Kannattaako?

hullu.tyttö

Olen 16v tyttö. Minulla on OCD ja psykoottinen masennus. Minulla on myös fyysisiä sairauksia, esim. migreeni. Kysymys kuuluu, että kannattaako edes etsiä kumppania? Olisinko ihmiselle pelkkä riesa näiden sairauksien takia?

7

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehdksn1237

      Totta kai kannattaa. On vaan tärkeä olla avoin ja rehellinen ja tietoisesti olla laittamatta liikaa toisen harteille.

    • Minäääääääää

      Ei kannata.

    • ole-oma-itsesi

      Tottakai kannattaa. Eiköhän meillä jokaisella ole oikeus onneen ja rakkauteen riippumatta sairauksista. Tietenkään toisen niskaan ei kannata kipata kuormaa vaan itsehän niitä sairastaa, osan voi yrittää jakaa toisen kanssa, jos mahdollista. On niitä, kuule, pahemminkin kipeitä olevia ja silti löytäneet oman onnensa. Rohkeesti vain elämään kiinni :)

    • Viisplus

      Hoida ensin itsesi kuntoon mieleltäsi, mieti vasta asiaa sitten.

    • myös16v

      Multa löytyy ptsd, dissosiaatiohäiriötä ja keskivaikeaa masennusta. Ne ei oo nii vakavia kun sun mutta kyllä mä itse ainakin etsin elämässä kumppania, en näe miksi sinä et voisi!

    • Juustoa

      Mailma on täynnä ihmisiä jolla on esim. OCD. Ohan tuolla ihmisiä jotka on kehitys vammaisia, silti heillä on kumppani. Ei sillä oo mitään väliä mikä sairaus kelläkin on.

    • jepulistaaaaaaa

      No kyllä kannattaa! :) Ei mielenhäiriöiden kuulu olla muiden asioiden tiellä. Olen itse kävellyt saman tulen läpi jo aiemmin.

      Jos haluat tulla juttelemaan niin kik: jenzzuli13

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe