Hiiren lopetus...

Hiiruli

Moi, mulla on 2,5 vuotias hiiri jolle on tosi nopeasti tullut kasvain kylkeen, joten pitäisi nyt päästää hiiri kärsimyksistään. Luin että hiirenkasvattajilla on hiilidioksidikammioita (eikös se olisi nopea ja inhimillinen tapa).

Eli jos joku Helsingissä sellaisen kammion omistaa ja olisi halukas minua auttamaan niin voisi ehkä ilmoittaa asiasta tänne?

10

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeaa

      Tai sitten niskat nurin tai aivot paskaks.

    • rottatuille

      Voit lopettaa hiirulaisesi myös itse.

      Sinun tulee vain hankkia tukevat ja terävät taloussakset joilla nipsaiset hiirulaiselta pään irti ja homma on sillä selvä.

      Muista ottaa tukeva ote saksista ja hiirulaisesta.

    • lopettaja

      Anna hiirelle valmistetta 342 ja ongelma hoituu kuin itsestään.

      Raato tulee toimittaa biojäteastiaan.

    • Sedä

      Ompas nyt fiksuja kommentteja. Kannattaa laittaa suoraa sähköpostia /soittaa esim. virallisille kasvattajille. Ainakin Rapunzel (Vantaalla) on lopettanut muiden hiiriä

      • Nopeaa

        Soittaa voi kyllä, tuskin kannattaa mitään sähköpostia laittaa jos eläin pitää saada nopeasti hengiltä. Voi mennä päiviä ellei viikkoja, kun sähköpostia lukee. Niskat vaan nurin tai aivot mäsäks, helppoa, nopeeta ja halpaa.


      • Sedä

        Joo totta, oon vaan niin järkyn soittamispelkoinen et laitan korkeintaan tekstaria :D Riippuu tietysti miten kiire on, hätälopetus aika eriasia.


    • helppoa-se-on

      pane kenkä jalkaan ja polkaise päälle,siinä lähtee henki ja heti,kun suolet pörähtää lattialle. ei kupeksi enää ja pikalähtö. sitten nakkaat bioroskiin ja viet minne kuuluu tai nakkaat metsään... näin noista pääsee eroon.

    • oksa5

      Jos mun 5,5v okahiiri pitäis lopettaa ni veisin sen lopetettavaks ja jos mahdollista niin hautaisin sen. En ainakaan leikkaisi päätä tai tallaisi päälle ja vielä sen jälkeen roskikseen.



      Kannattaa siis viedä lopetettavaks

    • cattus_vs_rattus

      Onko naapurillasi kissaa?

      Se olisi mielissään uudesta kesälelusta.

    • järkikäteen

      Niin tai sitten yksinkertaisesti puhelin käteen ja soitat lähimmälle eläinlääkäriasemalle ja varaat ajan hiiren lopettamiseen. Ei todellakaan mitään hiiren päällä hyppimisiä tai pään irtileikkaamisia. Eläinlääkäri kun käyttää siihen tarkoitettua menetelmää, lääkkeitä, joilla kyseinen toimenpide hoituu kivuttomasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe