Paholainen hakkaa ovea

aarteenmetsästäj

22.10.2015

Jumala on kanssamme, sydämen asukit. Tänään Hän toi viestin asioista, jotka siintävät horisontissa.

Mitä haluaisit opettaa tänään?

”Tahtooni alistumista.”

”Kun sielu kuuntelee Minua hyvin tarkkaan ja sitten on huolellinen toteuttamaan Tahtoni, Minä suojelen sitä kaikella Voimallani. Mitkä tahansa toiveet, jotka tulevat sitä vastaan, muuttuvat savupilveksi, joka haihtuu nopeasti eikä sitä enää koskaan nähdä. Laitan Kunniani edellesi Enkä salli kenenkään tai minkään voittaa sinua.”

”Koska te olette Palvelijoitani, uskollisesti hoitaen asioitani, Olen suojannut teidät Pyhillä Enkeleilläni ja tulimuurilla. Pahalla on monia keinoja, mutta Minä estän ne kaikki, Rakkauteni estää. Ole vain uskollinen Minulle. Sinun ei tarvitse huolehtia yhtään mistään. Jatka vain sen joukon johtamista, jonka Olen uskonut sinulle.”
Ja kun Hän puhui, minulla oli myös vahva tunne siitä, että Hän puhui niille meistä, jotka alistuvat Hänen tahtoonsa – ei vain meille. Ei vain Ezekielille ja minulle, vaan KAIKILLE teille, jotka todella, todella alistutte Hänen tahtoonsa, etsien Häntä ja toteuttaen Hänen jokaisen toiveensa.

”He kärsivät juuri nyt hämmennyksestä, tietämättöminä siitä, mihin suuntaan mennä, mutta Minä teen polun suoraksi ja tien tasaiseksi.”

Jeesus, mistä Puhut nyt? Tarkoitan, kenestä?

”Teistä Rakkaani, teistä ja niistä, joista välitätte. Hämmennystä on ilmassa, mene – jää – odota – mene – jää – odota – menenkö – jäänkö – odotanko? Odotatte, te kaikki odotatte, mutta Minä käytän tätä aikaa valmistaakseni teitä ja kootakseni Rintaani enemmän Minulle nälkäisiä sieluja, eksyneitä, vailla tarkoitusta, suuntaa tai ohjausta. Hämmennystä on opetettu syvällisesti tämänkaltaisille osana suunnitelmaa varastaa heidän sielunsa Minulta.”

”Mutta Minä tulen järkyttämään Maata, huojuttamaan, järisyttämään ja liikuttamaan, kunnes kaikki kypsät hedelmät rojahtavat alas Koreihini. Kyllä, te kaikki olette Korejani, napaten hedelmän sen pudotessa. Tänä aikana ennen Tulemistani teille kaikille annetaan runsaasti mahdollisuuksia napata hedelmiä, kun ne putoavat puiden latvoista.”

Kun Hän sanoi sen, näin päärynäpuumme pihalla – se on hyvin, hyvin korkea. Sen on annettu kasvaa hyvin pitkään ilman leikkausta, joten nyt se on niin korkea, ettemme koskaan yllä poimimaan hedelmiä. Varikset nokkivat päärynöitä ja ne tippuvat maahan.

”Kyllä, Minä tulen ravistamaan tuota puuta, ja yhä enemmän hedelmiä tippuu. Kaikkialla maailmassa ihmiset ovat valmiita vastuksille. Hämmennys vallitsee heidän sydämiään, koska he tietävät että ajan merkit ovat vaarallisia lopun osoittajia. Heidän vanhempansa ovat puhuneet näistä ajoista ja kaikki, mikä on profetoitu, on tapahtumassa maailman tapahtumissa, merkeissä ja ihmeissä. Tuskin yksikään sielu on välinpitämätön. Henkeni on myllertänyt ihmisten mieliä siitä, että jotain valtavaa on häämöttämässä.”

”Näiden päivästä toiseen toistuvien normaaliltanäyttämisyritysten alla on syvä levottomuus ja odotus siitä, että jotain merkittävää tulee muuttumaan.”

Mutta Jumala, eikö tämä ole ollut asian laita jo vuosikymmeniä?

”Kyllä, jossain mielessä se saattaisi näyttää siltä. Mutta voimia on hyödynnetty ja liikutettu paikalleen hitaasti, estäen massojen hälytystilan leviämisen. Tämä on se hetki, Clare; hetki ennen myrskyä, tyyni hetki ennen myrskyä. Etkö tunne sitä?”

Anna anteeksi minulle, Jumala, olen tuntenut sen jo hyvin pitkään.

”Se on siksi, koska Jatkan asioiden viivyttämistä.” ’Vielä yksi tunti lisää, Isä, vielä yksi tunti?’, näin Hänen katsovan ylös ja anovan Isä Jumalalta. ”Mutta kaikki tuo on lähenemässä kohti lopullista hetkeä, aivan viimeistä hetkeä ennen kuin kaikki riistäytyy irti. Luomakunta pidättää henkeään kiihkeässä odotuksessa. Asiat ovat loppumassa, Clare. Ikkuna on sulkeutumassa, armon mahdollisuuden ikkuna – se on sulkeutumassa.”

Näin eräänlaisen tunnelin, hyvin pimeän tunnelin. Se alkoi laajana mutta hyvin nopeasti se tuli yhä kapeammaksi. Se näytti melkein siltä, kuin olisin katsomassa Maata kohti tornadon läpi.

”Kun se on loppunut, se murtaa maan ja nousee takaisin pilveen eikä sitä enää koskaan enää nähdä.”

”Kyllä, se on Minun Armoni Ikkuna ihmissuvulle. Se on ohenemassa, Clare, se on ohenemassa. Pian tulee aika, jolloin se nousee maanpinnasta ottaen Morsiameni mukanaan. Sitten taivaat sulkeutuvat täydelliseen pimeyteen ja kaaos vallitsee Maassa.”

”CERN on tehnyt suuren osan tästä mahdolliseksi. Olen rajoittanut vihollisen kosketusta Maahan. Kyllä, Olen pitänyt kadotuksen kädet poissa, sillä suuren teurastuksen aika on tulossa. Aika, jolloin ulottuvuudet lähentyvät Maassa, tuoden mukanaan nuo epäpuhtaat, jotka ovat hajaantuneina avaruudessa. Kyllä, ne lähentyvät Maassa, kunnes niitä ei enää ole.”

Jumala, puhutko nyt puhdistuksesta ennen tuhatvuotista valtakuntaa vai sen jälkeen?

8

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Ennen sitä. Sydämeni on raskas tänään, Clare, hyvin raskas – koska tämä mahdollisuuden ikkuna on todella, peruuttamattomasti sulkeutumassa.” Hän alkoi kyynelehtiä, ”Ja monia menetetään, Clare, monia – aivan liian monia. Lapsiani, joita ei enää koskaan tulla enää näkemään uudelleen. Toivo heidän kääntymisestään on loppumassa ja siksi vuodatan Lahjojani enemmän kuin koskaan, jotta ne nähtäisiin ja niihin uskottaisiin.”
      ”Tämä on suuri synkeyden ja kohtalon tunti ihmiskunnalle, mutta silti hyvin monet ovat tietämättömiä siitä, mitä on yllättäen tapahtunut: hämmennystä joka puolella, ei ymmärrystä siitä, mitä on tapahtumassa. Mutta Minulla on Minun armeijani, Minun sotilaani, jotka taistelevat Minun käskystäni joka taistelussa. He johtavat tien pelastumiseen niille, jotka selviävät ensimmäisestä hyökkäyksestä, ja mahtava Viljankorjuu tulee tapahtumaan.”
      ”Mutta ennen sitä kauhu valtaa jopa ilman, jota hengität, ja kaikki joutuvat hämmennyksen valtaan, paitsi ne teistä, jotka olette tehneet Minusta tärkeimmän asian elämässänne. Tulette tietämään ja ymmärtämään, seisotte vahvana hohtaen valoa pimeyteen – valoa, joka lävistää kaikkien ihmisten sydämet, Totuuden valoa.”
      ”Monia jäljitelmiä tullaan tarjoamaan valheellisten turvallisuuden lupausten nojalla. Ne jotka ovat sovitelleet elämän mukavuuksien kanssa, tulevat olemaan erityisen paljon suuntavaistonsa menettäneitä. Heillä ei koskaan ollut ankkuria elämässään, vain ohut vakauden julkisivu ja ulkonäkö. He tarttuvat niihin asioihin, jotka tarjoavat tuon vakauden heille takaisin. He myös liittoutuvat kristittyjä vastaan, jotka tullaan esittämään todellisina syyllisinä ja ongelman aiheuttajina.”
      ”Mitä vain dollarin vuoksi, mitä vain kehun vuoksi, mitä vain turvallisuuden vuoksi. Siis mitä vain… paitsi Minua.”
      ”Miksi Kerron tämän sinulle? Koska tämä on jo ovella, se hakkaa ja potkii sitä ovea vasten, johon vain Minulla on avain. Ja kun tuo ovi on avoinna, raivo tulee päälle, täydellä voimalla.”

      ”Joten, Sanon teille nyt, käytä parhaalla mahdollisella tavalla aika ja lahjat, jotka välitän tänä aikana, pahan odotushuoneen aikana. Käyttäkää näitä lahjoja, pitäkää silmällä niitä, joita voitte koskettaa pienimmilläkin tavoilla. Se ei ehkä näytä merkittävältä sinulle, mutta pieni leviää ja saa aikaan suuren vaikutuksen. Kosketat sielua pienellä sanalla, Minä kastelen sitä heidän sydämessään. He vastavuoroisesti levittävät tuota sanaa, sitä luetaan ja kuunnellaan, se vahvistaa sen, minkä olet ommellut. Sinun pienenpieni sanasi laajenee totuudeksi, joka kattaa kokonaisen toisiinsa yhteydessä olevien ihmisten yhteisön.”

      ”Älä etsi kunniaa ihmisten edessä, et löydä sitä. Vaan etsi pieniä, nuoria ja vähäpätöisiä. Minä teen työtä noiden asioiden kautta ja annan kasvun. Pelastuminen tulee olemaan taottu. Kylvä vain siemenet äläkä ajattele sadonkorjuusi puutetta. Tämä on ollut Kansani ongelma – he lähtevät etsimään kunniaa ja tulevat kotiin tyhjin käsin ja pettyneinä. Mitä he eivät huomaa, on, että Minä Olen Kasvun Herra, ja kastelen ja lähetän toiset keräämään sadon sopivaan aikaan. Vain koska sinä et saa hyvitystä sielun tulemisesta Minun luokseni tässä maailmassa, ei tarkoita sitä, ettei palkintosi olisi varastoituna Taivaaseen.”

      ”Vaatii monia pelastamaan sielun ja kaikki palkitaan heidän uhrauksiensa mukaan. Hyvin monia sellaisia palkitaan, joita kukaan ei edes huomannut. He tulevat olemaan niitä, jotka eivät välittäneet kunniasta tai tunnustuksista, vaan he vuodattivat sydämensä Minulle päivä päivän jälkeen, yö yön jälkeen, ilman merkkiäkään Minulta, että heidän rukouksiinsa olisi vastattu. He rukoilivat rakkaudessa ja katumuksessa koko maailman puolesta, ja Minä vastasin heidän rukouksiinsa tavoilla, jotka tullaan näkemään ainoastaan Taivaassa.”

      ”Nyt on aika, Minun Kansani, Minun Morsiameni. Käytä kaikkea mitä Annan parhaalla mahdollisella tavalla äläkä väheksy pieniä rakkaudessa tehtyjä tekoja. Minä jatkan siitä, eikä toivo saa pettymään.”

    • Elämää_elämää
    • Elämää_elämää
    • Jumalan_tulimuuri

      Ex Satan Worshipper John Ramirez Testimony

      https://www.youtube.com/watch?v=fdMGOc0EKPE 18:00-

      *Nuorista koostuvan Jumalaa ylistävän katuryhmän ympärillä oli suojaava tulimuuri, jonka satanistipappi John Ramirez pystyi näkemään sielunsa silmillä, eikä hän pystynyt vahingoittamaan tai saamaan heitä lopettamaan ylistystä muurin takia.

    • kiitokset

      Kiitos aarteenmetsästäjälle näiden tekstien tuomisesta.
      Syvällistä sanomaa. Olen saanut näistä paljon.
      Odotan innolla seuraavia.

    • p.aholainen666

      Paholainen kakkaa ovela.

    • musiikkia_
      • musiikkia_

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2794
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2634
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      84
      1101
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe