Tampereen mies, oletko menossa patikkaretkelle.

sibylla32

Tamperen mies. Kun tulet treffeille niin oletko sen jälkeen menossa patikkaretkelle kun sinulla on lenkkarit ja reppu muassasi ??

Ja. Jos sinä kutsut neidon treffeille, sinä myöskin maksat. Jos et tätä tiedä niin AINA se maksaa joka kutsuu. Kiitos että ymmärsit.

46

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottahantoki

      Maksan patikkaretken kulut. Valitsen itse reitin. Mitä odotit? Timanttia?

      • sibylla32

        Kuulut tottavieköön niihin kitupiikkeihin joita on pilvin pimein. Missä herrasmiehet??


      • kysy.niiltä
        sibylla32 kirjoitti:

        Kuulut tottavieköön niihin kitupiikkeihin joita on pilvin pimein. Missä herrasmiehet??

        Kysy feministeiltä


    • Katujen_kilpikonnat

      Tampereella miehet eivät osaa pukeutua. Reppu on vakiovaruste oli sitten kyseessä tavallinen kauppareissu tai treffit. Kaupassa ja bussissa ärsyttää, kun nämä kilpikonnaihmiset yllättäen kääntyvät ja mäiskivät repuillaan takana / vieressä olevaa.

      Normaalin ihmisen ei tarvitse kantaa selässään mitään jättimäisiä reppuja ellei kyseessä ole vaellusreissu. Jos ihmiset olisi tarkoitettu sellaiseen, heillä olisi luonnostaan kilpikonnan kilpi tai kamelin kyttyrät. Ei ihme, että niin monella on selkäkipuja kun kannetaan koko ajan selässä kauheita määriä tavaraa. Muutenkin näyttää ääliömäiseltä, kun aikamiehet kantavat reppua. Tulee mieleen joku yli-ikäinen mamman pikku koululainen. Mieslolitojako he haluavat olla?

      • ei.kande

        Tamperelaisten akkojen miellyttämiseksi ei kannata käyttää resursseja pukeutumiseen. Älyttömämpää rahan käyttöä ei pysty kuvittelemaan.


      • muari-nelkyt

        Herrasmiehiä ei enää ole, ehkä joitakin mutta hyvin harvassa. Jätkät kulkevat lippalakki vinossa reppu selässä (kuskataan kaljaa) ja vanhat likaiset lenkkarit jalassa. Voiko tälläistä otusta himoita?????? Saati ottaa miehekseen.....
        Varakkaat työssäkäyvät äijät kitsailevat ja samaan syssyyn kuvittelevat olevansa hyvinkin tavoiteltuja...Heh heh.....
        Sanonpa vaan että ilman naista jäävät kun eivät ymmärrä omaa parastaan ellei tielle sitten osu joku joka säälistä piffaa heille juomiset ja syömiset mutta ei se kuulkaas sekään juttu kauan kestä. Kuka fiksu nainen haluaa loputtomiin miestä elättää. Kokemuksesta vaan kerron että itse aikoinaan potkaisin pellolle moisen siivelläeläjän että se siitä.


      • tuli.totuus
        muari-nelkyt kirjoitti:

        Herrasmiehiä ei enää ole, ehkä joitakin mutta hyvin harvassa. Jätkät kulkevat lippalakki vinossa reppu selässä (kuskataan kaljaa) ja vanhat likaiset lenkkarit jalassa. Voiko tälläistä otusta himoita?????? Saati ottaa miehekseen.....
        Varakkaat työssäkäyvät äijät kitsailevat ja samaan syssyyn kuvittelevat olevansa hyvinkin tavoiteltuja...Heh heh.....
        Sanonpa vaan että ilman naista jäävät kun eivät ymmärrä omaa parastaan ellei tielle sitten osu joku joka säälistä piffaa heille juomiset ja syömiset mutta ei se kuulkaas sekään juttu kauan kestä. Kuka fiksu nainen haluaa loputtomiin miestä elättää. Kokemuksesta vaan kerron että itse aikoinaan potkaisin pellolle moisen siivelläeläjän että se siitä.

        Siinäpä se. Toisia miehiä himoitaan vielä mummoina. Toiset voidaan armosta kelpuuttaa omien suunnitelmien maksumiehiksi.


      • mennyttä.aikaa
        muari-nelkyt kirjoitti:

        Herrasmiehiä ei enää ole, ehkä joitakin mutta hyvin harvassa. Jätkät kulkevat lippalakki vinossa reppu selässä (kuskataan kaljaa) ja vanhat likaiset lenkkarit jalassa. Voiko tälläistä otusta himoita?????? Saati ottaa miehekseen.....
        Varakkaat työssäkäyvät äijät kitsailevat ja samaan syssyyn kuvittelevat olevansa hyvinkin tavoiteltuja...Heh heh.....
        Sanonpa vaan että ilman naista jäävät kun eivät ymmärrä omaa parastaan ellei tielle sitten osu joku joka säälistä piffaa heille juomiset ja syömiset mutta ei se kuulkaas sekään juttu kauan kestä. Kuka fiksu nainen haluaa loputtomiin miestä elättää. Kokemuksesta vaan kerron että itse aikoinaan potkaisin pellolle moisen siivelläeläjän että se siitä.

        Herrasmiehet on jo nokittu hengiltä


    • voe.helevetti

      Jos kutsun neidon (tamperelainen xxxzxzxxxzzzxxx, heh), maksan jotakin kohtuullista. Seuraavat tapaamiset ovat yhteinen sopimus, ei kutsu.

    • tarkastelija666

      Mullakin olis vähän sanottavaa.
      Nyt kun on Uffissa halvat päivät niin menkää herraisä miehet ostamaan sieltä kauluspaita ettei tarvi treffeille tulla virttyneessä t-paidassa. Jos nimittäin teillä ei ole varaa ostaa kaupasta kympin paitaa.

      • sibylla32

        Joo, kummallista on se että miesten päähän ei kertakaikkiaan mahdu sellainen yksinkertainen asia että kun mennään tapaamaan naista niin myös pukeudutaan asianmukaisesti. Onko se tosiaankin niin vaikeaa ?? Vai kuvittelevatko miehet että ovat niin sharmantteja että ei tarvitse kiinnittää mitään huomiota pukeutumiseen.
        Henkilökohtaisesti en itse todellakaan haluaisi mennä tapaamaan uutta ihmistä rähjäisen näköisenä, mielestäni kuuluu jo sivistykseenkin että pukeudutaan hyvin treffeille, en tarkoita että puku ja kravatti pitäisi olla mutta esim. kauluspaita antaa hyvän säväyksen ja miksei myöskin pikkutakki.
        Miehet voisivat kysyä vaikkapa äidiltään tai siskoiltaan miten pukeutua jos eivät itse ymmärrä.


      • ufsadsflsdefäl
        sibylla32 kirjoitti:

        Joo, kummallista on se että miesten päähän ei kertakaikkiaan mahdu sellainen yksinkertainen asia että kun mennään tapaamaan naista niin myös pukeudutaan asianmukaisesti. Onko se tosiaankin niin vaikeaa ?? Vai kuvittelevatko miehet että ovat niin sharmantteja että ei tarvitse kiinnittää mitään huomiota pukeutumiseen.
        Henkilökohtaisesti en itse todellakaan haluaisi mennä tapaamaan uutta ihmistä rähjäisen näköisenä, mielestäni kuuluu jo sivistykseenkin että pukeudutaan hyvin treffeille, en tarkoita että puku ja kravatti pitäisi olla mutta esim. kauluspaita antaa hyvän säväyksen ja miksei myöskin pikkutakki.
        Miehet voisivat kysyä vaikkapa äidiltään tai siskoiltaan miten pukeutua jos eivät itse ymmärrä.

        Heh, tyypillistä Suomi24-tasoa. Kannattaapa yleistää :). Jospa vika onkin sussa itsessäsi kun päädyt treffeille henkilöiden kanssa, jotka eivät miellytä? Itselläni on silti samantapainen kokemus - tosin siis vain yhdestä trelaisnaisesta - joka tuli treffeille ilman, että yhtään oli edes yrittänyt olla treffikuosissa. Muut treffattavat ovatkin sitten olleet moitteettomia. Tämäkin oli turha viesti täällä Suoli24-syrjäytyneiden palstalla. Hyvää päivänjatkoa ;)


    • mietitään-tätä

      Muuten. Mistähän se johtuu että Venäläiset miehet osaavat noin 95%:sesti pukeutua ja ihan arkielämässäkin mutta Suomalaiset eivät.

      • mitä.välii

        Suomalaiset naiset tykkäävät rosvoista ja hylkiöistä. Ei mitenkään voi tietää, mikä tyyli kulloinkin on hyvä arvaus. Yleensä ei mikään. Antaa olla


      • kaarina-liisa

        Hah, miten niin naiset tykkäävät rosvoista ? Perustele toki jos osaat.
        Mielestäni juuri niitä hylkiöitä ovat ne ressukkamiehet jotka laahustavat treffeille lippiksessä, reppu selässä ja kuluneissa lenkkareissa.
        Kun olen tässä seuraillut miesten pukeutumista niin olen minäkin tullut siihen tulokseen että todellakaan suomalainen nuorimies ei käsitä mitään pukeutumisesta. Ja sen olen pannut myös merkille että niitä suomalaisia herrasmiehiäkin on ja ne ovat vanhempia miehiä, heillä useimmilla on kauluspaita ja suorat housut ja herrasmiesmäinen käytös.
        Tätä ei kuitenkaan voi yleistää mutta kuten sanoin, useimmilla.


      • kaarina-liisa

        Lisään vielä.
        Olen myöskin pannut merkille sen että monet teinit ymmärtävät pukeutumisen päälle ja sen että tyttöystävälle tarjotaan kahvit tai limut. Miksi sitten ne miehet jotka ovat parinkympin paremmalla puolella eivät sitä käsitä.


      • tasa.arvo
        kaarina-liisa kirjoitti:

        Lisään vielä.
        Olen myöskin pannut merkille sen että monet teinit ymmärtävät pukeutumisen päälle ja sen että tyttöystävälle tarjotaan kahvit tai limut. Miksi sitten ne miehet jotka ovat parinkympin paremmalla puolella eivät sitä käsitä.

        Tulee kokemusta.


      • pummitONinhottavia
        kaarina-liisa kirjoitti:

        Lisään vielä.
        Olen myöskin pannut merkille sen että monet teinit ymmärtävät pukeutumisen päälle ja sen että tyttöystävälle tarjotaan kahvit tai limut. Miksi sitten ne miehet jotka ovat parinkympin paremmalla puolella eivät sitä käsitä.

        Ai sinä olikin pummi "kaarina-liisa" tosin oikea nimesi on joku muu pummi xxxxxx, ei kukaan omalla nimellä tuollaisia kehtaa kirjoitella. Annat huonon kuvan itsestäsi, kun kärkyt ilmaisia tarjoiluja, vain epätoivoiset haluaa toistamiseen tuollaisen tavata, joten ei mikään ihme, että sinkkuna itket ja valitat. Etkö käy edes töissä, herää kysymys, onko sulla rahaa ollenkaan?


    • TBagwell

      eikö teillä ole varaa reppuihin kun noin kateellisesti niistä kirjoitatte? Yksinkertaisesti paras varustus kapunkiin mennessä. Heräteostotsetkin mahtuvat matkaan eikä tarvitse kantaa kauppojen mainoskasseja mitkä eivät muutenkaan sovi egologiseen ajattelutapaani. Ostokset pysyvät repussa huomattavasti paremmassa turvassa kuin kasseissa. Toki kangaskassit ajavat asiansa, mutta silloin toisella kädellä on aina töitä kassien kanssa. Toivoisinkin, että välillä joku muu voisi pidellä kassejani.

      Tasa-arvoisuuden vuoksi muutama sana niistä naisista jotka kävelevät kaupungilla kuin sen omistaen kädet täynnä kasseja ja päin kävellään oli sitten mikä oli. Ei haittaisi niin jos ne olisivat minun kassini, mutta ehkä se ei olisi soveliasta kadulla. Myös tytöt/naiset muutenkin kävelevät koko kadun omistaen. Kyllä, herrasmiehenä väistän, mutta kaupunki sukkuloinnista heillä ei ole mitään tajua ja välillä vaan vituttaa kun eivät huomioi muita. Ihan vaan huomiona, käykääpä dallaamassa jossain ihan oikeassa kaupungissa.

      Huomenna kun näet minut bussissa kauluspaita päällä ja reppu selässä niin elä pelkää tulla juttelemaan, jos aurinko paistaa voinen pistää vaikka tuopin terassilla.

      Ei sitä kauluspaitaa jaksa vaan aina pitää. 8h duunissa muut kissanristijäiset töiden jälkeen riittää minulle. Kiva lähtee ulos se t-paita päällä ja farkut jalassa, etenkin kun kesä tulee. Jos olet niin pinnallinen, että teet johtopäätöksesi vaatteiden perusteella voit jatkaa matkaa. Minulla se ei ole siitä kiinni.

      Opettele tutustumaan erillisiin ihmisiin!

    • lobotomianuhriko

      On aika vammaista olettaa että kaikki pukeutuva jne. niin kuin sinä haluat. Vapaa maailma katsele mieleisisiä....

      • siisti-mamma

        Eivät naiset toki haluakaan että kaikki pukeutuisivat samanlailla. Jos haluat pukeutua treffeille ryysyisesti niin enpä toista kertaa halua sinua tavata.
        Poikamiehenä/vanhanapoikana voit jatkaa valitsemallasi tiellä vapaasti.


      • tosinoloa
        siisti-mamma kirjoitti:

        Eivät naiset toki haluakaan että kaikki pukeutuisivat samanlailla. Jos haluat pukeutua treffeille ryysyisesti niin enpä toista kertaa halua sinua tavata.
        Poikamiehenä/vanhanapoikana voit jatkaa valitsemallasi tiellä vapaasti.

        Olen 1948 syntynyt mummu.


    • epätietoineen

      "Jos sinä kutsut neidon treffeille, sinä myöskin maksat. Jos et tätä tiedä niin AINA se maksaa joka kutsuu."

      Juu. Jos neito kutsuu, niin sitten hän maksaa?

      • neitonen20

        Totta. Se joka kutsuu myös maksaa, neito myös.


      • KyselenVaan
        neitonen20 kirjoitti:

        Totta. Se joka kutsuu myös maksaa, neito myös.

        Saanko siis maksaa, paistetun sipulin ja puolukkahillon kera?


    • suomiakatluul

      Suomi akka luulee että heille ny ostetaan ja maksetaan sitä ja tätä,hotatsulle maksetaan.

    • arapi

      Muuta Arapiaan. Siellä maksetaan neidon isälle.

    • EiLahjalehmääSuuhunLaita

      Onko aloittaja nyt suivaantunut, kun hän ei saa treffikutsuja kauluspaita portaasta ja neidon treffikumppanit ovat olleet vähän perinteisemmin pukeutuneita? Eipä niillä vaatteilla kyllä mielestäni ole merkitystä, kuhan ovat puhtaat. Ja miksi ylipäätään puhutaan rahasta ja pukeutumisesta, jos synkkaa niin eikö se ole ihan sama kuka maksaa ja mitä päällä on? Lopulta ne vaatteet lähtee kuitenkin jos oikein menee. ;)

      Eipä nämä Tampereen kaunottaret aina ole niin häikäiseviä tapauksia itsekkään, ei mikään ihme jos vastapuoli ei laita ykkösiä heti päälle. Ainut mihin panostetaan on sentin maalikerros naamassa, seuraavana päivänä kun näkee ilman meikkejä niin säikähtäähän siinä kuka tahansa.

      Toki pukeutumiseen vaikuttaa mihin ne treffit sovitaan ja mitä niillä on tarkoitus tehdä.

      • ope55

        Itsekään kirjoitetaan yhdellä koolla. EI itsekkään.


      • tarkkailijasivusta
        ope55 kirjoitti:

        Itsekään kirjoitetaan yhdellä koolla. EI itsekkään.

        Yleensä ne, joilla ei ole mitään asiaa, viilaavat tämän kaltaisilla pastoilla pilkkuja, niin kuin sillä olisi jotakin merkitystä.
        Sitten kun minulle aletaan maksamaan kirjoittelusta, alan harrastamaan oikolukua.


      • ItsekkäästiItsekkin
        ope55 kirjoitti:

        Itsekään kirjoitetaan yhdellä koolla. EI itsekkään.

        Sinulla on varmasti erittäin tylsää jos olet täällä pelkästään kommentoimassa kirjoitusasua.. :D


    • Herrasväki

      Parasta tässä on se että aloittaja itse profiloitui perinteiseksi tamperelaiseksi naiseksi:
      Lapsia on 4, kaikilla eri isä ja tehty ainoastaan tukien saamisen takia.
      Elopaino vähintään 100 kiloa ja päällä puolijoukkue teltta jota myös maximekoksi jotkut kutsuvat.
      Istuu terassilla siideri kädessä, naama hikisenä ja punaisena. Silmissä törkeet mustat meikit.
      Tilipäivä on sillon ku sossu ja kela päättää.
      Katkeroitunut kun miehet panevat vaan kännissä ja vitsillä, eikä saa vakituista kainaloa jossa kattoa salkkareita ja mussuttaa irtokarkkeja sohvalla.

      • sibylla32

        Tässä aloittajan mitat ja elämäntyyli.
        Paino 60kg pituus 170. Lapsia yksi mies fiksu ja kunnollinen.
        Ei käytä meikkiä lainkaan koska on muutenkin siedettävän näköinen.
        Sossussa ei ole käyty kertaakaan, eikä terassilla istuttu, pari kertaa vuodessa tulee käytyä paapan kapakassa tai jossakin muussa siedettävässä paikassa ottamassa yhden drinkin ja siihen se jää.
        Mies, joka on insinööri, käyttää kauluspaitaa niin työssä kun vapaa-aikanakin.
        Ei tunne tarvetta reppuun ei lippalakkiin ei lenkkareihin vaan pitää luonnollisena sitä että pukeudutaan siististi ja fiksusti.


      • sibylla32

        Lisään vielä.
        Itse en ole treffeillä käynyt vaan kirjoitan niiden lukuisten naisten puolesta jotka ovat minulle treffikokemuksiaan kertoneet.


      • Värikynä

        Näissähän kannattaa aina muistaa tuo kavereiden käyttämä lisäaspekti millä tarina saadaan kuullostamaan mielenkiintoisemmalta. Eikä niitä kavereiden kertomia pidä aina totena ottaa tai lähteä foorumeilla arvostelemaan.

        Luultavasti mies tullut ihan ok kamppeissa, kaverisi jopa tykästynyt mieheen, mutta mies ei ole antanut vastakaikua, häipynyt kesken illan ja kaverisi on saattanu sen jälkeen joutua maksamaan omat juomansa, mitä vitutukseen vetänyt.

        Ps. pyydä miestäsi välillä käyttämään kotona t-paitaa tai jotain muuta rennompaa niin kotihommiakin on mukavampi tehdä. ;) Lenkkarit ovat myös mukavat lenkillä ja ei reppu miestä pahenna jos mies ei reppua.


      • syö.itte
        sibylla32 kirjoitti:

        Lisään vielä.
        Itse en ole treffeillä käynyt vaan kirjoitan niiden lukuisten naisten puolesta jotka ovat minulle treffikokemuksiaan kertoneet.

        Olipa lipsahdus lähellä. Ei tämä mistään kavereistaan puhu. Kunhan kuluttaa omaansa ja muiden aikaa.


      • BasicHo

        Perus horatsu siis.


      • sepä.selvisi
        BasicHo kirjoitti:

        Perus horatsu siis.

        Siltä vaikuttaa


      • sdsdfasjdföl
        sibylla32 kirjoitti:

        Lisään vielä.
        Itse en ole treffeillä käynyt vaan kirjoitan niiden lukuisten naisten puolesta jotka ovat minulle treffikokemuksiaan kertoneet.

        Eikö perheellisellä ole oikeasti parempaa tekemistä kuin toimia jossain Suomi24-palstalla jonkinlaisena viestinviejänä ja kaikkien treffeillä pettyneiden naisten marttyyrina? Jospa totuus onkin jokin toinen ja kirjoittelet täällä pikemminkin jostain muusta syystä...Mut tsemppii!


    • eipatik

      Patikoimaanhan ne aina ovat menossa.

      • eka.testi

        Ei sovi Tampereen urasuuntautuneelle feministille patikka


    • mees-katkasuun

      Taitaapi Sibyllä olla aineissa, sekakäyttäjä lienee.

      • ulrika--25

        Uskon että sinullakin on reppu jossa kuljetat kaljaa yms. ja lippis takaperin vinossa ja kuluneet lenkkarit jalassa. Saatat olla vielä pummikin, ainakin sellainen joka haluaa maksattaa naisella kaikki kulunsa bussimatkaa myöten.
        Olen minäkin seurannut noin kolmikymppisiä miehiä ja todennut että kyllä naiset ovat hulluja kun ostavat niille mitä ne haluavat ja sen olen pannut myös merkille että useimmissa tapauksissa nainen maksaa bussikyydin. NO... Sehän on naisen häpeä, mutta myös miehen. Kuka normi mies haluaa elää naisen kustannuksella. Miksiköhän sellaisia vätyksiä kutsutaankaan.............


      • kyll-miehet-osaa
        ulrika--25 kirjoitti:

        Uskon että sinullakin on reppu jossa kuljetat kaljaa yms. ja lippis takaperin vinossa ja kuluneet lenkkarit jalassa. Saatat olla vielä pummikin, ainakin sellainen joka haluaa maksattaa naisella kaikki kulunsa bussimatkaa myöten.
        Olen minäkin seurannut noin kolmikymppisiä miehiä ja todennut että kyllä naiset ovat hulluja kun ostavat niille mitä ne haluavat ja sen olen pannut myös merkille että useimmissa tapauksissa nainen maksaa bussikyydin. NO... Sehän on naisen häpeä, mutta myös miehen. Kuka normi mies haluaa elää naisen kustannuksella. Miksiköhän sellaisia vätyksiä kutsutaankaan.............

        -----että kyllä naiset ovat hulluja kun ostavat niille mitä ne haluavat ----

        Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa. Miksi maksat ja elätät luusereita, pelkän sexynkö takia, etkö saa miestä punkkaasi muuten?


    • kyll-miehet-osaa

      Avaus on trolli, mitä siihen kukaan vastaamaan. Tai sitten joku on katsonut Sibyllan sen tasoiseksi mimmiksi, että ihan hyvin voi mennä reppu selässä ja perseet olalla treffeille. Ehkä mieskin osaa varustautua seuraa vastaavasti, ei turhia koreiluja.

      • minäkinrepunkanssa

        Aivan oikein, jos seura on sitä tasoa, että tuulipuku ja reppu ovat OK niin sitten ne laitetaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe