Minua kiusataan (arabi 13v)

Al_Asaf

Muutin etiopiasta suomeen noin 3 vuotta sitten ja minua on koulukiusattu siitä asti sekä fyysisesti että henkisesti eikä minulla ole kuin yksi hyvä kaveri ja häntäkin on alettu kiusaamaan koska puolusti minua. opettajat eivät puutu asiaan vaikka vanhempani ovat puhuneet heidän kanssaan. eniten tähän kiusaamiseen osallistuu yks isokokoinen poika joka kutsuu itseään nimellä The Angel of Darkness ja hän jopa uhkaillee puukolla tai siis niinku se vierittää sitä mun kaulalla ja laulaa jotain saksankielistä laulua. mua pelottaa se jätkä pliis auttakaa.

16

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusattuminäkin

      Ootko puhunnut kuraattorille tosta asiasta? Muuten ehdottaisin sinulle että vaihda koulua mutta sinulla on kaveri siellä koulussa. Oletko koittanut pysyä mahollisimman kaukana kiusaajastasi? Olen tosi pahoillani että sinua kiusataan mutta kannattaa puhua kuraattorille tosta jos se auttaisi. Kenenkään ei pidä joutua kiusatuksi! Tsemppiä elämääsi ja älä luovu toivosta! :)

    • mutta kyllä sanon että etiopiasta muuttanut arabi haiskahtaa vähän kusetukselta Roope.

    • Vaikee sanoo kun oon itekkin rasisti.

    • eräsvain

      Suomalaiset kiusaavat ja syrjivät ihan pelkän ulkonäönki takia jos ei ole samannäköinen ja värinen kuin he eli vaalea kaikinpuolin ja yleensä suomalaisilla on vielä piirteetkin samanlaiset eli ihan samasta muotista ovat kaikki tehty ihan kuin olisivat kaikki sukua keskenään. Itse olen suomalainen, mutta koska olin jo lapsesta asti tummanruskea hiukinen ja silmätkin muut kuin siniset johan se riitti kiusaamiseen rankasti.

    • CaArA123

      Tee poliisille rikosilmoitus ne kyllä tekee asialle jotakin, jos vielä uhkailtu on nii voit jopa tehä lähestymiskiellon.

    • 2e222e

      Jäbä oppi sentään kielen eiköhän sillä eväillä ole hyvä mahdollisuus kotoutua toisenlaistakin kun on medissa rumutettu irakin iskukki 7v suomessa eikä suju yhtään.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe