaan omaa normaaliutta, ei heterojen tarvi todistella eikä marssia. Menkää kaappiin ja pysykää siellä.

    • transtäti

      En oikein tiedä panemisesta mutta 69 kyljellään on mahtavaa.Siinä hiljalleen orgasmi lähenee,olisikin ihaninta kun kalut samaan aikaan sylkisivät spermaa. Hyvältä tuntuu saada spermaa suuhun juuri ennen loppuhuipennusta.Toki on oikein jatkaa niin että kaverikin saa. Kumpa olisikin vakiokaveri joka antaisi vaikka kolmen päivän välein ison lastin.

    • Aaah

      Minusta on paras asento kun on selälleen jalat leväleen niin että toinen panee ja runkkaa samalla mun kivikovaa munaani niin kuin omaansa. Siinä on ihanaa kun toisen muna hieroo eturauhasta ja samalla hän runkkaa. Aah, kuinka ihanaa tuossa ois saada eturauhasorkku ja toinen näkis kuinka mun kalu sykkis ja sperma lentäis. Tuo kiihotais mua niin että orkun jälkeen seisois vieläkin ja toinen tulis päälleni ratsastamaan. Samalla kun hän ratsastaisi saisin runkata hänen kivikavaa munaansa ja tuntisin kädessäni kuinka se alkaisi sykkiä ja näkisin kuinka sperma syöksyisi valtavassa kaaressa päälleni hänen saadessaan voimakaan orgasmin. On niin ihanaa nähdä kun toinen mies saa orgasmin ja sperma lentää. Sitten ottamaan suihin kun sperma vielä vähän valuu munan päästä. Tiedän että tuo orkun jälkeinen suihin otto tuntuu todella hyvältä.
      Aah, kun saisi kokea tuon.

      • Anonyymi

        tuo kuullostaa kiimaiselle. kumpa pääsis livenä kokemaan. bium44


    • Mä tykkään ratsastaa. Oma paino vie kaverin tosi syvälle.

    • Anonyymi

      hyvältä kuulostaa

    • Anonyymi

      Levarilla autossa toppi nainut, istun sylissä penkki käännetty vinoon panijalla hyvä tuki, itse nojaan käsillä koelautaan. Ratsastan ja panija nussii samalla, suoleni huutaa nautinnosta kunnes laukeen liimaa vuotaen. M 56v

    • Anonyymi

      Eka kerta tuli kuin vahingossa.

      Meillä on vaimon kanssa ollut toisia pareja sängyssämme ja harrastamme swingausta muutaman kerran vuodessa milloin missäkin itsellemme sopivien parien kanssa.
      Yleensä aloittelemme omien puolisojemme kanssa ja sitten kun kiima on kovimmillaan niin vaihdamme pareja. Tai miten milloinkin.

      Meillä on jättisänky, joten siihen mahtuu neljä makaamaan. Eräs ilta juhlimme uuden nuoremman parin kanssa ja muistan miten panin nuorta rouvaa useasti. Jossain vaiheessa hän vaatimalla vaati saada sen peppuunsa. Sitä katsellessa myös vaimoni pyysi, voisiko tämä nuorempi herrasmies myös työntyä hänen peppuunsa. Laukesimme molemmat toistemme vaimojen takapuoleen ja jossain vaiheessa nukahdimme.

      Heräilin siihen kyljelläni, että heppini oli kivikova ja joku liikutteli esinahkaani hellästi ja ohjasi vehkeeni pakaroidensa väliin. Samassa se sujahti sisään uskomattoman tiukkaan ja jo jollain kostutettuun koloon. Avasin silmäsi kunnolla samalla kun voihkaisin nautinnosta. Mutta mutta edessäni oli tämä parin mies. Muut yhä nukkuivat. Vaimot lusikassa keskenään.

      Älä vaan lopeta, hän sanoi ynisten ja työnteli persettään niin että kullini meni syvemmälle ja syvemmälle. Mikä puristus, en koskaan ollut ajatellut panevani miestä. Mulkkua olin maistanut, mutta peppuseksiä en edes kokeillut miehen kanssa. Tämä oli tiukempi kuin vaimoni, tämä oli tiukempi kuin nuori vieraileva 22v rouva ! Hsss hän sanoi ja huohotti hiljaa.

      En pystynyt lopettamaan vaan aloin voimakkaammat vastatyönnöt. Kaverilla seisoi kivikovana. Puraisin koravanlehteä ja tartuin toisella kädelläni hänen pitkään raudan lujaan mulkkuunsa. Samalla kun työntelin liikuttelin hänen esinahkaansa hellästi runkaten. Kohta tunsin kädelläni miten hänen kullinsa sykki kiimasta ja samalla hän huusi.

      Molemmat vaimomme avasivat silmänsä. Lopetin kuin seinään häpeästä. Sitä pysähtynyttä tilaa kesti hetken kunnes hänen vaimonsa kysyi kuin samaan hengenvetoon oman vaimoni kanssa "miksi lopetit". Nuorempi nainen vei käden omansa ja vaimoni pimpalle ja he alottivat välittömästi sormettamaan toisiaan. Runttasin munani niin syvälle kaveriin kuin pystyin ja aloin vedellä hänen esinahkaansa voimakkaammin.

      Hänen vaimonsa työsi oman vaimoni selälleen ja alkoi nuolemaan vaimoani joka jo huusi hulluna kiimasta. Odota sanoi toinen mies, vetäytyi minusta ja nousi kontilleen. Olen aina halunnut, että minua pannan näin. Menin hänen taakseen ja sovittelin munani takaisin tiukkaan reikään. Alotimme nussimisen kuin eläimet. Samalla kaiken aikaa vetelin hänen valtavaksi paisunutta vehjettään toisella kädellä. Jatkoin tätä nautiskelau yllättävän pitkään. Edellisen päivän kolmet lastit jarruttivat, silti ihme etten tullut heti, niin tiukka ja kuuma hän oli.

      Vielä yksi mies sanoi ja vetäytyi minusta taas, juuri kun olin tulossa. Hän kääntyi selälleen sängyn reunalla ja nosti jalkansa ylös. Hänen valtava peniksensä sojotti tankona hänen vatsaansa vasten. Menin sängyn reunalle ja taas runtasin sen sisään.

      Siinä nussiessa näin miten naiset nuolivat toisiaan kuusysissä. Älä koske odota, hän hätisti käteni pois tuolta kiihottavalta kangelta. Nussi vaan lujaa, sain määräyksen. Panin kuin viimeistä päivää. Kohta näin miten hänen peniksensä alkoi nykiä käsin koskematta ja toinen mies huusi avohuutoa. Häneltä lensi jättilastit vatsalleen ja jopa roiskeita omille kasvoilleen tuossa asennossa. Se kuuluisa eturauhasorgasmi, muuta selitystä en löydä. Samassa kullini räjähti häneen.

      Hetken kuluttua nousin samalla kun naiset tuntuivat molemmat pääsevät omaan huippuunsa. Huuto oli massiivinen. Siitä eteenpäin ollaan harrastettu myös bi juttuja vaihtoparien kanssa, jos se on heille sopinut. Se ei ole meille pakollista ja yhä nautin eniten uudesta "pillusta". Mutta jos se on kaikille ok, niin miksi ei. Todella kuumaa se on ja valehtelisin jos sanoisin ettei kiihota yhtään. Kullia imen jopa hyvin mielelläni, jos siihen vain tarjoutuu tilaisuus pilluleikkien lomasssa.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe