Kannattaako?

hullu.tyttö

Olen 16v (lesbo) tyttö. Minulla on OCD ja psykoottinen masennus. Minulla on myös fyysisiä sairauksia, esim. migreeni. Kysymys kuuluu, että kannattaako edes etsiä kumppania? Olisinko ihmiselle pelkkä riesa näiden sairauksien takia?

44

1786

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minääääääääää

      Ei kannata.

    • Mybro

      Hei katos perkele, minullakin on OCD ja ei, ei kannata etsiä, itsekkään en aio.

    • Hei hullu.tyttö!

      Ei kannata kumppania etsimällä etsiä, sillä harvemmin kumppani löytyy sillä tavalla. Kyllä sen tietää, kun jonkun kanssa klikkaa. Se oikea kyllä hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. :)

      Terveisin NettiSaapas Jyväskylästä

      • hjlkgfg

        Miksi muka ei kannata etsiä. Ajattelitkohan taas tätä kommenttia ihan loppuun asti.
        Jos rakkauden haluaa, niin kyllä sen etsimisessä kannattaa ihan itse olla aktiivinen.


      • Kiitos NettiSaapas, mutta en usko että kukaan haluaa näin sekopäistä ihmistä kumppanikseen. Lisäksi kun nykymaailmassa pitää olla liiankin hyvä itsetunto että kelpaa. Ja minulla kun on masennus niin en pidä itseäni minään. Plus sitten nämä psykoottiseen masennukseen kuuluvat psykoosit.


      • 244544
        hullu.tyttö kirjoitti:

        Kiitos NettiSaapas, mutta en usko että kukaan haluaa näin sekopäistä ihmistä kumppanikseen. Lisäksi kun nykymaailmassa pitää olla liiankin hyvä itsetunto että kelpaa. Ja minulla kun on masennus niin en pidä itseäni minään. Plus sitten nämä psykoottiseen masennukseen kuuluvat psykoosit.

        Miten muka sait psykoosin??


      • asfjdk

        Minä en ole koskaan etsimällä etsinyt kumppania, mutta enpä ole sitä kyllä koskaan löytänytkään. Veikkaan, että se on helpompi löytää jos etsii.


      • eiTullaKodistaHakemaan

        Kannattaa etsiä kaikesta huolimatta...turha odottaa että "kaupan hedelmä osastolla tullan riianmaan"...niitä tapahtuu elokuvissa ja / tai ehkä 1 / 1000000 tapauksesta!.


      • Joo, kannattaa olla avoimin mielin. Rakkaus tulee kun ei sitä torju.


    • NoProblemooos

      Et varmasti ole rasite... elämä on suuri prosessi :)

      • Kiitos! Tämä viesti piristi kovasti. :)


    • cjkkcgj

      Yleisesti kaikilla on oikeus rakkauteen.
      Varmasti on ihmisiä jotka eivät halua sitoutua sinuun OCD:n takia, mutta varmasti on myös niitä joille se ei ole ongelma.
      Ei kannata etukäteen päättää ettei se kuitenkaan mua haluu. Silloinhan vie toiselta mahdollisuuden itse päättää. Kannattaa aina "tehdä tarjous".

      • Lähinnä mietin psykoottista masennustani. Minulla menee todellisuus ja mielikuvitus niin sekaisin etten tiedä itsekään mikä on totta ja mikä ei. Kelpuuttaisiko kukaan minua muka kun olen näin sekaisin?


      • hullu.tyttö kirjoitti:

        Lähinnä mietin psykoottista masennustani. Minulla menee todellisuus ja mielikuvitus niin sekaisin etten tiedä itsekään mikä on totta ja mikä ei. Kelpuuttaisiko kukaan minua muka kun olen näin sekaisin?

        Kai tiedät että nuo psykoottiset masennukset sun muut on vaan jotakin lääkkeitä varten keksittyjä nimiä siitä mitä sun päässä ja kaikkien päässä tapahtuu ja on aina tapahtunut

        Säkin syöt varmasti ainakin kahta kolmea lääkettä "turhaan" tai toisen lääkkeenä sivuvaikutuksen takia jonka pelkkä yksi ystävyyssuhde vois korvata paremmin
        Että sulla olis joku joka välittäis ja kenen kanssa sä tahtoisit olla
        Rakastunut
        Elää ja olla

        oho mä unohdin mitä olin sanomassa mutta toiki varmaan riittää
        Eli että tottakai se elämä voittaa VARSINKIN JOS NIIN TAHTOO

        Hyvää kesää - Enjoy Life! :)


      • Sekaisinhauerista
        hullu.tyttö kirjoitti:

        Lähinnä mietin psykoottista masennustani. Minulla menee todellisuus ja mielikuvitus niin sekaisin etten tiedä itsekään mikä on totta ja mikä ei. Kelpuuttaisiko kukaan minua muka kun olen näin sekaisin?

        Kuuntele vähän ruger hauerin sekaisin biisiä ja sit mieti kaksi kertaa kannattaako lähteä parisuhde rintamalle :))))


    • Näinseo

      Homous tarkoittaa sitä, että pitää miehistä. Naisista pitäminen on normaalia.

      • Mminä

        Terve ihminen tykkää naisista :) Niin naisena se on hieno tiellä olevansa terve!


    • Minähomosuomi

      Hei aloittaja,tykkäätkö homo. Minä homo nainen, siis shomoli

    • RauhassaVaan

      Nämä asiat ei ole syitä olla etsimättä seuraa. Voi vaan vaatia hieman enemmän aikaa.

      • Okei, hyvä tietää että jotkut ajattelevat näin. Täytyy kai sitten yrittää etsiä.


    • ImSoDone

      Tottakai. Kaikilla on oikeus saada joku lähelleen, kenen vieressä tuntee olon turvalliseksi ja hyväksi, ja joka on sua varten siel ja tukee ja ymmärtää c: onnea etsintään :*

      • Kiitos ihanasta viestistäsi! Tämä piristi.


    • Jööhemt

      Onks sul ig? Tai snäp. Oon ite 15v tyttö (lesbo) ja olis kiva tutustuu toisiin lesboihin/homoihin.

      • Onhan mulla. En kyllä viitsi jaella sitä täällä netissä. Että jos sulla on oma niin voisit laittaa sen?


      • Jööhemt
        hullu.tyttö kirjoitti:

        Onhan mulla. En kyllä viitsi jaella sitä täällä netissä. Että jos sulla on oma niin voisit laittaa sen?

        Jos käy voisin tehä nopee toisen käyttäjän ig:seen ja kertoo sen nimen tääl ja sit laittaisit direktis viestii niin voisin siel kertoo mun oikeen käyttäjänimen.


      • Jööhemt kirjoitti:

        Jos käy voisin tehä nopee toisen käyttäjän ig:seen ja kertoo sen nimen tääl ja sit laittaisit direktis viestii niin voisin siel kertoo mun oikeen käyttäjänimen.

        Okei, käyhän se.


      • Jööhemt
        hullu.tyttö kirjoitti:

        Okei, käyhän se.

        Ig nimi: finnisgirl0001


    • Vinkkkätäältä

      Kumppania ei kannata aivan etsimällä etsiä niinkuin tuolla ylempänä jo sanottiinkin. Kun löydät itsellesi sen oikean hän kyllä ottaa sinut juuri tuollaisena kuin olet. Onnea matkaan :)

      • Okei, kiitos. Pidän tämän mielessä.


    • Mietteliäs83

      Minkä lasinen ocd sulla sit on ? Et mitä sä sit teet ? Esim. Lukitsetsä V
      Aika oven 5 krt peräkkäin. Niiku et miten sen näkee.

      • Pesen käsiä ja pelkään bakteereja ja likaa. Olen ylitarkka kaikessa.


      • plöttinanna

        eli perus suomalainen nainen, ei sussa mitään vikaa ole


    • sikiörulla

      Kyllä kannattaa :) Elämä on pitkä tie, kyllä sä vielä selviät näistä! Tsemppiä :*

    • Koiranruokaadd

      Ei sillä ole väliä mikä sairaus ihmisille on aina löytyy joku joka haluaa olla sunkanssa ei ehkä vielä vuosiin mut kyl se jossain vaiheessa tulee :)

    • lepacco

      Minun mielestäni sinun luettelemasi '' ongelmat '' eivät ole este kumppanin etsimisille tai seurustelemiselle, mutta että voisit saada suhteesi toimimaan asioidesi kanssa tai ilman, niin sinun pitää olla avoin ja rehellinen itsestäsi - muuten suhde ei aivan varmasti toimisi tai kestäisi, koska PUHUMINEN JA YMMÄRTÄMINEN sekä luottamus ovat avainsanoja hyvään parisuhteeseen. Mutta kuitenkin, jos et ole okei itsesi kanssa niin mitä suhteesta tule ? Jos ei osaa olla itsensä kanssa, niin miten pystyy olemaan kumppani seurustelusuhteen toiselle henkilölle ?

    • komeapuu-ukko

      minusta sinun kannattaisi nyt keskittyä omaan elämään kun olet vielä niin nuori, vanhempana alat sitten etsiskelemään sitä oikeaa. veikkaan kyllä että joku muu löytää sinut ennen sitä kun täällä suomessa tuppaa miehet rakastumaan puhunkin. Voin henkilökohtaisesti kertoa että jos kuluttaa nuoruutensa suhdeongelmissa niin vanhempana on kahta kauheampi elellä.

    • 0804

      Kyllä tilanne on se että ennenkuin lähdet sotkemaan omaa elämääsi enempää tai kenenkään toisen elämää, pitää oma elämä saada järjestykseen ja tasapainoon.

      Niin että tervehtymistä. Jos sairaana ryhtyy parisuhteeseen, on se tuhoon tuomittu jo ennen alkamistaan. Rankkoja sanoja, mutta sisimmässäsi tiedät ne oikeiksi.

    • Miten kesä meni?
      Kerro oireistasi tarkemmin?

    • Nouhät

      Peset käsiä ja pelkäät bakteereita ? Uskaltaisin silloin väittää että 50 prosenttia suomalaisista naisista sairastavat tätä :D

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe