Miten pitkältä ajalta isännöitsijä voi vaatia

Hjelppiä

sähkölaskun maksamista jälkikäteen?. Jos hän ei ole itse huomauttanut maksamattomista sähkölaskuista ollenkaan kolmeen vuoteen?
Vuokran lisäksi pitäisi maksaa tietty summa kuukaudessa vedestä/sähköstä. siinä on myös sellainen juju että en ole isännöitsijältä saanut tilinumeroa johon kyseinen maksu pitäisi suorittaa.

21

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intrumjustitia

      Miksi et ole kysynyt tilinumeroa ja summaa, jos olet tiennyt että pitää maksaa sähköt.
      Ainakin kahdelta vuodelta

      • Hjelppiä

        Summan tiedän mutta tilinumeroa en saanut. Minusta tuo menee isännöitsijän piikkiin koska ei ole toimittanut sitä tilinumeroa?..
        Luulisi että isännöitsijän kuuluisi se hoitaa ja että asukkaan ei tarvitsisi kysellä.


      • SertM

        No nythän se tulee maksettavaksi kerralla. Omia sähköjäsihän siinä maksat... vai meinasitko, että jonkun muun pitäisi ne maksaa?


      • SertM kirjoitti:

        No nythän se tulee maksettavaksi kerralla. Omia sähköjäsihän siinä maksat... vai meinasitko, että jonkun muun pitäisi ne maksaa?

        Samaa mieltä olen. Kyllä ne omat asumiskulut asukkaana pitää lähtökohtaisesti itse hoitaa eikä laittaa omia kuluja muiden piikkiin.


    • parempimyöhäänkuin

      Koko ajalta tulee maksuun. Mikset ole kysynyt tilinumeroa?
      Sinulla on siis autopaikasta sähköt maksamatta? Ja vesimaksut rästissä?

    • faktooo

      Vitti mikä idiootti. Kai ne samalle tilille luin vuokrakin. Ja eiköpä kukaan voi olla huomaamatta jo yhdeltä kuukaudelta maksamattomat vedet ja sähköt!!! Yleensä sähkölasku tulee sähköyhtiöltä ja vesilasku kaupungin vesilaitokselta. Paitsi jos vuokranantaja on tehnyt niin,että maksaa eri tavalla.

      • Hjelppiä

        Etkö sinä osaa kirjoittaa? Eivät mene samalle tilille kuin vuokrat. Vuokranantaja maksaa sähkö-ja vesilaskun.
        Kyllä se minusta edelleen menee hänen piikkiinsä kun ei ole antanut tarvittavia tietoja maksamiseen.


      • Perintään

        Mitä olette vuokrasopimukseen kirjannut, sen mukaan toimitte.
        Tilinumeron puuttuminen, ei tarkoita etteikö laskua pitäisi maksaa.


    • kumilutku

      Provo. Kyllä ne tilinumero(t) on ilmoitettu vuokrasopimuksessa. Ja kyllä ne voi maksaa samaan kuin vuokran. Erotelkoot se vuokraaja rahat sitten . En ymmärrä mitä aloittaja tästäkin kirjoituksestaan saa hyötyä. Onko niin tylsä vapaa-aika vai olet työtön. Tai sinulla ei ole parisuhdetta eikä siis seksielämää lainkaan ja puutteessa sitten vaan höpöttelet tänne kaikkea mitä päähän pälkähtää. Voit tyydytystä saada omin käsin tai jollain tekovörkeillä. Kivaa tulevaa viikonloppua sinulle.

      • Hjelppiä

        Ei ole provo. Ehkä sinun ei kannata kommentoida ollenkaan jos et tiedä asiasta mitään.
        Asia on nyt vaan niin että vesi(sähkömaksu menee jostain syystä erilliselle tilille, ja sitä numeroa ei ole mainittu vuokrasopimuksessa.
        Vuokraisäntä lupasi ilmoittaa tilinumeron ja viitekoodin jolla kyseisen maksu suoritetaan.
        Minulla kyllä vapaa-aika menee jotuisasti ystävien, urheilun ja harrastusten merkeissä merkeissä.
        Kommentoi seuraavan kerran kun sinulla on edes jonkinlaista käsitystä asioista, äläkä vain esitä viksua koska selvästi et ole sellainen.
        Taitaa oma elämäsi olla aika tyhjää kun et muuta keksinyt:(. Hyvää viikonloppua, koitahan pärjätä.


      • Juoksuhaudantie

        Kiitos asiallisesta vastauksesta !


      • parhaitennauran
        Hjelppiä kirjoitti:

        Ei ole provo. Ehkä sinun ei kannata kommentoida ollenkaan jos et tiedä asiasta mitään.
        Asia on nyt vaan niin että vesi(sähkömaksu menee jostain syystä erilliselle tilille, ja sitä numeroa ei ole mainittu vuokrasopimuksessa.
        Vuokraisäntä lupasi ilmoittaa tilinumeron ja viitekoodin jolla kyseisen maksu suoritetaan.
        Minulla kyllä vapaa-aika menee jotuisasti ystävien, urheilun ja harrastusten merkeissä merkeissä.
        Kommentoi seuraavan kerran kun sinulla on edes jonkinlaista käsitystä asioista, äläkä vain esitä viksua koska selvästi et ole sellainen.
        Taitaa oma elämäsi olla aika tyhjää kun et muuta keksinyt:(. Hyvää viikonloppua, koitahan pärjätä.

        Valitettavasti minun elämä hienompaa kuin sinun. Minun ei tarvitse asua vuokralla. Ja minulla on seksielämä. Sinulla ei enää.


      • AjatteleItseklj
        parhaitennauran kirjoitti:

        Valitettavasti minun elämä hienompaa kuin sinun. Minun ei tarvitse asua vuokralla. Ja minulla on seksielämä. Sinulla ei enää.

        Hienonmpaa vain omissa sinun muistikuvissa. Sinun seksielämäperustuu muuhun..


    • Toki voit sinä vielä tarkistuttaa tuon casen kuluttajaneuvonnasta, että onko siinä ihan oikein toimittu. Ehkä sitä kautta saat inhimillistä lisäaikaa maksuun tai sopia jonkinlaista osamaksua.

      • Inhimillistäkö-

        Eikös se (hän) ole jo saanut 3 vuotta maksuaikaa, miten pitkä lisäajan pitäisi olla


    • Sähköämopoon

      Latasitko sähkömopoautoa taloyhtiön tolpasta?

    • Moottori-pyörii

      Maksa heti velkas saatana loinen, tai myyn sen cannonballille!

      • syö.muttalasku.on.makset

        Ai jaa. Voix velkoja myydä?Jotenkin ajatus cannonballista velallisen oven takana tuntuu oikein hyvältä.Voisin antaa velottavaksi erään yrittäjän.Kymppitonnin saatava.


    • Suamamies

      Mitä ihmettä, pitääkö jostain muka maksaa savolaisessa hyvinvointi yhteisössä ?

      Rahanliikenteen suunta on silloin väärä.

    • laivlinnahuoraaa

      Mut mitä vittua tässä keskustelussa on järkeä. Sähköt olis jo menny poikki. Ei ole totta että kukaan pystys noun elää. Alkuerä jauhaa paskaa. Ehkä haaveilee.

    • huithapelit

      Autopaikasta (sähkö) ja vedestä maksetaan suoraan isännöitsijälle.Käytäntö on että vuokralainen itse ottaa yhteyttä isännöitsijään ja ilmoittaa maksavansa laskut.Hommaa tilitiedot.Pienessä taloyhtiössä laskutus saattaa viipyä.Maksavat ja odottavat että vuokralainen ottaisi yhteyttä.Miten nämä varkauden vuokralaiset selvityisivät isommissa kaupungeissa.Harvinaisen händikäppiä porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe