Kuis usealla seisoo ?

johnholmess

Naiset kertokaa kuinka usealla seisoo lähitansseissa ?

Ikä mukaan,

17

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pätkkiikin

      Ai Järki aina vähän pätkii

    • mun_jortikka

      Miks seisottaa turhan takia?

    • PIkkuVinkki

      Saatko kiksejä kun tuollaista kyselet? Kokeile jostain muualta hakea apua tuskaasi.

    • kesänkohot

      Tämähän on 40v - 55v. miesten tunnetila tanssissa jos parketilla tapahtuu ....
      Tanssi liittyy todennäköisesti hyvin vahvasti seksuaalisuuteen. Katsopas vaikkapa lintujen parittelurituaaleja, monilla lintulajeilla siihen kuuluu nimenomaan "tanssimista". Ei ole sattumaa, että ihmiset pariutuvat usein siellä, missä tanssitaan, oli se sitten tanssilava tai yökerho.

      Tietenkin tanssi on MYÖS jotain ihan muuta, mutta osaltaan sen juuret ovat oletettavasti nimenomaan seksuaalisuudessa. Tämä pätee erityisen hyvin paritanssiin, joka jo lähtökohtaisesti on kahden ihmisen, tavallisesti eri sukupuolta olevien, liitto. Jos tanssissa ei olisi mitään seksuaalista ei ole tanssikemiaa.

      • Totuus1234

        Eipä todellakaan tanssin juuret ole seksuaalisuudessa. Enemmänkin spontaanissa hyvän olon fyysisessä ilmauksessa.

        Heprealaisessa raamatussakin kerrotaan kuinka kuningas David tanssi kulkueen edessa kun liitonarkkia palautettiin Jerusalemiin.


      • matuut

        Mokka kikeleillä seisoo kaikilla


      • mokkakengätt

        Tai sitten ei. Tanssitaidotonta Mokkaa näkee onneksi harvoin lavoilla. Jokunen tanssimaan opetellut on näkynyt muutaman kerran ja turvisryhmiä olen kuullut olleen tutustumassa parissa paikassa mummujen kanssa.


      • Tanssijatar_
        matuut kirjoitti:

        Mokka kikeleillä seisoo kaikilla

        Pitää paikkansa.
        Todettu ja huomattu ;)


    • Mulla

      Kun tanssii lähekkäin sexi-babyn kanssa, niin ei voi mitään, jos väkisin seisoo.

      • Taitavatanssija

        Olen taitava tanssija enkä ole huomannut tuollaista reaktiota itsessäni sen paremmin syli- tai irtiotteessa.

        Tanssi on vain tanssia.


      • Kysymyksenasettaja
        Taitavatanssija kirjoitti:

        Olen taitava tanssija enkä ole huomannut tuollaista reaktiota itsessäni sen paremmin syli- tai irtiotteessa.

        Tanssi on vain tanssia.

        ja ikää oli....kehuista päätellen jo ehtoopuolella.


      • Taitavatanssija

        32v


      • potenssikohdalleen

      • Taitavatanssija

        Ymmärrän, en tullut ajatelleeksi että seuran löytäminen ja normaalit fyysiset toiminnot eivät olekaan kaikille itsestäänselvyyksiä.


      • Vain_tanssia_tansseissa

        Olen samaa mieltä. Itse olen yli 50 ja omaan säännöllisen seksielämän mutta kyllä minäkin olen aina hallinnut toimintojani. Ketjun aloittajalla taitaa olla tiettyjä vaikeuksia ja joihin olisi hyvä hakea apua seksuaaliterapeutilta, ei tältä palstalta.


    • Tanssijatar_

      Normaali toisten tuntemuksia uteleva kysymys. Näitä on netti pullollaan :)
      Kysyä voi mitä haluaa, vastata voi mitä haluaa, sallittua on vastaamatta olokon

    • viisariväräjää

      Mulla tuppaa hanhettamaan jo nopeillakin - fusku, bugg, rock ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe