Miten olla syömättä, kun syö perheen kanssa??

EnOleSairas_JärkeväVaan

Eli mulla yksinkertasesti se tilanne, että perhe syö yleensä samaan aikaan, enkä vaan pysty oleen syömättä muitten huomaamatta. Varsinkin kun on just pizzaa tai jotain sellasta ruokaa, joka on niinku yhtenäinen iso pala, niin ei voi syödä vaan vähää ilman että joku huomaa :/ Onko jotai niksejä joita te vähän kauemmin tätä tehneet ootte peitelly vähästä syömistä?? Ja muutenkin jotain millä helpottaa kokohommaa... Enkä tosissaan tarvi mitään ''Tapat tolla viä ittes'' tms. AUTTAKAA!!!!!

10

2514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jjjjjj2880

      Meilläki perhe syö yhdessä. Onhan se sinänsä aika hankalaa, mut mä ainaki oon sanonu äitille että yhes kavereiden kaa ruvettiin herkkulakkoon eli en voi syödä mitään pizzaa, hamppareita, karkkia, suklaata tmv ja meil on aina semmosta ns. "terveellistä ruokaa", ei roskaruokaa ku joskus kerran kolmessa kuukaudessa.
      Mut jos ruuaks olis jotai pizzaa nii sinuna ottaisin vaan sen pienen palan ja jos joku kysyy nii vaan jotain "Ei oo melkeen yhtään nälkä, söin koulussa näin ja näin paljon ja kaverilla oli karkkia niin niistä tuli huono olo" tmv.
      Ite oon suunnitellu sillee et syön aamupalan ja sit perheen kaa sen päiväruuan ja thats it, jos joku kysyy oonko syöny nii sanon vaan että joo :D

      • Satuntietämään

        Miksi anoreksiaa pitää piilotella, kyllä vanhemmat tietävät ja ymmärtävät missä mennään.

        Joten ei syömättömyyttä tarvitse peitellä....

        Anoreksia johtaa kuolemaan useammin kuin rintasyöpä.


      • VaikkapaSiks
        Satuntietämään kirjoitti:

        Miksi anoreksiaa pitää piilotella, kyllä vanhemmat tietävät ja ymmärtävät missä mennään.

        Joten ei syömättömyyttä tarvitse peitellä....

        Anoreksia johtaa kuolemaan useammin kuin rintasyöpä.

        Siksi pitää peitellä, että mun perheellä ei oo hajuakaan mun syömättömyydestä, mutta jos ois, ne alkais valvoon että syön tms. Ihan alaikänen oon.


      • Anonyymi
        VaikkapaSiks kirjoitti:

        Siksi pitää peitellä, että mun perheellä ei oo hajuakaan mun syömättömyydestä, mutta jos ois, ne alkais valvoon että syön tms. Ihan alaikänen oon.

        Ehkä sun pitäiski syödä!


    • INeedThis

      Aina kun tulet koulusta kehu kuinka hyvää ruokaa koulussa oli ja kuinka söit sitä paljon. Voit myös sanoa, että sinulle ei maistu, sulla ei oo nälkä, sulla on kipee olo jonka takia et halua syödä tai jotain, mene lenkille, mutta sano perheelles meneväsi kaverille ja kun tuut sieltä voit sanoa syöneesi siellä...toivottavasti näistä oli jotain apua! :)

      • Sairaanlaiha

        Toi syömisen hehkuttaminen on tosi ilmiselvää. Ei normaalistikkaan nuoret paljoa vanhemmille kehu, kuinka koulussa olikaan niiiiin maittavaa ruokaa tänään.

        Itse menin aina huoneeseeni "syömään", kun on niin valtavasti kouluhommia. Ruuat lukolliseen kaappiin muovipussin sisään, sotkettu lautanen keittiöön ja muovipussi aamulla koulumatkalla olevaan roskikseen.


    • Samaistun

      Ite 13v ja pituutta 162 ja paino 62 mut mielestäni mun pitäis laihduttaa. En oo varma sanooko mun isän veljen nainen tahalleen, että oon jotenki pullee tai en jaksais ees laihduttaa ja silleen. Kaveri joka painaa mua 20kiloo enemmän niin sanoo et me ollaan tälläsiä läskejä. En oikeen syö perheen kanssa mut koulussa vaikeeta se syömisen vähentäminen. Joskus keksin että on hirveetä ruokaa ja kaveri sano et "ennen sä tästä kyl tykkäsit. Mikä sul on ku oot niin muuttunu." Miten voin syödä vaan vähän tai en yhtään koulussa? Muutenkin oon nyt koulun lopussa esittänyt kipeetä tmv. Keksin myös tekosyitä että en voi olla kavereiden kanssa, enkä nykyään kerro paljoa heille mitään. Haluun mun painoks 48 ainakin. :/

      • Anonyymi

        Oikeest kiva kun jos jollakin on painoo kuten mullakin oon 170cm pitkä ja painan 78kg et joo.


    • Anonyymi

      joo tää nyt on vähän hassua mut joskus, jos on just jotai epäterveellist ruokaa ni otan ihan normaalin määrän, sit sanon et on vessahätä, otan sen ruoan mukaan vessaan ja vedän sen ruuan vessanpöntöstä alas:D (toimii jos on jotain kädessä pidettävää ruokaa. Et jos on vaikka pizzaa ni onnistuu jos on keittoo ni ei onnistu.

    • Anonyymi

      Vaikka sanoit et äläkää laittako TAPAT ITTES viestei yms mut ei oo terveellistä. Jos sul on ongelmii nii kannattaa hakee apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe