Asiaa iljettävistä sika-miehistä!

Älätuhoanuorta

113

1143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helgamies

      "Se alaikäinen nuori nainen, joka oli tarkkaan valinnut farkut, t-paidan ja takin sinä aamuna päälleen, soitti hämmentyneenä äidilleen ja kertoi, kuinka ne kolme miestä olivat kommentoineet kovaan ääneen, miten heidän mielestään tämän nuoren naiset rinnat ovat ihan hyvät mutta takapuoli liian iso."

      Ilmeisesti nuorella naisella ei ole peiliä kotonaan, jos asia tuli nuorelle naiselle yllätyksenä.

      • 19109

        Helgamieskin varmaan ihan mielellään kuulee tuntematomien ihmisten suuren ääneen kommentoivan hänen rupsahtanutta naamavärkkiään ja kaljamahaansa. Mikäs sen mieltäylentävämpää (varsinkin jos kommenttiin vielä lisätään pienehkö pippeli).


      • helgamies
        19109 kirjoitti:

        Helgamieskin varmaan ihan mielellään kuulee tuntematomien ihmisten suuren ääneen kommentoivan hänen rupsahtanutta naamavärkkiään ja kaljamahaansa. Mikäs sen mieltäylentävämpää (varsinkin jos kommenttiin vielä lisätään pienehkö pippeli).

        Nuorelle naiselle on hyvä, että hänelle kerrotaan totuus, joka on jäänyt kotona kertomatta. Näin nuoren naisen parisuhdekelpoisuus paranee, koska hän tunnistaa tasonsa aiempaa paremmin.


      • 105
        helgamies kirjoitti:

        Nuorelle naiselle on hyvä, että hänelle kerrotaan totuus, joka on jäänyt kotona kertomatta. Näin nuoren naisen parisuhdekelpoisuus paranee, koska hän tunnistaa tasonsa aiempaa paremmin.

        Vanhenevalle miehelle on myöskin hyvä, että hänelle kerrotaan totuus, jota hän ei itse ymmärrä, niin hänelläkin on mahdollisuus tunnistaa oma tasonsa aiempaa paremmin.
        Naisten pitäisi vain enenevässä määrin ottaa mallia tuon linkin miehistä, ja kertoa julkisesti miehille heidän todellinen tasonsa. Naiset ovat aina olleet liian hienotunteisia, ja näin miehille on päässyt kehittymään liian suuret luulot itsestään.


      • 1644
        105 kirjoitti:

        Vanhenevalle miehelle on myöskin hyvä, että hänelle kerrotaan totuus, jota hän ei itse ymmärrä, niin hänelläkin on mahdollisuus tunnistaa oma tasonsa aiempaa paremmin.
        Naisten pitäisi vain enenevässä määrin ottaa mallia tuon linkin miehistä, ja kertoa julkisesti miehille heidän todellinen tasonsa. Naiset ovat aina olleet liian hienotunteisia, ja näin miehille on päässyt kehittymään liian suuret luulot itsestään.

        Naiset kehuvat toisiaan maasta taivaaseen ja samaa harrastaa media etc., sekä sitten tietenkin jatkuvat kehumiset miehiltä, jotka ovat vain sen yhden asian perässä, joten heillä jos kenelläkään on monella todellisuus ihan hukassa. Vääristynyt minäkuva on monella naisella ongelma ja juuri siihen suuntaan, että luulevat itsestään liikoja.


      • helgamies
        105 kirjoitti:

        Vanhenevalle miehelle on myöskin hyvä, että hänelle kerrotaan totuus, jota hän ei itse ymmärrä, niin hänelläkin on mahdollisuus tunnistaa oma tasonsa aiempaa paremmin.
        Naisten pitäisi vain enenevässä määrin ottaa mallia tuon linkin miehistä, ja kertoa julkisesti miehille heidän todellinen tasonsa. Naiset ovat aina olleet liian hienotunteisia, ja näin miehille on päässyt kehittymään liian suuret luulot itsestään.

        Ja se totuus on se, että on mukava katsella nuoria naisia ja muotojaan. Joskus voi ihan ajankuluksi pongailla vaikka isoja perseitä.


      • 186
        1644 kirjoitti:

        Naiset kehuvat toisiaan maasta taivaaseen ja samaa harrastaa media etc., sekä sitten tietenkin jatkuvat kehumiset miehiltä, jotka ovat vain sen yhden asian perässä, joten heillä jos kenelläkään on monella todellisuus ihan hukassa. Vääristynyt minäkuva on monella naisella ongelma ja juuri siihen suuntaan, että luulevat itsestään liikoja.

        Tutkimusten mukaan kuitenkin naiset vähättelevät itseään ja miehet luulevat itsestään liikoja.


      • 1319
        helgamies kirjoitti:

        Ja se totuus on se, että on mukava katsella nuoria naisia ja muotojaan. Joskus voi ihan ajankuluksi pongailla vaikka isoja perseitä.

        No, jos pelkkä katselu kerran riittää niin....


      • helgamies
        1319 kirjoitti:

        No, jos pelkkä katselu kerran riittää niin....

        Riippuu perseen hyvyydestä..


      • minäkuvahukassa
        186 kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan kuitenkin naiset vähättelevät itseään ja miehet luulevat itsestään liikoja.

        ehkä jossain feministisessä harhassa mutta totuus on jotain ihan muuta. jos kelpaa panoksi ja panoiksi ei ole patjaa kummenpi.


      • Naisasialooseri1
        186 kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan kuitenkin naiset vähättelevät itseään ja miehet luulevat itsestään liikoja.

        Naiset eivät vähähttele itseään, vaan ovat ihan oikeassa siinä, etteivät ole kummoisen näköisiä, vaikka panoksi kelpaavatkin, siis ne harvat jotka eivät luule olevansa kauniita.


      • kijuhygf
        minäkuvahukassa kirjoitti:

        ehkä jossain feministisessä harhassa mutta totuus on jotain ihan muuta. jos kelpaa panoksi ja panoiksi ei ole patjaa kummenpi.

        Vanhat kaljamahaiset papparaisetkin vokottelee nuoria likkoja jatkuvasti, että kyllä on setämiehillä todella suuret luulot ittestänsä. Siinä on oma taso unohdettu jo vuosikymmenien päähän, jos sitä silloinkaan sattui olemaan.


      • Sallimunnauraa
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Naiset eivät vähähttele itseään, vaan ovat ihan oikeassa siinä, etteivät ole kummoisen näköisiä, vaikka panoksi kelpaavatkin, siis ne harvat jotka eivät luule olevansa kauniita.

        Luuletko sinä olevasi komea?


    • Salillekaikkiläskit

      Eikö ole vaan hyvä, että saa palautetta,,jotta tietää missä on parantamisen varaa. Tytön olisi femakkoäidille itkemisen sijaan kannattanut mennä salille treenaamaan, jotta perseen saisi kuntoon.

      • 1310

        Onhan se teile ätmeillekin hyvä saada vastaavanlaista palautetta. Eiks jeh? Teilläkin kun sitä moitteenaihetta riittää vaikka kuinka paljon.


      • Naisasialooseri1

        No annanhan tulla niitä moitteenaiheita, jos ja kun ATM on komea, siistisi pukeutunut, älykäs, naista kunnioittava. Ainut"moitteenaihe"on hänen ujoutensa ja epämiehekäs käytöksensä.

        Ja edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa, että naisille pitää antaa palautetta ulkonäöstään, jottei ensinnäkään synny harhakuvitelmia omasta tasota, mikä on naiselle itselleenkin parhaaksi niin ei tarvitse elätellä toiveita parisuhteesta komean miehen kanssa, kertapanon jälkeen ja toisekseen, jotta nainen tietää missä on parantamisen varaa että hänestä saadaan kaikki potentiaali irti miesten silmänruokana.

        Kyllähän valmentajatkin sanovat suoraan urheilijajunnuille missä asiassa on parantamisen varaa jos meinaa lajissaan menestyä.


      • 1115
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        No annanhan tulla niitä moitteenaiheita, jos ja kun ATM on komea, siistisi pukeutunut, älykäs, naista kunnioittava. Ainut"moitteenaihe"on hänen ujoutensa ja epämiehekäs käytöksensä.

        Ja edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa, että naisille pitää antaa palautetta ulkonäöstään, jottei ensinnäkään synny harhakuvitelmia omasta tasota, mikä on naiselle itselleenkin parhaaksi niin ei tarvitse elätellä toiveita parisuhteesta komean miehen kanssa, kertapanon jälkeen ja toisekseen, jotta nainen tietää missä on parantamisen varaa että hänestä saadaan kaikki potentiaali irti miesten silmänruokana.

        Kyllähän valmentajatkin sanovat suoraan urheilijajunnuille missä asiassa on parantamisen varaa jos meinaa lajissaan menestyä.

        Jos mies on "komea, siistisi pukeutunut, älykäs, naista kunnioittava", hänellä riittää naisia ujoudesta huolimatta. Ätmit eivät ole mitään noista.


      • helgamies
        1115 kirjoitti:

        Jos mies on "komea, siistisi pukeutunut, älykäs, naista kunnioittava", hänellä riittää naisia ujoudesta huolimatta. Ätmit eivät ole mitään noista.

        Täällä alkaa näemmä naisilla taas käsitteet unohtumaan. Kerrataan siis:
        ätmi=ei saa pillua
        ytmi=saa pillua

        Mitään muuta ei tarvitse asiaan sotkea.


      • Naisasialooseri1
        1115 kirjoitti:

        Jos mies on "komea, siistisi pukeutunut, älykäs, naista kunnioittava", hänellä riittää naisia ujoudesta huolimatta. Ätmit eivät ole mitään noista.

        Sinä et ole mikään sanomaan mitä ATM on ja mitä ei. ATM kaverini on kaikkea noista ja saanut pillua viimeeksi 2008. Ujolla miehellä ei riitä ensimmäistäkään naista, ujous miehessä on yhtä epäseksikästä kuin naisessa rumuus. Sen sijaan rumalla ei ujolla miehekkäällä miehellä naisia riittää.

        Itsekin olen komea ja älykäs kuten varmaan olet viesteistänikin huomannut, mutta en silti saa kovin usein.


      • 1115
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Sinä et ole mikään sanomaan mitä ATM on ja mitä ei. ATM kaverini on kaikkea noista ja saanut pillua viimeeksi 2008. Ujolla miehellä ei riitä ensimmäistäkään naista, ujous miehessä on yhtä epäseksikästä kuin naisessa rumuus. Sen sijaan rumalla ei ujolla miehekkäällä miehellä naisia riittää.

        Itsekin olen komea ja älykäs kuten varmaan olet viesteistänikin huomannut, mutta en silti saa kovin usein.

        No eihän ujolla miehellä tietenkään riitä ensimmäistäkään naista, jos on niin sairaan ujo, että lähtee karkuun heti jos nainen vain vilkaiseekin hänen suuntaansa. Eivät naiset sentään mitään väkisinmakaajia ole, jotka karkuun juoksevaa miestä lähtisivät takaa-ajamaan.


      • Idioottiinkyllästynyt
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Sinä et ole mikään sanomaan mitä ATM on ja mitä ei. ATM kaverini on kaikkea noista ja saanut pillua viimeeksi 2008. Ujolla miehellä ei riitä ensimmäistäkään naista, ujous miehessä on yhtä epäseksikästä kuin naisessa rumuus. Sen sijaan rumalla ei ujolla miehekkäällä miehellä naisia riittää.

        Itsekin olen komea ja älykäs kuten varmaan olet viesteistänikin huomannut, mutta en silti saa kovin usein.

        Sä et taatusti ole komea. Oot joku nörttirumilus ja ihan vitun tyhmä


    • Jamal1

      Mut jos on iso berse ni sit on iso berse, me vaan siin huomattiin se böönä ja ehkä ahmed puhu kovaan ääneen ja Jusssuf sit kommentoi mut mä olin ihan hiljaa ku tsiigasin yhtä toista böönaa.

    • No tässä olen kyllä äidin kanssa melko pitkälle samaa mieltä. Kenenkään ei pitäisi ääneen arvostella toisen ullkonäköä, eikä varsinkaan lapsien ulkonäköä. Sitä pitää vaan kovettaa itsen sä pahaa maailmaa vastaan.

      Veikkaan, että tällainen tulee tulevaisuudessa lisääntymään, koska meille on tullut vieraista kulttuureista kymmeniä tuhansia miehiä, jotka eivät ole tottuneet suomen naisten paljastavaan pukeutumiseen.

      • Äitee_

        Eiköhän nuo olleet suomalaisia..
        Jotenkin tuntuu, että nuo empatiakyvyttömät ovat itse lapsettomia.
        Ei kukaan normaali ihminen, joka on itse isä, päästä suustansa tuollaisia... Päästäisitkö sinä BEM, voisitko kuvitella itsesi tuohon tilanteeseen?


      • Äitee_ kirjoitti:

        Eiköhän nuo olleet suomalaisia..
        Jotenkin tuntuu, että nuo empatiakyvyttömät ovat itse lapsettomia.
        Ei kukaan normaali ihminen, joka on itse isä, päästä suustansa tuollaisia... Päästäisitkö sinä BEM, voisitko kuvitella itsesi tuohon tilanteeseen?

        Jep nuo oli suomalaisia, mutta kyllä yleensä suomalaiset ovat ujompia sanomaan mitään.

        En todellakaan kommentoi ihmisten ulkonäköä kadulla.


      • helgamies
        BEM kirjoitti:

        Jep nuo oli suomalaisia, mutta kyllä yleensä suomalaiset ovat ujompia sanomaan mitään.

        En todellakaan kommentoi ihmisten ulkonäköä kadulla.

        Mielestäni jutussa ei otettu kantaa keski-ikäisten miesten rotuun tai kansallisuuteen. Jutun koko pointti on se, että joku äippä on vetänyt herneet nenäänsä kun ilmeni, että tyttärellä joka on jo nuori nainen (alle 18v), on iso perse ja ihan hyvät rinnat. Ilmeisesti äipä on yrittänyt suojella tytärtään tältä tiedolta. Koko vuodatus on ihan turha, eikä se muuta tilannetta paremmaksi.


    • Kilttijakunnollinen

      Eivät kaikki miehet käyttäydy noin. Kiltti ja kunnollinen mies ei huutele naisille, mutta heitä naiset eivät edes huomaa

      • tarralenkkari666

        Ei ne vaan huorittelee anonyyminä netissä.


      • Kilttijakunnollinen
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ei ne vaan huorittelee anonyyminä netissä.

        En minä ainakaan


      • Gollom
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ei ne vaan huorittelee anonyyminä netissä.

        Miksi olet "tarralenkkari666" usein ilkeä miehiä kohtaan?


    • scrg

      En ollut Haagan juna-asemalla tupakalla ja lupaan muutenkin arvostella naisten perseitä vain hiljaa mielessäni ja sielläkin annan teinien perseille yleensä vain hyviä arvosanoja ja erityisen pahasti arvostelen vain täysi-ikäisten naisten levinneitä ja valahtaneita perseitä. Enkä nyt sano, että kenenkään pitäisi jätesäkkiin pukeutua mutta ei sekään kiellettyä ole.

    • Eräkettu

      No on kyllä itelläki tullu kommentoitua eukkojen muotoja kovaankin ääneen..

      Ite saattasin tossa tilanteessa pelastaa päivän kun tykkään kunnon pebasta.. Sellanen brassi booty tyylinen ois ihan jees.

      • 1719

        Toivot varmaan, että myös sinun housujesi sisältöä kommentoidaan julkisesti suureen ääneen.


      • helgamies
        1719 kirjoitti:

        Toivot varmaan, että myös sinun housujesi sisältöä kommentoidaan julkisesti suureen ääneen.

        Kiimavituilla nyt ei tietenkään ole mitään muuta mielessä kuin pippeli.


      • Eräkettu
        1719 kirjoitti:

        Toivot varmaan, että myös sinun housujesi sisältöä kommentoidaan julkisesti suureen ääneen.

        Ei...
        Saattasin vaikka punastua..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei...
        Saattasin vaikka punastua..

        No onhan siinä aikamoinen ero, kommentoiko vaikka "Uuh nami nami" tai "Hyi sattana, olisit sinäkin pysynyt kotonasi". Positiivisia juttuja voi hyvällä maulla tuodakin esiin, jos paikka on oikea, se piristää kaikkien päivää :)
        Kokeile aurinkolaseja? Miehet tuntuvat luulevan, että jos naisella on aurinkolasit, hän ei havaitse itseensä kohdistuneita zuumailuja ;)


      • Eräkettu
        SikaHelmi kirjoitti:

        No onhan siinä aikamoinen ero, kommentoiko vaikka "Uuh nami nami" tai "Hyi sattana, olisit sinäkin pysynyt kotonasi". Positiivisia juttuja voi hyvällä maulla tuodakin esiin, jos paikka on oikea, se piristää kaikkien päivää :)
        Kokeile aurinkolaseja? Miehet tuntuvat luulevan, että jos naisella on aurinkolasit, hän ei havaitse itseensä kohdistuneita zuumailuja ;)

        Ite en nyt niin välitä vaikka naiset huomaakin mun "zuumailun".

        Niitä kommentteja mun housujen sisällöstä on tullu kyllä ihan julkisesti..
        Ei se mua haittaa yhtään.

        En yleensä kommentoi ollenkaan jos en koe sitä naista jotenkin vetävänä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ite en nyt niin välitä vaikka naiset huomaakin mun "zuumailun".

        Niitä kommentteja mun housujen sisällöstä on tullu kyllä ihan julkisesti..
        Ei se mua haittaa yhtään.

        En yleensä kommentoi ollenkaan jos en koe sitä naista jotenkin vetävänä.

        No eipä se zuumailu haittaa, hassua vaan, kun luulevat sen salaa tekevänsä... :)

        "En yleensä kommentoi ollenkaan jos en koe sitä naista jotenkin vetävänä." Juuri noin. Mutta positiivisellekin aikansa ja paikkansa..


      • Eräkettu
        SikaHelmi kirjoitti:

        No eipä se zuumailu haittaa, hassua vaan, kun luulevat sen salaa tekevänsä... :)

        "En yleensä kommentoi ollenkaan jos en koe sitä naista jotenkin vetävänä." Juuri noin. Mutta positiivisellekin aikansa ja paikkansa..

        Mun mielestä kadulla on ihan hyvä paikka vihellellä ja huuella..

        Sinnehän ne on näytille tullu. :D

        Tuollaki alotuksen tytöllä on luultavasti ollu vaan vähän normaalia lattapersettä muodokkaampi takamus..
        Ois menny onnesta hihkuen kotio jos oisin sattunu paikalle. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mun mielestä kadulla on ihan hyvä paikka vihellellä ja huuella..

        Sinnehän ne on näytille tullu. :D

        Tuollaki alotuksen tytöllä on luultavasti ollu vaan vähän normaalia lattapersettä muodokkaampi takamus..
        Ois menny onnesta hihkuen kotio jos oisin sattunu paikalle. :D

        Korjaan sinua sen verran, että harvat naiset tulevat kaduille ym. julkisille paikoille ollakseen "näytillä". Itse en ainakaan ole kovin vastaanottavalla tuulella, jos olen matkalla jonnekin tai tekemässä jotakin. Olisi sinunkin aika tulla nykyaikaan, jossa naiset eivät ole esineinä esillä sinun katseitasi ja kommenttejasi varten. Äläkä tulkitse tätä siten, että kieltäisin sinua katselemasta. Siitä vaan, mutta pidäthän mölyt mahassasi niin kauan, että tilanne on oikeasti sopiva kommenteillesi.


      • Eräkettu
        Marrrnie kirjoitti:

        Korjaan sinua sen verran, että harvat naiset tulevat kaduille ym. julkisille paikoille ollakseen "näytillä". Itse en ainakaan ole kovin vastaanottavalla tuulella, jos olen matkalla jonnekin tai tekemässä jotakin. Olisi sinunkin aika tulla nykyaikaan, jossa naiset eivät ole esineinä esillä sinun katseitasi ja kommenttejasi varten. Äläkä tulkitse tätä siten, että kieltäisin sinua katselemasta. Siitä vaan, mutta pidäthän mölyt mahassasi niin kauan, että tilanne on oikeasti sopiva kommenteillesi.

        Mistä sitä koskaan tietää millonka se on sille naiselle sopiva hetki...

        Jos yli puolet tisseistä on esillä ja on muutenkin "hutsahtavasti" pukeutunut niin kyllä se viestittää että eukko on valmis..


        Huuellaan ja vislataan sillonkun tuntuu siltä.. Ja niin kovaäänisesti että se eukkoki säpsähtää.

        Nykyaikana naisethan just on esineitä... Ei ole koskaan ollu nainen näin epäkunnoitetussa asemassa ja se on suurimmalta osin naisten omaa ansiota.


      • helgamies
        Eräkettu kirjoitti:

        Mistä sitä koskaan tietää millonka se on sille naiselle sopiva hetki...

        Jos yli puolet tisseistä on esillä ja on muutenkin "hutsahtavasti" pukeutunut niin kyllä se viestittää että eukko on valmis..


        Huuellaan ja vislataan sillonkun tuntuu siltä.. Ja niin kovaäänisesti että se eukkoki säpsähtää.

        Nykyaikana naisethan just on esineitä... Ei ole koskaan ollu nainen näin epäkunnoitetussa asemassa ja se on suurimmalta osin naisten omaa ansiota.

        Mitä vähemmän naisella vaatetta päällä, mitä antavampi dekoltee, avoinaisempi selkä, mitä lyhyempi hame, mitä näkyvämmät stringit jne. Sitä enemmän nainen haluaa itseään antaa arvioitavaksi.


      • kaisanoasaa
        helgamies kirjoitti:

        Mitä vähemmän naisella vaatetta päällä, mitä antavampi dekoltee, avoinaisempi selkä, mitä lyhyempi hame, mitä näkyvämmät stringit jne. Sitä enemmän nainen haluaa itseään antaa arvioitavaksi.

        Totta puhut.


      • 1590
        helgamies kirjoitti:

        Kiimavituilla nyt ei tietenkään ole mitään muuta mielessä kuin pippeli.

        Eikä kiimakulleilla ole tietenkään mitään muuta mielessä kuin pillu tai perse.


      • kaitodetasaa
        1590 kirjoitti:

        Eikä kiimakulleilla ole tietenkään mitään muuta mielessä kuin pillu tai perse.

        Kiimavitut ja kiimakullit toisilleen soppii.


      • helgamies
        1590 kirjoitti:

        Eikä kiimakulleilla ole tietenkään mitään muuta mielessä kuin pillu tai perse.

        Naisilla on oikeus pukeutua siveellisesti. Myös arvioitavaksi pukeutuminen on naiselle sallittua, ainakin vielä.


      • 1312
        helgamies kirjoitti:

        Naisilla on oikeus pukeutua siveellisesti. Myös arvioitavaksi pukeutuminen on naiselle sallittua, ainakin vielä.

        Miehillä on oikeus käyttäytyä ihmisiksi.


      • helgamies
        1312 kirjoitti:

        Miehillä on oikeus käyttäytyä ihmisiksi.

        Juuri ihmisiksi käyttäytymisestä tässä onkin kyse. Lajin paritteluhalukkaat naaraat esittelevät itseään lajin paritteluhalukkaille uroksille. Hyvin lajittyypillistä käyttäytymistä.


      • tilattujasaatu
        1312 kirjoitti:

        Miehillä on oikeus käyttäytyä ihmisiksi.

        Jos pukeutuu kuin lutka niin lutkaksi voidaan myös luulla. Ei pitäisi olla yllätys. Ja yleensä jos pukeutuu kuin lutka niin sillä haetaan jotain joten ei pitäisi tulla yllätyksenä jos sitä saa.


      • E.Tuomioja
        helgamies kirjoitti:

        Mitä vähemmän naisella vaatetta päällä, mitä antavampi dekoltee, avoinaisempi selkä, mitä lyhyempi hame, mitä näkyvämmät stringit jne. Sitä enemmän nainen haluaa itseään antaa arvioitavaksi.

        Se on selvästi joku parittelu-riitti jos se pukeutuu tuolla tavalla..

        Vitut näistä "pukeudun itseni takia", "naisella on oikeus pukeutua kuin haluaa" lässyttäjistä..

        Munaa se haluaa ja syvälle jos on pukeutunu niin muotoja nuolevasti että pistää ison miehen korvat punoittamaan ja tipan linssiin. :D


      • T.Haloska
        E.Tuomioja kirjoitti:

        Se on selvästi joku parittelu-riitti jos se pukeutuu tuolla tavalla..

        Vitut näistä "pukeudun itseni takia", "naisella on oikeus pukeutua kuin haluaa" lässyttäjistä..

        Munaa se haluaa ja syvälle jos on pukeutunu niin muotoja nuolevasti että pistää ison miehen korvat punoittamaan ja tipan linssiin. :D

        Samoin voimme olettaa, että kaikki muotoja nuolevasti pukeutuneet miehet -rekkamiehen hymy lasketaan myös- haluavat parrua perseeseen. Ovat vaan liian bottomeita sen sanoakseen, eli pitää vaan sutaista kuiviltaan.


    • metsienmies33

      Hesariin saa nimettömänä kirjoitella itse keksimiään juttuja hehhheh. Jutun kirjoittajalla nyt jotain hampaankolossa suomi miehiä kohtaan.

      • KaupunkienNainen

        Siellä metsien keskellä voi kuvitella vaikka mitä.


      • metsienmies33

        paljon helsingin paikallisjunilla liikkuneena en ole koskaan mitään tuollaista kuullut. ehkä isoissa kaupungeissa eri asia, mutta ei täällä pikku suomessa mitään sellaista. Ihmiset yleensä odottavat laiturilla/istuvat junissa hiljaa omissa oloissaan. Vaivaantuneena yritetään "tärkeää" asiaa älypuhelimesta löytää koko matkalle. Metro lehteenhän kirjoitetaan aina pienin väliajoin juttua siitä, kun ihmiset ei helsingissä puhu mitään. Ennemmin tuo juttu on kuviteltua.


      • KaupunkienNainen
        metsienmies33 kirjoitti:

        paljon helsingin paikallisjunilla liikkuneena en ole koskaan mitään tuollaista kuullut. ehkä isoissa kaupungeissa eri asia, mutta ei täällä pikku suomessa mitään sellaista. Ihmiset yleensä odottavat laiturilla/istuvat junissa hiljaa omissa oloissaan. Vaivaantuneena yritetään "tärkeää" asiaa älypuhelimesta löytää koko matkalle. Metro lehteenhän kirjoitetaan aina pienin väliajoin juttua siitä, kun ihmiset ei helsingissä puhu mitään. Ennemmin tuo juttu on kuviteltua.

        Kyllä naiset saavat kuunnella kaikenlaista. Alkoholilla on usein osuutta asiaan, vuorokaudenajalla ei.


      • metsienmies33
        KaupunkienNainen kirjoitti:

        Kyllä naiset saavat kuunnella kaikenlaista. Alkoholilla on usein osuutta asiaan, vuorokaudenajalla ei.

        Jos noin on niin eihän sitä henkilökohtaisesti tartte ottaa. Jos naiset yleisesti ääneen haukkuisivat miehiä rumiksi niin en sitä henkilökohtaisesti ottaisi silloin kun se omalle kohdalle sattuisi.


      • tarralenkkari666

        Se on yks hailee onko kyse haukkumisesta vai "kehumisesta". Toisten ihmisten ulkonäön arvioiminen ääneen ei ole hyväksyttävää. Pahimmillaan se täyttää seksuaalisen häirinnän kriteerit.

        On muuten hassua, että mies ei ole huomannut Suomessa tälläistä. Naiset ovat, vaikkei tuo täällä toki niin yleistä ole kuin jossain muualla.


      • metsienmies33

        Mitä kukin hyväksyy. Kehuminen on ollut iät ja ajat suomessa kohteliaisuus. On hyvin kohteliasta kehua naista kauniiksi. No joo yksityiskohtainen arvostelu erikseen..Pitää olla sosiaalisesti vaikea ihminen, joka ei kohteliaisuuksia hyväksy.


      • helgamies
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Se on yks hailee onko kyse haukkumisesta vai "kehumisesta". Toisten ihmisten ulkonäön arvioiminen ääneen ei ole hyväksyttävää. Pahimmillaan se täyttää seksuaalisen häirinnän kriteerit.

        On muuten hassua, että mies ei ole huomannut Suomessa tälläistä. Naiset ovat, vaikkei tuo täällä toki niin yleistä ole kuin jossain muualla.

        Nuoren naisen pitäisi lukea Me Naiset julkaisua.

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/pepun_pitaa_olla_nyt_muhkea


      • tarralenkkari666
        metsienmies33 kirjoitti:

        Mitä kukin hyväksyy. Kehuminen on ollut iät ja ajat suomessa kohteliaisuus. On hyvin kohteliasta kehua naista kauniiksi. No joo yksityiskohtainen arvostelu erikseen..Pitää olla sosiaalisesti vaikea ihminen, joka ei kohteliaisuuksia hyväksy.

        Tuntemattomien esineellistäminen, ei ole aito kohteliaisuus. Se on tapa alentaa kohde. Osoitat, että tuo henkilö on sinulle vain halujen kohde, pelkkää lihaa, eikä hänen haluillaan ole mitään merkitystä.

        Se että minulle huudetaan ohi ajavasta autosta "hyvät tissit", ei siis oikeasti ole kohteliaisuus, vaan häirintää. Jos taas esim. kaupantäti sanoo "onpas sulla hieno kassi/silmät/kampaus!", se on kohteliaisuus (paitsi jos siihen lisätään muuta esineellistävää, kuten edellä)


      • Esineellistäjä_
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Tuntemattomien esineellistäminen, ei ole aito kohteliaisuus. Se on tapa alentaa kohde. Osoitat, että tuo henkilö on sinulle vain halujen kohde, pelkkää lihaa, eikä hänen haluillaan ole mitään merkitystä.

        Se että minulle huudetaan ohi ajavasta autosta "hyvät tissit", ei siis oikeasti ole kohteliaisuus, vaan häirintää. Jos taas esim. kaupantäti sanoo "onpas sulla hieno kassi/silmät/kampaus!", se on kohteliaisuus (paitsi jos siihen lisätään muuta esineellistävää, kuten edellä)

        Tuskin tuo pillu mikään neitsye oli. Käytetty nainen on pelkkä pillu, joten esiinneellistää saa vaikka kuinka


    • Näitä miehiä aina on, joilta puuttuu tilannetaju ja arviointikyky tyystin sen suhteen esimerkiksi, että minkä ikäiselle kommenttejaan heittelee. Näitä on ollut aina ja varmasti tulee aina olemaan. Kuten Bem tuolla totesikin, niin pitää kovettaa itseään.

      Se on aika kivinen tie, mutta välttämätöntä suojatakseen itseään kaikelta paskalta mitä niskaan ropisee. Ja kyllähän sitä ropisee lähtöviivalta matkalla maaliin.

      Meillä oli sellainen 5-6 lk. taksikuski, joka koulukyytejä kuskasi. Se ukko flirttaili ja lääppi tyttöjä, sekä poikia. Muka vahingossa käsi osui pepulle, haaruihin tai rinnalle. Meni käsi kaulalle jne. Oli lopulta pakko kannella opettajalle, että päästiin siitä eroon.

      11-12 v. mukulat tuntui äijää kiinnostavan. Perheellinen ukko, kyllä oksetti ajatella että sen vaimo iltaisin pistää maate tuommoisen ukon viereen ja lapset vie isänpäivänä kortteja ja lahjojaan.

      • tavismies_

        Tuo oli joku pedo-pervo. EI voi yleistää


      • SaunanTaakke......Ois "piip" Töitä Jne..jne.. ;D


      • tavismies_ kirjoitti:

        Tuo oli joku pedo-pervo. EI voi yleistää

        Juu, en halunnut yleistää eikä varsinaisesti sovi tähän aloituksen aiheeseen suoraan yks yhteen, kerroin vaan oman kokemuksen ahdistavasta aikuisesta. Nuo herjat ja seksuaalissävytteiset arvostelut osaa satuttaa yhtä pahasti, jopa pahemminkin kun tuo mistä itse kerroin. Tuokin taksikuski luultavasti teki tuota samaa yläasteelta kyydittäviensä kanssa.


      • kasjd

        Eiköhän asialliseen ja hyvään käytökseen kuulu, ettei arvostella ääneen kenenkään ulkonäköä, ei nuoren eikä vanhan, ei lihavan eikä laihan, ei naisen eikä miehen. Sen olen elämäni aikana huomannut, että ne ihmiset, jotka ovat kovia arvostelemaan muiden ulkonäköä, eivät siedä ollenkaan sitä jos heidän ulkonäköään arvostellaan.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        SaunanTaakke......Ois "piip" Töitä Jne..jne.. ;D

        Juu, sillä oli aika karu kohtalo. Joutuu olemaan hoitokodissa vammautumisen takia. Ei yksinään enää pärjäisi.


      • kasjd kirjoitti:

        Eiköhän asialliseen ja hyvään käytökseen kuulu, ettei arvostella ääneen kenenkään ulkonäköä, ei nuoren eikä vanhan, ei lihavan eikä laihan, ei naisen eikä miehen. Sen olen elämäni aikana huomannut, että ne ihmiset, jotka ovat kovia arvostelemaan muiden ulkonäköä, eivät siedä ollenkaan sitä jos heidän ulkonäköään arvostellaan.

        Tottakai kuuluu. Mutta sanoppa se niille, jotka ei näin ajattele. Mä kyllä saatan sanoa ääneen, jos kysytään mutta eipä kaduilla tule toisille suuta auottua. En kyllä loukkaannu, vaikka joku arvostelee ääneen minua. Toki mä vedän siitä päätelmän, että oli vissiin pakko päästä sanomaan. Kun ei hiljaakaan voinut olla. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Tottakai kuuluu. Mutta sanoppa se niille, jotka ei näin ajattele. Mä kyllä saatan sanoa ääneen, jos kysytään mutta eipä kaduilla tule toisille suuta auottua. En kyllä loukkaannu, vaikka joku arvostelee ääneen minua. Toki mä vedän siitä päätelmän, että oli vissiin pakko päästä sanomaan. Kun ei hiljaakaan voinut olla. :)

        Toisaalta ulkonäkö ei pitäisi puheenaiheena olla sen enempää tabu, kuin maahanmuutostakaan tms. puhuminen. Mistään ei voida puhua, jos aina loukkaannutaan jo siitä, että aiheesta halutaan puhua. :)

        Jos aina pitää olla hiljaa, ettei vaan kukaan loukkaannu. Toinen asia on erikseen, jos pommitetaan henkilöä sika, läski, luuseri, paska kun olet tollanen sika paska jne...kun että sanotaan ettei läski ole kaunista. Esimerkiksi. Yleisellä tasolla ja henkilökohtaisella tasolla puhuminen ovat oleellisesti eri asia.


      • sönkkö kirjoitti:

        Toisaalta ulkonäkö ei pitäisi puheenaiheena olla sen enempää tabu, kuin maahanmuutostakaan tms. puhuminen. Mistään ei voida puhua, jos aina loukkaannutaan jo siitä, että aiheesta halutaan puhua. :)

        Jos aina pitää olla hiljaa, ettei vaan kukaan loukkaannu. Toinen asia on erikseen, jos pommitetaan henkilöä sika, läski, luuseri, paska kun olet tollanen sika paska jne...kun että sanotaan ettei läski ole kaunista. Esimerkiksi. Yleisellä tasolla ja henkilökohtaisella tasolla puhuminen ovat oleellisesti eri asia.

        Just Näin.....jos joku käytös on omasta mielestä outoa tai huonoa, niin on se nyt kumma, ettei sitä saa sanoa suoraan vaan pitäisi olla samaa mieltä, kuin JOKU muu tai sitten olla hiljaa.....jos huomaa, että tietyt jutut vaikuttavat tiettyihin juttuihin, niin ihan persestelyä se on, ettei niistä saa puhua tai sitten pitää puhua, kuin Entit TaruSormustenHerrasta kierrellen ja kaarrellen asian ympärillä ikuisuuden, ennen kuin EHKÄ päästään itse asiaan.... ;P


    • Onko_vaikeaa

      Opetelkaahan käyttäytymään kansallisuuteen katsomatta.

    • sykähdyttäjä

      Kerran juovuspäissäni haukuin ylipainoista nuorta naista läskiksi. Tyttö vastasi asialliseen kritiikkiini haistattelemalla törkeästi. Ehkäpä hän kuitenkin myöhemmin myöhemmin sai arvosteluni ansiosta kipinän hoitaa kroppansa ja terveytensä kuntoon, ja nyt hän varmaankin muistelee minua kiitollisena.

      • sykähdyttäjä

        Kerran (myös kännissä) vastaan tuli kesäkuumalla kaksi viehättävää 19-vuotiasta typykkää. Toisella tytöistä oli avonainen toppi josta kiinteät, pystyt rinnat vain pullottivat. Minä sitten heidän kohdallaan sihahdin että "tissit" ja hymyilin iloisesti. Vastaukseksi kohteliaisuuteeni sain kikatusta.


      • 730

        Voi jestas mitä kuvittelua: "haukuin"="asialliseen kritiikkiini" ja "varmaankin muistelee minua kiitollisena". Voiko oikeasti olla olemassa tuollaisia idiootteja?

        Sinun tapauksessasi sait yhtä asiallisen vastauksen, kuin mitä oma kommentointisi oli. Vaikka olisitkin edesauttanut hänen hoikistumistaan, niin SINUA henkilökohtaisesti hän tulee inhoamaan sydämensä pohjasta elämänsä loppuun asti.


      • sykähdyttäjä
        730 kirjoitti:

        Voi jestas mitä kuvittelua: "haukuin"="asialliseen kritiikkiini" ja "varmaankin muistelee minua kiitollisena". Voiko oikeasti olla olemassa tuollaisia idiootteja?

        Sinun tapauksessasi sait yhtä asiallisen vastauksen, kuin mitä oma kommentointisi oli. Vaikka olisitkin edesauttanut hänen hoikistumistaan, niin SINUA henkilökohtaisesti hän tulee inhoamaan sydämensä pohjasta elämänsä loppuun asti.

        No samapa tuo. Ei noiden läskien ämmien mielipiteet liikuta minua pätkääkään.


      • kurpparaivohälytys
        730 kirjoitti:

        Voi jestas mitä kuvittelua: "haukuin"="asialliseen kritiikkiini" ja "varmaankin muistelee minua kiitollisena". Voiko oikeasti olla olemassa tuollaisia idiootteja?

        Sinun tapauksessasi sait yhtä asiallisen vastauksen, kuin mitä oma kommentointisi oli. Vaikka olisitkin edesauttanut hänen hoikistumistaan, niin SINUA henkilökohtaisesti hän tulee inhoamaan sydämensä pohjasta elämänsä loppuun asti.

        Osui ja upposi? :D


    • Naisasialooseri1

      Älä ole tekopyhä. Se, että naiset arvostelevat ruman miehen ulkonäkö, päin naamaa tai ei sillä ei ole mitään merkitystä, on aivan sama asia kuin mitä nuo miehet tekivät.

      Jo se, että nainen antaa miehelle pakit, mikä johtuu yleensä tämän ulkonäöstä, on sama kuin ulkonäön ääneen arvostelukin.

      • NoKerroppa

        Missä olet kuullut, että niset vastaavassa tilanteessa haukkuvat rumaa miestä?


      • tekopyhyydensumutus
        NoKerroppa kirjoitti:

        Missä olet kuullut, että niset vastaavassa tilanteessa haukkuvat rumaa miestä?

        Minua ei ole haukuttu päin naamaa, mutta en taida olla ruma. Kavereita ja tuttuja on haukuttu esim. viihteellä ollessa varsinkin jos naisia on ollut laumassa enemmän ja tuttu on erehtynyt kysymään vaikka vain "miten ilta on mennyt" tai jotain muuta vastaavaa.


    • olkaa.ystävällisiä

      Jos ei ole toisesta hyvää sanottavaa, parempi olla hiljaa. Hyviäkään asioita ei aina sovi sanoa, ei ainakaan tyylittömästi.
      Kerran kävellessäni kadulla, kolme miestä alkoi laulaa "kaunis nainen" kappaletta minulle. Se oli ihan hauska veto.

      • patjaeioleprinsessa

        Ja taas minäkuvan vääristymä sai tästä hyvästä lisäpuhtia.


      • Naisasialooseri1

        Juuri tuollaisten tempausten takia naiset luulevat olevansa kauniita. Kerran erästä läskiä kamunaistakin tuli känninen mies kehumaan kauniiksi ja hän ilmeisesti vielä uskoi sen.


    • Ikis__M

      Miksiköhän ei yllätä se että naiset täällä(kin) laajasti tuomitsee pelkän mielipiteen mikä toki sinällään ilkeää mutta kuitenkin paljon vähemmän kuin mitä miss helsingin jännäpoikaystävä teki eikä sitä ole naiset täällä tuominneet kai ollenkaan.

      • helgamies

        Erittäin hyvä pointti.

        Ja tämä tissi/perse-gate on todennäköisesti pelkkä väärinymmärrys. Nuori nainen ei ole ymmärtänyt perseensä kutsumista liian isoksi, joka on todennäköisesti ollut persemiesten kohteliaisuutta.


      • Ikis__M
        helgamies kirjoitti:

        Erittäin hyvä pointti.

        Ja tämä tissi/perse-gate on todennäköisesti pelkkä väärinymmärrys. Nuori nainen ei ole ymmärtänyt perseensä kutsumista liian isoksi, joka on todennäköisesti ollut persemiesten kohteliaisuutta.

        Niinpä ja mitä tulee tähän palstalla närkästymiseen niin palstanaisten mielikuvissa nuo kommentoijat varmaan on tavismiehiä, jos ne olisi savannien ytmejä tai muuten korkeatasoisia jännämiehiä eivät palstanaiset hiiskahtaisikaan vaan ajattelisivat niiden olleen oikeassa. Eihän ne täälläkään koskaan naisista negatiivisesti kirjoittavaa miestä miellä ytmiksi vaan se on automaattisesti ätmi koska totuus panomiesten ajattelutavasta sattuisi liikaa.


      • hmmmmm
        Ikis__M kirjoitti:

        Niinpä ja mitä tulee tähän palstalla närkästymiseen niin palstanaisten mielikuvissa nuo kommentoijat varmaan on tavismiehiä, jos ne olisi savannien ytmejä tai muuten korkeatasoisia jännämiehiä eivät palstanaiset hiiskahtaisikaan vaan ajattelisivat niiden olleen oikeassa. Eihän ne täälläkään koskaan naisista negatiivisesti kirjoittavaa miestä miellä ytmiksi vaan se on automaattisesti ätmi koska totuus panomiesten ajattelutavasta sattuisi liikaa.

        Ihan hyvä huomata, että te palstamiehet ihan mielellänne kuulette ventovieraiden arvioivan ja haukkuvan ulkonäköänne, sekä tietysti muitakin ominaisuuksianne.
        Itse olen kohteliaisuussyistä jättänyt tuollaiset tekemättä, mutta kun sellainen käytös näyttää saavan teiltä kovastikin kannatusta, niin taidampa muuttaa tapojani.


      • kaineuvoasaa
        hmmmmm kirjoitti:

        Ihan hyvä huomata, että te palstamiehet ihan mielellänne kuulette ventovieraiden arvioivan ja haukkuvan ulkonäköänne, sekä tietysti muitakin ominaisuuksianne.
        Itse olen kohteliaisuussyistä jättänyt tuollaiset tekemättä, mutta kun sellainen käytös näyttää saavan teiltä kovastikin kannatusta, niin taidampa muuttaa tapojani.

        Ei ole syytä olla "kohtelias" jos se tarkoittaa sitä, ettei sanota asioita rehellisesti ja suoraan. Parempi raaka totuus, kuin suloiset valheet. Tai siis suloisilla valheilla ei tee yhtään mitään, yhtään ketään. Ne ovat kaikkein raa`inta mitä voi tehdä, eli suloiset valheet ovat paljon pahempia, kuin rehellinen ja raaka totuus. Suloiset valheet ja touuden vierestä puhuminen on juuri se asia, mikä aiheuttaa kiukkua, turhautumista ja vihaa, koska ihmiset huomaavat, että tietty osa porukkaa puhuu silkkaa sitä itseään tai sitten jotkt havahtuvat jossain vaiheessa siihen, etteä "minua on kusetettu ja huijattu".


      • Ikis__M
        hmmmmm kirjoitti:

        Ihan hyvä huomata, että te palstamiehet ihan mielellänne kuulette ventovieraiden arvioivan ja haukkuvan ulkonäköänne, sekä tietysti muitakin ominaisuuksianne.
        Itse olen kohteliaisuussyistä jättänyt tuollaiset tekemättä, mutta kun sellainen käytös näyttää saavan teiltä kovastikin kannatusta, niin taidampa muuttaa tapojani.

        Ei mekään varmaan miellään tuollaista kuultaisi mutta kuten jo tuolla kommentissani ihmettelin niin jotenkin naisten suhtautuminen on ihmeellistä kun ulkonäön kommentointi herättää hirveän närkästyksen mutta väkivaltainen kohtelu taas ei tunnu sitä tekevän. Laittaa ajattelemaan että te hyväksytte mieluummin itseenne kohdistuvan väkivallan kuin että joku huomauttaa jotain ulkonäköön liittyvää ja se nyt ainakin on aika sairasta.


    • Naisten perseet ovat aika isoja mitä olen katsellut salillakin. Johtuu varmana siitä kun jännämies läimäyttelee naista poskeen nyrkillä niin perse levenee joka iskulla koska naisen paskat leviää perseessä.

      • Ujoatm27v

        Repesin. :'D


    • Naisasialooseri1

      Miten 18v naisella voi olla jo iso perse? Tuon ikäisen pitäisi olla nuoruuden kauneimmillaan ja perseen pieni ja kiinteä, yli 22v naisilla se alkaa monella levitä. Hyvä, että miehet antoivat rehellistä palautetta niin voi tuo nuori nainen katsoa tarkemmin mitä suuhunsa laittaa ja jättää siidrinjuonnin sekä mennä salille.

      Ilmeisesti hänellä ei tosiaan ole peiliä kotonaan tai ei ole koskaan nähnyt timmiä naista, jos perseen liian iso koko tuli hänelle yllätyksenä.

      • Naisasialooseri1

        P.S.Miltä perse näyttää naisen ollessa 22v jos se jo 18v on liian iso? Sehän on naisen ikääntyessä kuin seitsemän leivän uuni, kuten isäni tapasi sanoa naisten liian isoista perseistä.


    • Ujoatm27v

      No se on sit voi voi. Ei mulla ole muuta sanottavaa tähän.

    • Femakotonsaastaa

      Nainen joka sanoo miestä siaksi on feministi ja siksi saastaa

      • Ujoatm27v

        Näin on eikä sellaisia naisia tarvitse kunnioittaa.


      • helgamies
        Ujoatm27v kirjoitti:

        Näin on eikä sellaisia naisia tarvitse kunnioittaa.

        Naisia kunnioittavat miehet ovat ätmejä. Jännämies ei kunnioita naista ja saa palkakseen kiimavitun.


      • ei.todellakaan
        helgamies kirjoitti:

        Naisia kunnioittavat miehet ovat ätmejä. Jännämies ei kunnioita naista ja saa palkakseen kiimavitun.

        Juupa juu, tämäkin palsta on täynnä naisia kunnioittavia ätmejä.


      • joseiolekunnioitettavaa
        ei.todellakaan kirjoitti:

        Juupa juu, tämäkin palsta on täynnä naisia kunnioittavia ätmejä.

        vain kunnolliset naiset ovat kunnioituksen arvoisia. ei-kunnollisia naisia ei arvosta kukaan tai ketään paitsi ehkä toiset ei-kunnolliset naiset.


      • helgamies
        ei.todellakaan kirjoitti:

        Juupa juu, tämäkin palsta on täynnä naisia kunnioittavia ätmejä.

        Juuri näin, naisia kunnioittavat kiltit ätmit jäävät osattomaksi kiimavittujen nautinnoista. Ätmeillä on usko naiseuteen, rakkauteen, siveyteen ja hollowoodiin. Joten käteen menee ätmeillä.


      • 1710
        helgamies kirjoitti:

        Juuri näin, naisia kunnioittavat kiltit ätmit jäävät osattomaksi kiimavittujen nautinnoista. Ätmeillä on usko naiseuteen, rakkauteen, siveyteen ja hollowoodiin. Joten käteen menee ätmeillä.

        Tämän palstan juttujen perusteella tuo kirjoittamasi ei ollenkaan pidä paikkaansa.


      • helgamies
        1710 kirjoitti:

        Tämän palstan juttujen perusteella tuo kirjoittamasi ei ollenkaan pidä paikkaansa.

        Mikä ei sovi maailmankuvaasi?


    • hmmmmmmmmmmh

      Mitähän näistä asioista oltaisiin mieltä Syyriassa, Irakissa, Somaliassa, Marokossa, Egyptissä etc.

      Eikös ne sieltä ne suomalaisten naisten ihannemiehet tule...

      • Eräkettu

        No siis raiskaukset, pettäminen, sikailu, väkivalta on sallittua kun kyseessä on vieraan KHYLTTYYRIN edustaja.. :D


      • näinsenäyttääolevan
        Eräkettu kirjoitti:

        No siis raiskaukset, pettäminen, sikailu, väkivalta on sallittua kun kyseessä on vieraan KHYLTTYYRIN edustaja.. :D

        No mikä ettei?


    • älkääuskoko

      Feministisiä valheita

      • ValehtelevatOmaanPussiin

        Nimenomaan 'mielipiteitä'


    • Jotyin

      Kyllä totuus on se, että noiden kolmen äijänkin menneisyydessä, - niinkuin esim helgamiehen ja eräketunkin - on ehkä useitakin naisia jotka ovat tuottaneet syvän pettymyksen ja turhautumisen.
      Ehkä jo oma äiti? Äiti ei rakastanutkaan niin paljon kuin poika odotti ja luuli? Ehkä äitiliini otti ja kuoli liian varhain ja jätti pojan kylmään maailmaan yksin? Entä se ensi-ihastus sitten? Koulussa se luokan kaunotar; voi kuinka ihana! Mutta ei suvainnut edes yhtä katsetta, mikä haava siitä sydämeen jäikään!
      Entä ensirakkaus? Viimeinkin nuori mies saa huomiota ja vastakaikua. Rakkaus syttyy, mutta mitä tapahtuu? Neito ottaa ja jättää, haluaa jatkaa omaa elämää, katsella maailmaa. No nyt on jo miehen sydämessä useampi arpi! Ja lisää tulee kun nuorukainen yrittää lähestyä kauniita tyttöjä ja saada edes hiukan seksikokemuksia. Mutta ei, rukkasia rukkasten perään! Voi katkeruutta!
      Mutta kyllä se aviovaimokin löytyy viimein, on häätkin oikein... Avioelämää vietetään ja lapsia tehdään. Mutta mitä tapahtuu? Eräänä päivänä vaimo ilmoittaa että haluaa eron! On aika aloittaa oma elämä ennenkuin on liian myöhäistä, niin se sanoo. No nyt on kaikki päin helvettiä äijän elämässä, tämä on viimeinen pisara.
      Mutta nytpä saa muiden loukattujen, nöyryytettyjen, solvattujen ja jätettyjen äijien kanssa istua kapungilla tupakalla ja huudella tytöille seksistisiä kommentteja ja purkaa vuosikymmenien turhaumat ja traumat. Ohikulkevat tytöt ja naiset saavat kokea karmean koston äijiltä joitten sydämen naiset ovat särkeneet ja arpeuttaneet.
      Ja ainahan on suomi24 sinkut-palsta! Sinnepä saa muiden samankaltaisten äijien kanssa purkaa mieltä, siitäpäs saatte naiset, ähäkutti....!
      Voi pieniä raukkoja. Säälikää heitä, naiset.

      • helgamies

        Kurpparaivoa? Mitäpä muuta vihervasemmistolaiselta telaketjufemakolta voi odottaa;)


      • itkenkö.vai.nauranko.nyt

        Saako nyt nauraa vai oliko tämä tositarina ilkeistä ja kylmistä naisista ja ilkeiden ja kylmien naisten puuhista?


      • Jotyin

        On ihan oma asiasi itketkö vai nauratko. Se riippuu omista kokemuksistasi, itkettääkö vai naurattaako? Päätä itse.
        Mutta kaikessa pätee sama sääntö: Mitä ikinä teetkin, älä anna viattomien sivullisten kärsiä päätöksistäsi ja valinnoistasi. Esim älä pura omaa vihaasi sivullisiin, syyttömiin ihmisiin. Kyse on vain itsesi sisällä olevasta vihasta, ja jos purat sen muihin, teko on pikkulapselle ominainen välitön vihan ja suuttumuksen purku ja aikuiselta AINA väärä teko.
        Noiden äijien, ja myös palstapoikien vihan purkamisella on jotain yhteistä: Äijät tekevät verbaalista väkivaltaa, palstapojat myös kirjoitettuna. Takana on todennäköisesti sama vaikutin, omaan psyykeen ja alitajuntaan on pesiytynyt tunne että tyttö / nainen / naiset ovat kohdelleet minua väärin, eivät ole toimineet niinkuin olen odottanut ja ennakoinut ja nyt olen niin vihastunut ja pettynyt ja minun on saatava tämä viha purettua....
        Seuraus on se, että tällainen mies kokee että naiset ovat homogeeninen ryhmä ja ''laji'', ja jos vihateko kohdistetaan kehen tahansa naiseen, niin kyllä se varsinainen vihan kohdekin saa osansa rangaistuksesta.
        Kauheimmat teot ovat sellaisia joissa mies ''rankaisee'', purkaa vihansa ja loukatuksi tulemisensa fyysisellä väkivallalla, raiskauksella, murhalla....


      • vääristelyä
        Jotyin kirjoitti:

        On ihan oma asiasi itketkö vai nauratko. Se riippuu omista kokemuksistasi, itkettääkö vai naurattaako? Päätä itse.
        Mutta kaikessa pätee sama sääntö: Mitä ikinä teetkin, älä anna viattomien sivullisten kärsiä päätöksistäsi ja valinnoistasi. Esim älä pura omaa vihaasi sivullisiin, syyttömiin ihmisiin. Kyse on vain itsesi sisällä olevasta vihasta, ja jos purat sen muihin, teko on pikkulapselle ominainen välitön vihan ja suuttumuksen purku ja aikuiselta AINA väärä teko.
        Noiden äijien, ja myös palstapoikien vihan purkamisella on jotain yhteistä: Äijät tekevät verbaalista väkivaltaa, palstapojat myös kirjoitettuna. Takana on todennäköisesti sama vaikutin, omaan psyykeen ja alitajuntaan on pesiytynyt tunne että tyttö / nainen / naiset ovat kohdelleet minua väärin, eivät ole toimineet niinkuin olen odottanut ja ennakoinut ja nyt olen niin vihastunut ja pettynyt ja minun on saatava tämä viha purettua....
        Seuraus on se, että tällainen mies kokee että naiset ovat homogeeninen ryhmä ja ''laji'', ja jos vihateko kohdistetaan kehen tahansa naiseen, niin kyllä se varsinainen vihan kohdekin saa osansa rangaistuksesta.
        Kauheimmat teot ovat sellaisia joissa mies ''rankaisee'', purkaa vihansa ja loukatuksi tulemisensa fyysisellä väkivallalla, raiskauksella, murhalla....

        Naiset harrastavat täysin samaa, niin netissä, kuin ulkomaailmassa, joten lopetas taas tuo, että tämä olisi vain miesten "ongelma".


      • kurpparaivohälytys
        Jotyin kirjoitti:

        On ihan oma asiasi itketkö vai nauratko. Se riippuu omista kokemuksistasi, itkettääkö vai naurattaako? Päätä itse.
        Mutta kaikessa pätee sama sääntö: Mitä ikinä teetkin, älä anna viattomien sivullisten kärsiä päätöksistäsi ja valinnoistasi. Esim älä pura omaa vihaasi sivullisiin, syyttömiin ihmisiin. Kyse on vain itsesi sisällä olevasta vihasta, ja jos purat sen muihin, teko on pikkulapselle ominainen välitön vihan ja suuttumuksen purku ja aikuiselta AINA väärä teko.
        Noiden äijien, ja myös palstapoikien vihan purkamisella on jotain yhteistä: Äijät tekevät verbaalista väkivaltaa, palstapojat myös kirjoitettuna. Takana on todennäköisesti sama vaikutin, omaan psyykeen ja alitajuntaan on pesiytynyt tunne että tyttö / nainen / naiset ovat kohdelleet minua väärin, eivät ole toimineet niinkuin olen odottanut ja ennakoinut ja nyt olen niin vihastunut ja pettynyt ja minun on saatava tämä viha purettua....
        Seuraus on se, että tällainen mies kokee että naiset ovat homogeeninen ryhmä ja ''laji'', ja jos vihateko kohdistetaan kehen tahansa naiseen, niin kyllä se varsinainen vihan kohdekin saa osansa rangaistuksesta.
        Kauheimmat teot ovat sellaisia joissa mies ''rankaisee'', purkaa vihansa ja loukatuksi tulemisensa fyysisellä väkivallalla, raiskauksella, murhalla....

        Täällä palstalla purkavat vihaa silmittömästi kaikkein eniten kurpat, jotka ovat raivoissaan markkina-arvonsa menettämisestä. Minun ja muiden asiakirjoittajien on vaikea sitten täällä yrittää pitää yllä asiallista keskustelua.


    • Omaalääkettä

      Isäs oli sika-mies kunnsua teki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe