Jo viides valvottu yö

apuaaaaahhh

Volsun murheet vie yö unetkin.

25

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhätrunkaawagpalstalla

      Ja taas oli aloittaja runkaamassa Volkswagen palstalla. Kyn se työnantaja nyt antaisi parempaa palkaa, niin säkin saisit, edes kerran elämässä.

    • its.good.to.be.the.king

      Kiva katsoa kun trollit kiemurtelee VW:n dominoinnin edessä. Ykkönen myyntilastoissa, vertailuissa, palkintogaaloissa, luotettavuustilastoissa, kansan ostoslistalla. Normaali volsukuskillehan tämä ei hirveästi vaikuta koska auto kulkee ja kaikki sujuu omalla painollaan. Trolli sen sijaan joutuu postaamaan miljoona viestiä päivässä purkaakseen tuskaansa.
      On hauskempaa olla volsukuski ja keskittyä elämään. Trollin elämän täyttää nettiraivo, mahtaa olla ahdistavaa korvien välissä.

      • HuoletonNissan

        Mukava kuulla, että volsun vaikeudet on vihdoin voitettu, ja tekniikka saatu toimimaan kuin Sveitsiläinen kello. Itselläni oli 15 vuoden aikana 3 volsua, eli ihan helposti en luovuttanut minäkään, ja annoin valmistajalle mahdollisuuden. Autojen vaihtuessa laatu sen kuin huononi koko ajan. Lopulta kärsivällisyyteni loppui. Merkki vaihtui Meksikolaisesta Euroopassa valmistettuun.
        Mutta ihan hienoa kuulla volsun saavuttamasta menestyksestä, ja että asiakkaat seisoo oven takana jonossa, ja myös laatu on hyvä ja tekniikka kestävää. Onneksi olkoon! Siinä on muillekin esikuva seurattavaksi.


      • karmeeta-on

        Volsun laatutaso ei suinkaan ole parantunut, vaan alas päin mennään vapaassa pudotuksessa. Nyt sitten aloitettu suoranainen huijaaminen. Tätä yhtiötä ja sen tuotteita voi kuvata yhdellä sanalla, karmeeta.


      • vain.saksassa.rakennettu
        karmeeta-on kirjoitti:

        Volsun laatutaso ei suinkaan ole parantunut, vaan alas päin mennään vapaassa pudotuksessa. Nyt sitten aloitettu suoranainen huijaaminen. Tätä yhtiötä ja sen tuotteita voi kuvata yhdellä sanalla, karmeeta.

        "Tätä yhtiötä ja sen tuotteita voi kuvata yhdellä sanalla, karmeeta."
        Ja kuitenkin yhä useampi valitsee autokseen VW Groupin auton. Ei pelkästään täällä Suomessa vaan maailmalaajuisestikin VW on on ykkönen.
        Itsekin olen ajellut VW:n tuotteilla melkein sen miljoona kilsaa korjauskustannuksilla nolla.
        Tästä voisi päätellä mikä on tyytyväisten ja tyytymättömien kuskien suhdeluku. Se on selvää että jos valmistaja myy 10 miljoonaa autoa vuodessa niin joku niistä väistämätt menee rikki ja se on tuskan paikka sille yhdelle omistajalle.
        VW:n kohdalla riskiä voi vähentää sillä ettei osta Mexikon ihmeitä. Saksalainen auto ei ole saksalainen auto jos se tehdään Mexikossa. Se lätkä itsessään ei takaa laatua. Aivan sama kaikilla merkeillä, kannattaa aina katsoa missä auto oikeasti kasataan.


      • Vaativa.autoilija
        HuoletonNissan kirjoitti:

        Mukava kuulla, että volsun vaikeudet on vihdoin voitettu, ja tekniikka saatu toimimaan kuin Sveitsiläinen kello. Itselläni oli 15 vuoden aikana 3 volsua, eli ihan helposti en luovuttanut minäkään, ja annoin valmistajalle mahdollisuuden. Autojen vaihtuessa laatu sen kuin huononi koko ajan. Lopulta kärsivällisyyteni loppui. Merkki vaihtui Meksikolaisesta Euroopassa valmistettuun.
        Mutta ihan hienoa kuulla volsun saavuttamasta menestyksestä, ja että asiakkaat seisoo oven takana jonossa, ja myös laatu on hyvä ja tekniikka kestävää. Onneksi olkoon! Siinä on muillekin esikuva seurattavaksi.

        Noinhan se on toiminut tekniikka omistamissani VW-konsernin tuotteissa kuin sveitsiläinen kello.

        Meillä on varmasti autoa valitessa aivan eri lähtökohdat ja vaatimukset. Minun on turha neuvoa sinua ja sinun minun minua. Vaadin autoltani designia, tyyliä, ergonomiaa, ajettavuutta, suorituskykyä, mukavuutta mutta toisaalta myöskin alhaista kulutusta. Auton on oltava miellyttävä ajaa ja matkustaa pitkätkin matkat ja sen pitää edustaa viimeisintä teknologiaa. Siksi nuo Nissanit, Toyotat ym. halpatuotteet karsiutuvat ensimmäisinä listalta pois. Kivikautinen tekniikka ja halvat materiaalit eivät kertakaikkiaan kiinnosta. Ihan samaa vaadin muiltakin tuotteilta joita hankin.

        En nyt ala listaamaan konsernin saavuttamaa menestystä, totean vain, että sitä riittää.


      • Autoilun.merkkipaaluja
        Vaativa.autoilija kirjoitti:

        Noinhan se on toiminut tekniikka omistamissani VW-konsernin tuotteissa kuin sveitsiläinen kello.

        Meillä on varmasti autoa valitessa aivan eri lähtökohdat ja vaatimukset. Minun on turha neuvoa sinua ja sinun minun minua. Vaadin autoltani designia, tyyliä, ergonomiaa, ajettavuutta, suorituskykyä, mukavuutta mutta toisaalta myöskin alhaista kulutusta. Auton on oltava miellyttävä ajaa ja matkustaa pitkätkin matkat ja sen pitää edustaa viimeisintä teknologiaa. Siksi nuo Nissanit, Toyotat ym. halpatuotteet karsiutuvat ensimmäisinä listalta pois. Kivikautinen tekniikka ja halvat materiaalit eivät kertakaikkiaan kiinnosta. Ihan samaa vaadin muiltakin tuotteilta joita hankin.

        En nyt ala listaamaan konsernin saavuttamaa menestystä, totean vain, että sitä riittää.

        "En nyt ala listaamaan konsernin saavuttamaa menestystä, totean vain, että sitä riittää."

        Näin juuri. Mikään valmistaja ei ole täydellinen, mutta mikä valmistaja pistää paremmaksi niin lajalla rintamalla kuin VW?
        Löytyy halpista cityGoa, Parasta keskiluokanautoa koskaan Golfia, elokuvatähteä kuplaa, Maailman nopein Veyron, litran XL1, muotoiluikoni ja törkeenhyvä urheiluauto Porsche 911, Hippilegenda Kleinbus. Tätä listaa voisi jatkaa vaikka koko päivän.
        Ja jokainen on aidosti VW:n oma tuote, ei mitään perässähiihtoa tai jälkiliukkaille änkeämistä säälipillun toivossa.


      • EttäNäinTäällä

        Kaunista luettavaa tuo lista tietenkin, mutta minua se ei kauheasti lohduta, kun oma passattini on tällä hetkellä korjaamolla vaihteistovian takia. (Kesken Motariramppikiihdytyksen hävisi veto tykkänään, ja hinaamalla vietiin pajalle) Eivät luvanneet valmistumista viikonlopuksi, joten mökille lähtö haaveet saa tältä erää haudata. On ainoa auto taloudessa. Takuuta pitäisi olla vielä yli puolivuotta noin niin kuin ajallisesti, mutta saa nähdä, miten väännössä käy.....


      • taasmeniaivanvituiksi
        EttäNäinTäällä kirjoitti:

        Kaunista luettavaa tuo lista tietenkin, mutta minua se ei kauheasti lohduta, kun oma passattini on tällä hetkellä korjaamolla vaihteistovian takia. (Kesken Motariramppikiihdytyksen hävisi veto tykkänään, ja hinaamalla vietiin pajalle) Eivät luvanneet valmistumista viikonlopuksi, joten mökille lähtö haaveet saa tältä erää haudata. On ainoa auto taloudessa. Takuuta pitäisi olla vielä yli puolivuotta noin niin kuin ajallisesti, mutta saa nähdä, miten väännössä käy.....

        Ja oikeasti luulet että joku uskoo tuon tarinan? Jos yrität viitata siihen että DSG meni tällä kertaa paskaksi niin voin trollia sen verran valistaa että DSG-vika ei jätä tienpäälle eikä hinuria tarvita. Se ilmene nykimisenä paikaltaan lähdettässä ja on pahempi peruuttaessa kuin eteenpäin. Käytä tätä ensikerralla niin joku saattaa jopa uskoa.
        Trollien tietämys autoista on kyllä säälittävällä tasolla.
        Volkkarin lista hienoista autoista on paljon mielenkiintoisempaa luettavaa autofanille. Monesta noista on omakohtaisiakin kokemuksia. Harrasteautoksi olisi kiva tuollainen KatriHelena Minnetuulikuljettaa Kleibussi tai maailman kauneimpiin autoihin lukeutuva Karmann Ghia.


      • EttäNäinTäällä
        EttäNäinTäällä kirjoitti:

        Kaunista luettavaa tuo lista tietenkin, mutta minua se ei kauheasti lohduta, kun oma passattini on tällä hetkellä korjaamolla vaihteistovian takia. (Kesken Motariramppikiihdytyksen hävisi veto tykkänään, ja hinaamalla vietiin pajalle) Eivät luvanneet valmistumista viikonlopuksi, joten mökille lähtö haaveet saa tältä erää haudata. On ainoa auto taloudessa. Takuuta pitäisi olla vielä yli puolivuotta noin niin kuin ajallisesti, mutta saa nähdä, miten väännössä käy.....

        No niin. Nyt sain VW:ni pajalta, ja vika oli todella harvinainen. Tai ainakin korjaamon mielestä. Vaihteistosta oli mekatroniikka jättänyt molemmat kytkinlevyt irroittamaan, joten vaikka vaihteet oli kytkeytyneet, ei kytkinlevyt olleet menneet kiinni. Uusivat tuon mekatroniikan, ja nyt taas toimii, kuten pitääkin. Loppulaskua ei tullut, kun on takuuta vielä seitsemän kuukautta jäljellä, joten ainakin minä sain kaiken takuun piikkiin.


    • valvovaan

      Hauska kuulla, että Volkswagenin ylivoima valvottaa palstan pahinta härikköä. Oletko ajatellut sivistää itseäsi esim. kansalaisopiston äidinkielen tunneilla?

    • fetissikö

      Mikä siinä volkkarissa oikein viehättää? Vanhentunutta tekniikkaa joka on todella epäluotettavaa. Muotoilu on vielä 90-luvulta. Ajettavuus kuin kivireessä. Käyttökulut kalliiden huoltojen, korjausten ja vaikkapa ylimääräisien öljynlisäysten vuoksi pilvissä. Lisäksi talvella lisämausteena kylmä ohjaamo ja jäätyvät lukot. Vaatii todella erikoista mielenlaatua haluta tuollainen kulkupeli.

      • MukavuuttaRakastava

        No etkö sitä vielä tiedä? VWGroupin rakkineet on tarkoitettu masokisteille. Ja sana masokisti taas tarkoittaa itsensä piinaamista, kiduttamista, yms.......
        Suomalainenhan on luonteeltaan juuri tuollainen. Siksi tuon valmistajan kivireet menestyvät täällä.....


      • FaktaaTrollille

        "Mikä siinä volkkarissa oikein viehättää? Vanhentunutta tekniikkaa joka on todella epäluotettavaa." Siis Volkkarin tekniikka on sitä viimeisintä huutoa jota muut matkivat. Tekniikka on pääosin luotettavaa, innovatiivisuuden ylivoimainen ykkönen ja edellä kävijä kun on niin joskus joku menee myös rikki. Niinkuin muiltakin merkeiltä.

        "Muotoilu on vielä 90-luvulta.". Muotoilu on ajatonta, tyylikästä ja virtaviivaista. Tästä kertovat muotoilupalkinnot.

        "Käyttökulut kalliiden huoltojen, korjausten ja vaikkapa ylimääräisien öljynlisäysten vuoksi pilvissä.". Huoltovälit ovat pitkiä ja huollot edullisia.

        "Lisäksi talvella lisämausteena kylmä ohjaamo ja jäätyvät lukot.". Kovin on lämmin eivätkä ole lukot jäätyneet.

        Auto on erinomainen ajaa, mukava ja laadukas. Ei nitise ja natise niinkuin nämä idän ihmeet peinillä kilometreillä. Laatutietoisen ihmisen valinta. Ruotsissakin VW-konserni myy selkeästi eniten.


      • fetissikö
        FaktaaTrollille kirjoitti:

        "Mikä siinä volkkarissa oikein viehättää? Vanhentunutta tekniikkaa joka on todella epäluotettavaa." Siis Volkkarin tekniikka on sitä viimeisintä huutoa jota muut matkivat. Tekniikka on pääosin luotettavaa, innovatiivisuuden ylivoimainen ykkönen ja edellä kävijä kun on niin joskus joku menee myös rikki. Niinkuin muiltakin merkeiltä.

        "Muotoilu on vielä 90-luvulta.". Muotoilu on ajatonta, tyylikästä ja virtaviivaista. Tästä kertovat muotoilupalkinnot.

        "Käyttökulut kalliiden huoltojen, korjausten ja vaikkapa ylimääräisien öljynlisäysten vuoksi pilvissä.". Huoltovälit ovat pitkiä ja huollot edullisia.

        "Lisäksi talvella lisämausteena kylmä ohjaamo ja jäätyvät lukot.". Kovin on lämmin eivätkä ole lukot jäätyneet.

        Auto on erinomainen ajaa, mukava ja laadukas. Ei nitise ja natise niinkuin nämä idän ihmeet peinillä kilometreillä. Laatutietoisen ihmisen valinta. Ruotsissakin VW-konserni myy selkeästi eniten.

        Sinulla ei selvästikään ole itselläsi volkkaria kun luulet tuollaisia. Totuus on se, että laatu ja tuotekehitys on mennyt metsään jo kauan aikaa sitten.


    • HuoletonNissan

      Kyllä on totta, että Passatissa oli paljon hyvää. Ajettavuus oli sanoisinko, ihan ookoo. Eli perus kaupunki- ja maantieajoon ominaisuudet olivat ihan riittävät. Sitten vaikkapa tuolla Vakka-Suomessa eli Vehmaa-Uusikaupunki-Laitila suunnalla on paljon mutkaista ja mäkistä asfalttitietä, jossa on kuitenkin 80 rajoitus. Siinä kun yritti Passatin alustalla ajaa sen 8-kymppiä, niin Passat käyttäytyi kuin vene josta puuttuu peräsin: Hirveä keinunta ja erittäin epämiellyttävä taipumus kallistaa mutkassa koria ulospäin. Ikään kuin kallistuksenvaimenninta ei autossa olisi lainkaan.
      Golf taas oli kiva pikkuauto kaikkina niinä päivinä, jolloin se ei ollut rikki: Siis juuri näitä TSI murheita: Ahdin paskana, hukkaportin ohjaus rikki, vesipumppu rikki, jakopää rikki, käyttisongelmia...... Tai niin kuin Formula ykkönen: Kun päivän korjaa, saa tunnin ajaa.

      • HuolettominVW

        Nissan alkaa olla loppu 50.000 km ajettuna. Halvalla ei saa hyvää tehtyä. Näistä Qashqain romuista irtoavat jopa ratitkin kesken ajon. Vertailutesteissä jumbopaikka on liki varma jos Toyota ei ole mukana. Kääpiöille suunniteltukin.


    • salli.mun.nauraa

      "Sitten vaikkapa tuolla Vakka-Suomessa eli Vehmaa-Uusikaupunki-Laitila suunnalla on paljon mutkaista ja mäkistä asfalttitietä, jossa on kuitenkin 80 rajoitus. Siinä kun yritti Passatin alustalla ajaa sen 8-kymppiä, niin Passat käyttäytyi kuin vene josta puuttuu peräsin: Hirveä keinunta ja erittäin epämiellyttävä taipumus kallistaa mutkassa koria ulospäin. Ikään kuin kallistuksenvaimenninta ei autossa olisi lainkaan."

      Ja minkähän vuosikymmenen Passatilla olet tuota kokeillut? Just viimeisessä TM:ssä Passatin kanssa saman perusrakenteen jakava Golf kellotti väistökokeessa korkeimman nopeuden koskaan. Revi siitä keinuntaa.

      • HuoletonNissan

        2001 2.0 bensa.
        Eikä minun tarvitse tuon asian tietämiseksi lukea tekniikan maailmaa. Asia on juuri kuten kirjoitin edellä. Aikaisempi autoni BMW 318 iS, joka sekin oli vm. 1990, kulki kuin kiskoilla. Alustaltaan paras auto jolla olen ajanut koskaan. Ennen ja jälkeen. BMW:llä voi ajaa kaarteeseen aivan miten lujaa tahansa, ihan siihen asti, kunnes renkaan pito irtoaa. Ja sekin tapahtuu sivistyneesti. Mutta Passatin alusta oli tosiaankin suunniteltu torikassin tarpeisiin. Mutta ihan hienoa, jos siihen tänä päivänä voi valita halutessaan myös hieman sporttisemman alakerran!
        Nissanin kestävyydestä on aikaista ennustaa. Eikä senkään ajo-ominaisuudet mitenkään häikäise, mutta tässä elämänvaiheessa riittää mainiosti. On jäänyt autoleikki-ikä minulta jo taakse.


    • hulluutta

      Ei voi kuin ihmetellä trollien jaksamista , kun peltiloota, jossa on neljä pyörää valvottaa ja menee noin kovasti tunteisiin. Ennenvanhaan sellaisia ihmisiä kutsuttiin hulluiksi. Jos ei omista koko autoa ja jaksaa kantaa niistä murhetta ei voi olla terveen kirjoissa.

    • mulle-riitti

      Ihan tosissaankohan jotkut kehuskelee VW:tä ? Minulle ei sata varmasti enää tule toista volkkaria. Auto osoittautui täsin fiaskoksi. Julkisuudessa mainitut viat tuli kaupanpäällisenä. Vaihdoin toiseen merkkiin ennen kuin takuukin loppui. Ei sitä uskalla pitää. Vit... vieläkin das auto, paremminkin das paska.

      • aina.kärähdät

        Eihän sinulla ole ollut ensimmäistäkään, aja Avella vaan. Yhdyssanat ovat sinulle liian vaikeita.


    • Kovilleottaajamiksi

      Nyt meni tunteisiin jo hulluksi haukkuminenkin. Ottaako koville? Vai joko riitti?
      Miksi peltipurkki pyörillä on niin tärkeä joillekin? Ei voi kuin ihmetellä!!!

    • Premiumisti

      No et sinäkään pönttö ole elämässäs mitään joutunut kokea, kun tuollaiset yö unet vie. Oikea pumpulissa syntynyt velliperse.

    • Piipaallako

      Ruotsissa ambulanssiyrittäjä on tuskaantunut Volkkareihin, jotka kestävät ammattikäytössä vain 80.000 km, sitten paaliin.

      En ambulans byts normalt efter tre år, då har den gått mellan 30 000 och 35 000 mil. På vissa modeller som används i Borås håller dock inte motorn mer än 8 000 mil. "Det är en svaghet", säger verksamhetschefen.
      Håkan Rosenqvist. Ambulanssjukvården på Säs har ett 30-tal fordon. Samtliga har både styrkor och svagheter. En modell, den fyrhjulsdrivna VW Transporter, har större problem än de andra med motorn.

      – VW har haft en tendens att motorn inte håller, säger Monica Hjelmgren, verksamhetschef för Säs ambulanssjukvård.

      Hon kan inte säga exakt hur många av VW:s fordon som man tvingats byta motor på, men det rör sig om ett flertal.
      – Vi har fått byta motor regelbundet efter omkring 8 000 mil, säger hon.

      Ansvariga på Volkswagen är medvetna om problemen och tar dem på största allvar.
      – Det stämmer att vi har haft en del driftstörningar gällande våra ambulanser.

      http://www.bt.se/boras/sarbarheten-pa-sas-ambulanser-en-svaghet/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe