Parasta hänessä on...

Hulluusjaluovuus

Jatka lausetta haluamallasi tavalla

114

4462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seseonvarmaan

      Söpö ujous.

      • Rauhallisuus, hyväntuulisuus, uskollisuus, rehellisyys , raittius jne . Ei semmoista miestä enää missään Ne on joko varattuja tai kuollet, kuten minun miehenikin,. Rauha hänelle.!!!


    • Rehellinenmiess

      Pimppi ja tissit

    • jallussa

      Sielu ja ääni

    • miehenpärseestäkyse

      Hyvä perse

      • normipeppuinen

        no hahhah, Eppu Normaali, Peppu on Normaali.


      • äipäkkä

        uskollisuus


    • hgtyhgtyh

      Hän!

    • VastaaAlkuperäiseen

      Silmät joihin hukkuu ☺

    • puspusssssss

      ihanat vihreät silmät 8)

    • hänelläerinlainen

      Sukupuolielin.

    • manboobsit

      tissit.

    • ihantosi

      En mä edes pysty sanomaan. Alkaa ihan itkettää..

    • Justtämä
    • sejokinhäneson

      mm.rento elämänasenne ja hymy, ääni ja ja ja aistin hänessä jotain samaa kuin itsessäni :)

    • Täysi10hän

      Kroppa on kyllä niin seksikäs ettei voi kuin huokailla :) eikä pärstäkertoimessakaan vikaa ole, päinvastoin ;)

    • Snainenhän

      Herkkyys ja koko ihana olemus....listaa voisi jatkaa loputtomiin! Ihana hymy ja silmät......

      • Sarikysyy

        Mikä silmissä?


      • Snainenhän
        Sarikysyy kirjoitti:

        Mikä silmissä?

        Ihanat lumoavat silmät, taitavat olla sini-vihreät. :)


      • Sini-vihreäsilmäinen
        Snainenhän kirjoitti:

        Ihanat lumoavat silmät, taitavat olla sini-vihreät. :)

        Kas tässä yksi sini-vihreäsilmäinen Snainen ilmoittautuu! ;) Minkä väriset sinun silmäsi ovat?


      • Snainenhän
        Sini-vihreäsilmäinen kirjoitti:

        Kas tässä yksi sini-vihreäsilmäinen Snainen ilmoittautuu! ;) Minkä väriset sinun silmäsi ovat?

        Sini-harmaat taitavat olla. :)


    • HänestäPidän

      En tunne häntä vielä kunnolla. Kokonaisuus.

    • 03area

      Kasvot todella persoonalliset,upeat silmät! Olen aina ihan pähkinöinä jos hän on kassaneitona:)

      • Kassaneitonen

        Missä kassaneitona? Kaupassa vai?


      • 03area
        Kassaneitonen kirjoitti:

        Missä kassaneitona? Kaupassa vai?

        Juu,meikäläisen lähikaupassa:)


    • aivantörkeenhyvä

      Peppu... No ei... Luonne.

      • Sitäkötarkoitit

        Vaikea luonne


      • jatkanvieläpä

        Vetovoima, ymmärrys, silmät yms. Jotain samaa hänessä kuin minussakin.


      • entunneniin
        Sitäkötarkoitit kirjoitti:

        Vaikea luonne

        En voi sanoa, mutta luulisin, että ei vaikea hänellä miehellä.


    • vuosienjälkeenkin

      Silmät, parta. Syvällisyys, sydämellisyys, sama hullu huumori. Rakastan yhä. n-m

    • osavain

      Silmät, hyväntahtoisuus, rauhallisuus.

    • täkyjenheittäjä

      Tapa jolla hän ottaa "homman haltuun"

      • Krsklöö

        Minkä homman? Millä tavalla?


      • Viehessäkoukku

        Seksin


    • jmiehen

      Silmät

    • etköolekin

      Koko mies kaikin tavoin.

    • niinolenminäkin

      Oletko sinäkin?

    • kokotyyppi

      En tiiä, koko paketti.

      Voisin napata koko ison miehen syliin ja halata sitä,
      tuntea parransänki omalla poskella ja suudella vaikka korvalehteä

      Olisiko liikaa pyydetty, että saisin tutustua häneen? Ei ketään voi noin vain mennä ja halata. Aika turhauttavaa.. oikeastaan...

      • JokuTyhmäMies

        voihan sitä tuntematonta mennä halaamaan tuosta vain, itse olisin ainakin vähän yllättynyt jos joku kiva nainen tulisi vain ja halaisi :D


      • kokotyyppi
        JokuTyhmäMies kirjoitti:

        voihan sitä tuntematonta mennä halaamaan tuosta vain, itse olisin ainakin vähän yllättynyt jos joku kiva nainen tulisi vain ja halaisi :D

        "kiva"
        toivottavasti hän ajattelee edes noin minusta.

        En kehtaa mennä ja halata, se olisi hetken huumaa
        enkä selviäisi siitä häpeästä..mitä sitten tapahtuu. Sitähän pitäisi selitellä jotenkin...


    • laskutoimitusoy

      Kun hän haluaa leikkiä kotia kanssani:)

    • Mielelläni

      Kun katseet kohtaa, niin koko muu maailma katoaa.

    • Tiinani_ihanin

      Hän on ihme

    • pakko_myöntää

      ...se että hän oli se jarrumies jonka ansiosta ei tullutkaan hirvittävää sotkua kenenkään elämään.

      • eiriipumuista

        Eiköhän jokainen sotke tai ole sotkematta ihan itse oman elämänsä.


      • pakko_myöntää
        eiriipumuista kirjoitti:

        Eiköhän jokainen sotke tai ole sotkematta ihan itse oman elämänsä.

        Olisin sotkenut elämäni ja hänenkin, siinä pahimmassa vaiheessa, jos hän ei olisi jarrutellut. Silloin järkeni oli hukassa. Eli hän esti myös minua, vaikka olisin itse ollut valmis sotkemaan. Eli kyllä se tässä tapauksessa riippui myös hänestä.


      • pakko_myöntää

        En tod.


      • UteliasOlen
        pakko_myöntää kirjoitti:

        Olisin sotkenut elämäni ja hänenkin, siinä pahimmassa vaiheessa, jos hän ei olisi jarrutellut. Silloin järkeni oli hukassa. Eli hän esti myös minua, vaikka olisin itse ollut valmis sotkemaan. Eli kyllä se tässä tapauksessa riippui myös hänestä.

        Milloin se pahin vaihe oli?


      • pakko_myöntää
        UteliasOlen kirjoitti:

        Milloin se pahin vaihe oli?

        Niin kauan sitten etten kehtaa kertoa - kun yhä täällä kuitenkin välillä käyn...


    • miehellemeni

      Hänen luonne ja rauhallisuus..

    • VastaaAlkuperäiseen

      Pimeässä parkkihallissa testattu luotettavuus. Hänen kanssaan jakaisin elämäni ihan milloin tahansa.

    • kokomiesniin

      182 cm

    • Kuhälle

      En kerro

    • elämänimun

      Mukavat yllätykset.

    • bnh

      Hän katsoo silmiin ja on todellinen

    • Lahdennainen

      Rehellisyys

    • Parasta hänessä miehessä on.. Luonne, sellainen mitä olen aina mieheltä halunnut: seikkailunhalu, herkkyys, huomaavaisuus, mukava ja sellainen avoin ihminen. Todella paljon samoja asioita löytyy itseltäni, vaikka hän ei välttämättä sitä tiedä edes, olen ollut huono antamaan itsestäni asioita esille.. Hänen ulkonäossään on hyvää: isot silmät, pituus ja hiukset ponnarilla. Nämä kaksi viimeistä on itselleni ollut tärkeitä asioita miehessä, että viehättää silmää ;), mutta muuten ei ole ollut miesmakuani, koska ei häntä koskaan voinut komeaksi sanoa, vaan söpöksi enemmänkin. Eipä sillä ulkonäöllä väliä, se muuttuu, mutta luonne pysyy ja se kertoo miten teillä synkkaa jatkossakin.. Ja loppujenlopuksi, miksi edes etsiä sitä täydellistä miestä ulkonäöltä, koska heidän sydän ei välttämättä syki sellaista ihanuutta mitä tälläiset söpöykset voi antaa ja enemmänkin.. Ja vaikka voisin elää sillä ajatusmallilla, että saisin parempaa, mutta minä en elä niin. Toivottavasti te muutkin näette sinne syvemmälle sisimpään, se on tärkeintä. Rakastan häntä, vaikka vain ystävänä.

    • ... se, kun se on semmonen ettei kyllä kukaan muu pysty samaan.

    • Luonne, mikään muu ei voi ystävyyttä voita ja hygieenisyys.

      Tuollaista toivon X)

      • Mistä voi tietää että toinen on oikeasti hygieeninen? Voihan sitä pestä kädet vessassa käynnin jälkeen. Ja sitten imeskellä autonavaimiaan seuraavana hetkenä. Olen ollut todistamassa tällaista tapahtumaa.


      • NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Mistä voi tietää että toinen on oikeasti hygieeninen? Voihan sitä pestä kädet vessassa käynnin jälkeen. Ja sitten imeskellä autonavaimiaan seuraavana hetkenä. Olen ollut todistamassa tällaista tapahtumaa.

        Pyrkii pitämään huolta hygieeniasta. ei haise eikä tarjoo samasta pullosta juotavaa.
        just pidin itsekin avaimia lenkistä huulillani.


      • goldrose kirjoitti:

        Pyrkii pitämään huolta hygieeniasta. ei haise eikä tarjoo samasta pullosta juotavaa.
        just pidin itsekin avaimia lenkistä huulillani.

        Avaimissa on paljon pöpöjä koska sitä käsitellään kännykän ja lompakon ohella paljon. Kaikki julkiset ovenkahvat ym. pöpöt kulkeutuu näin suuhun.


      • NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Avaimissa on paljon pöpöjä koska sitä käsitellään kännykän ja lompakon ohella paljon. Kaikki julkiset ovenkahvat ym. pöpöt kulkeutuu näin suuhun.

        En jaksa välittää pikku seikoista koska lapset laittaa kaikkea jatkuvasti sormia mutta esim ehkäsevä on hyvä juttu osaa olla levittämättä tauteja. Ei mene sairaana levittää töihin, kauppoihin ja ystäville . Ei ainakaan tarkoituksella.


      • NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Avaimissa on paljon pöpöjä koska sitä käsitellään kännykän ja lompakon ohella paljon. Kaikki julkiset ovenkahvat ym. pöpöt kulkeutuu näin suuhun.

        Kipeänä ollessa kävisin kaikki kahvat läpi pesemällä. Ettei tartuta muita perheen jäsesiä

        hyvä on yrittää muistaa olla läpräävättä huulia se on totta aina kannattaa yrittää vähentää pahoja tapoja. Mutta käytöksenä pikku juttu.


      • goldrose kirjoitti:

        Kipeänä ollessa kävisin kaikki kahvat läpi pesemällä. Ettei tartuta muita perheen jäsesiä

        hyvä on yrittää muistaa olla läpräävättä huulia se on totta aina kannattaa yrittää vähentää pahoja tapoja. Mutta käytöksenä pikku juttu.

        Minulla on muutenkin huulifetissi läprätä miehen ja omia huulia.


      • Niimpä. Mulle on pikkujuttuja kaikki luonnolliset jutut, savi multa tai miehen kainalohiki, mut ne kulkutauteja levittävät tavarat on turnoff...


      • goldrose kirjoitti:

        Minulla on muutenkin huulifetissi läprätä miehen ja omia huulia.

        Huulet on heikkouteni ollut.


      • NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Niimpä. Mulle on pikkujuttuja kaikki luonnolliset jutut, savi multa tai miehen kainalohiki, mut ne kulkutauteja levittävät tavarat on turnoff...

        Minun pikku neiti tykkää kainalokarvoista nuuhkia ja minä taas vahvaa kainalohajua vieroksun,se on paha haju silloin kun ei ole tarpeeksi usein peseytynyt ukko.

        En minä multaa pelkää mutta en lapsen anna syödä hiekkaa siltikää tai multaa. Eikä ne paljaat varpaat haittaa kuhan on kesä ja pitää huolta kengistään ettei ne katoa.

        Eli normihygieenia lapset kun tekee luonnostaa pienestä pitäen tuntemalla ja tutustumalla tavaroihin.
        Kerhossa huuhtelin leluja jos tiesin menevän suuhun lapsella lelun.


      • Teen sinusta ilmoituksen herjaamisesta.
        Noita kahta en tunne, käyttäydyt epäkypsästi. sinulla mielikuvitusvalloilla vääristyneitä kuvia.


    • suoraansanottuna

      Piukka p.reikä kiimasen vitun ohessa.

    • 3936

      Älykkyys ja leikkisyys. Tykkään hänen ulkonäöstään ja herkkyydestään.

    • enluottaisietvainminusta

      Se mies on vaan niin suloinen kertakaikkisesti. Mutta on kyllä vähän naisten mies?

    • siinässämissä

      Kun muutkin

    • tämäonparasta

      ...isänmaallisuus, rakastaa Suomea ja suomalaisuutta.
      Ei hauku suomalaisia eikä suomalaisuutta vaan arvostaa ja kunnioittaa. Pitää aina suomalaisten puolia.

    • PelottavaSeOnSilti

      Hän on aika hellyyttävä, kun on niin kiinnostunut, mutta ujostelee, Se on sulosta mieheltä. Hän puhuu mulle tavatessa jotenkin.. tosi lempeästi. Tykkään hänen sävystä puhua mulle. Aiheuttaa kivoja fiiliksiä. Katse millä mua katsoo aina niin pitkään... Aika hot on myös kun suuttuu kun jää kiinni pahan teosta ja teeskentelee ettei muka tiedä mistä puhe on. Auttamishalu on hellyyttävää ja tuo hermostuminen kun asiat ei mene haluamallaan tavalla ja ranttaliksi sitten kaiken laitto. Ei varmaan saisi nauraa, mutta kyllä mä varmaan irl jos samassa tilassa olisin niin alkaisin ääneen nauraan ihan hyväntahtoisesti sille asialle ja toteasin että se on kyllä ihan mahdoton... mahdottoman hassu tempauksineen ja halaisin huvittuneena.

    • tnaiselle

      parta ja pillu

    • viisaus

      lempeys

    • vaivanarvoinen

      Parasta hänessä on.Sporttinen luonnollisen kaunis nainen. Silmät tosi lumoavat siinä aikamiehen polvet ja puhe rupeaa väpäjämään. Rehti yleisilme.

    • Sulleeeeee

      Sanasta elinaj... nii mahottomasti

    • Huumorikin

      Lämpö. Katseen ja halauksen.

    • katseeseen

      ...tapa jolla hän katsoo minua hymyillen.

    • luottamustaherättävä

      Rehti ja reilu olemus.

    • ghfjgjfd

      lempeys,joka vaan nyt on ilkeyden kuoren alla :O

    • Mun_mielipide

      Ei kai sit' voi tänne kertoa menee pian superlatiivit rikki.........

    • Psykopaatinuhri

      hänen poissaolonsa.

    • miesvaaleae

      Komea, miehekäs, kiva hymy, herkkä.

    • pietarinportilla

      Tavataaaaaan: Helvetissä.

    • Punapäällenaiselle

      Täydellinen toistemme ymmärrys pelkästä katseesta.

    • Särmäälöytyy

      En keksi mitään, ei voi selittää.

    • Envielätunnemutta

      Kauniit, lempeät ja siniset silmät.

      • Niinhänniissäon

        Että ihan sinisten silmien salaisuus ?


    • Ihailijatar

      Miehellä seksikkäät nilkat kun ne vilahtaa farkunlahkeen ja kengän välistä.

    • Torsti-Oinas

      Parasta hänessä on ihan kaikki ja nyt olisi ihana silittää hänen mirriään !

    • Torsti-Oinas

      Torsti ei kertakaikkiaan pysty enää salailemaan tunteitaan, haluaisin hänen suorittavan upean kolmoissalkowin laskeutumalla täydellisesti hajareisin kasvojeni päälle..

      • täykkärikö

        aikamoinen akrobaatti on tuo Torstin nainen ;)!


      • Torsti-Oinas

        Niin hän onkin ja Torstilla jokainen viikonpäivä on syntisen ihana herkkubrunssi !!


      • Piruetti

        Varo ettei laskeudu luistimet edellä...


    • maltillisesti

      Se kaikki on vielä pinnan alla, kauniin kuoren.

    • hänonhän

      Hänessä on parasta se , että hän on hän. Ei kukaan muu.

    • ettäsillein

      Parasta hänessä on varpaiden väli... Erityisesti Isovarpaiden väli

    • ponihomo

      sateenkaaren värinen häntä :3

    • Totuus.voittaa.aina

      Kulissia, ikkunointia mut ne kulissit kaatu jo.

      Tuo viimeisin provo osu, olihan siihen syy kyllä. Pitihän se käsitellä niin ei tarvi enään ja jos pitää niin totuus silti voittaa. En voi menneisyydestäni muuttaa. Voisitta parantaa ne vammat kun ne estää elämisen enemmän ku hypnopomput.

    • kaverisionkateellinen

      K, sinuna soittaisin hänelle ketä kaipaat. Olen ollut asiasta vaiti, mutta on karmeata katsoa toisen lokaamista vaikka syypää on sinun omassa kaveri piirissä. Sain kuulla eilen että kaipaamasi henkilö on tehnyt tutkintapyynnön sinulle soittamastaan asiasta. Sinulla on nyt mahdollisuus kysellä häneltä, asian etenemisestä? Teidän suhde ei päässyt edes alkamaan kun silloinen työyhteisösi jäsen, laittoi puhelimen kaksi kertaa päälle ja kaipaamasi henkilö kuuli keskustelut mistä puhuitte. Häntä pyydettiin myös vetäytymään, jotta p:n perhe saa toipua rauhassa. Samalla tavalla kaipaamasi henkilön ystävyys loppui p: kanssa ja sen jälkeen loppu on historiaa. Nyt sain kuulla että kyseinen henkilö on ottanut kohteekseen ystäväsi p&j:n. En halua puuttua asiaan enempää, enkä vastaa sinulle tänne. Soita hänelle niin asia selviää, mutta en suosittele kertomaan mitä kautta kuulit asiasta. Pyydä asialle vahvistus.

    • KuotiLulli

      Pulleat punaiset huulet, kuin paviaanin perse !

    • rehellinensinulle

      Ianikuiset valheet

    • ytkytktyk

      ... että hän vanhenee ja on pian pelkkä nelikymppinen akka, jota kukaan ei halua. Onneksi olen mies

      • elämässämuutakin

        kaikki naiset ei halua miestä....voi elää onnellista elämää ilman miestäkin....


    • beethooven

      Vanhoja ämmiä mutta toisaalti toisinaan vielä niin hurjan nättejä että vähän vanhempaa ukkomiestä saattaa ihan vähän välillä heikottaa.

    • Luulenpa

      Ehkä eniten kiehtoo äly.

    • Ylityönainen

      Miehessä kiinnostaa se , että hänen vieressään tuntuu kuin olisi tullut kotiin. Kaikki epävarmuus ja huolet olemisesta häviävät. Sekin on ihanaa että hän oikeasti kuuntelee mitä sanon. Lisäksi kun hänen silmiinsä katsoo niin maailma ympäriltä häviää. On vain se täydellinen ihana hetki.

    • Lesboysen_Marja

      ....On naiseus naiselle.

    • kirsikkasuuhan

      kirsikkahymy vaaleathiukset sinisetsilmät nätti on aina ollut :)

    • oinoshellipekka

      Paikallisen sovittelun mahdollisuus silloin jos ei ole ns. päät kipeät.

    • AnnVapaamuori

      Kokoomuslaisuus

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3990
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3822
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3784
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2478
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      73
      2368
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2007
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1990
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1829
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1519
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe