Mies, ootko ujo tunteinesi ?

sususuu

Kertokaa miehet, jos olet ihastunut niin käännätkö katseesi pois ujouttasi kun nainen katsoo sinuun vai onko sen merkki ettei kiinnosta tai muuten vaan ahdistaa? Nyt en puhu pelimiehen käytöksestä.

Mä jotenkin ajattelen että jos molemmat on kiinnostuneita toisistaan, niin mies olisi se aktiivinen, tekisi aloitteen ja ottaisi yhteyttä ym mutta onkos miehetkin ujoja ja epävarmoja toisen tunteista?

21

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FaktaJapi

      Voihan se mies katsella vaikka joka päivä, eikä silti tee aloitetta. Ja voi olla kiinnostunut ja molemmat osoittaneet, että kiinnostusta on. Eikä silti tee aloitetta. Onnea :)

    • how.could.we.know

      "Mä jotenkin ajattelen että jos molemmat on kiinnostuneita toisistaan, niin mies olisi se aktiivinen, tekisi aloitteen ja ottaisi yhteyttä ym mutta onkos miehetkin ujoja ja epävarmoja toisen tunteista?"

      Tietenkin ollaan ujoja ja epävarmoja koska te naiset ette näytä kiinnostustanne. Pitäisikö osata lukea ajatuksia?

      • sususuu

        No kun musta tuntuu että minusta näkyy tunteet ihan suoraan ja aattelinkin että jos toinen ei olisikaan kiinnostunut niin ne mun tunteet vaan ahdistaa....


      • NiinkuinMinäkin

        Mies saattaa olla hyvinkin ujo kun on ihastunut kunnolla.


      • go.for.it
        sususuu kirjoitti:

        No kun musta tuntuu että minusta näkyy tunteet ihan suoraan ja aattelinkin että jos toinen ei olisikaan kiinnostunut niin ne mun tunteet vaan ahdistaa....

        Me miehet ei nähdä tunteitasi valitettavasti :) Sinun pitää avata suusi ja kysyä miestä kahville tai jonnekin vapaa-ajan toimintaan että mies oikeasti tajuaisi mitä haluat.
        Ei me miehet ahdistuta jos nainen on ok tapaus eli ei mikään 10v vanhempi esim..


      • ujonainenmä
        NiinkuinMinäkin kirjoitti:

        Mies saattaa olla hyvinkin ujo kun on ihastunut kunnolla.

        Ujo mies. Miten ujoutesi ilmenee? Onko katseita tms? Vai sulkeudutko tyystin?


      • NiinkuinMinäkin
        ujonainenmä kirjoitti:

        Ujo mies. Miten ujoutesi ilmenee? Onko katseita tms? Vai sulkeudutko tyystin?

        On katseita kyllä mutta muuten aika lamaantunut olen:)


    • MarsjaVenussiis

      Ihan sama meillä naisilla, emme osaa lukea teidän miesten ajatuksia, jos haluatte tutustua paremmin. Selkeää viestiä pliis siis.

    • antaamennä

      Jos mies käyttäytyy noin, ei kyllä ole tarpeeksi kiinnostunut. Jos kääntää katseensa muualle, jokin siellä muualla siinä hetkessä on tärkeämpää. En ainakaan itse ala naisena kilpailemaan miehen huomiosta sen jonkin muun kanssa.

      • Eetupeex

        No mä oon varattu ja ihastunut sinkkuun ja kun kohtaan tuon ihanaisen, koitan olla ihan muina miehinä ettei vaan mun tunteet paljastuis koska meen myös vähän kipsiin..


    • tunteidenkanssa

      Juuri noin se menee, tulkisit aivan oikein on ne tunteet miehilläkin.

    • kiitos_siitä

      Olen mies..kaljupäinen motoristi ja aina ollut ujo naisten suhteen.

      Ihastukselleni en kehtaisi sanoa..että tykkään sinusta naisena,kun molemmat ovat arkoja persoonia.vaikka haaveilen tosin siitä hetkestä.

    • 33900

      saatan antaa kuvan siltä että välttelen sinua, mutta olet vain niin häikäisevän ja polttavan kaunis neito!

    • Papapapap

      Itse miehenä kaikkia muitakohtaan kuulema joskus ärsyttävänkin itsevarma. Mutta siinä tilanteessa, kun kuvioon astuu nainen joka kiinnostaa, niin johan on löysät housussa. Nään on nää tunteet vaan kummallisia. Ihan samat ajatukset ne taitaa pyöriä molemmilla sukupuolilla.

      • JokuTyhmäMies

        sama homma itselläkin, niin itsevarma muiden paitsi sen kiinnostuksen seurassa. Oikein ärsyttää kun ei sanaa välistä meinaa saada suusta sen kiinnostuksen seurassa tai sitten sitä möläyttää jotain helvetin tyhmää just sen kiinnostuksen seurassa. Sitten hävettää niin paljon että voisi melkein kuolla siihen paikkaan


      • kyllästyttää
        JokuTyhmäMies kirjoitti:

        sama homma itselläkin, niin itsevarma muiden paitsi sen kiinnostuksen seurassa. Oikein ärsyttää kun ei sanaa välistä meinaa saada suusta sen kiinnostuksen seurassa tai sitten sitä möläyttää jotain helvetin tyhmää just sen kiinnostuksen seurassa. Sitten hävettää niin paljon että voisi melkein kuolla siihen paikkaan

        Hyvä että on kohtalotovereita. Itsekin on jotenkin niin jäässä ja paniikissa sen kiinnostavan ihmisen seurassa että välillä tulee sanottua jotain ihan järjetöntä vaikka muiden ei-kiinnostavien seurassa olen ihan itsevarma puhelias oma itseni :D


    • rentoutukaahyvätihmiset

      Vaikka happi loppuisi pallolta niin ajatelkaa että se toinenkin voi tuntea samalla tavalla. Älkää miettikö korulauseita ja yrittäkö esittää mitään. Tunne että on pakko myöntää haavoittuvaisuutensa auttaa toista lähestymään helpommin. Avuttomuuden tunne ei ole pahasta vaan antaa aikaa ajatella ja katsella toista.

      Suomalaiset aikuiset tekevät tapaamisista ja keskusteluista liian jäykkiä ja pilaavat kaiken yrittämällä antaa itsestään liikaa. Ei ensimmäisen 3 sekunnin aikana tarvitse toista häikäistä ja tunkea egoaan toisen kasvoille. Tosi harmittavaa että ihmiset jännittävät liikaa ja tekevät asiasta suuren ongelman itselleen.

      Jos kohtaaminen jännittää liikaa antakaa vastapuolen aloittaa keskustelu ja keskittykää kuuntelemaan toista tarkemmin. Jokainen hämmentyy ja sekoilee sanoissaan mutta se auttaa myös toista rentoutumaan. Itse olen ennen jännittänyt paljon mutta nykyään herkät ihmiset ovat paljon mukavampia juttukavereita kuin suulaat ja itseään korostava päsmärit. Kauheinta on kun toinen kaataa koko elämänsä yhdessä tapaamisessa.

      En silti voi sanoa että pystyisin olemaan tosi cool erään seurassa, happikato.

    • miespks09

      jso yläpuolelta nainen katsoo niin sillon ei plajon voi paeta. kyllä vhän ujostelen muutenki muuten nainne tunteee minut hadistelijaksi jos kyylään

    • mimmmmmuli

      Minä sinkku, pistin mun varatulle ihastukselle viestin, viattoman pikku kysymyksen sen harrastukseen liittyen. Miehet, ahdistaako teitä tuollainen viestittely? En tiiä "saisinko" sellaista tehdä mutta kun halusin. Mies ei ite laita viestii, viestitteli kyllä kun hoidettiin yhteistä asiaa joka oli meidän vastuulla, mutta eipäse viestittele muuten...kysyy kyllä kasvotusten.

      • ei.varattuja.härnätä

        Etsi itsellesi mies joka on sinkku.
        Vai onko tässä kyse jostain kilpailusta muita naisia vastaan?


      • mimmmmmuli

        Minkäs sitä tunteilleen voi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe