Snapchat väärä ikä, tilini lukittiin

Snappailija

Vaidoin snapchatin ikärajaani ja asetin sen vahingossa alle 13 vuotiaaksi. Miten voin tilini lukistemisen jälkeen vaihtaa ikääni?
Puhelimeni on siis Sony Xperia jossa on Andoid

32

6354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umilukko

      Pyydä isiltä apua.

    • Entiiätoimiikosulla

      Mulla on sama kännykä ja on myös käynut noin. Mulla ainakin meni nii et poistin snapin ja latasin uudestaan

    • Apuaw

      Joo apua! Mulla meni ihan sama juttu kuin "Snappailija" tyypillä mutta ei toiminu poistaminen ja lataaminen uudestaan! Tuli sama teksti "voi ei! snapchat tilisi on lukittu"! Tms.. Ja tuli linkki mistä saa tietää miksi se on lukittu ja menin siihen mutta tiedän kyllä miks se on. Ja tuli teksti "poista lukitus" ja painoin arvaaa toimiko no ei. Auttakaa pliis koska snapchat on rakkaus. Kertokaa oikeesti jos snäpin sais jotenki häkättyy ihan mitä vaan! Oon kokeillu jo oikeasti kaikkea mut joku häkkäys juttu kertokaaa!!!!

      • Anonyymi

        mulla tapahtui toi ihan sama äsken


    • linuxuser

      tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.... ;)

    • Annelixiii

      Minulla on iPhone ja on käynyt samoin, eikä auttanut poistaminen ja lataaminen uudestaan. Voisko joku auttaa?

    • snapchat_riippuvainen

      Mulle kävi just samanlailla NYT APUA JOKU

    • Mäkärsinn

      MULLA KANS AUTTAKAA EN VOI ELÄÄ ILMAN SNÄPPIÄ😩😩😩

    • ytrtrytytytrytr

      Ei. Laitoit ikäsi aivan oikein.
      Mitään keinoa ei ole sen muuttamiseksi. Jos yritätkin puhelimesi menee pysyväisesti ja ikuisesti epäkuntoon.

      • Mäkärsinn

        Mutta mä olen 13 mutta laitoin vahingossa väärään vuoden voiko sitä enää mitenkään korjata


      • Anonyymi
        Mäkärsinn kirjoitti:

        Mutta mä olen 13 mutta laitoin vahingossa väärään vuoden voiko sitä enää mitenkään korjata

        Kuulemma se on vaan sillee et sen voi vaihtaa kaks-komme kertaa ja sitä ei voi vaihtaa ellet oo laittanu jo ihan heti ekana sen 18 vuotiaaks


    • SnapQueen

      MULLA SAMA JUTTU AUTTAKAA PLIIS

    • Jokujotaettunne

      Mulla sama juttu auttakaa pls! 😫

    • eiootottaaa

      munki snappi lukittii😭😭 mun isoimmat streakit on 299 enkä haluu et ne lähtee😭 auttakaa pliis

    • snäppityöntekijätpaskoi

      Sitä snapchat tiliä ei saa enää takas ainut, mitä voit tehä jos haluut snäpätä on tehdä uus tili.

      • Voivattu

        No, kiitos. Samaistun noihin kaikkiin muihin kommentoihin, joten ei sitten muuta kuin uutta tiliä:(


    • Snäppiapuapliis

      Mulle kävi ihan sama juttu ja ei o kivaa mitä pitäis tehä?

    • snaponsyöpää

      Joo mullekkin on käynyt aivan samalla tavalla. Siis vaihdoin mun iän llon virallisesti 13 mut snäpin mukaan 12 koska snappi on kumminki amerikkalainen ja niillä on aika jäljessä.. moti meni ja poistin koko roskan

    • Jassekananmunanseinä

      Heyblink.me auttaa teitä :D

    • jenniilonaaa

      siis help oikees auttakaa mul pls laitoin vahingossa että oon 11v ja nyt sanoo että käyttäjätilisi on lukittu😭😭😭🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    • apuatarvitsevaihminen

      mullekki kävi noin auttakaa pliis 😭❤

    • Snapchat

      SAMA AUTTAKAAA KAVERIN KAA ON JO 90 PV STREAK HRLP MEEEEE😭😭😭😭😭😭😨😭😨😧😦😧😦😧😦

    • siisniinlapsia

      OMG. LOL.

    • Tuaaaaaaaaaa

      Itken tääl koska mul oli 103 päivän streakit 2 tyypin kaa :(

    • enhaluaisivalehdella

      Eli snäpissä pystyy vaihtamaan ikää jälkeenpäin?

    • Anonyymi

      Tee uus snapchat tili

      • Anonyymi

        en saanut tehtyä edes uutta snp tiliä 🤷🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en saanut tehtyä edes uutta snp tiliä 🤷🏼‍♀️

        Onko kukaan löytäny apua


    • Anonyymi

      Tee uusi, oikeilla tiedoilla.

    • Anonyymi

      Mitä teen kun minun snapchat tili lukittiin ja koitan tehä uutta mutta se ei onnistu?

      • Anonyymi

        Tilinsä väärinkäyttäjistä ei tykätä missään, et saa uutta tiliä koska rikkoisit kuitenkin sääntöjä.


    • Anonyymi

      mä en oo tehny mitään mut mun tili lukittiin ja en saa tehtyy uutta pls auttakaaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe