Uimahallien naissiivoojat

uimahallitasa-arvo

Uimahalleja siivoaa yksinomaan naiset, monesti parikymppiset opiskelijatyttöset.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016051721582757_uu.shtml

Nyt on vihdoinkin nostettu tämä ongelma pöydälle.

Itse olen lähes 30v miesuimari ja kyllä minua ahdistaa aivan helkkaristi jos parikymppinen siivoojatyttö kikattelee vieressä kun yritän pestä kymmensenttistäni. Miksi minulla ei ole oikeutta yksityisyyteen?
Minkä takia minun on asetuttava näytille lähes samanikäisen, vastakkaista sukupuolta edustavan naisen eteen? Tahdon vain käydä uimassa.

Jostain kumman syystä tasa-arvoisessa valtiossa toimitaan yhä näin. Miespuolisia uimahallinsiivoojia ei ole, koska "nainen voi siivota uimahallin molemmat puolet".
Millä perusteella muka voi? Minä en salli vieraita naisia kanssani suihkuun.
Väite siitä, että siivoojaa ei kiinnosta alastomuuteni on täysin yhdentekevä, koska siinä unohdetaan minun oikeuteni.

8

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seomahoton

      Mukavampi se 20 nainen, kun karvainen mies.

    • 2-6

      Hyvä asenne Helsingin liikuntaviraston ja uimastadionin liikuntapaikkamestari Sari Tammisella. Hän vastaa ongelmaan näin simppelillä mielellä:

      "Palkkaamme näihin töihin vain naisia, kun heitä voi käyttää sekä miesten että naisten puolella."

      Tadaa, ongelma ratkaistu. Ei lollero sentään..

      • tuollalogiikalla

        Kun naisten mielestä naissiivooja voi mennä tuijottelemaan teinipoikia puolen metrin päähän ja käskeä jopa riisumaan uikkarit, miessiivooja voi tehdä saman teinitytöille. Naiset ei muka tuijottele, mutta kummasti niillä tulee kiire suihkuttelemaan lattioita aina kun koulupoikia tai nuoria uimareita suihkussa. Käyvät vaikka vartin välein ja samaa paikkaa minuuttikaupalla. Samoin näyttää kiinnostavan vanhemmatkin kun vaan paremmin varustettu, tuijottavat jopa ikkunasta oven takana.

        Käyhän niitä kouluikäisiä tyttöjäkin miesten puolella, jonnekin 12 vuotiaisiin asti aika yleisesti, välillä 14-16 vuotiaita ja jopa aikuisia naisia kurkkimassa. Kikattelevat vanhoille lihaville miehille, pienille tai isoille vehkeille...mitähän akat tykkäisi kun pojat menisi naureskelmaan roikkurinnoille, selluliiteille, römpsille...Kummallista tuo tasa-arvo kun sillä on aina merkitystä vain yksipuolisesti.


      • Karmosiini

        Sisäänrakennettu oletus on, että joka mies tuossa tilanteessa karjaisee: "Jaaha! haluatte kyrpää ja syvään vai!! Tänne vaan!""

        Ja kun Helsingin kaupungin Sari Tamminenkin toimii samoilla premisseillä, ehkä voisi alkaa toimia odotusten mukaisesti? Lupa on kuitenkin annettu ja tasa-arvo paikassa viritetty tuon oletuksen mukaan.

        Ai mitä jos Tamminen äkkiä kääntääkin kelkkansa 180 astetta ja alkaa feministiksi? Sen kun kiellät kaiken ja *sitten* samalla kyselet tätä asiaa. Kaivat itsestäsi sen runojen tonavan ja sanot järkkyttyneesi tilanteesta. Eli business as usual.


    • arvotonmies2

      Kyllä näin on, miehen yksityisyydellä ei ole mitään väliä mutta naisen yksityisyys on sellainen asia jota varjellaan todella tiukasti, tämä on hyvä esimerkki siitä miten tasaarvo todellisuudessa toteutuu. Olen itsekin aina
      silti käynyt uimassa vaikka tiedän että pieni varustukseni herättää hilpeyttä enkä osaa olla häpeämättä itseäni vaikka ihmisen ei periaatteessa pitäisi ruumistaan hävetä.

    • tasa-arvomies

      Eikun sun pitää nimenomaan nauttia tuosta. Näinhän jotkut urpot antavat ymmärtää ja iso osa naisista vielä luulee sitten niin.

      "Heh heh raiskaisi joku minutkin heh heh" -kulttuuri on aivan hanurista.

    • OngelmanRatkaisu

      Ratkaisuna ongelmaan: alaston siivooja. Näin olette tasa-arvoisessa asemassa.

    • yksikinriittää

      Vaikka osa miehistä hyväksyisi naissiivoojat, pitäisi yhdenkin miehen tai pojan vastustava mielipide riittää, eihän kaikki naisetkaan häiriinny miessiivoojista, mutta riittää kun osaa häiritsee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe