Hartolan vapaat miehet?!!!!!

VaativaNainen

Itähämeestä:

"Suomessa on 155 kuntaa, joissa on merkittävästi enemmän nuoria miehiä kuin naisia, kertoo Helsingin Sanomat. Suhdeluku voi olla jopa vinoutuneempi kuin Kiinassa, jossa on 118 miestä sataa naista kohti."

Ongelma on karua todellisuutta myös monessa päijäthämäläisessä kunnassa.

"Sysmässä on 20-29-vuotiaiden ryhmässä peräti 140 miestä sataa naista kohti. Heinolassa, Kärkölässä ja Padasjoella on samanikäisten ryhmän suhdeluku 124. Hartolassa on puolestaan 30-39-vuotiaiden ikäluokassa 127 miestä sataa naista kohti."

----------------
Kysymykseni onkin: MISSÄ LUURAAVAT NE VAPAAT miehet kun vanhanapiikana on tässä pitänyt käyskennellä jo vuodet ja kohta katoaa niin maine, ulkoinen viehätysvoima ja rahatkin lopussa... Jos Hartolassa asuu 2900 henkilöä ja 30-39-vuotiaiden ikäluokka on n. 30, niin tuossa ryhmässä on 30*10 henkilöä, joista about puolet miehiä ja puolet naisia, eli miehiä 150 ja se tekisi minun matematiikallani vapaita miehiä...ööö... no, kuitenkin sen verran, että pitäisi riittää minullekin muutama, jos muita naisia ei ole etsintäpuuhissa. Ja olen kuusikymppinen nainen, joten se nostanee arvoani kuten kaikki tietävät miten käy viinille vanhetessaan...

31

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persereiän.paukuttajia

      Kaikki miehet on kohta homoja ei niitä naisille riitä.

      • VaativaNainen

        Ei homous ole este. Tässä iässä ei parane olla liian nirso tai jää ilman.


      • lörpsis

        Heheh, höpömies on sinkku jos ei laadulla väliä. Taisin nähdä sut ärrällä , blondit hiukset bongasin.


      • VaativaNainen

        Olen nainen, mutta aito blondi. Pese silmälasisi seuraavalla kerralla kun kuljet R-kioskin ohitse.


      • rfqefr

        Hehee seisoin takanasi ärrän jonossa.


      • VaativainenNainen

        Tiedän sen, tai pikemminkin TUNSIN sen...


      • mörrisx

        Hienoa että sinulla on tietoisuus tallella .


      • VaativainenNainen

        Seuraavalla kerralla pidä näppisi irti!


      • Kyläkuihtuvaon
        rfqefr kirjoitti:

        Hehee seisoin takanasi ärrän jonossa.

        Hetkinen,hetkinen!Milloin ärrällä on mukamas ollut jonoa.Tää pieni kylä ei täällä tarvi jonottaa missään enää.Sossunluukullakin on hiljaista.


      • 4t424
        VaativainenNainen kirjoitti:

        Seuraavalla kerralla pidä näppisi irti!

        Joo, en koskenut sinuun , mutta katsoit kysyvästi silmiini . Onneksi olen erakko niin ei tullut sydämentykytyksiä.


      • 2r4213r5

        Olit silloin tiskillä ja pidin kyllä turvallisen välimatkan teikäläiseen.


      • VaativainenNainen

        MIKSI?! Mitä vikaa minussa muka on, että pitää pitää välimatkaa???? HÄH?


      • VaativainenNainen
        4t424 kirjoitti:

        Joo, en koskenut sinuun , mutta katsoit kysyvästi silmiini . Onneksi olen erakko niin ei tullut sydämentykytyksiä.

        Ai niin...joo...nythän mä hokasin kuka sä olet. Se oli sun vuorosi asioida ja minä katsoin sinuun kysyvästi, mutta sinä sanoit, että minä voin tehdä ostokseni ensin, koska tykkäät katsella leveitä takamuksia.


      • 4224

        En sanonut mitään ja olin turvallisesti hyllyjen välissä. Eli et hogannut oikein. Tää oli viime viikolla. Olit jo valmiiksi tiskillä. Olit kohtelias myyjäsedälle.


      • 42424

        Ja lisään vielä : sinkkuna on hyvä olla ellei jopa parasta.


    • opoppreerrqwer

      kylä melkein aina joutuu r kioskilla jonottaan.
      vaikka poikamies olenkin täällä niin harvoin saa laskea mällit sisään , yleensä ne lähtee lentoon vaikken nyt sorsametällä käykkään

      • Rynkky123

        Mitkä lähtee lentoon, naiset vai ne "mällit"?


      • jöebgh

        Lähinnä ajatus tuntuu lähtevän lentoon.


    • jnbf

      Aloittaja taisi jo keksiä muuta ajattelemisen aihetta kuin tämän aiheen. Hyvä niin.

      • VaativainenNainen

        Juu juu, etsintä tuotti tulosta ja nyt on oma kulta kainalossa...!


      • ärh5

        Hyvä juttu, voi taas huoletta käydä ärrällä :)


    • Tiruliru

      Vinkit: Hame lyhyemmäsi, keikuta pärsittä, hymyile vienosti ja tiputa jotain. Miehet tulevat luoksesi, kuin mettä imemään ja sitä toki jaat, tai ole yksin.

      • r24t2t

        Aloittaja on kuusikymppinen... tuolla ehdottomallasi tempulla koko Hartola sokeutuu...


      • NuorekasLady

        Oho! Jotensakin tuli mieleen ihan kuin kuusikymppinen olisi jo ikäloppu. Aira Samulin on 90! HALOOOOOO!!!!


      • wfwrg

        Suonikohjut ja niin edelleen....


    • FRIENDLY1

      Hartola kuullostaa erikoiselta paikalta :)

    • Anonyymi

      Tääl ois luhangan mies hartolan naista vailla

    • Anonyymi

      sille on luultavasti syynsä miksi hartolassa on ”paljon vapaita miehiä”.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaisi hartolasta nainen. T. Tammijärven mies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe