Kysymys teille naiset, joille koolla ei ole väliä!

joku-mies-vain

Sen sjiaan, että väitellään jatkuvasti siitä, onko miehen peniksen koolla (paksuus tai pituus) merkitystä ei ei, niin katsotaan asiaa rakentavammin:

Mikä tekee yhdynnästä tyydyttävän sinulle nainen, vaikka miehellä ei olisikaan iso penis?

Vastauksia mieluiten yli 30 v naisilta.

18

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Namiskus

      No se kivikova kulli. Seukkasin miehen kanssa, jolla on mikropenis. Levossa pilkisti vähän karvojen seasta, kasvoi 8 - 9 cm mittaiseksi, oli normaalin paksuinen ja hirveän kova! Aivan kuin kaikki se veri, joka on varattu menemään isompaan kulliin ja tekemään sen kovaksi oli pakkautunut pieneen. Ja ikää miehellä 50 . Tietysti eniten ratkaisee muut taidot.

      • Mies30vpohjoisesta

        Mulla on kivikova kulli. Nukkumaan mennessä toisinaan kun ajattelen naisia ihonmyötäisine trikoineen, ja kun käännyn mahalleen, tuntuu kuin muna työntyisi patjasta läpi.


    • Uuuuuhj

      Työnnä löylykauha perseeseen.

      • traktorillaavitansisään

        Kokeileppa paalipiikkia välillä, heitä se löylykauha helevettiin


      • sdfghhjk

        Löylykauha perseeseen


      • Löylykauhallapäähän

        Pistolapioa vaan hanuriin


      • dxxxfgg

        Heinäseiväs rectumiin


    • Nti_31v

      Koko tekee minuun kiihottavan vaikutuksen.
      Mitä pidempi ja paksumpi, sellaista haluaisin.

      • xxfggh

        Etkä halua kun löylykauhan perseeseen hönö


      • jarppi193

        ihan mielenkiinnosta mistäpäin kys. neito on ;)?


    • Juuri niin....koko kiihottaa!

      • nnbbvhhhh

        Ei kun löylykauha rectumiis


    • normaali111

      Jos se on pieni, ei oikein tunnu miltään, pitää sitten ottaa muut keinot käyttöön.

      • cffghhh

        Esim löylykauha perseeseen


      • taidat itse pyöritellä sitä kauhaa siellä,kun se noin kiinnostaa..


    • Todellakin30

      Se että lähtökohdat on oikeat. Ennen kuin toista edes näkee ilman vaatetusta on oltava se the kipinä. Jos katse, kosketus, sanat saa kirjaimellisesti märäksi niin siitä on hyvä siirtyä eteenpäin.
      Mutta se ei riitä kuitenkaan.

      Pitää osata kiihottaa niin paljon että paikat turpoaa. Vaikka itse olen synnyttänyt aika monta kertaa niin tarpeeksi kiihottuneena sormikin tuntuu.

      Se ei koske pienen elimen omaavia vaan kaikkia, että pitää osata alkutoimet hoitaa, mielummin niin että nuolee ja jos fistaus on jees niin sillä ihan orgasmiin asti niin yhdynnässä sitä on helpompi jatkaa. Parastahan seksi on silloin kun saa monesti. Tosin oon huomannu että miehelle voi tietää käsin ja suun avulla hoideltu nainen hyvin nopeaa tulemista..liekö liian kiihottavaa se katseleminen ja tunteminen ilman että itse on vielä edes sisällä?

      • jopasjotakin_

        Jaa että nyrkkinaintia alkuun ja sitten vasta omaa pippeliä, kyllä kyllä.


    • 15_16

      Kyllä sillä koolla on väliä, valitettavasti. Suuseksi ja sormetus on ihan jees, mutta mikäli kalu on pieni, jää sellainen olo että hommat ovat jääneet puolitiehen. Mulle nimenomaan pituudella on väliä - olen sen verran tiukka, että kovin paksu penis vain sattuu.

      Omakohtainen kokemus: kerran olin miehen kanssa, jonka penis oli varmaan vain jotain 5-7 cm pitkä erektiossa. Ei niistä hommista oikein tullut mitään, mies lipsui sisältäni koko ajan koska lyhyt elin ei tietenkään kiihkeimmissä työnnöissä pysy sisällä. Yritin hienovaraisesti vihjaista, että voisin kivuta päälle (siinä asennossa saa peniksen pysymään sisällä lantionpohjalihasten avulla "tasaisella imulla"), mutta tyyppi ei halunnut kuin lähetyssaarnaajaa tai takaapäin.
      Sen session jälkeen oli kyllä sellainen olo, että nyt tarvitsee kunnon panoa. Aivan älytön pettymys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe