Katri-Helenan tuotannossa hyviä biisejä 80-luvulla

MrJuha82outolintu

80-luvulla Katrilla hyviä biisejä tuotannossaan.
Sitten kuten monilla muilla iskelmänimillä 90-luku meni siihen tusinaiskelmään.
Niin kävi myös Kuoppamäelle ja monelle muulle.
Tusinaiskelmä on sitä perinteistä tanssi-iskelmää, joissa suht diipadaapa-melodiat.

Mikäs se on se Katrin yksi albumi vuodelta 1988?
Muistaako kukaan minkä niminen levy se?
Pitäs hommata se.

7

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heluna.roks

      Muistan teininä, joskus 80-luvun alussa, kun mutsi soitteli sen ajan kantri helunaa, niin olihan ne klassikkoja, vaikka ei muuten helunan musa ole koskaan iskenyt. Tulee vaan ne ajat mieleen. Sen parempia aikoja ei Suomeen enää koskaan tule!

    • blon

      Levyn nimi on Almaz.

    • blon

      Kyseisen levyn nimi on Almaz.

    • Kutrihellu-on-kamala

      Levyn nimi on "Perseestä terveisiä".

    • FANITTAJA3000

      tykkään 60-70 l taitteen katrista. 70-80 l katrista. Mun lempikappaleet vasten auringonsiltaa. Kevät. KAI MUISTAT SEN.
      JA ME TEIMME SEN AIVAN HELVETIN UPEA

    • YRR65

      Joo onhan Katrilla hyviä biisejä. Mutta plakioitakin löytyy aika paljon. Esimrkiksi Lintu ja lapsi ,L"L"Oiseaue l"efant . Entäs tämä Matti " Fredi " Siitosen "säveltämä" Katson sineen taivaan ? Siinä on varmaasti kuunellut latino säveltäjä mestarin , Tito Puenten - Oye Como Va . Kuunelkaapa siinä alkupuolella huilulla soitetaan cha -cha- chaan alku rytmillä kuin lapsella vain silmät voi loistaa , , , 1979 osallistui Euroviisuihin tämä Katri. Kyllä minä niin mieleni pahotin ettäs kehtaakin tuo FREDI !

    • maretti

      Almaz oli kyseisen älppärin nimi, mutta se ei ollut mikään myyntimenestys vuonna 1988. Katri on jossain sanonut olleensa pahoin pettynyt albumin kehnoon menestykseen, vaikka se oli sisällöltään laadukas. Nimikappale jäi toki elämään, lisäksi sieltä löytyy biisit Laulu jää ja Kaupunki kuin äiti - muun muassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe