Voiko tyttö kysyä pojalta

kysyjä15

Että alkasko se seurestelemaan mun kaa? Vai Onko se vain poikien homma kysyä että alax? Pliis Kertokaa mulle!

24

635

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläääää

      Kyl tyttö iha yhtä hyvi voi kysyy :)

      • kysyjä15

        Uskallanko kysyä yhdeltä pojalta johon oon ihastunut aika paljon? Kertoisin siinä samalla että tykkään siittä.


      • Koitanauttaa

        No vilkuileeko se esim sua tai jotai muuta ihastumisen merkkei? Jos on selkeitä niin kerro ihmeessä että tykkäät siitä, et menetä mitää ja sinua kaduttaa myöhemmin jos et tee sitä! Jos tulee pakit, ole silti ylpeä itsestäsi että sait vastauksen, jos hän sanoo pitävänsä myös sinusta saatte upeita hetkiä yhdessä :) Ja kannattaa kysyä tota alax vasta kunhan olette vähän tutustumeet paremmin ;) Voisitko muuten kertoa minkä ikäinen ja minkälainen luonne pojalla on niin voin auttaa asian kanssa, eri ikäisiä mielyttää eri vaihtoehdot. Ja myös mahdollisesti vilkuilua tms.?


      • Juusiis
        kysyjä15 kirjoitti:

        Uskallanko kysyä yhdeltä pojalta johon oon ihastunut aika paljon? Kertoisin siinä samalla että tykkään siittä.

        Ja etuna kuitenkin on jos luulet hän olevan ihastunut voit käyttä kesälomaa, joka alkaa melko pian... voit kysyä onko suunnitelmia kesäksi, haluaisit tutustua jne. Mut joo jos kerrot iän ja vaikka luokan nii voin auttaa :D


      • kysyjä15
        Juusiis kirjoitti:

        Ja etuna kuitenkin on jos luulet hän olevan ihastunut voit käyttä kesälomaa, joka alkaa melko pian... voit kysyä onko suunnitelmia kesäksi, haluaisit tutustua jne. Mut joo jos kerrot iän ja vaikka luokan nii voin auttaa :D

        Toiseksi hän asuu eri paikkakunnalla ja olemme miettineet että tapaisimmeko kesällä.


      • Juusiis
        kysyjä15 kirjoitti:

        Toiseksi hän asuu eri paikkakunnalla ja olemme miettineet että tapaisimmeko kesällä.

        No tämä on etua, sillä ette tapaa joka päivä joten tunteet tulevat esille vain tavatessa! Kerro ihmeessä että tykkäät hänestä, jos teillä oli mukavaa kun tapasitte. Ja jos hän on kerran pervo niin on ihan hyvä sanoa melko suoraan, hän ymmärtää varmaan. Mutta kannattaa miellyttää häntä vähän esim. mennä jonnekin minne hän haluaa tms. Mutta kuten jo sanottu, et menetä mitään jos kerrot, muuten tulet katumaan loppuelämäsi ettet kertonut. Ja hän antaa pakit, voitte jatkaa kavereina ja antaa asialle aikaa sen verran että hänkin on valmis :) Ja voit esim silitellä pojan kättä, tekee kulmät väreet ja sellasen hyvän tunteen :D Ja oletko mielestäsi "sillein" hyvä vartaloine et löytyy kaaret? Voit ehdottaa esim rannalla käyntiä, sillä yleensä poika kiinnostuu helposti "paljaasta" pinnasta ;D


      • kysyjä15
        Juusiis kirjoitti:

        No tämä on etua, sillä ette tapaa joka päivä joten tunteet tulevat esille vain tavatessa! Kerro ihmeessä että tykkäät hänestä, jos teillä oli mukavaa kun tapasitte. Ja jos hän on kerran pervo niin on ihan hyvä sanoa melko suoraan, hän ymmärtää varmaan. Mutta kannattaa miellyttää häntä vähän esim. mennä jonnekin minne hän haluaa tms. Mutta kuten jo sanottu, et menetä mitään jos kerrot, muuten tulet katumaan loppuelämäsi ettet kertonut. Ja hän antaa pakit, voitte jatkaa kavereina ja antaa asialle aikaa sen verran että hänkin on valmis :) Ja voit esim silitellä pojan kättä, tekee kulmät väreet ja sellasen hyvän tunteen :D Ja oletko mielestäsi "sillein" hyvä vartaloine et löytyy kaaret? Voit ehdottaa esim rannalla käyntiä, sillä yleensä poika kiinnostuu helposti "paljaasta" pinnasta ;D

        Mielestäni Olen nyt hyvän vartaloinen kun olen saanut laihdutettua muutaman kilon pois.


      • kysyjä15

        Voisin kyl tänään yrittää tunnustaa hänelle että oon tykkään siittä mut mietin vain sitä et kelpaaks tämmönen: "moi mä tykkään susta" tai "mä tykkään susta"


      • kysyjä15

        Tai Jos laittaisin hänelle sydän emojin kertoisiko se jotain minun tunteistani? Ja tajuaisiko poika sen?


      • kysyjä15
        kysyjä15 kirjoitti:

        Tai Jos laittaisin hänelle sydän emojin kertoisiko se jotain minun tunteistani? Ja tajuaisiko poika sen?

        Laitoin pojalle että haluaisin kertoa yhen jutun sille :) nyt jään joksikin aikaan oottamaan et Jos se kysyis jotain!


      • Niceee1

        Tsemppiä ja onnittelut rohkeudesta!


      • kysyjä15
        Niceee1 kirjoitti:

        Tsemppiä ja onnittelut rohkeudesta!

        Sain kerrottuna sen!!!


    • poikkulis

      Kyllä tytötkin voivat tehdä niin, tuskin hänellä on mitään sitä vastaan

    • jlsfkdjlfks

      Eivät voi, kaikkihan sen tietää että se on mahdotonta. Biologian tunnillakin se opetetaan, ettei naispuoliset kykene fyysisten seikkojen takia puhumaan ensin.

      Voi luoja.

      • jlsfkdjlfks

        Tyttö kysyi multa eka. Olin suosittu.


      • Anonyymi

        Väärin!


    • Kyllääää

      Tässä on nyt pari puheenaihetta ja ihastumisen merkkejä...
      Puheenaiheet:
      1.Musiikki
      2.Urheilu
      3.Jos esim poika soittaa jotain kysy voiko opettaa
      4.Pelit
      5.TV-ohjelmat/matsit

      Ihastumisen merkkejä
      1.Vilkuilee jatkuvasti
      2.On epävarma ihastuksen lähellä
      3.Jos tyttö ei kiinnätä huomiota, poika murjottaa jonkin aikaa
      4.Jos katsot häntä takaisin hän saattaa alkaa hymylemään
      5.Nojaa käteen, laittaa hiuksia jne. kun olet lähellä

      Tapoja "iskeä" poika:
      1.Soita/laita viestiä (soitto parempi koska ei voi näyttää kaikille)
      2.F2F
      3.Vihjailemalla
      4.(vain jos olet varma että pitää sinusta) anna pusu :3
      5.Laita kaveri kertomaan (ei kauhean hyvä, sillä poika ei välttämättä usko)

      Ja näillä voit avittaa tilannetta:
      1.Töni aina välillä vähän
      2.Kosketa pojan kättä välillä muka vahingossa
      3.Koita puhua pojan kanssa jostain
      4.Moikkaa välillä
      5.Kysy vaikka kahville tai muualle (voitte tutustuu toisiinne)

      Toivottavasti näist oli jotai hyötyy, kirjotin varmaa 30minuuttia näitä xD

      • kysyjä15

        Uskon että noista on hyötyä!


      • mummic

        Et voi kysyä suoraan seurustelusta eikä niin mielestäni voi tehdä poikakaan,
        mutta voit kysyä lähtisitkö kanssani kävelylle, elokuviin,festariin ja yleensä jonnekin.

        Seuruste alkaa sitten omia aikojaan jos nyt vain sovitte tapaamisesta, ei siitä tarvitse mitään sitoumuksia tehdä,
        kun teette yhdessä jotain niin on luontevaa sopia uudesta tapaamisesta jos se kumpaakin kiinnostaa,
        eikä tapaamisten tarvitse olla sitovia vaan tapaatte silloin tällöin.

        Tutustukaa toisiinne ihan kaveripohjalta, olette liian nuoria muuhun.


    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      tota oon ihastunu yhteen poikaan ja mul on iso aavistus et se kanssa muhun nii uskaltaisinko tehä alotteen vai ootanko että se kysyy ja jos kysyn en tiiä uskooko se mua mitä kannattaa tehä

      • Anonyymi

        Pojille on suurin ilo, jos tyttö kertoo suoraan, että on ihastunu.


    • Anonyymi

      voi snoa tyttö pojalle alax niin oon minäkin sanonu ja sanottiin joo❤️

    • Anonyymi

      Voi kysyä ja omasta mielestäni ainakin pitäisikin.
      Poika voi olla kiinnostunut tytöstä yhtälailla, mutta ei saa ujouttaan tehtyä aloitetta ja siinä voi hyvä ja kauniskin suhde jäädä syntymättä.
      Ja sillä nyt ei ole nykyään ainakaan merkitystä, kuka aloitteen tekee. On vanhan maailman menoa, että miehen täytyisi aina "vongata" ja alkaa liehikoimaan.
      Itselläni ainakin olisi yksi suhde jäänyt kokematta, jos tyttö ei olisi ollut tarpeeksi rohkea ja sanonut haluavansa olla mun kanssa.
      Tämä suhteeni ei ikävä kyllä kestänyt, mutta puolitoista vuotta se kesti ja oli kyllä suurimmaksi osaksi todella ihanaa aikaa. Loppui samoihin aikoihin kun koulukin ja siihen se kai enimmäkseen kaatuikin. Epävarmuus tulevasta ihan jatko-opiskelupaikkoja myöden eikä me oikein osattu kai selvittää sitä, että miten asiat saataisiin toimimaan niin että suhdekin säilyisi.
      Toki tytön kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miten aloitteen tekee.
      Jos tyttö tulee jonkun kaverinsa kanssa tyyliin kaikkien ja kauhean hälinän keskellä tekemään aloitetta ja on ehkä laittanut kaverinsa hoitamaan puhumisen, niin poika melko varmaan menee lukkoon tai käsittää tilanteen muuten jotenkin väärin ja lähtee karkuun/blokkaa koko homman.
      Mutta jos tyttö tulee kahden kesken juttelemaan itse ja sanoo tykkäävänsä pojasta, niin tilanne on eri, silloin poikakin kuuntelee ja antaa huomiota takaisin. Toki noissa tilanteissa voi kaverikin olla taustatukena mukana, jos siltä tuntuu.
      Mutta pointtina on se, että olisi hyvä jos tyttö itse tulee juttelemaan ja vielä jossain rauhallisesa tilanteessa asiasta.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe